ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 07:53 schreef Robophatt het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik dacht dat het ging om het versieren van depressieve meisjes en andere probleemgevallen
ik kan me er wel een voorstelling van makenquote:Op maandag 9 december 2013 08:27 schreef Chai het volgende:
Vraag me weleens af hoe mijn leven er met daddy issues uit had gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb je spijt he?quote:Op zondag 8 december 2013 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In verhouding met de top is het nog laag ja, maar ben bang dat als ik nu instap het weer gaat dalen
Vertel. Een soort Meloewa?quote:Op maandag 9 december 2013 08:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan me er wel een voorstelling van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 9 december 2013 07:53 schreef Robophatt het volgende:
depressieve meisjes en andere probleemgevallen
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik voelde me aangetrokken door "sexy sc"
Wow, superlullig dit.quote:
Ik wens mensen graag het allerbeste.quote:
sky radio wenst u een vrolijk kerstfeestquote:Op maandag 9 december 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wens mensen graag het allerbeste.
Vermenigvuldig uzelve en eert uw vader en uw moeder opdat uw dagen verlengt worden in het land u gegeven wordt.
Walgelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wens mensen graag het allerbeste.
Vermenigvuldig uzelve en eert uw vader en uw moeder opdat uw dagen verlengt worden in het land u gegeven wordt.
Zheeee kristmas steesjonquote:Op maandag 9 december 2013 10:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sky radio wenst u een vrolijk kerstfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |