Hij zal wel weer iets over Yvonne gezegd hebben ofzo..quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Braddie het volgende:
Tong post alleen maar One-Liners, hoe kan hij een ban hebben dan?
wijsneusquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
Heeft inderdaad een ban. Dus zo vreemd is dat niet
Misschien wel de past-tong periode deze keer....quote:Op zondag 8 december 2013 23:55 schreef BeachBoyBert het volgende:
we zijn aanbeland in de post-tong periode van Fok!
Tong wil niet dat je hem zielig vindt dan wordt tong boos.quote:Op zondag 8 december 2013 23:59 schreef Cucumissativus het volgende:
Wat zielig, hij heeft al niet zo veel in z'n leven en dan is hij hier ook al niet meer welkom.
die bedoelde ik hahaquote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Misschien wel de past-tong periode deze keer....
Post kan prima volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Misschien wel de past-tong periode deze keer....
Welk stel?quote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En jij bent niet eens de oudste van t stel
Is niet zo moeilijk te raden, toch?quote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
Mogen we een uitzondeirng op de regel "Bans worden niet besproken" en de reden van de ban weten?
Vind dat ze elke ban moeten posten op FB of MED.quote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
Mogen we een uitzondeirng op de regel "Bans worden niet besproken" en de reden van de ban weten?
Zijn kutposts gok ik zoquote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk te raden, toch?
Ze zouden een soort banmeldtopic moeten makenquote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind dat ze elke ban moeten posten op FB.
Ah vandaar, ik dacht al hé dat is een garpje. Maar vond het niet garpig.quote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
van de klonen, t was een grapje hihaho
~weekjequote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn kutposts gok ik zo
Sinds wanner ben jij spellchecker?
quote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze zouden een soort banmeldtopic moeten maken
Gouden idee
WTF is een spellchecker.quote:
Zelf lig ik nog steeds dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik dacht al hé dat is een garpje. Maar vond het niet garpig.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iemand die notes uitdeelt voor slecht geschreven posts
Iets met magie!quote:
[..]
quote:
Maar dan eigenlijk alleen als erom gevraagd wordt, want ik heb meer te doen dan hele dagen de FP te lezenquote:Spellchecker voor FP, Sport, Film en Games
Als spellchecker op FOK! controleer jij de reviews, interviews en specials voordat ze online komen en check je de nieuwsartikelen om te kijken of ze taalkundig kloppen. Je hoofdtaak is het nalopen van de stukjes van je collega's, zorgen voor goede en duidelijke verhalen en orde.
Ah zo. Lezen mensen uberhaupt de FP?quote:Op maandag 9 december 2013 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Maar dan eigenlijk alleen als erom gevraagd wordt, want ik heb meer te doen dan hele dagen de FP te lezen
Blijkbaar welquote:Op maandag 9 december 2013 00:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah zo. Lezen mensen uberhaupt de FP?
Vind het altijd zo overbodig aangezien er ook gewoon op het forum gepost kan worden in NWS.
misschien heeft ie de liefde van zn leven gevonden?quote:Op maandag 9 december 2013 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe tong80 zo'n week dan doorkomt. Hoe brengt -ie z'n tijd door?
Omdat hij ons in de VBL SC constant kwam lastigvallen met z'n lach-of-ik-schiet-humor. Op een gegeven moment zijn we daar wel klaar mee. Laat het een les zijn voor jullie. VBL hooligans deinzen nergens voor terug.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij ons in de VBL SC constant kwam lastigvallen met z'n lach-of-ik-schiet-humor. Op een gegeven moment zijn we daar wel klaar mee. Laat het een les zijn voor jullie. VBL hooligans deinzen nergens voor terug.
tong80
Nooit grappig geweest ook.quote:Op maandag 9 december 2013 06:24 schreef Stink-ui het volgende:
De humor van tong is al jaren niet meer grappig niemand die die topic nog leest..
VBLquote:Op maandag 9 december 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij ons in de VBL SC constant kwam lastigvallen met z'n lach-of-ik-schiet-humor. Op een gegeven moment zijn we daar wel klaar mee. Laat het een les zijn voor jullie. VBL hooligans deinzen nergens voor terug.
tong80
Die topic...quote:Op maandag 9 december 2013 06:24 schreef Stink-ui het volgende:
De humor van tong is al jaren niet meer grappig niemand die die topic nog leest..
HOAX. tong80 post niet in SC's.quote:Op maandag 9 december 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
tong80
Maak een tongtitie topic dan.quote:Op maandag 9 december 2013 08:24 schreef n00b13 het volgende:
Ik stel voor gratieverzoek in te dienen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |