Ik heb een kernwapen en ben niet bang hem te gebruikenquote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is prima, echter worden jouw stemmen niet meegeteld. Niemand geeft namelijk een fuck om jouw mening.
Gr gr De jury.
op moblo hatenquote:Op zondag 15 december 2013 18:03 schreef Dven het volgende:
Roadtrip, Erno-BE, Chroestjov, Motorbloempje en Mapima
Moblo is irritant.quote:
Helaas voor jou niet. Al was het inderdaad niet netjes.quote:
Wacht maarquote:Op zondag 15 december 2013 23:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet. Al was het inderdaad niet netjes.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:28 schreef RetRy32 het volgende:
Er zijn geen forumadmins online.
Je wordt sowieso geband.
Ik hoop het natuurlijk niet. Maar stel je voor ik zou een weekje een ban hebben, dan kan heb ik daarmee leven. Ik heb iets gedaan wat niet door de beugel kon en wil de verantwoordelijkheid best dragen.quote:
Het helpt jouw zaak zeer zeker niet dat dit jouw zoveelste kloon is?quote:Op zondag 15 december 2013 23:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het natuurlijk niet. Maar stel je voor ik zou een weekje een ban hebben, dan kan heb ik daarmee leven. Ik heb iets gedaan wat niet door de beugel kon en wil de verantwoordelijkheid best dragen.
Uhm ik heb in 2010 ofzo ooit 1 topic gemaakt met een andere account. Dat was het.quote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Het helpt jouw zaak zeer zeker niet dat dit jouw zoveelste kloon is?
Heeft ze een rijbewijs en is ze onder de 20?quote:Op zondag 15 december 2013 23:06 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Heb jij wel of niet mapima op een date gevraagd?
ze is van fok dat is al genoegquote:Op maandag 16 december 2013 00:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heeft ze een rijbewijs en is ze onder de 20?
Sheba idd..quote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet het weer..
Britneycheers en Sheba-Bitch
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2013 05:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Sowieso is het gewoon triest om te haten op iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |