SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
BTCequote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Ik ga maar is gewoon beginnen met 2 bitcoins. Heb ze in blockchain staan, is dat gewoon veilig? Nog tips, BTC-E of Bitstamp ?
btc-equote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Ik ga maar is gewoon beginnen met 2 bitcoins. Heb ze in blockchain staan, is dat gewoon veilig? Nog tips, BTC-E of Bitstamp ?
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FAquote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Doen jullie dat allemaal?quote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FA
Oke. Blijkbaar kan je ze ook offline neerzetten? Ik zal me eerst eens wat meer in verdiepen. Of is het net zo veilig om ze in BTC-E neer te zetten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FA
BTC-e is een stelletje Bulgaren die we niet kennen. Trek je eigen conclusie. Ik hou er in ieder geval niets als het niet nodig is.quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Oke. Blijkbaar kan je ze ook offline neerzetten? Ik zal me eerst eens wat meer in verdiepen. Of is het net zo veilig om ze in BTC-E neer te zetten?
Ik koop over 10 minuten op 835 denkquote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Wijnbo het volgende:
Fuuuuuuuu. Niet gekocht op 855. 880 dan maaren waag het nu te crashen.
Ik ben zo'n kneus die dat dus niet snapt, dan heb ik er straks een key op en dan weet ik niet hoe ik mn btc's er weer af krijg ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niks online staan. Maar zou ik dat wel doen dan had ik wel 2FA ja.
Verplaats je elke keer alles va je wallet naar btc-e, dan ergens een order zetten, de order uitbetalen, en gelijk weer terug de wallet in dan?quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC-e is een stelletje Bulgaren die we niet kennen. Trek je eigen conclusie. Ik hou er in ieder geval niets als het niet nodig is.
Tis supersimpel.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die dat dus niet snapt, dan heb ik er straks een key op en dan weet ik niet hoe ik mn btc's er weer af krijg ofzo.
Godver, hoeveel cryptocoins zijn er wel nietquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik koop over 10 minuten op 835 denk
Misschien gaan die zich richten op een andere munt, nu de aandacht zo op bitcoin is.quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
http://fiatleak.com/
Hmmz, koopt China geen bitcoins meer?
Kijk nog eens!quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
Ik zie een gigantisch China koopfeestje?quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 10:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik zie een gigantisch China koopfeestje?
China wordt nu wakker huh?quote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik ookalleen de koers doet niet veel er op. Ging 200+ bitcoins naar china. Wordt nu ook pas wakker he
quote:
Nee…quote:
Slapen ze altijd zo lang uit?quote:
Tijd om naar bed te gaan dus! Trustequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan dus! Truste.
Ik zit ook te denken om zo ff te gaan slapen... maar ik vind het moeilijk om een order te verzinnen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op maandag 9 december 2013 10:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om zo ff te gaan slapen... maar ik vind het moeilijk om een order te verzinnen vandaag.
Sinds China wakker is is de koers flink gestegen? Wat kunnen ze nog meer doen?quote:
Dumpen!quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds China wakker is is de koers flink gestegen? Wat kunnen ze nog meer doen?
Whehehe..quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the roof!!!
Had ik nou maar gekocht op 3.
Verkoop litecoins, koop bitcoins, ga studeren en kom over een paar weken terugquote:Op maandag 9 december 2013 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb over een aantal weken examens, met litecoins gaat dat echt niks worden.
Als, als iedereen hier bitcoins had gekocht een jaar geleden endeze had gehouden...quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the moon!!!
Het is wachten op grote ketens die BTC/LTC gaan accepteren denk ik. Dat zorgt voor een stijging die ergens op gebaseerd is. China is voor mijn gevoel vooral opblazen van bubbels.quote:
Met een zwaard als ik me goed herinnerquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the moon!!!
Btc + ltc. De rest nietquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef strbo het volgende:
Alles zit een beetje vast op het moment.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Nee oke, maar een constante stijging van PPC zijn we wel gewend.
Quark en wdc al stukje gestegen vannachtquote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm even een overzichtje van wat ik heb:
948 NMC
20,522 Quark
4,091 WDC.
Rond de 14.5 BTC schommelt het nu.
Waar zit je?quote:Op maandag 9 december 2013 09:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor mij is het nog laat op de avond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef Maxbet het volgende:
Na me inlezen over Quark ivm met minen ben ik van mening dat het nooit wat kan worden, en dat ik mijn tijd er niet aan ga verspillen. Advies van mij voor iedereen die er nu in zit: Zorg dat je er op tijd uit bent.
Goede samenvatting waarom ik denk dat Quark geen toekomst heeft:Dacht er al aan inderdaad, als ik vanmiddag thuis ben doe ik ze van de hand nu ze hoog zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Quark To THE Moon!!quote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm even een overzichtje van wat ik heb:
948 NMC
20,522 Quark
4,091 WDC.
Rond de 14.5 BTC schommelt het nu.
Na me inlezen over Quark ivm met minen ben ik van mening dat het nooit wat kan worden, en dat ik mijn tijd er niet aan ga verspillen. Advies van mij voor iedereen die er nu in zit: Zorg dat je er op tijd uit bent.
Goede samenvatting waarom ik denk dat Quark geen toekomst heeft:Klopt ook wel. Ik speculeer gewoon keihard op de emoties van iedereen die ingestapt is. Langer dan een week die coin houden lijkt mij persoonlijk financiële zelfmoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat ze niet verder kunnen stijgen. Maar ik denk voor de lange termijn dat je altijd problemen gaat krijgen met het netwerk in deze opzet.quote:Op maandag 9 december 2013 11:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dacht er al aan inderdaad, als ik vanmiddag thuis ben doe ik ze van de hand nu ze hoog zijn
Heb al mooie winst nu dus ga geen risico lopenquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet verder kunnen stijgen. Maar ik denk voor de lange termijn dat je altijd problemen gaat krijgen met het netwerk in deze opzet.
Quark is gewoon een bubble die aan het einde van deze werkweek wel leeg zal open, gok nog hoogstens een verdubbeling, misschien 3 keer over de kop en daarna is het einde oefening.quote:Op maandag 9 december 2013 11:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Quark To THE Moon!!
Wat denk je dat de max zal zijn voor quark ? Tenminste deze week. Je hebt er zo te zien ook veel vertrouwen in net als mij
Mwa, kga nu eventjes liggen, al ben ik eigenlijk niet moe.quote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Op die manierJeetje wat laat, heb je geen slaap nodig
wdc is al op btc38quote:
Haha maar wel aan ppc nvc :\quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga mn handen niet branden aan wdc en qrk..
wdc ong.1500% winst tot nu toe.quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga mn handen niet branden aan wdc en qrk..
Zit je vanaf het begin erin?quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wdc ong.1500% winst tot nu toe.
Auw.
Tijdje geleden. Samen met mendervquote:
Ja, maar dan had ik eerder moeten instappen..quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wdc ong.1500% winst tot nu toe.
Auw.
Jah denk je? Of weet je iets wat wij niet weten?quote:Februari gaat ie pas echt ontploffen waarschijnlijk.
Why ?quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Februari gaat ie pas echt ontploffen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef doo. het volgende:
Deze man heeft ppc gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Februari gaat ie pas echt ontploffen waarschijnlijk.
880 alweerquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Lichte downtrend spotted, weer terug in USD op btc-e gegaan. Rebuy @ 800-ish.
Wat zou dit kunnen zijn dan? Deze 'service'quote:Op maandag 9 december 2013 11:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=worldcoin%20february&src=typd
Dit o.a.quote:Op maandag 9 december 2013 11:54 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat zou dit kunnen zijn dan? Deze 'service'
Dus een exchange voor alleen worldcoin?quote:Op maandag 9 december 2013 11:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dit o.a.
Is echt veel leesvoer over te vinden.
On the 29th October details of the latest Worldcoin project were unveiled at the website Scharmbeck.com. Scharmbeck also released a Twitter about the latest news.
About Scharmbeck Worldcoin Financial Services
Scharmbeck Worldcoin Financial Services is a business that intends to introduce banking with Worldcoin, and offer a portal to traditional currencies which will facilitate trading globally with Worldcoin.
Early last week Scharmbeck filed a FinCEN (Financial Crimes Enforcement Network) application which will allow Scharmbeck to legally operate as a USD (United States Dollar) to WDC (Worldcoin) exchange. Once the system is operational, it is the intention of Scharmbeck Financial Worldcoin Services to extend their services to include other currency formats in the future.
This service will project Worldcoin into the mainstream market and open up many doors for potential investment in the future.
According to the Scharmbeck webpage:
'The difference between Scharmbeck and JP Morgan is that Scharmbeck utilizes the decentralized cryptocurrency Worldcoin, instead of a non-asset backed fiat
currency like the US dollar or the Euro. Worldcoin was chosen for its cryptographically-backed security features, its robust adoption and support by the
mining community, its rapid transaction confirmation times (critically important to facilitate acceptance and use in commerce), and its early adoption
growth potential (sic).'
Source: https://scharmbeck.com
Scharmbeck Features
Some of the features revealed that Scharmbeck will offer include;
Buying and selling of Worldcoin using Bitcoin and USD
Mercantile systems for traders
Transaction history log
Secure Worldcoin transactions
Additionally, Sharmbeck Worldcoin Financial Services will be offering fee share offerings. Over 63% have already been sold with just a week left on the IPO before the shares are pulled. Shares can be purchased on cryptostocks.com which is owned and ran by virucurex.com: https://cryptostocks.com/securities/60
For further information regarding Scharmbeck Worldcoin Financial Services you can visit https://www.scharmbeck.com
You can keep up to date with the development of Scharmbeck Worldcoin Financial Services at https://twitter.com/scharmbeck
Language English
Oh en die fincen heeft 'ie inmiddels al.
fiat!quote:
En payment provider zo te zien. Maar het lijkt me inderdaad ook sterk dat het bovenstaande verhaal het landschap van cryptocurrencies gaat veranderen. Aan de andere kant hadden waren ze ook 6 nieuwe fulltime devs aan het rekruteren.quote:Op maandag 9 december 2013 11:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus een exchange voor alleen worldcoin?
Je kan nog terug, zonder veel kleerscheuren.quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef doo. het volgende:
Deze man heeft ppc gekocht.
[ afbeelding ]
Dit klinkt bekentquote:baztec123: Bought LTC at $27, then sold LTC at 21 dolars yesturday.. Bought back in at 31 dollars, and now this happens..
dquote:
quote:
Dan stap ik eruitquote:Op maandag 9 december 2013 12:16 schreef Ticootje het volgende:
nu twijfel ik weer om gewoon nu te kopen.. Ik wil het kopen...
Ja das terecht natuurlijk.quote:
je weet dat je met elke transactie een paar procent betaald he?quote:Op maandag 9 december 2013 12:16 schreef Ticootje het volgende:
nu twijfel ik weer om gewoon nu te kopen.. Ik wil het kopen...
0,2%quote:Op maandag 9 december 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet dat je met elke transactie een paar procent betaald he?
Ik zit niet op cryptsy. Alleen op btc-e en die hebben die andere munten niet helaasquote:Op maandag 9 december 2013 12:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zat jij eigenlijk in de WDC? En zo ja, lekkere profits gemaakt?
Cryptsy durf ik ook niet aan te beginnen. BTC-E vind ik al eng genoeg.quote:Op maandag 9 december 2013 12:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zit niet op cryptsy. Alleen op btc-e en die hebben die andere munten niet helaas
Jep, 600 WDC hierquote:Op maandag 9 december 2013 11:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tijdje geleden. Samen met menderv
Ik hoor alleen maar goeie dingen over WDC, alle andere altcoins hebben nogal slechte reputaties, eigenlijk zou ik meer risico moeten nemen... maar ik durf niet.quote:
Balen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Dit is echt, heel, héél zuur... Doordat mijn transactie naar cryptsy een halve dag geduurd heeft ben ik nu veel te laat met quarks.
Bedankt cryptsy. Reken maar op een klacht.
Toch een dollar of 100. Vind ik best fors hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
0.13 BTC door m'n neus geboord. Voor de meeste hier niks, voor mij heel veel.
Nou ik vind het best een hoop ja.quote:Op maandag 9 december 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat een pech heb je ook altijd.quote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Dit is echt, heel, héél zuur... Doordat mijn transactie naar cryptsy een halve dag geduurd heeft ben ik nu veel te laat met quarks.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Toch een dollar of 100. Vind ik best fors hoor.
Dat is dus voor mij echt veel, ik baal er echt goed van.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een hoop ja.
Nou niks? Das gewoon geld. Lijkt me echt kut ja.quote:Op maandag 9 december 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor magnet stelt het weinig voorquote:Op maandag 9 december 2013 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou niks? Das gewoon geld. Lijkt me echt kut ja.
Nja, ik heb de boot al gemist bij QRK/WDC dus ik zet het maar weer naar btc-e en dan hoop ik vandaag wat winst te kunnen pakken daar.quote:Op maandag 9 december 2013 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Koop 50/50 WDC/QRK. Gaat alsnog stijgen, WDC sowieso. Pareltje dat.
Was het van exchange naar exchange? Dan duurt het sowieso best lang vaak.quote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Ja boeiend, ik zou er ook zuur van zijn.quote:
Ja, maar vorige keer was het binnen een uur gepiept, ik klaag ook niet als het om één of twee uurtjes gaat. Dit gaat echt om een halve dag.quote:Op maandag 9 december 2013 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was het van exchange naar exchange? Dan duurt het sowieso best lang vaak.
WDC en QRK ga ik een week vasthouden. Instantprofit.quote:Op maandag 9 december 2013 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Koop 50/50 WDC/QRK. Gaat alsnog stijgen, WDC sowieso. Pareltje dat.
LTC stijgt wel ja.quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik zou er ook zuur van zijn.
230 LTC gekocht voor 30$ ps. Is volgens mij wel wat te halen.
Onzin.quote:Op maandag 9 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ik heb de boot al gemist bij QRK/WDC dus ik zet het maar weer naar btc-e en dan hoop ik vandaag wat winst te kunnen pakken daar.
Nooit last van gehad naar bter en btc-e, steeds met een uurtje ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was het van exchange naar exchange? Dan duurt het sowieso best lang vaak.
Weet je wat jij zou moeten doen om even weg te kunnen van de grafiekjes?quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar vorige keer was het binnen een uur gepiept, ik klaag ook niet als het om één of twee uurtjes gaat. Dit gaat echt om een halve dag.
Lijkt fiat welquote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar vorige keer was het binnen een uur gepiept, ik klaag ook niet als het om één of twee uurtjes gaat. Dit gaat echt om een halve dag.
Ik laat WDC langer staan en QRK ook een weekje ja.quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WDC en QRK ga ik een week vasthouden. Instantprofit.
Zo lang op de QRK ja?quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WDC en QRK ga ik een week vasthouden. Instantprofit.
Waarom geen LTCquote:Op maandag 9 december 2013 13:12 schreef Maxbet het volgende:
Internet archive vraagt om donaties, en ze nemen BTC aan. Jammer dat ze een $25 minimum vragen. $5 ofzo had ik nog wel gedaan.
http://archive.org/donate/
Gisteren al gekeken, dat $25 minimum is wel een beetje hoog inderdaad. Goede site, moet zeker blijven bestaan en het accepteren van BTC is ook een mooi iets, maar $15 is toch wel het maximum voor mij.quote:Op maandag 9 december 2013 13:12 schreef Maxbet het volgende:
Internet archive vraagt om donaties, en ze nemen BTC aan. Jammer dat ze een $25 minimum vragen. $5 ofzo had ik nog wel gedaan.
Overheen gekekenquote:Je kan tevens ook zelf een bedrag kiezen he.
Ze moeten gaan crowdfunden via kickstarter ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 13:12 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom geen LTC
Je kan tevens ook zelf een bedrag kiezen he.
0.0057 BTC = 5.00 USD
Ga ik ook maar eens regelen dan.quote:Op maandag 9 december 2013 13:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Gisteren al gekeken, dat $25 minimum is wel een beetje hoog inderdaad. Goede site, moet zeker blijven bestaan en het accepteren van BTC is ook een mooi iets, maar $15 is toch wel het maximum voor mij.
[..]
Overheen gekeken. Doneren dan maar he...
Neuh, laat ze zich maar lekker bezighouden met waar ze goed in zijn in plaats van alleen maar bezig zijn met backer rewards.quote:Op maandag 9 december 2013 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze moeten gaan crowdfunden via kickstarter ofzo.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo daling is ingezet.quote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb LTC gekocht, jullie kunnen we nu nog uit.
Mined coins till now 246,066,609.00 QRKquote:
Het is echt he?quote:Op maandag 9 december 2013 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo daling is ingezet.
Ik teken voor 34.quote:Op maandag 9 december 2013 13:29 schreef doo. het volgende:
Ik zit ook in ltc. GAAAAAAN
30 dollar. Geef me 34 en ik ben tevreden.
43 gek!quote:Op maandag 9 december 2013 13:29 schreef doo. het volgende:
Ik zit ook in ltc. GAAAAAAN
30 dollar. Geef me 34 en ik ben tevreden.
WDC QRK BBQ go go go goquote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef strbo het volgende:
Wel benieuwd wanneer er nieuwe coins op BTC-e komen. FTC/NVC/PPC (TRC)zijn met marketcaps van sub $15 miljoen niet echt interessant meer lijkt me.
Quarkcoin is overduidelijk een grote scamcoin, BBQ zit nog onder TRC. Worldcoin en Megacoin lijken me wel interessant om er bij te hebben.quote:
Euro dan?quote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Bij de 38 stap ik eruit
Lekker middenmoot
Ik stap er wel eerder uit..quote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Bij de 38 stap ik eruit
Lekker middenmoot
40 is voor mij al goed. 49.. Dromen..quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef strbo het volgende:
Ik settle voor $49. Gaat ooit weleens gebeuren, misschien. Hoop ik.
Wat voor appquote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Serieus, maak zo een app, prijs 0, 99 = profit.
Dusssquote:Op maandag 9 december 2013 13:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Mined coins till now 246,066,609.00 QRK
Is er niet, het leven is hardquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef Moccie het volgende:
Iemand die mij een website kan geven waar je kan handelen in BTC zonder overdreven inkoop/verkoop prijzen EN waar je gelijk kunt inkopen als je een Nederlandse rekeningnummer hebt. (geen sites zoals Bitonic, want die gooien de boel dicht zodra de markt op stelten staat)
Als je niet via Bitonic of iets dergelijks wil, komt je al gauw bij SEPA transactie uit, duurt sowieso een dag of 2, en zit meestal een flink minimum op (bv 2000 bij BTC-e).quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef Moccie het volgende:
Iemand die mij een website kan geven waar je kan handelen in BTC zonder overdreven inkoop/verkoop prijzen EN waar je gelijk kunt inkopen als je een Nederlandse rekeningnummer hebt. (geen sites zoals Bitonic, want die gooien de boel dicht zodra de markt op stelten staat)
quote:
Goede samenvatting waarom ik denk dat Quark geen toekomst heeft:Lees dit eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is al een veel beterequote:Op maandag 9 december 2013 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet eigenlijk een app hebben waar ik bij stap 1 exchanges kan kiezen en bij stap 2 de munten die ik wil volgen.
Ik zit erin he… Dus een gewaarschuwd mens...quote:
Eerst nog btc naar fiat omzettenquote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit erin he… Dus een gewaarschuwd mens...
Je kunt toch gewoon kopen op Bitonic, transferen naar je BTC-E wallet en gaan met die banaan? Kost je hooguit een paar euro. Zorgen dat je genoeg Fiat op die manier naar BTC-E krijgt en je kunt doen wat je wil.quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef Moccie het volgende:
Toch maar overwegen dan, tnx.quote:Op maandag 9 december 2013 13:41 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als je niet via Bitonic of iets dergelijks wil, komt je al gauw bij SEPA transactie uit, duurt sowieso een dag of 2, en zit meestal een flink minimum op (bv 2000 bij BTC-e).
Zie alleen een CoinTicker voor zilver @ Android.quote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Er is al een veel betere![]()
Bij CoinTicker zie je alle mogelijke munten onder elkaar staan, als je er op klikt zie je alle exchanges en de waarde van die munt bij elke exchange. Je kan aangeven welke munten je allemaal hebt en hoeveel en dan houdt hij bij hoeveel het waard is met de huidige koers en zie je in procenten hoeveel winst of verlies je hebt, je ziet ook hoeveel je winst in usd is en hoeveel je er voor hebt betaald. Je kan dat zelfs voor alle munten door elkaar doen, of per munt.
Tot volgend weekendquote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef Moccie het volgende:
De markt gaat weer lekkrrrrr, maar voor hoe lang?
450% profit, het was echt fantastisch.quote:
Daar zat ik inmiddels ook al aan te denken, gaat um worden.quote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon kopen op Bitonic, transferen naar je BTC-E wallet en gaan met die banaan? Kost je hooguit een paar euro. Zorgen dat je genoeg Fiat op die manier naar BTC-E krijgt en je kunt doen wat je wil.
Ik mis de optie: Mmm, ziet er ok uit, ik mine er wel een paar.quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef mike-amersfoort het volgende:
Poll: hoeveel inzetten op WDC?
• 0%
• 10%
• 25%
• 50%
• 100%
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is op dit moment nog niet een optie die voor mij uit te voeren is. Zit wel in de planning.quote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Mmm, ziet er ok uit, ik mine er wel een paar.
Oh jammer dan is hij er alleen voor de Iphonequote:Op maandag 9 december 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie alleen een CoinTicker voor zilver @ Android.
Heb je je nieuwe kaart al?quote:Op maandag 9 december 2013 13:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Mmm, ziet er ok uit, ik mine er wel een paar.
Ik snap zijn punt en het klinkt redelijk maar ik snap niet wrm alleen de miners worden meegenomen in het verhaal ?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh jammer dan is hij er alleen voor de Iphone
Ik bit bij bter. Weinig volume maar hey, wat doe je eraan.quote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef tralalala het volgende:
Zitten jullie bij dat ellendige cryptsy of bij dat stille bter?
Heb nog wat open orders staan bij Cryptsy maar ben er echt helemaal klaar mee daar.
We stijgen, zie je? Amazing!quote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit erin he… Dus een gewaarschuwd mens...
ik stap net uit.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef tralalala het volgende:
Zitten jullie bij dat ellendige cryptsy of bij dat stille bter?
Heb nog wat open orders staan bij Cryptsy maar ben er echt helemaal klaar mee daar.
Nog een munt die moet zakken? Roep maar hoor.quote:
PPC naar 1 cent graag, to da fucking groundquote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog een munt die moet zakken? Roep maar hoor.
details detailsquote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef Moccie het volgende:
Wanneer moet je aangeven aan de belastingdienst dat je geïnvesteerd hebt in Bitcoins? Lijkt me onwaarschijnlijk dat als je opeens 10 duizenden Euro's op je rekening gestort krijgt er niks van gezegd word. Ik had ergens gelezen van box 3 en 1,2% van het totaal bedrag?
Iemand ervaring mee?
Heb je eindelijk opgegeven?quote:Op maandag 9 december 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PPC naar 1 cent graag, to da fucking ground
Vermogen hoef je pas op te geven bij 20k. In box 3 dus.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef Moccie het volgende:
Wanneer moet je aangeven aan de belastingdienst dat je geïnvesteerd hebt in Bitcoins? Lijkt me onwaarschijnlijk dat als je opeens 10 duizenden Euro's op je rekening gestort krijgt er niks van gezegd word. Ik had ergens gelezen van box 3 en 1,2% van het totaal bedrag?
Iemand ervaring mee?
Omdat je zonder miners geen coin hebt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt en het klinkt redelijk maar ik snap niet wrm alleen de miners worden meegenomen in het verhaal ?
been there…quote:Op maandag 9 december 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
"sentient888: wow guys zettacoin is rocketing skywards - get your zettacoin at www.cryptsy.com"
Zetta
Waar kun je zie hoeveel hashing power er op QRK zit?quote:Op maandag 9 december 2013 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat je zonder miners geen coin hebt.
Als ik dadelijk met een paar dikke PC's een 51% attack kan uitvoeren is het afgelopen met QRK.
En als ik een beetje goed kan rekenen hebben we alleen hier op Fok! al genoeg hashingpower om dat te doen.
CENT's schijnen een bug te hebben, die iedere 9 dagen je wallet hoeveelheid 10x doet. Dus iedere 9 dagen wordt hij 90% minder waard.quote:Op maandag 9 december 2013 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
been there…
En cents… wat dacht je daarvan ?
Je snapt toch wel dat het premined gedeelte juist de 51% attack tegen gaat ?quote:Op maandag 9 december 2013 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat je zonder miners geen coin hebt.
Als ik dadelijk met een paar dikke PC's een 51% attack kan uitvoeren is het afgelopen met QRK.
En als ik een beetje goed kan rekenen hebben we alleen hier op Fok! al genoeg hashingpower om dat te doen.
Wat?quote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
CENT's schijnen een bug te hebben, die iedere 9 dagen je wallet hoeveelheid 10x doet. Dus iedere 9 dagen wordt hij 90% minder waard.
Ik heb nog duizend triljoen CENTs op Cryptsy staan volgens mij, maar er zijn gewoon geen buy orders meer voor dat dingquote:Op maandag 9 december 2013 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
been there…
En cents… wat dacht je daarvan ?
Ik had hetzelfde, en uiteindelijk ben ik er wel vanaf gekomen.. Thank god!quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb nog duizend triljoen CENTs op Cryptsy staan volgens mij, maar er zijn gewoon geen buy orders meer voor dat ding
Hoe zou het premined gedeeltje een 51% attack tegen moeten gaan?quote:Op maandag 9 december 2013 14:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het premined gedeelte juist de 51% attack tegen gaat ?
quote:I just cashed out 1/3 of the money I made in a week on Crypto
Currency. It amounted to 6k GBP. I am a Libertarian so here is power
to the people:
Choose the top 10-15 coins at http://coinmarketcap.com/ and spread
your stake between them. Use Cryptsy as the trading site. Try to have
50/50 of Litecoin and bitcoin in value. Use a higher portion of the
BTC/LTC on XPM because XPM has it's own market.
Make sure that the coins you choose is also listed on BTC38 which is
the biggest Chinese trading site for Crypto Currency.
As long as you have your value in BTC\LTC your money is safe. Transfer
this over to Cryptsy and spread it over different coin as long as the
Bitcoin value is climbing. By that I mean a general trend upwards.
Bitcoins has daily corrections so I'm not referring to this, but the
heavy moves up and down. When there is a heavy trend down sell out and
hold 50% LTC and 50% BTC. Don't buy back in before the trend goes up
or you feel certain to make profit on a coin.
This is what I do:
Only use at the max 20% of your stake on one single coin!!!
If you have lets say 1BTC, sell off everything you have lost money on
or you think is not going to increase in value any more when the
portfolio value gets to 1.5BTC. When everything is sold of, withdraw
the earnings into your PC's Bitcoin/Litecoin wallet. Build wallet
balance and invest 1/3 of this back into Cryptsy when your BTC value
increases. Save 1/3 and sell the remaining Bitcoin on a monthly basis
for current market price.
Set wallet passwords and take 3 backups of the wallet file
(wallet.dat). Place 1 in a cloud/online mail, 1 on a USB drive and 1
in an other building.
Please share this knowledge with friends and family that needs money!
Lets give the power back to the people!
http://www.thebitcoinchannel.com/ (and links on the right side of the page).
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
http://coinmarketcap.com/
Study this and make it your work. You can live of this! Please don't
get greedy/selfish share your knowledge and your wealth in the time to
come. Lets make the Bitcoin revolution to benefit the many, and break
the bonds of oppression from the Government and the financial
institutions and DO NOT follow in their footsteps.
Nordviks
ltc gaat vanaf nu alleen nog maar up, tezamen met de andere cryptosquote:Op maandag 9 december 2013 14:07 schreef Robuustheid het volgende:
Hmmz, de daling zet zich niet echt door..
quote:
quote:mrp: Galadriel now accepts only FTC. Buy some FTC now, and feel her warm lips around your penis.
Seems legit.quote:Op maandag 9 december 2013 14:10 schreef Ranjit het volgende:
Mail gekregen van een random troll-box user.
[..]
De pest is dat ze hier nog wel wat waard zijn: http://bter.com/trade/cent_ltcquote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb nog duizend triljoen CENTs op Cryptsy staan volgens mij, maar er zijn gewoon geen buy orders meer voor dat ding
Die gaat gewoon weer naar ~1050 op btc-e, tot vrijdagmiddag, dan zakt ie weer richting 900 en in 't weekend weer naar 700quote:Op maandag 9 december 2013 14:22 schreef Moccie het volgende:
BTC blijft al voor een hele tijd redelijk stabiel, waar blijft die spanning![]()
waar koop je die glazen bol?quote:Op maandag 9 december 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer naar ~1050 op btc-e, tot vrijdagmiddag, dan zakt ie weer richting 900 en in 't weekend weer naar 700
quote:Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die zaterdagochtend LTC op 1619 hebben ingekocht zijn blij.
Het weekend is voorbij, dan gaat men weer traden.quote:Op maandag 9 december 2013 14:27 schreef Moccie het volgende:
Was er een aanleiding voor de stijging vanochtend (nieuws?)?
Blijft onvoorspelbaar en moeilijk.. ik zorg er voor dat ik in het weekend(met de constante weekend-dalingen) inkoop en doordeweeks verkoop, of hij moet doordeweeks heel laag staan.quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had ze ooit voor 8.5, ik was alleen zo dom om op 14 te sellen![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:30 schreef Wijnbo het volgende:
Alles houden nu. TO DA MOON!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |