SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En als je er 3 afneemtquote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zit samen met maatje Jitze te kijken om er 2 van deze te kopen, die moeten genoeg licht geven![]()
http://xkaf.en.alibaba.co(...)cree_bike_light.html
Misschien willen ze nog wel wat met de prijs of verzendkosten doen als we er twee tegelijk afnemen.
Het duurde zo lang, ik dacht dat je in slaap gevallen wasquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Gripper het volgende:
hihi, ik was er ook net een aan het openen en had als titel "met een lichtje voor de donkere dagen" bedacht.
Harige poten heb jij toch altijd, zomer of winter. Bah!
nee, maar ik moet ook af&toe nog een beetje werken hier he. Mn baas betaalt me om pallets te sorteren, niet om te fokken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het duurde zo lang, ik dacht dat je in slaap gevallen was
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Die vraag is natuurlijk hoeveel van deze 1000 lumen verloren gaan doordat ze op een plek terecht komen waar jij ze niet nodig hebt. Je hoeft de boomtoppen niet te verlichten. Ik zou zelf voor deze gaan: http://www.bike-component(...)tVZO-Zulassung-.html
Die geven prima licht tot iets van 30-40km/u. Bij hogere snelheden heb je meer licht nodig. Bike-components zitten in Aken, die kunnen dus ook binnenlands verzenden.
1000 lumen is natuurlijk ook echt wel een puist licht, maar alles staat of valt met een goede reflector. En je kunt m ook nog dimmen toch, op 50 en 25% ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.
Kost niks? De kerk vraagt je elk jaar om een "vrijwillige eigen bijdrage" (maar ze vullen wel alvast een bedrag van 100 ¤ voor je in op de acceptgiro) en dan nog eens al die collectes elke zondag!quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan je ook nog bekeren tot de Heere Jezus Gripper, dat kost niks.
[ afbeelding ]
Een halogeen lampje in een auto is normaal ook maar 1000 lumen. Tenzij je in de duurdere sectie gaat kijken. De zwaarste gaan tot rond de 2000 lumen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
1000 lumen is natuurlijk ook echt wel een puist licht, maar alles staat of valt met een goede reflector. En je kunt m ook nog dimmen toch, op 50 en 25% ofzo.
Volgens mij zou 400 lumen max ook al prima zat zijn voor zelfs het allerergste (MTB'en in het donker) wat ik me kan bedenken. Voordeel is dat je met een veel kleiner batterypack toe kan, of zelfs een accu die in de behuizing van de lamp past.
Op je 17e pas? Jezus Christus man, je geloofde zeker ook tot je 18e in Sinterklaas ofwa?quote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kost niks? De kerk vraagt je elk jaar om een "vrijwillige eigen bijdrage" (maar ze vullen wel alvast een bedrag van 100 ¤ voor je in op de acceptgiro) en dan nog eens al die collectes elke zondag!
Dus, goeie tip maar die levensweg heb ik al een keer geprobeerd, was er ook na m'n 17e wel klaar mee. Het deed niet echt wat, en veel feedback of een beetje bijschijnen in de goeie richting kreeg ik ook al niet
Jarenlang mee opgegroeid, bijna al m'n toenmalige vrienden zaten ook in die kringen, dus dan is het moeilijk om ervan los te komen... Maar toen het uitging met een vriendinnetje uit die groep was dat meteen een goed excuus om ermee te stoppenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op je 17e pas? Jezus Christus man, je geloofde zeker ook tot je 18e in Sinterklaas ofwa?
bedoel je dat de 400 lumen uitvoering ook al sterk zat is?quote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef keesfietst het volgende:
Die lamp is sterk genoeg Gripper, zeker als je niet de hele nacht doorfietst (want dan zit je na een paar uur alsnog in het donker).
Al een week verkouden en een stuiter als een luchtbel potdomme. Zo maar een paar uurtjes om, rustig lostrappen.
De Ixon gebruik ik als backup lamp. Ik weet dus tot welke snelheid die bruikbaar is. Lichtspreiding is goed voor fietsen. Voor het echte werk heb ik een SON Edelux maar die past alleen op een dynamonaaf. Dan zit je op iets van 90 lux, genoeg voor ruim 50km/u in de Ardennen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is met jouw lamp ook de vraag. Dus eigenlijk geef je nu een advies wat nergens over gaat. Immers weet je niet wat de lichtverspreiding van die lamp is, en niet van degene waar gripper het over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |