Gelukkig geen idiote anime fillers,want er zijn meer dan 1000 manga hoofdstukken(!) om te lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo is intens! Net als de andere delen. Helemaal weer terug op stoom
Heerlijk!
SPOILER: dit contrast vond ik wel ironisch al was het waarschijnlijk niet zo bedoeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
HeheSPOILER: dit contrast vond ik wel ironisch al was het waarschijnlijk niet zo bedoeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er bestaat een zeer gewaagde onconventionele oplossing voor dit probleem: zelf posten over iets dat je wel boeit.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat gedrocht? Ik lurk al een tijdje, in de hoop dat we weer eens wat leuks gaan bespreken, maar dat heeft nog niet mogen gebeuren.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat gedrocht? Ik lurk al een tijdje, in de hoop dat we weer eens wat leuks gaan bespreken, maar dat heeft nog niet mogen gebeuren.
Durf ik niet zo goed, Dakgoot is er namelijk niet bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er bestaat een zeer gewaagde onconventionele oplossing voor dit probleem: zelf posten over iets dat je wel boeit.
Heb je mij gemist?quote:
Commie voor alles behalve de Monogatarireeks.quote:
Een beetje.quote:
Heb vandaag voor het eerst in tijden het topic grondig bestudeerd. Ik heb veel vakliteratuur gelezen de afgelopen 2 maand.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Commie voor alles behalve de Monogatarireeks.
[..]
Een beetje.Was je ook echt weg of alleen op de loer-tour?
Ik heb het boek al tijden als pdf op mijn e-reader staan, maar mijn motivatie om het te lezen verzandde een beetje nadat ik las dat het plotsgewijs vrijwel niet verschilt van de manga behalve dat het niet zo ver door gaat waardoor Misaki een soort van godsgeschenk blijft in tegenstelling tot de manga waar ze -jeweetwel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Het boek van Welcome to the NHK is zeker een aanrader. Blz 42 nu en nu al geniaal!
Ook wat beter beschreven dan de anime/manga lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
De meeste vinden dat de dramatische wending in het midden van de serie en de laan die de serie vervolgens intreed, het beste er aan. Ikzelf vind de serie leuker om de komische leven-zoals-het-leven-is-momenten en het charisma dat Hououin Kyouma uitstraalt.geef mij maar aktieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Enige leuke aan Steins gate is makise kurisu
Irene is bae <3
Dropped bij episode 19. Waardeloze anime vond ik dat zeg. Jormungand is beter.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn ongevraagde advies is: laat het nu vallen (en probeer het eventueel later opnieuw) of geef het tot aflevering, laten we zeggen, twaalf.
ZHA ZOMBIE!
Tsunderes [ afbeelding ]
Laat dat -tina vallen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij deze alvast mijn lijstje voor het winter seizoen:
• Buddy Complex
• Chuunibyou S2
• Gin no Saji S2
• Hamatora The Animation
• Hoozuki no Reitetsu
• Mahou Sensou
• (Maken-Ki! S2)
• Nisekoi
• Nobunaga the Fool
• Nobunagun
• Noragami
• Saikin, Imouto no Youso
• Seitokai Yakuindomo S2
• Strange+
• Witch Craft Works
zha zombie?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn ongevraagde advies is: laat het nu vallen (en probeer het eventueel later opnieuw) of geef het tot aflevering, laten we zeggen, twaalf.
ZHA ZOMBIE!
Tsunderes [ afbeelding ]
Laat dat -tina vallen.
32 foutjes. En fetisj is de Nederlandse spelling.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Na het Groot Dictee wil ik de "fetish"- en "shinto"-schrijvers in dit topic even laten weten dat Kees van Kooten jullie spelling fout vindt dat jullie en "fetisj" en "sjinto" zouden moeten schrijven.
Echt heel goed. Iets duisterder en de gevoelens van Sato zijn veel beter beschreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Na het Groot Dictee wil ik de "fetish"- en "shinto"-schrijvers in dit topic even laten weten dat Kees van Kooten jullie spelling fout vindt dat jullie en "fetisj" en "sjinto" zouden moeten schrijven.
[..]
Ik heb het boek al tijden als pdf op mijn e-reader staan, maar mijn motivatie om het te lezen verzandde een beetje nadat ik las dat het plotsgewijs vrijwel niet verschilt van de manga behalve dat het niet zo ver door gaat waardoor Misaki een soort van godsgeschenk blijft in tegenstelling tot de manga waar ze -jeweetwel.
Is het echt zo goed?
google: steins; gate za/zhe/the zombiequote:
Netjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
32 foutjes. En fetisj is de Nederlandse spelling.
Sjinto zat toch niet in het dictee, of ben ik nu gek?
Oke, dat moet ik dan ook maar weer gaan oppakken.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt heel goed. Iets duisterder en de gevoelens van Sato zijn veel beter beschreven.
De voorkeur voor loli bij Yamazaki is wel wat prominenter aanwezig. Dus mocht je daar niet tegen kunnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |