SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
In je server misschien en dan ga je naar de players info dat kan je daar soms aanpassen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:38 schreef Ame_thyst het volgende:
09.12 04:37:24 [Server] INFO Cannot Hotload Dim: Could not get provider type for dimension 63, does not exist
goed hoe krijg ik je daar uit xD moment
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 december 2013 11:43 schreef Ame_thyst het volgende:
ff kijken of deze werkt http://www.minecraftforum(...)for-windows-and-mac/
Delete die dan maar gewoon dan is als het goed is alles gereset (Je hebt er toch een backup vanquote:Op maandag 9 december 2013 11:47 schreef Ame_thyst het volgende:
kan alleen positie vinden, niet een world ofzo :S wordt dat apart opgeslagen soms
Veren!!quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Classic, lite, of die met de ruimte?
AQUILA ROT EENS OP NIEMAND HIER MAG JEquote:
Doe rustig!quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
AQUILA ROT EENS OP NIEMAND HIER MAG JE
en dan was hier nog een stuk mening waar iedereen mee eens is. maar weggehaald omdat (volgens een bepaald iemand) banwaardig
Nah niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef vogelkooi het volgende:
Kristine is toch best wel lekker aldie!
Ik weet niet waarom maar ik vind/t haar mond echt mooier dan haar borsten in dat gifje. Ik hoor dat kreuntje bijnaquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n knappe dame hé
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind/t haar mond echt mooier dan haar borsten in dat gifje. Ik hoor dat kreuntje bijna![]()
waardoor crashte diequote:
Huh, wat voor galleries?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:09 schreef Ame_thyst het volgende:
aldie wat was nu die site met allemaal galleries in de directory vorm, volgens mij nederlandse of belgische site, is wel chill die.
ey hoezo join je de server nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en waarvoor ik hier kwam:
FUCKING AIDS TYFUS HOEREN VALVRAVE MORE LIKE VALVRAPE LIK MIJN FUCKING REET
KRIJG AIDS
SERIEUS
FUCKERS HONDEN KRENGEN HOEREN
TYFUSLAAIERS
Bedenk je eens wat je met al die tijd kon doen.quote:
ik had alle game en video backlog kunnen wegwerkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Bedenk je eens wat je met al die tijd kon doen.
gewoon mapjes vol met lekkere picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh, wat voor galleries?
geld voor SR is af te dragen bij de fiscus volgens mij, bij loon moet je juist meer (bijdrage zvw o.a.) betalen dacht ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef vogelkooi het volgende:
Pff oplichters, geen geld voor personeel maar wel voor dit soort acties.
ze zamelen in, ze legen niet hun eigen portemonnee lijkt mequote:Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef vogelkooi het volgende:
Ons werk gaat ook inzamelen voor dat serious request.
oh, ja dat is welquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:05 schreef vogelkooi het volgende:
het werk verdubbelt de inzameling. vergeten te zeggen.
Paar alleszins acceptabele, jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:31 schreef vogelkooi het volgende:
Maar wijland, verder wel leuk cda chicks daar?
Kan wel met een modem, Ik had dit gevonden maar krijg het maar niet voor elkaar:quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:
rednet zit er toch in? oh dat is niet wireless denk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | rednet.open(side) while true do sender, message = rednet.receive() if message == "lever on" then redstone.setOutput("right", true) elseif message == "lever off" then redstone.setOutput("right", false) end end |
kan je dat niet laten betalen door de gemeente?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
He, shit werklui hebben wat op fietspad laten liggen, nu heb ik een platte band
Ben benieuwd wat dat gaat kosten (ik denk namelijk dat buitenband ook kapot is)
Ja, je kippen farm weggehaald, ding werkte toch niet. Gister nog flink wat mobs in gegooid, daardoor crashde die ook. Die pokeball iets te vaak en te snel na elkaar gebruikt geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Of loon heeft em verplaatst ? zie wel een pink slimeball
op lokatie kon ik het niet plakkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je dat niet plakken mschol? Elke eckte fiets baas heeft zo'n plaksetje bij de hand.
Vroeger altijd als je te laat op school bleek te komen je band laten leeglopen 100m voor school, dan de fietsenstalling inlopen terwijl de conciërge het zag en had je een excuusquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
Kun je dat niet plakken mschol? Elke eckte fiets baas heeft zo'n plaksetje bij de hand.
oh die.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |