Ik kreeg een ban, vanwege het schoppen van oude topics en het maken van naamtopics. Maar ik wil nu gedeeltelijk een andere weg inslaan, qua topics. Een oud-klasgenoot (die nu in 6V zit) gaat me helpen een 6V-chick te fixen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Precies hetzelfde vind ik dus ook van jouw topics. Ik vind het ook echt oprecht jammer dat je een ban hebt gekregen voor je topics over het ontmoeten van chicks enzo. Ik kon er altijd wel om lachen
Zou je niet liever wat jonger gaan? Anders zit je volgend jaar alweer met een unichick.quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban, vanwege het schoppen van oude topics en het maken van naamtopics. Maar ik wil nu gedeeltelijk een andere weg inslaan, qua topics. Een oud-klasgenoot (die nu in 6V zit) gaat me helpen een 6V-chick te fixen.
Mods kunnen zien dan Roadtrip en Erno vanaf verschillende IP's posten. Een paar belangrijke verschillen:quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
AHA! Dit is gewoon een keiharde bevestiging van een vermoeden dat ik al tijden had. Schrijfstijl, opbouw, de topics waar jullie beide regelmatig opdagen. Zowel Erno-BE als Roadtrip zijn gewoon kloons van een zielige droeftoeter.
Het was al duidelijk te zien maar nu de poep de ventilator raakt zie je wel wie voor wie op komt. En dan nog eens op een matige manier ook.
Overduidelijk gewoon kloontjes van elkaar. Dit heb ik nog nooit zo slecht gezien.
Die hebben geen rijbewijs en sommigen uit 6V al wel en anderen zijn vergevorderd in het rijlesproces.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou je niet liever wat jonger gaan? Anders zit je volgend jaar alweer met een unichick.
Oh ja, daar dacht ik even niet bij na.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die hebben geen rijbewijs en sommigen uit 6V al wel en anderen zijn vergevorderd in het rijlesproces.
Oud-klasgenoot zit nu in 6V en die kent dus de chicks. Hij kan me helpen, mij deze chicks te laten kennen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh ja, daar dacht ik even niet bij na.
Hopen dat het die jongen lukt dan er één voor jou te fixen, want je kan dat denk ik niet zelf?
FUCKING GEWELDIG!quote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Oud-klasgenoot zit nu in 6V en die kent dus de chicks. Hij kan me helpen, mij deze chicks te laten kennen.
DAN LEES JE HET NIET!!!quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klopt. Excuus voor het woord kanjer maar op dit moment zit de irritatie best hoog.
Maar blijkbaar maakt het niks uit dat een user dagelijks heel KLB zit te vervuilen met 2 accounts en ook nog meent pareltjes uit te schijten. Tis dat je ONZ-mod bent en je niet over KLB gaat. Maar je zou eens moeten weten wat voor een dagelijkse diarree we te verwerken krijgen daar.
Door over jezelf in de derde persoon te spreken en de verschillen op die manier te belichten maak je jezelf niet minder verdacht.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mods kunnen zien dan Roadtrip en Erno vanaf verschillende IP's posten. Een paar belangrijke verschillen:
-Roadtrip werkt veel naast zijn studie en woont op kamers (ik weet niet waar), Erno moest juist elke dag zo'n 4 a 5 uur reizen naar de universiteit en is begin november gestopt met zijn studie.
-Erno heeft moeite om contact te zoeken met het andere geslacht, terwijl Roadtrip dit probleem niet kent. De grootste droom van Erno is om een keer bij een meisje in de auto te zitten.
Net zoals je geen topics aanmaakt als je niets te melden hebt. Dat is jouw probleem, niet de onze.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Brummetje_ het volgende:
DAN LEES JE HET NIET!!!
Godverdomme zeg, is dat nou zó moeilijk te bedenken?
En JIJ laat je ergeren door hem, dat is niet Roadtrips probleem, maar JOUW probleem!
Ik maak dan ook geen topics als ik niets te melden heb.quote:Op zondag 15 december 2013 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net zoals je geen topics aanmaakt als je niets te melden hebt. Dat is jouw probleem, niet de onze.
Ik lees weinig Roadtrip topics maar zelfs in andermans topic is het een buitengewoon irritante user. Altijd maar haantje de voorste en loopt zich samen met zijn kloon Erno te verdedigen dat ze/hij echt geen bagger aanmaken/-maakt.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
DAN LEES JE HET NIET!!!
Godverdomme zeg, is dat nou zó moeilijk te bedenken?
En JIJ laat je ergeren door hem, dat is niet Roadtrips probleem, maar JOUW probleem!
Wat praat je over jezelf in een lelijk perspectief man. Geef het op, je bent ontmaskerd. Niks maar aan te doen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mods kunnen zien dan Roadtrip en Erno vanaf verschillende IP's posten. Een paar belangrijke verschillen:
-Roadtrip werkt veel naast zijn studie en woont op kamers (ik weet niet waar), Erno moest juist elke dag zo'n 4 a 5 uur reizen naar de universiteit en is begin november gestopt met zijn studie.
-Erno heeft moeite om contact te zoeken met het andere geslacht, terwijl Roadtrip dit probleem niet kent. De grootste droom van Erno is om een keer bij een meisje in de auto te zitten.
Danny ziet gewoon hetzelfde mac-adres bij jullie posts hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Danny ziet gewoon hetzelfde mac-adres bij jullie posts hoor.
pmde me net
Jullie weten niet wie ik in het echt bent.quote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat praat je over jezelf in een lelijk perspectief man. Geef het op, je bent ontmaskerd. Niks maar aan te doen.
Log jezelf uit en log nooit meer in.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jullie weten niet wie ik in het echt bent.
Je quote maar de helft van de zin. Als je het aankan jank je niet zo. Ik werk ook, en ik heb ook school. Ik ga alleen niet janken als het ff te veel is, en er dan ook nog mee pronken dat ik zoveel uur in de week werk.quote:Op zondag 15 december 2013 16:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat een goede insteek in het leven![]()
Alleen als iedereen zo leefde was er niemand om jouw wajong te betalen.
Is die linker erno en die rechter roadtrip?quote:
haten op deadprezquote:Op maandag 9 december 2013 01:14 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
vooral Deadprez dan. wat een irritant mannetje
quote:Op zondag 15 december 2013 17:31 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens ook even een stem uitbrengen. Ik stem Zaktabak, Hoink581, Chroestjov, Padlarf, Deadprez en alle andere users die alleen maar flamen zonder iets toe te voegen.Dat is prima, echter worden jouw stemmen niet meegeteld. Niemand geeft namelijk een fuck om jouw mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr gr De jury.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |