Ken die knaap niet, is dat die PowNed club?quote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet ie dus wel mooi zijn, maar hoe heette die 2e vent van links
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken die knaap niet, is dat die PowNed club?
Ik snap het niet. Mooi is dus belangrijker dan normaal geprijst en warm?quote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet ie dus wel mooi zijn, maar hoe heette die 2e vent van links
Voor je DT..?quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Kan geen regenjas nieuw model in mijn maat vinden. :/
Er bestaat toch alleen maatje te klein en maatje te groot?quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Kan geen regenjas nieuw model in mijn maat vinden. :/
Warm & mooi zijn belangrijk, de rest niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mooi is dus belangrijker dan normaal geprijst en warm?
En geen idee wie de vent is.
Wat zeur je dan? Dan gewoon de jas kopen die je mooi vindquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Warm & mooi zijn belangrijk, de rest niet.
Bedoel je niet zo'n snapback?quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef AchJa het volgende:
@Aapsoldaat,
Lui die een baseball pet dragen solliciteren per definitie naar een pak slaag.
Coolcat couture.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bedoel je niet zo'n snapback?
[ afbeelding ]
Dit soort rommel dus
Allemaal 1 pot nat, een normale pet moet altijd op de meest belachelijke manieren gedragen worden...quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort rommel dus.
Haal dan op z'n minst New Eraquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort rommel dus.
Ja, ik zoek me kapotquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Dan gewoon de jas kopen die je mooi vind
Kut, snel maar weer m'n baseball NLD pet verkopen. Sam, interesse?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal 1 pot nat, een normale pet moet altijd op de meest belachelijke manieren gedragen worden...
Ik wist het gewoon dat je me wel zou verbeteren m.b.t. die rommelquote:
Waarom rommel? Het is gewoon een accesoire.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kut, snel maar weer m'n baseball NLD pet verkopen. Sam, interesse?
[..]
Ik wist het gewoon dat je me wel zou verbeteren m.b.t. die rommel
Je denkt te weinig van mijquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Kut, snel maar weer m'n baseball NLD pet verkopen. Sam, interesse?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom rommel? Het is gewoon een accesoire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |