En je moet het ook willen... Vooralsnog vind ik het wel prima zo, maar dat dacht ik voor de laatste bevordering ook...quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tussen kunnen en worden zit een groot verschil, en hangt denk ik vooral af of je voldoende omhoog gelikt hebt en genoeg naar beneden getrapt hebt. Maar volgens mij zit jij nét andersom in elkaar
Dat is dan al lang wegbezuinigd...quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof de FLO nog bestaat als AchJa adjudant wordt
Maar als adjudant ben je de meest gevreesde man van de compagnie!quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je moet het ook willen... Vooralsnog vind ik het wel prima zo
Die indruk had ik voornamelijk bij jou gekregenquote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je moet het ook willen... Vooralsnog vind ik het wel prima zo, maar dat dacht ik voor de laatste bevordering ook...![]()
Is er toch nog iets beter geregeld bij defensie, in de academische wereld werkt het likken heel erg goedquote:En likken heeft niet zoveel invloed op het bevorderingen beleid.
Dat bedoel ik!quote:
In de academische wereld gaat het vooral om het worden van een publicatie kanon.quote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Is er toch nog iets beter geregeld bij defensie, in de academische wereld werkt het likken heel erg goed
Komt nog wel eens...quote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar als adjudant ben je de meest gevreesde man van de compagnie!
Niks voor mij, ben ik veel te ongeduldig voor, ben binnen een uur het gejank al zat wsl.quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En helemaal mooi als BA van het hele bataljon. Wat een functie lijkt me dat
Ja, zelfs als je ze vervalstquote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In de academische wereld gaat het vooral om het worden van een publicatie kanon.
Hehe, te veel papierwerk ook waarschijnlijkquote:Op maandag 9 december 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks voor mij, ben ik veel te ongeduldig voor, ben binnen een uur het gejank al zat wsl.
Ja dat gebeurt ook nog weleensquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zelfs als je ze vervalst
Helaas werkt dat voor project-resultaten bij de ondersteunende diensten net zo ;')
Je bent geloof ik ook gewoon zo'n no-nonense man, die gewoon wil werken met zijn ploegquote:Op maandag 9 december 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks voor mij, ben ik veel te ongeduldig voor, ben binnen een uur het gejank al zat wsl.
Uh, het is winter dus overbodig bij jou geworden?quote:
Meh, staat in de wegquote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, het is winter dus overbodig bij jou geworden?
Denken aan je moeder. Werkt gegarandeerd. Anders tafels in je hoofd doen: 1x2, 2x2, 3x2, 4x2, etc.quote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Sammie, wat te doen tegen geilheid
quote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denken aan je moeder. Werkt gegarandeerd. Anders tafels in je hoofd doen: 1x2, 2x2, 3x2, 4x2, etc.
dank je samquote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denken aan je moeder. Werkt gegarandeerd. Anders tafels in je hoofd doen: 1x2, 2x2, 3x2, 4x2, etc.
Wat nu weer?quote:
Ik zeg er duidelijk een bieden vanaf prijs bij, krijg ik een bericht of ik onder dat bedrag gaquote:
Vast een FOK!er die Vraag & Aanbod al een tijdje in de gaten houdtquote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg er duidelijk een bieden vanaf prijs bij, krijg ik een bericht of ik onder dat bedrag ga
Dan heeft die pechquote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast een FOK!er die Vraag & Aanbod al een tijdje in de gaten houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |