SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En als je er 3 afneemtquote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zit samen met maatje Jitze te kijken om er 2 van deze te kopen, die moeten genoeg licht geven![]()
http://xkaf.en.alibaba.co(...)cree_bike_light.html
Misschien willen ze nog wel wat met de prijs of verzendkosten doen als we er twee tegelijk afnemen.
Het duurde zo lang, ik dacht dat je in slaap gevallen wasquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Gripper het volgende:
hihi, ik was er ook net een aan het openen en had als titel "met een lichtje voor de donkere dagen" bedacht.
Harige poten heb jij toch altijd, zomer of winter. Bah!
nee, maar ik moet ook af&toe nog een beetje werken hier he. Mn baas betaalt me om pallets te sorteren, niet om te fokken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het duurde zo lang, ik dacht dat je in slaap gevallen was
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Die vraag is natuurlijk hoeveel van deze 1000 lumen verloren gaan doordat ze op een plek terecht komen waar jij ze niet nodig hebt. Je hoeft de boomtoppen niet te verlichten. Ik zou zelf voor deze gaan: http://www.bike-component(...)tVZO-Zulassung-.html
Die geven prima licht tot iets van 30-40km/u. Bij hogere snelheden heb je meer licht nodig. Bike-components zitten in Aken, die kunnen dus ook binnenlands verzenden.
1000 lumen is natuurlijk ook echt wel een puist licht, maar alles staat of valt met een goede reflector. En je kunt m ook nog dimmen toch, op 50 en 25% ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.
Kost niks? De kerk vraagt je elk jaar om een "vrijwillige eigen bijdrage" (maar ze vullen wel alvast een bedrag van 100 ¤ voor je in op de acceptgiro) en dan nog eens al die collectes elke zondag!quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan je ook nog bekeren tot de Heere Jezus Gripper, dat kost niks.
[ afbeelding ]
Een halogeen lampje in een auto is normaal ook maar 1000 lumen. Tenzij je in de duurdere sectie gaat kijken. De zwaarste gaan tot rond de 2000 lumen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
1000 lumen is natuurlijk ook echt wel een puist licht, maar alles staat of valt met een goede reflector. En je kunt m ook nog dimmen toch, op 50 en 25% ofzo.
Volgens mij zou 400 lumen max ook al prima zat zijn voor zelfs het allerergste (MTB'en in het donker) wat ik me kan bedenken. Voordeel is dat je met een veel kleiner batterypack toe kan, of zelfs een accu die in de behuizing van de lamp past.
Op je 17e pas? Jezus Christus man, je geloofde zeker ook tot je 18e in Sinterklaas ofwa?quote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kost niks? De kerk vraagt je elk jaar om een "vrijwillige eigen bijdrage" (maar ze vullen wel alvast een bedrag van 100 ¤ voor je in op de acceptgiro) en dan nog eens al die collectes elke zondag!
Dus, goeie tip maar die levensweg heb ik al een keer geprobeerd, was er ook na m'n 17e wel klaar mee. Het deed niet echt wat, en veel feedback of een beetje bijschijnen in de goeie richting kreeg ik ook al niet
Jarenlang mee opgegroeid, bijna al m'n toenmalige vrienden zaten ook in die kringen, dus dan is het moeilijk om ervan los te komen... Maar toen het uitging met een vriendinnetje uit die groep was dat meteen een goed excuus om ermee te stoppenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op je 17e pas? Jezus Christus man, je geloofde zeker ook tot je 18e in Sinterklaas ofwa?
bedoel je dat de 400 lumen uitvoering ook al sterk zat is?quote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef keesfietst het volgende:
Die lamp is sterk genoeg Gripper, zeker als je niet de hele nacht doorfietst (want dan zit je na een paar uur alsnog in het donker).
Al een week verkouden en een stuiter als een luchtbel potdomme. Zo maar een paar uurtjes om, rustig lostrappen.
De Ixon gebruik ik als backup lamp. Ik weet dus tot welke snelheid die bruikbaar is. Lichtspreiding is goed voor fietsen. Voor het echte werk heb ik een SON Edelux maar die past alleen op een dynamonaaf. Dan zit je op iets van 90 lux, genoeg voor ruim 50km/u in de Ardennen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.
Daarom zou je ook wel een mongool zijn als je dat doet. Gelukkig kan elk weldenkend mensen bedenken dat je je lampje naar beneden moet richten. Immers wil je de weg zien en niet de horizon.quote:Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef dop het volgende:
volgens mij moet je met z'n 1000 lumen lamp je ook hard op afvragen wat je een tegenligger aandoet.
als ze door de bak licht in hun muil recht op je afrijden word het er ook niet veiliger op.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom zou je ook wel een mongool zijn als je dat doet. Gelukkig kan elk weldenkend mensen bedenken dat je je lampje naar beneden moet richten. Immers wil je de weg zien en niet de horizon.
ik trek niet elke fietser waar ik me aan stoor gelijk van zijn fiets, ben geen oom agentquote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
En wat deed je eraan? Doorfietsen? Als ik er elke keer last van heb zou ik er wat aan doen.
HEBBEN!!!! Al die automobilisten in hun bakkes schijnen!quote:Op maandag 9 december 2013 14:30 schreef dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met z'n bak licht kun je braaf naar beneden richten maar het blijft een ramp volgens mij.
ik kom er hier in de buurt ook wel eens 1 tegen waar van ik geen idee heb hoeveel lumen het is maar ik denk toch telkens "pleur eens op met je bouwlamp"
Je kan verlengkabels kopen, tenminste, bij mijne. Ik had de accu om mijn onderbuis.quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
HEBBEN!!!! Al die automobilisten in hun bakkes schijnen!![]()
Is het kabeltje tussen accupack en lamp lang genoeg om die accu onder het zadel te kunnen stoppen? Of moet ie aan je bovenbuis.
Handig, nu de hond nog een vest met knipperende ledjes aandoen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ook niet, en toch heb ik een keer een man aangesproken die elke ochtend in het donker over een slechtverlicht fietspad zijn hond uitliet. Dat hij er niet thuishoort en niet zichtbaar is. Sindsdien loopt ie met een hesje.
Echt wel. Ik zag die blinkende tanden en bloeddoorlopen ogen in het maanlicht, en voelde de koude rillingen al over mn rug lopen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ben je maar weer mooi aan de wisse dood ontsnapt.
Ja, vaak zie je dat wel, een hond met een lichje aan de halsband.quote:Op maandag 9 december 2013 15:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Handig, nu de hond nog een vest met knipperende ledjes aandoen.
Heb zelf gisteravond bijna nog een hond aan flarden gereden. Beide baasjes liepen aan 1 kant van het fietspad, hondje aan de andere kant. En uiteraard liep het beestje aan een dunne lijn. Ik zag net dat ie een reflecterende halsband om had, en dat er dus iets in de berm liep.
En de dunne stront door je zeem/broekspijpenquote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zag die blinkende tanden en bloeddoorlopen ogen in het maanlicht, en voelde de koude rillingen al over mn rug lopen.
Die 0,0000001 kans heb ik al genomenquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef muzas het volgende:
Die rapha's zijn vandaag te winnen bij die FB-actie van rapha![]()
Maar die kans is nihil natuurlijk.
Wie gaat er sowieso op zondagavond om 20uur fietsen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Honden en dunne lijnen zijn inderdaad een ramp. Sommige weggetjes hier in de buurt rij ik niet op zondag kort na 20 uur. Studio Sport voorbij en iedereen laat zijn keffertje uit
Fietsen tijdens studio sportquote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wie gaat er sowieso op zondagavond om 20uur fietsen?
Ik heb schoenen van Gaerne, maar die vallen ook redelijk smal, daarnaast ook een paar van Scott, die zijn wat breder.quote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef Stansfield het volgende:
Vraag aan de kenners hier. Na een jaar op mijn vaders 'oude' fiets met oude schoenen van Sidi te hebben gefietst of ik het fietsen leuk zou vinden. En dat vind ik dus zeker. Dus komend voorjaar ga ik me aansluiten bij een vereniging en nog de eerste paar jaar lekker door op de fiets van mijn vader. Maar ik merkte toch dat zijn oude sidi schoenen wat aan de krappe en smalle kant zijn. Dus ben ik op zoek naar nieuwe fietsschoenen. Wat zijn merken die niet zo smal vallen? En wat zijn modellen van rond de 100-150 euro die waar voor zijn geld zijn? Qua looks vind ik die van rapha wel erg mooi. Maar die zijn natuurlijk weer gelijk de hoofdprijs. Iemand suggesties die binnen mijn eisenpakket vallen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er zijn er genoeg die denken dat je prima kan hardlopen zonder verlichting.quote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hardlopers zie ik ook pas vaak op het laatste moment.
Ik snap m niet, maar dat zal wel de rotterdamse humor zijn waar ik nog aan moet wennen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ondertussen bij Knut thuis..
[ afbeelding ]
Ik ben om 20 uur meestal nog onderweg. TV heb ik sowieso niet, sport kijk ik wel op maandagochtend via de NOS site.quote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wie gaat er sowieso op zondagavond om 20uur fietsen?
Ik ook. Voor degene die nog mee willen doen: het antwoord is "europbus"quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die 0,0000001 kans heb ik al genomen
quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een lekke achterband. Hoe plak ik deze?
met een plakkertjequote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een lekke achterband. Hoe plak ik deze?
Serieus? Ik heb het namelijk al zo geprobeerd, maar dat werkte niet. Toen ik hem oppompte kwam de lucht er gewoon langs zeg maar.quote:
Paar nietjes erbij, blijft ie wel zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het namelijk al zo geprobeerd, maar dat werkte niet. Toen ik hem oppompte kwam de lucht er gewoon langs zeg maar.En sowieso blijft dat toch ook niet zitten als je gaat rijden?
Ik ben niet gek hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Paar nietjes erbij, blijft ie wel zitten.
Als ik het op m'n arm plak blijft het wel gewoon zitten na 10 minuten, dus waarom niet op die band?quote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet natuurlijk wel eerst 48uur wachten met oppompen anders is de lijm van de tape nog niet uitgehard.
Waterdichte nietjes kopen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek hoor.Dan loopt die band weer leeg.
Jeuzus. Met droog weer oppassen dat je die weilanden daar niet in de hens zet...quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Oksel het volgende:
Ik fiets met een 1300 lumen lamp. Bevalt goed.
Adhesie?quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is ander materiaal heb je nooit van adhesie gehoort?
Oksel doet alles grootquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Oksel het volgende:
ja je kan het best ff een half uur met de haardroger tewerk gaan dan is ie zeker goedquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Adhesie?Hoe zou ik daar van moeten horen? Maar ik moet het dus even laten drogen?
Ok, thanks.quote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja je kan het best ff een half uur met de haardroger tewerk gaan dan is ie zeker goed
Ok ik ga er dus een van 1400 ultra-tera-lux kopen. Fuck die kleine kaarsjes van 1000 lumen. Dan maar achteruit geduwd worden als je de lamp aanzet.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Oksel het volgende:
Bij de club noemen we ze 'Chinese bouwlampen'. Koop er 1 in China. Goed spul.quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ok ik ga er dus een van 1400 ultra-tera-lux kopen. Fuck die kleine kaarsjes van 1000 lumen. Dan maar achteruit geduwd worden als je de lamp aanzet.
Gast mijn nieuw te kopen über-tera-extremo deluxe 1,4k lux lamp is tienhonderdmiljoenmiljard keer feller dan de jouwes!quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Oksel het volgende:
1300 lumen = 's nachts mountainbiken.
1300 lumen = auto's die seinen.
1300 lumen = gewoon broodnodig.
1300 lumen = aan de lage kant, kijk nu naar 1700, maar liever 2000 lumen lampen.
Dan koop ik er 2. Zal je leren.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gast mijn nieuw te kopen über-tera-extremo deluxe 1,4k lux lamp is tienhonderdmiljoenmiljard keer feller dan de jouwes!
Dan ga ik voor je fietsen en schijn met de lamp op 5000% power in stroboscoop modus naar achteren. Dan botsen onze lichtstralen en zet ik mezelf nog harder af en jij wordt naar achteren geduwdquote:
Ff over die cross. Bosduin is hardstikke saai en je ziet weinig daar in het bos, en na afloop weet je er niet weg te komen over al die smokkelpaadjes, in België D wegen genaamd. Maar als je lekker tussen de Balenaren wilt staan, ga dan naar Diegem. Midden door de stad en altijd feest. Al is dat ook een avond cross. En als je op Nys wilt schelden moet je natuurlijk naar Loenhout gaan. Succes verzekerd en gegarandeerd veel medestanders. Ik heb Gieten, Rucphen, Nommay, Hoogerheide en Heerlen nog op het program staan om dit seizoen te bezoeken. Geen cross in België voor mij, teveel bierende diknekken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan ga ik voor je fietsen en schijn met de lamp op 5000% power in stroboscoop modus naar achteren. Dan botsen onze lichtstralen en zet ik mezelf nog harder af en jij wordt naar achteren geduwd
quote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan ga ik voor je fietsen en schijn met de lamp op 5000% power in stroboscoop modus naar achteren. Dan botsen onze lichtstralen en zet ik mezelf nog harder af en jij wordt naar achteren geduwd
Volgende keer dan maar op de Mountainbike gaan, google maps goed bestuderen en dan moet je nog uitkijken dat je niet zo het parcours op rijdt. Controle dit jaar bij de superprestige was echt belachelijk. En heel veel mountainbikers gezien die "toevallig" lanfs kwamen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vorig jaar dacht ik ook even in Gieten te kijken bij de superprestige, bleek dat je daar voor moest betalen.
Man, ik rij nog liever naar Tabor en laat mijn voeten er bekant afvriezen, dan dat je mij voorlopig nog op een Belgische cross zal aantreffen. Maar ga daar zelf eens kijken, een bijzonder en heel ander sfeertje dan in Surhuisterveen hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 21:00 schreef Patroon het volgende:
Als Buzz meegaat, ga ik ook mee. Daar heb ik wel een reis vanuit Fryslan voor over!
Ik hoef ook niet naar België en de cross in Surhuisterveen ben ik nog nooit geweest. Wil wel mee naar Tabor!quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Man, ik rij nog liever naar Tabor en laat mijn voeten er bekant afvriezen, dan dat je mij voorlopig nog op een Belgische cross zal aantreffen. Maar ga daar zelf eens kijken, een bijzonder en heel ander sfeertje dan in Surhuisterveen hoor.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb schoenen van Gaerne, maar die vallen ook redelijk smal, daarnaast ook een paar van Scott, die zijn wat breder.Ik vind Scott juist redelijk smal en Gaerne wat breder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paar Gaerne en een paar Shimano. Beide topmodellen uit hun serie. Ik vind de Shimano iets ruimer zitten en een iets stuggere zool. De Gaerne is meer een pantoffeltje. Ook erg fijn.
Klopt. Leuk parcours om ook zelf rond te fietsen daar.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar op de Mountainbike gaan, google maps goed bestuderen en dan moet je nog uitkijken dat je niet zo het parcours op rijdt. Controle dit jaar bij de superprestige was echt belachelijk. En heel veel mountainbikers gezien die "toevallig" lanfs kwamen.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij de club noemen we ze 'Chinese bouwlampen'. Koop er 1 in China. Goed spul.
Baas!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.chainreactionh(...)eo-road-bike-party-2
K denk dattem de rotte stukken er wel uitgeknipt zijn. Maar deze baas ligt voorlopig nog wel ff plat op z'n verwoeste rug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:00 schreef No-P het volgende:
Moet je beste velgen voor hebben lijkt me.
Medefietsers met minder fietsbeheersing die ook eens mee willen sprintenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zulke beheersing is leuk, maat wat doe je er mee? Dan kun je maar beter gaan crossen lijkt me, zodra je dat kan, zijn er nog maar weinig dingen op de weg die je moeite geven. Ik heb tenminste zelden boomstammen, balken of andere obstakels op het fietspad.
Nee dat was ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef MCH het volgende:
Ik zag vandaag Tommeke fietsen met drie andere magere scharminkels op de Rijksstraatweg. Ik denk op weg naar de Drenthse bossen. Of was je dat niet Tommeke?
Je bent zelf dik?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef MCH het volgende:
Ik zag vandaag Tommeke fietsen met drie andere magere scharminkels op de Rijksstraatweg. Ik denk op weg naar de Drenthse bossen. Of was je dat niet Tommeke?
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Oksel het volgende:
Beetje binnen sporten. Lekker hoor. Maar dan zie ik paar gasten op racers, en baal ik
Jij hebt meer dan 65kg aan spiermassa? Ik bén nog geen eens 65kg. Wat ben jij 2.50 en 230 kilo ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Oksel het volgende:
Ik snap ook waardoor ik weer iets zwaarder wordt.. spiermassa![]()
Vetmassa:
Februari: 23,7kg
September: 19,6kg
Oktober: 17,3kg (was direct na sportvasten, had nog herstel nodig).
Vandaag: 19,6kg.
Oftewel; qua vet zit ik weer op zelfde als vóór het sportvasten. Maar moet zeggen dat ik afgelopen maand niet echt goed heb gegeten, verhuizing, druk. Ben nu weer strak op de voeding aan 't letten.
Verder:
Spiermassa:
Februari: 64,6kg
September: 64,7kg
Oktober: 65,3kg .
Vandaag: 65,9kg.
Daarnaast is ook mijn lichaamsvocht in kg's nooit zo hoog geweest. Kortom; vandaag, ten opzichte van 10 maanden geleden, ben ik 4kg puur vet kwijt, 1,5kg spier erbij, 0,5kg vocht erbij. Opzich tevreden mee. Meer spier betekent hogere verbranding, dat is 1% meer geworden.
Beetje vreemd wel idd. Hoe wordt dit gemeten? Want dan zit je nu al op 85kg aan vet en spier. Dan moeten je botten, organen en vochthuishouding daar nog bij..? Geen idee hoeveel dat normaal gesproken is, maar lijkt me ook behoorlijk wat wegen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Oksel het volgende:
Vetmassa:
Vandaag: 19,6kg.
Spiermassa:
Vandaag: 65,9kg.
Dat is bij oksel allemaal van carbon.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel idd. Hoe wordt dit gemeten? Want dan zit je nu al op 85kg aan vet en spier. Dan moeten je botten, organen en vochthuishouding daar nog bij..? Geen idee hoeveel dat normaal gesproken is, maar lijkt me ook behoorlijk wat wegen.
haha jaja met z'n frans ventieltje.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is bij oksel allemaal van carbon.
Vetmassa + spiermassa + botmassa = gewicht.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef Oksel het volgende:
Meetmethode snap ik ook niet
[ afbeelding ]
Wapper je niet weg? Ik ben korter en 20 kilo zwaarderquote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef luc.sken het volgende:
Mij kun je ook plaatsen onder de 'scharminkels'.
186 cm lang en 63 kg. Bij mij zal krachttraining niet verkeerd zijn.
Dan heb jij waarschijnlijk hetzelfde probleem als Kolonelbroodje: niet zoveel spieren, en daardoor weinig inhoud voor langdurige grote inspanningen, maar omdat je zo licht bent dans je de eerste tientallen meters als een veertje voor mij uit bergop.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef luc.sken het volgende:
Mij kun je ook plaatsen onder de 'scharminkels'.
186 cm lang en 63 kg. Bij mij zal krachttraining niet verkeerd zijn.
ik wil wel roomboter bij de kerststol volgende week he!quote:
Doen we, jullie krijgen een onvergetelijk kerstontbijtquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
ik wil wel roomboter bij de kerststol volgende week he!
Zelfde geldt voor mij...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wapper je niet weg? Ik ben korter en 20 kilo zwaarder
Kut. Al is het wel makkelijker om dubbele segmenten te selecterenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef luc.sken het volgende:
Op het moment kun je de nieuwe rit pagina uitproberen op Strava, wat vinden jullie daarvan?
Dikke bagger. Met de resolutie van mn laptop is het nu onmogelijk om hartslag/snelheid/etc grafiek én de kaart in beeld te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef luc.sken het volgende:
Op het moment kun je de nieuwe rit pagina uitproberen op Strava, wat vinden jullie daarvan?
Inderdaad, ik weeg 60 kg en ben ook 1, 86.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk hetzelfde probleem als Kolonelbroodje: niet zoveel spieren, en daardoor weinig inhoud voor langdurige grote inspanningen, maar omdat je zo licht bent dans je de eerste tientallen meters als een veertje voor mij uit bergop.
Dan is krachttraining inderdaad zeker niet verkeerd!
Maar jij bent 14, dat telt niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weeg 60 kg en ben ook 1, 86.
Ja dat dacht ik vorig jaar ook. En toen kwam er in februari 8 miljard kuub sneeuw naar beneden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ondertussen al 2 week niet gefietst, 1 januari start ik weer, denk ik.
maar dikke mensen zijn wel heel gezellig toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef ddx het volgende:
Waar julie je al niet druk om maken, ik heb in geen jaren meer op een weegschaal gestaan. (heb er ook geen een in huis)
Winterkleding is pas weer for cheap als het er te warm voor isquote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef Oksel het volgende:
Wie heeft er een goede winterbroek die betaalbaar is? Lekker warm. Of moeten we even wachten tot 't eind van het jaar, dan is het koopjestijd..
Ja, normale aanbiedingsprijs. Volgens mij hebben ze altijd actie met de zwarte bij Mantel.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.mantel-bikepar(...)-5783f46c88-65076405
Is dat een goeie deal?
Je bent ook nog negert?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sta in Kaas zn Ui.
Ja, ik ben dik én neger
Ja ik heet geen Okselquote:
Klopt. En homo, invalide, werkeloos en nog voor Feyenoord ook. Ik ben het plaatje wat je vindt als je op google afbeeldingen zoekt naar minderheid.quote:
Een tijdje geleden heeft iemand geprobeerd ons elektrische fietsen aan te smeren: 'Ja meneer, dan kunnen jullie lekker 30 per uur rijden en ben je overal op tijd'quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bent ook nog negert?
[..]
Ja ik heet geen OkselElektrisch rijden is pseudo-ecologisch verantwoord en voor kasthomo's. Pas interessant als alle daken in Nl volliggen met die lellijke zonnepanelen van je.
Naja je hebt geen rood haar en je bent geen jood, zie het positief.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. En homo, invalide, werkeloos en nog voor Feyenoord ook. Ik ben het plaatje wat je vindt als je op google afbeeldingen zoekt naar minderheid.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Naja je hebt geen rood haar zie het positief.
Officiele max is toch 25 dus zijn ze al soort van unlocked ?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ja joh die trapondersteuningsshit die hier te krijgen is heeft men begrenst op 30km/u. Dat kan ik goeftedoeme zelf ook wel rijden.
Que?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Interesseert mij dat muzas ik trap zelf wel.
Bandjes nemen met veel rolweerstand, wel zo sympathiek voor de concurrentiequote:Op donderdag 12 december 2013 20:36 schreef Tommeke het volgende:
Wat vinden jullie goede wedstrijdbanden?
Ik heb nu Michelin Pro3 en die zijn bijna op. Heb ook een setje Veloflex Master, maar daar ga ik niet op koersen als het wegdek nat/vies is. GP4000s vind ik lelijk staan.
Suggesties?
Deze man weetquote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bandjes nemen met veel rolweerstand, wel zo sympathiek voor de concurrentie
Ik moet volgend jaar ook maar eens wat bling bling bandjes monteren, dus wacht gespannen af met welke opties de 'kenners' komenquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naja je hebt geen rood haar en je bent geen jood, zie het positief.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar ook maar eens wat bling bling bandjes monteren, dus wacht gespannen af met welke opties de 'kenners' komen
Veloflex Master, want lijken op tubes en nul rolweerstand. Slijten als een tiet en amper lekbestendig.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar ook maar eens wat bling bling bandjes monteren, dus wacht gespannen af met welke opties de 'kenners' komen
Misschien kan het geen kwaad om het eerste jaar wat tijd te investeren in een band opbouwen met je pasgeboren dochter ipv zo'n druk westrijdprogrammaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:05 schreef Oksel het volgende:
KALENDER 2014*
Zaterdag 15 maart: Omloop van Vlaanderen - Gent
Zondag 23 maart: Ename Classic- Zottegem
Zaterdag 5 april: Ronde van Vlaanderen Cyclo - Brugge/Oudenaarde
Zaterdag 12 april: Paris-Roubaix Challenge
Zaterdag 19 april: Peter van Petegem Classic - Aalst
Zaterdag 26 april: Liège-Bastogne-Liège Challenge
Zondag 4 mei: La Philippe Gilbert - Aywaille
Zaterdag 10 mei: Grinta! Challenge - Doornik
Zaterdag 17 mei: Tour de Namur Cyclo
Zaterdag 24 mei: La Chouffe Classic - Houffalize
Zaterdag 31 mei: Flèche de Wallonie - Spa
Zondag 8 juni: Tilff-Bastogne-Tilff
13-14 juni: Passo dello Stelvio
Zondag 22 juni: Gran Fondo Eddy Merckx
26-28 juni: Tour du Galibier
3-5 juli: Tour of Hope
Zaterdag 16 augustus: Cycling.be Classic
Zaterdag 23 augustus: Géants des Ardennes - Luik
28-30 augustus: Climbing for Life - Tourmalet
Zaterdag 6 september: Decathlon Classic - Leuven
19-21 september: Tour du Ventoux
GRAND TROPHÉE 2014*
Zondag 13 april: Gran Fondo Golfe de Saint Tropez
Zondag 4 mei: La Bourgogne Cyclo
Zondag 18 mei: La Look
24-25 mei: Challenge Vercors
Zaterdag 31 mei: Granfondo Mont Ventoux
Zaterdag 14 juni: Les 3 Ballons
22 juni: La Morzine Haut Chablis
Zondag 29 juni: La Vaujany
Zaterdag 5 juli: La Marmotte
Zondag 24 augustus: Granfondo Les 2 Alpes
Zondag 7 september: La Lapebie
Zaterdag 13 september: La Ronde Picarde
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Yankee het volgende:
Toen ik nog jong en opvliegend was heb ik een keer een wiel kapot getrapt uit frustratie omdat ik weer lek had. Inmiddels ben ik een brave burgermaar je moet de kat niet op het spek binden dus ik betwijfel of die veloflex wel zo master zijn voor mij
Voor jou adviseer ik deze.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Haha ik snap em dat zijn banden die eigenlijk alleen geschikt zijn voor de mtb en jij adviseert ze voor onder de racertquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor jou adviseer ik deze.
michelin XM27
Ik rij prima koersjes op Fortezza Tricomp. Daar rij ik lekkerder een bocht mee door dan GP4000s. Ze zijn betaalbaar en slijten niet zo vierkant af als GP4000s. Als ik straks nog eens een set wedstrijd wielen aanschaf, gooi ik er misschien wel van die duurdere vittoria's om, enkel voor de koers.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:36 schreef Tommeke het volgende:
Wat vinden jullie goede wedstrijdbanden?
Ik heb nu Michelin Pro3 en die zijn bijna op. Heb ook een setje Veloflex Master, maar daar ga ik niet op koersen als het wegdek nat/vies is. GP4000s vind ik lelijk staan.
Suggesties?
Gaat wel. CC5311 in Bruchem heeft wat spectaculaire aanbiedingen vanaf 23 december. Staat een adv. in dat NTFU blad.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.mantel-bikepar(...)-5783f46c88-65076405
Is dat een goeie deal?
Gegarandeerd dat je dan niets anders dan Vittoria's meer wilt. Tis net als rizla vloei, rolt beter en plakt beter, of was dat mascotte?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik rij prima koersjes op Fortezza Tricomp. Daar rij ik lekkerder een bocht mee door dan GP4000s. Ze zijn betaalbaar en slijten niet zo vierkant af als GP4000s. Als ik straks nog eens een set wedstrijd wielen aanschaf, gooi ik er misschien wel van die duurdere vittoria's om, enkel voor de koers.
Tja, ze rijden idd heerlijk, maar patroon heeft de keerzijde ervan ook wel gezien: dat ik in de Alpen om de haverklap steentjes uit m'n loopvlak moest peuren en dat ie bijna in z'n eentje met mijn auto naar huis had gekund terwijl ik lekker met een gipsvlucht naar nl had gekund. Dat remt misschien het enthousiasme nog een beetje afquote:Op donderdag 12 december 2013 23:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat je dan niets anders dan Vittoria's meer wilt. Tis net als rizla vloei, rolt beter en plakt beter, of was dat mascotte?
Ik denk dat je gewoon een setje te verse Vittoria's had waarvan het rubber nog te zacht was. Kijk maar eens op de productie datum aan de binnenkant. Is wel een Thaise datum. Ik had een set van een jaar oud, en die banden hadden daarna ook nog eens een hele winter uitgehangen voordat ik ze monteerde en nu nog nagenoeg geen gaatjes van ingevreten steentjes. Maar je moet een beetje geluk hebben want ik heb ook wel eens binnen een week een set Conti 4000s verknalt bij Prattenburg omhoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, ze rijden idd heerlijk, maar patroon heeft de keerzijde ervan ook wel gezien: dat ik in de Alpen om de haverklap steentjes uit m'n loopvlak moest peuren en dat ie bijna in z'n eentje met mijn auto naar huis had gekund terwijl ik lekker met een gipsvlucht naar nl had gekund. Dat remt misschien het enthousiasme nog een beetje af![]()
Ik ga die veloflezen trouwens ook eens proberen. Verhaal van Tommeke klinkt heel overtuigend !
En eckte, maar ook eckte wannabee profs rijden op tube wielen!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik rij prima koersjes op Fortezza Tricomp. Daar rij ik lekkerder een bocht mee door dan GP4000s. Ze zijn betaalbaar en slijten niet zo vierkant af als GP4000s. Als ik straks nog eens een set wedstrijd wielen aanschaf, gooi ik er misschien wel van die duurdere vittoria's om, enkel voor de koers.
Heb de helft al geschrapt, dit bleef overquote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien kan het geen kwaad om het eerste jaar wat tijd te investeren in een band opbouwen met je pasgeboren dochter ipv zo'n druk westrijdprogramma
Cker een merk voor naturisten?ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef cafca het volgende:
Iemand hier bekend met kleding van Zaes?
Ckerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Cker een merk voor naturisten?ik heb er nog nooit van gehoord.
Lache toch? al dat gebash op die rit slaat nergens op. De AGR is wat het is. Staat het je niet aan, niet gaan.quote:
Tsja, gezellig weekend weg met vrienden en een beetje fietsen. Gewoon zwart rijden als we worden uitgeloot als team.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Lache toch? al dat gebash op die rit slaat nergens op. De AGR is wat het is. Staat het je niet aan, niet gaan.
Ik heb me ook ingeschreven. Lijkt me onwijs lachen, juist omdat het zo'n over de top circus schijnt te zijn. en ben ik tenminste niet de enige die naar boven moet lopen
65 kilometer voor jou zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Lache toch? al dat gebash op die rit slaat nergens op. De AGR is wat het is. Staat het je niet aan, niet gaan.
Ik heb me ook ingeschreven. Lijkt me onwijs lachen, juist omdat het zo'n over de top circus schijnt te zijn. en ben ik tenminste niet de enige die naar boven moet lopen
Nee liefst de 125... Maar rijdt met vrienden en die wilden 65. Op 100 gesettled.quote:
We hebben maar gelijk accommodatie geboekt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef muzas het volgende:
Exact hier ook. Alleen dan niet zwart rijden, Als we niet ingeloot worden is dat een mooi excuus voor die vrienden van me om niet te gaanHeb ze al met pijn en moeite de 65 uit de kop geluld...
[..]
Nee liefst de 125... Maar rijdt met vrienden en die wilden 65. Op 100 gesettled.
AGR is niet stoer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Aal321 het volgende:
Wat moet er mis zijn met de AGR dan? Druk en commercieel? Is de marmotte toch ook?
In de AGR rijden ook pannekoeken mee (zonder hier iemand mee te willen aansprekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Aal321 het volgende:
Wat moet er mis zijn met de AGR dan? Druk en commercieel? Is de marmotte toch ook?
Lekker belangrijk, lijkt me wel leuk om in Limburg te fietsen. Hier in de buurt (Overijssel) hebben we niet heel veel heuvels en de holterberg komt me de neus ook wel zo'n beetje uit.quote:
En anders in de afdaling welquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef cafca het volgende:
mochten die zich inschrijven voor de Marmotte, ben je die halverwege de Glandon al kwijt....
Precies, hier in omgeving haarlem is het de ronding van de aarde waar we het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, lijkt me wel leuk om in Limburg te fietsen. Hier in de buurt (Overijssel) hebben we niet heel veel heuvels en de holterberg komt me de neus ook wel zo'n beetje uit.
Wat ik persoonlijk tegen de AGR heb, is de drukte en het hoge inschrijfgeld. Als ik lekker in Limburg wil fietsen, pak ik liever een dagje vrij en ga op een doordeweeksedag dezelfde route rijden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, lijkt me wel leuk om in Limburg te fietsen. Hier in de buurt (Overijssel) hebben we niet heel veel heuvels en de holterberg komt me de neus ook wel zo'n beetje uit.
Godverdomme zeg, wat heb jij een originele persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk tegen de AGR heb, is de drukte en het hoge inschrijfgeld. Als ik lekker in Limburg wil fietsen, pak ik liever een dagje vrij en ga op een doordeweeksedag dezelfde route rijden.
Origineel of niet, het is zoals het is. Maar als jij het wel leuk vind, ga je toch lekker wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat heb jij een originele persoonlijke mening.
Pannekoek Oksel kan toch ook de Marmotte uitrijden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef cafca het volgende:
[..]
In de AGR rijden ook pannekoeken mee (zonder hier iemand mee te willen aanspreken), mochten die zich inschrijven voor de Marmotte, ben je die halverwege de Glandon al kwijt....
Zou ik ook doen als ik gewoon lekker in limburg wil rijden. Maar dan mis je dus dat circus... Lekker weekendje weg, stukkie fietsen, biertjes drinken, profs kijken enzo. die 4 tientjes zal me roesten... Toch meer lol van dan de gemiddelde blauwe envelop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk tegen de AGR heb, is de drukte en het hoge inschrijfgeld. Als ik lekker in Limburg wil fietsen, pak ik liever een dagje vrij en ga op een doordeweeksedag dezelfde route rijden.
Een mening die is zoals het is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Origineel of niet, het is zoals het is. Maar als jij het wel leuk vind, ga je toch lekker wel?
Als jij Oksel indeelt bij de pannekoeken, hebben wij een iets andere definitie van pannekoek, denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Pannekoek Oksel kan toch ook de Marmotte uitrijden?
Mijn mening is zoals die is ja.quote:
Ik vond het stuk in Belgie niks aan van de MH2D. Zondag was veel leuker. Dus AGR ga ik ook wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Yankee het volgende:
Best leuk de AGR, twee keer gereden. Vind de MH2D alleen veel leuker
it takes a Pannenkoek to Knowquote:
de enige elite hier ben ik, jullie hebben allemaal een user nummer ver boven de 1000 noobjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Patroon het volgende:
Iedereen is hier pannenkoek, behalve de Fok! elite.
Met 6K posts beweren dat je elite bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef dop het volgende:
[..]
de enige elite hier ben ik, jullie hebben allemaal een user nummer ver boven de 1000 noobjes
Nee, pannenkoeken kom je alsnog tegen. Dit omdat er ook de mi-marmotte is waarbij de deelnemers tussen 10 en 11 starten in Valloire en verder hetzelfde parcours rijden als de Marmotte alleen dan de helft minder lang.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef cafca het volgende:
[..]
In de AGR rijden ook pannekoeken mee (zonder hier iemand mee te willen aanspreken), mochten die zich inschrijven voor de Marmotte, ben je die halverwege de Glandon al kwijt....
Als je gewoon vroeg start (en een klein beetje doorrijdt) heb je van die drukte ook geen last, kan je gewoon fietsend langs de bezorgingsposten en schijten op een schone wc mocht je dat willen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Het niveau is toch wel van hele andere orde..quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken kom je alsnog tegen. Dit omdat er ook de mi-marmotte is waarbij de deelnemers tussen 10 en 11 starten in Valloire en verder hetzelfde parcours rijden als de Marmotte alleen dan de helft minder lang.
oldbies zijn gewoon elitequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met 6K posts beweren dat je elite bent
Natuurlijk het niveau is alsnog hoger maar desondanks heb ik best wat pannenkoeken gezien op de alp (mi-marmotte rijders).quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het niveau is toch wel van hele andere orde..
Waar Gripper en ik tijdens de klimclassic en AGR iedereen nog pratend voorbij fietsten en niemand ons inhaalde, lukte dat niet altijd meer tijdens Trois Ballons en de Marmotte.
Dank.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef muzas het volgende:
Wat gripper zegt. En als je wéét dat je je gaat ergeren aan de drukte en/of mensen die stil komen te staan omdat je graag doorrijdt of wat serieuzer fietst ben je wel echt met je kop achterstevoren geboren als je je dan nog inschrijft voor de AGR.
Maar dan is het wellicht ook niet zo slim om het imago van die AGR te bashen. Dalijk komen al die lui als ik naar jullie geliefde toertochtjes omdat die stoerder zijn
Jij bent wel loeisterkquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:28 schreef Oksel het volgende:
Ik moet geen tochten fietsen op kleine fietspaden.. bleek vorige keer toen die zwerver van z'n fiets pleurde![]()
En ik ben meer pannenkoek dan de goede fietsers hier. Maar wel eentje met doorzettingsvermogen en een goede basisconditie. En snel herstel
Alsof jij in aanmerking komt voor Fok elite met die vrachtlading paardenstront die je dagelijks over dit forum uitstort.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Amenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:01 schreef Gripper het volgende:
De AGR heeft als groot nadeel (naast de hoge kosten, al dat overbodige gezever met tijdsregistratie, filmpjes van je persoonlijke prestaties) dat er heel veel mensen meedoen, waarvan heel veel bedrijventeams die het als een teamuitje doen en soms zelfs voor het eerst op een racefiets zitten. Veel types die dit soort tochten doen, doen dat om aan zichzelf te bewijzen dat ze zo'n uitdaging aan kunnen.
Dan heb je nog de gelegenheidswielrenners die alleen dit soort aansprekende tochten willen doen.
En ten slotte fietsers die voor de AGR nog geen kilometer hebben gereden dit seizoen en dus nog als een zwabber op de fiets zitten.
Al die types hebben gemeen dat ze of niet opletten, midden op de weg gaan lopen want het is hun persoonlijke expeditie naar het einde van de wereld, en dan doen ze ook nog eens super bijdehand want oh oh een weekendje stoer doen en hard roepen en bierdrinken met de fietsmaatjes van het cluppie. Je weet wel: in de rij staan voor inschrijven voor de 250, en dan naar je vrienden roepen en wijzen op het rijtje mensen wat voor de 200 km inschrijft. "Heuj Karel! Je gaat je toch niet voor de mietjes afstand inschrijven he? HUW HUW HUW Dijenkletser jongens"
Ja ik besef dat ik bevoorrecht ben dat 250 km fietsen mij geen bovenmenselijke inspanning kost, en dat het niveauverschil daardoor heel erg zichtbaar wordt, wellicht vervelend voor de pannekoek die dubbelgevouwen van ellende op zn stuur hangt terwijl Patroon en ik fluitend omhoog huppelen. Maar als je er zo doorheen zit dat je niet meer kan bedenken dat midden op een weg met de fiets aan de hand omhoog sjokken onhandig is voor je mede weggebruikers, dan heb je gewoon jezelf overschat en hoor je er niet thuis. Dat is wat er mis is met grote populaire tochten als de AGR, jan janssen classic, RVV. En bij de iets minder populaire (mh2d, klimclassic, kleine cyclo's in de Ardennen) staan er gewoon meer getrainde fietsers aan de start, en dan is er ook minder ergernis voor iedereen
Over een paar maandjes kan ik anders in OO, dus ben ik een oblie en derhalve elite.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
quote:
Op vrijdag 13 december 2013 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof jij in aanmerking komt voor Fok elite met die vrachtlading paardenstront die je dagelijks over dit forum uitstort.
Gefeliciteerd, hoelang moet je op fok zitten voor dat eliteklupje internetnerds?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over een paar maandjes kan ik anders in OO, dus ben ik een oblie en derhalve elite.
Net zo lang als ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoelang moet je op fok zitten voor dat eliteklupje internetnerds?
10 jaar dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoelang moet je op fok zitten voor dat eliteklupje internetnerds?
Staat er geen pijltje op? Je moet iig tegen de richting van je draaibeweging van je trapper in losdraaien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef Oksel het volgende:
Ik moet andere pedaaltjes op m'n ATB zetten. Maar als ik nu mijn stuur links heb, en ik kijk recht tegen de fiets aan. Welke kant moet ik mijn gereedschap dan op draaien? Met de klok mee, of tegen de klok in?
En als ik mijn stuur rechts heb, en kijk tegen de fiets aan.. welke kant moet het gereedschap dan op?
Ik had user ID < 10.000. Maar had beetje teveel gereld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog efkes, ik ben op Fok sinds 2006 ofzo.
righty tighty lefty looseyquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef Oksel het volgende:
Ik moet andere pedaaltjes op m'n ATB zetten. Maar als ik nu mijn stuur links heb, en ik kijk recht tegen de fiets aan. Welke kant moet ik mijn gereedschap dan op draaien? Met de klok mee, of tegen de klok in?
En als ik mijn stuur rechts heb, en kijk tegen de fiets aan.. welke kant moet het gereedschap dan op?
Thnx, goed filmpje.quote:
Bij je pedalen is het soms ook righty loosey lefty tighty. In zo'n 50% van de gevallen zegmaar.quote:
Oh kan best, ik doe altijd maar watquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij je pedalen is het soms ook righty loosey lefty tighty. In zo'n 50% van de gevallen zegmaar.
Jezusquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Oksel het volgende:
Kijk eens wat ze net kwamen brengen!
[ afbeelding ]
Ik het ook maar van internet. Ik laat alles door de fietsenmaker doen. Krijg ik zelf geen vieze handjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh kan best, ik doe altijd maar wat
Heb nog een BMW ernaast. Diesel. En nog een Mazda MX5 cabrio, maar die moet verkocht worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe ga je dat nou doen op vakantie? Heb je er nog een benzineauto naast?
Oh, ik dacht dat deze vol electrisch was. Hoeveel doe je op alleen electra?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb nog een BMW ernaast. Diesel. En nog een Mazda MX5 cabrio, maar die moet verkocht worden.
Deze rijdt gewoon 500km als tank & accu's vol zijn. En de benzinetank zit binnen 5 minuten weer vol als hij leeg is.
Nu 50, zomer 70. Accu is in 4 uur vol. Laadt minimaal 1, maximaal 3x per dag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat deze vol electrisch was. Hoeveel doe je op alleen electra?
Niet heel veel, maar daar dek je waarschijnlijk wel (bij normaal gebruik, woon werk/boodschappen) zo'n 70% van de km's mee ofzoiets.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar daar dek je waarschijnlijk wel (bij normaal gebruik, woon werk/boodschappen) zo'n 70% van de km's mee ofzoiets.
500 maar. Damn. En voor hoeveel euro moet je dan tanken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb nog een BMW ernaast. Diesel. En nog een Mazda MX5 cabrio, maar die moet verkocht worden.
Deze rijdt gewoon 500km als tank & accu's vol zijn. En de benzinetank zit binnen 5 minuten weer vol als hij leeg is.
Dat is niet duur! Misschien ook maar eens kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef MCH het volgende:
Compleet Belkin pakje trouwens voor 65 euro in de websjop.
Issie kapot?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef keesfietst het volgende:
Ik rij een Focus, die verbruikt geen brandstof.
Heb je zin in een mooi ritje hierzo met wat heuvels? Kun je ook de lampjes weer terugkrijgen. Ik heb allebei de dagen tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hehe weekend eindelijk weer es tijd voor fatsoenlijk te trainen
QFT!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Yankee het volgende:
Best leuk de AGR, twee keer gereden. Vind de MH2D alleen veel leuker
Als je het op de Keuteberg moeilijk hebt kan je beter juist meer fietsen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Tommeke het volgende:
Btw. Als je het op de Keuteberg moeilijk hebt kan je beter stoppen met fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |