Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:Vanmiddag deed ik een paar boodschapjes bij de Appie. Terwijl ik de laatste spullen in m'n wagentje drop belt me vriendin me op. '
'Hey dushi, hoe is het leven?'' Dus al wachtend in een lange rij nadat ik alles op de band heb gelegd kletsen we bij.
Op het moment dat ik aan de beurt ben en het meisje dat aan de kassa zit mijn spullen scant krijg ik gespleten ogen van haar. Dus ik zeg tegen me vriendin: ''Moppie, momentje'', waarna ik aan het kassameisje vraag of er een probleem is.
''Niet iedereen heeft behoefte aan het meeluisteren van jouw gesprekken'' zegt ze tegen mij.
''AW HELL NO, wat is deze???'' gaat er door me hoofd. Dus ik zeg tegen me vriendin dat ik haar later terugbel en hang op.
Ik richt me tot de brutale teef aan de kassa en zeg tegen haar: ''Ook niet iedereen heeft behoefte aan het bekijken van die landingsbaan aan uitgroei op die rotkop van jou, maar toch zullen ze ermee moeten dealen''. Ze kreeg een rode kop als een tomaat.
''Nou nou'' zegt een oude taart achter me. Dus ik: ''Aha, dus zo gaat dat weer. Een blonde Hollandse snol kan klanten beledigen, maar een Braziliaanse Latina die van zich laat horen wordt terecht gewezen''. ''Nou nee, zo bedoel ik dat niet'' is haar antwoord. ''Dan moet je het ook niet zo zeggen dame'' heb ik haar gezegd.
Vervolgens heb ik afgerekend en heb de smerige oema aan de kassa eens neerbuigend bekeken met de boodschap: ''Check je rug''. Met trots heb ik de winkel verlaten.
Met gesnoerde bek bleven de kehba en de gramma achter.
Klacht: Onbeschoft kassameisje One girl against the world
Never losin' her free spirit never losin' her pride
One girl against the world
Never afraid of bumpy roads never afraid of playin' with dice
Always watchin' over her shoulder always keepin' stabbers in sight
Always reachin' beyond the sky always keepin' her focus on the price