SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
BTCequote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Ik ga maar is gewoon beginnen met 2 bitcoins. Heb ze in blockchain staan, is dat gewoon veilig? Nog tips, BTC-E of Bitstamp ?
btc-equote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Ik ga maar is gewoon beginnen met 2 bitcoins. Heb ze in blockchain staan, is dat gewoon veilig? Nog tips, BTC-E of Bitstamp ?
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FAquote:Op maandag 9 december 2013 10:11 schreef Jandirk het volgende:
Doen jullie dat allemaal?quote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FA
Oke. Blijkbaar kan je ze ook offline neerzetten? Ik zal me eerst eens wat meer in verdiepen. Of is het net zo veilig om ze in BTC-E neer te zetten?quote:Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je ze dan toch online neerzet activeer dan wel tenminste 2FA
BTC-e is een stelletje Bulgaren die we niet kennen. Trek je eigen conclusie. Ik hou er in ieder geval niets als het niet nodig is.quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Oke. Blijkbaar kan je ze ook offline neerzetten? Ik zal me eerst eens wat meer in verdiepen. Of is het net zo veilig om ze in BTC-E neer te zetten?
Ik koop over 10 minuten op 835 denkquote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Wijnbo het volgende:
Fuuuuuuuu. Niet gekocht op 855. 880 dan maaren waag het nu te crashen.
Ik ben zo'n kneus die dat dus niet snapt, dan heb ik er straks een key op en dan weet ik niet hoe ik mn btc's er weer af krijg ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niks online staan. Maar zou ik dat wel doen dan had ik wel 2FA ja.
Verplaats je elke keer alles va je wallet naar btc-e, dan ergens een order zetten, de order uitbetalen, en gelijk weer terug de wallet in dan?quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC-e is een stelletje Bulgaren die we niet kennen. Trek je eigen conclusie. Ik hou er in ieder geval niets als het niet nodig is.
Tis supersimpel.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die dat dus niet snapt, dan heb ik er straks een key op en dan weet ik niet hoe ik mn btc's er weer af krijg ofzo.
Godver, hoeveel cryptocoins zijn er wel nietquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik koop over 10 minuten op 835 denk
Misschien gaan die zich richten op een andere munt, nu de aandacht zo op bitcoin is.quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
http://fiatleak.com/
Hmmz, koopt China geen bitcoins meer?
Kijk nog eens!quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
Ik zie een gigantisch China koopfeestje?quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef Robuustheid het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 10:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik zie een gigantisch China koopfeestje?
China wordt nu wakker huh?quote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik ookalleen de koers doet niet veel er op. Ging 200+ bitcoins naar china. Wordt nu ook pas wakker he
quote:
Nee…quote:
Slapen ze altijd zo lang uit?quote:
Tijd om naar bed te gaan dus! Trustequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan dus! Truste.
Ik zit ook te denken om zo ff te gaan slapen... maar ik vind het moeilijk om een order te verzinnen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op maandag 9 december 2013 10:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om zo ff te gaan slapen... maar ik vind het moeilijk om een order te verzinnen vandaag.
Sinds China wakker is is de koers flink gestegen? Wat kunnen ze nog meer doen?quote:
Dumpen!quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds China wakker is is de koers flink gestegen? Wat kunnen ze nog meer doen?
Whehehe..quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the roof!!!
Had ik nou maar gekocht op 3.
Verkoop litecoins, koop bitcoins, ga studeren en kom over een paar weken terugquote:Op maandag 9 december 2013 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb over een aantal weken examens, met litecoins gaat dat echt niks worden.
Als, als iedereen hier bitcoins had gekocht een jaar geleden endeze had gehouden...quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the moon!!!
Het is wachten op grote ketens die BTC/LTC gaan accepteren denk ik. Dat zorgt voor een stijging die ergens op gebaseerd is. China is voor mijn gevoel vooral opblazen van bubbels.quote:
Met een zwaard als ik me goed herinnerquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:47 schreef MichaelScott het volgende:
PPC to the moon!!!
Btc + ltc. De rest nietquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef strbo het volgende:
Alles zit een beetje vast op het moment.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Nee oke, maar een constante stijging van PPC zijn we wel gewend.
Quark en wdc al stukje gestegen vannachtquote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm even een overzichtje van wat ik heb:
948 NMC
20,522 Quark
4,091 WDC.
Rond de 14.5 BTC schommelt het nu.
Waar zit je?quote:Op maandag 9 december 2013 09:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor mij is het nog laat op de avond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef Maxbet het volgende:
Na me inlezen over Quark ivm met minen ben ik van mening dat het nooit wat kan worden, en dat ik mijn tijd er niet aan ga verspillen. Advies van mij voor iedereen die er nu in zit: Zorg dat je er op tijd uit bent.
Goede samenvatting waarom ik denk dat Quark geen toekomst heeft:Dacht er al aan inderdaad, als ik vanmiddag thuis ben doe ik ze van de hand nu ze hoog zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Quark To THE Moon!!quote:Op maandag 9 december 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hm even een overzichtje van wat ik heb:
948 NMC
20,522 Quark
4,091 WDC.
Rond de 14.5 BTC schommelt het nu.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef Maxbet het volgende:
Na me inlezen over Quark ivm met minen ben ik van mening dat het nooit wat kan worden, en dat ik mijn tijd er niet aan ga verspillen. Advies van mij voor iedereen die er nu in zit: Zorg dat je er op tijd uit bent.
Goede samenvatting waarom ik denk dat Quark geen toekomst heeft:Klopt ook wel. Ik speculeer gewoon keihard op de emoties van iedereen die ingestapt is. Langer dan een week die coin houden lijkt mij persoonlijk financiële zelfmoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat ze niet verder kunnen stijgen. Maar ik denk voor de lange termijn dat je altijd problemen gaat krijgen met het netwerk in deze opzet.quote:Op maandag 9 december 2013 11:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dacht er al aan inderdaad, als ik vanmiddag thuis ben doe ik ze van de hand nu ze hoog zijn
Heb al mooie winst nu dus ga geen risico lopenquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet verder kunnen stijgen. Maar ik denk voor de lange termijn dat je altijd problemen gaat krijgen met het netwerk in deze opzet.
Quark is gewoon een bubble die aan het einde van deze werkweek wel leeg zal open, gok nog hoogstens een verdubbeling, misschien 3 keer over de kop en daarna is het einde oefening.quote:Op maandag 9 december 2013 11:24 schreef lf2 het volgende:
[..]
Quark To THE Moon!!
Wat denk je dat de max zal zijn voor quark ? Tenminste deze week. Je hebt er zo te zien ook veel vertrouwen in net als mij
Mwa, kga nu eventjes liggen, al ben ik eigenlijk niet moe.quote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Op die manierJeetje wat laat, heb je geen slaap nodig
wdc is al op btc38quote:
Haha maar wel aan ppc nvc :\quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga mn handen niet branden aan wdc en qrk..
wdc ong.1500% winst tot nu toe.quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga mn handen niet branden aan wdc en qrk..
Zit je vanaf het begin erin?quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wdc ong.1500% winst tot nu toe.
Auw.
Tijdje geleden. Samen met mendervquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |