Hij had idd ook meer dan 100 aanslagen gewoon bekend tijdens zijn proces en daar nooit een geheim van gemaakt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Met schone handen had hij denk ik ook net zoveel bereikt als Henk de Vries uit Schijndel.
Bovendien wordt toch ook niet gezegd dat hij geweldloos heeft gehandeld? Sterker nog, hij erkent/erkende zelf dat hij verantwoordelijk is geweest voor gewelddadige acties.
Volgens mij kun je dat ook doen voor de linkse partijen en communistische dictaturen/terroristenorganisaties.quote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Nog twee interessante berichten
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap003%3Aa0056
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap003%3Aa0121
Juist, en daar is ook genoeg aandacht voor geweest.quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat ook doen voor de linkse partijen en communistische dictaturen/terroristenorganisaties.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zo kennen we alle lefties hier weer: een beetje bloedvergieten en terrorisme zijn toegestaan
om je doel te bereiken.
En de righties: gelijke rechten voor zwarte mensen zijn ongewenst.quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zo kennen we alle lefties hier weer: een beetje bloedvergieten en terrorisme zijn toegestaan
om je doel te bereiken.
Wat precies versta je onder 'een beetje bloedvergieten'?quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
om je doel te bereiken.
Ach ja, linkse bomaanslagen op de infrastructuur, met daarvoor waarschuwingen om geen slachtoffers te maken. En de rechtsjes vinden het doodschieten van tientallen ongewapende burgers bij een demonstratie uiteraard volledig terecht. Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
om je doel te bereiken.
Hij heeft de opdracht gegeven die te vermijden en gaf dus op tijd waarschuwingen dat er ergens een bom af zou gaan. Bij mijn weten zijn er er geen doden gevallen.quote:
Mandela stond begin jaren zestig bekend als de Boerenslachter.quote:
Verzetsstrijders in WII pleegden ook aanslagen waar onschuldige burgers het slachtoffer van zijn geworden. Ook wegzetten als terroristen?quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
om je doel te bereiken.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft de opdracht gegeven die te vermijden en gaf dus op tijd waarschuwingen dat er ergens een bom af zou gaan. Bij mijn weten zijn er er geen doden gevallen.
Met die redenatie kan je nu ook Zuma van z'n sokken gaan blazen, maar iets zegt me dat je daar weer gevoelloos voor bent.quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij noemt iemand die zich verzette tegen de onderdrukking van zijn ras een terrorist?
Ok, zo kennen we je weer
Ongelijk hebben ze niet, zijn strijd is nou eenmaal iets waar iedereen op na-zwijmelt. Racisme is en blijft gewoon een hot topic, of het nou hypocriet is of niet. De behandeling van blanken in Zuid-Afrika met bijbehorende moorden en noem maar op staat niet op de agenda, ze zijn immers niet zwart.quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef Re het volgende:
ach, de hele wereld zal wel ongelijk hebben nu ze massaal naar zijn begrafenis gaan, als we toch drog-redenaties promoten...
Owja, want Zuma's beleid ten aanzien van blanken is vergelijkbaar met de behandeling van niet-blanken onder de Apartheid?quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je nu ook Zuma van z'n sokken gaan blazen, maar iets zegt me dat je daar weer gevoelloos voor bent.
Alleen Boeren, mag ik hopen.quote:
Nouja, het afpakken van land, het gedogen van Plaasmoorde en BEE is niet bepaald geëmancipeerd beleid nee. Maar ik begrijp hieruit dat je dus enkel mag klagen als Apartheid 1 op 1 wordt overgenomen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Owja, want Zuma's beleid ten aanzien van blanken is vergelijkbaar met de behandeling van niet-blanken onder de Apartheid?
Dat is toch geen geïnstitutionaliseerd racisme?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelijk hebben ze niet, zijn strijd is nou eenmaal iets waar iedereen op na-zwijmelt. Racisme is en blijft gewoon een hot topic, of het nou hypocriet is of niet. De behandeling van blanken in Zuid-Afrika met bijbehorende moorden en noem maar op staat niet op de agenda, ze zijn immers niet zwart.
Waar we ons wel druk over maken zijn geschminkte pieten, veel belangrijker.
Volgens jij en ik niet nee.quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch geen geïnstitutionaliseerd racisme?
Is dat de voorwaarde voor je er blind achteraan huppelt?quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch geen geïnstitutionaliseerd racisme?
Zal me verder trouwens ook een worst wezen hoeveel van die blanke Boeren daar worden afgeslacht.quote:
Ja zo denken er wel meer over, maar 20 jaar terug was het reden tot boycotts toen het andersom was.quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal me verder trouwens ook een worst wezen hoeveel van die blanke Boeren daar worden afgeslacht.
Dat hele continent kan mij eerlijk gezegd gestolen worden.quote:Op maandag 9 december 2013 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo denken er wel meer over, maar 20 jaar terug was het reden tot boycotts toen het andersom was.
Zwart = zielig/ blank = niet zeiken.
http://www.anc.org.za/show.php?id=2651quote:
Daarna zat Mandela in de nor.quote:Please note:
Information in this list was drawn from press reports and the Annual Surveys of the SAIRR. These are not MK records. There are probably omissions and errors, due to censorship during the apartheid era and other difficulties in collecting information of this nature.
1960s
Details are not available, but it is estimated that the MK High Command co-ordinated over 190 acts of sabotage between October 1961 and July 1963. There were no deaths or injuries.
Vind je het gek, op de ANC website.quote:Op maandag 9 december 2013 15:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
http://www.anc.org.za/show.php?id=2651
[..]
Daarna zat Mandela in de nor.
Jij hebt je info natuurlijk van een of andere white power Boerenbeweging.quote:Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je het gek, op de ANC website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |