iig geen 16quote:
Dat schept een bandquote:
Wat ben jij een harteloze user. Zomaar een naam noemenquote:
Hommoquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
grapje, au contraire: ik hou van jullie allen
Mensen het is een keuze om een topic te lezen of niet. Ik lees ook alleen de topics, die mij interessant lijken, dus de meesten niet. Dus ik vind het een onterechte klacht om over bepaalde users die veel topics maken te klagen. Hekel hebben aan een bepaalde user kan altijd, maar lees zijn/haar topics dan niet en ga al helemaal geen haatreacties plaatsen. Tuurlijk, hoef niet iedereen vriendjes van elkaar te zijn, maar haatreacties zijn vreselijk irritant.quote:
KUTUSER GESPOT!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mensen het is een keuze om een topic te lezen of niet. Ik lees ook alleen de topics, die mij interessant lijken, dus de meesten niet. Dus ik vind het een onterechte klacht om over bepaalde users die veel topics maken te klagen. Hekel hebben aan een bepaalde user kan altijd, maar lees zijn/haar topics dan niet en ga al helemaal geen haatreacties plaatsen. Tuurlijk, hoef niet iedereen vriendjes van elkaar te zijn, maar haatreacties zijn vreselijk irritant.
quote:
Waarom zo veel haat op mijquote:Op zondag 15 december 2013 13:30 schreef Robophatt het volgende:
mapima, -supergirl-, Erno-BE, Roadtrip en alle andere types die niet eens hun best doen om te verbergen dat ze de boel bij elkaar verzinnen.
Maakt geen kloot uit hoeveel geld je hebt of hoe je het bewijst. Je maakt gewoon ontiegelijke janktopics. Huiliehuilie ik kan niet voor de tientriljoenste keer op vakantie dit jaar. Boehoe ik werk 60 uur in de week ofso, jezus man. Als je het niet aankan moet je het niet doen. En Erno-BE is al helemaal homo.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom zo veel haat op mij![]()
Ik heb trouwens vaak zat pics gepost als bewijs. Zelfs mijn internetbankierenGeen van mijn topics is verzonnen. Zo onrealistisch is het ook niet. Er wordt zelfs beweerd dat ik geen taxi kan nemen.
Of ik geen trein kan nemen.
![]()
En Erno-Be maakt ook legendarische topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |