Dat dacht ik ook maar gebeurde net echt niet. Tannehill rent met bal 2x out of bounds, zonder getackled te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 19:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Out of bounds = tijd stopt, tenzij getackled inbounds dan loopt de tijd door ook al kom je buiten het veld terecht.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar gebeurde net echt niet. Tannehill rent met bal 2x out of bounds, zonder getackled te zijn.
quote:When a play ends with a ball carrier going out of bounds, the clock stops until the referee sets the ball back at the line of scrimmage and deems that play is ready to begin again. However, if a play ends up out of bounds in the last two minutes of the first half or the last five minutes of the second half, the clock stops and does not restart until the ball is snapped on the next play.
Read more: http://www.livestrong.com(...)ounds/#ixzz2muVk9qkQ
Die 2equote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef The_Playmaker het volgende:
SNOOOOOOOOOOOW!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indi en Arizona hebben iig stadions waarbij het dak open kan.quote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef remi1986 het volgende:
zijn er stadions waar het dak dicht kan?
Robert Griffin the Turdquote:Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef The_Playmaker het volgende:
RGIII.....alsjeblieft zeg, zet Cousins er toch in.
Dat is overal begin tweede helft.. Fans wachten binnen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef The_Playmaker het volgende:
Het zit nog aardig vol in Washington....
[ afbeelding ]
Wat is voorlopig?quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef The_Playmaker het volgende:
Gronk zien we voorlopig niet meer terug.
Reactie op nfl.com. Mag het hopen voor Gronk en de Pats dat het meevalt.quote:Viciously "clean" hit. No other way to take him down, hopefully he's ok but realistically, his ACL is shredded. See you in 2015, Gronk!
Dat doe je gewoon als speler, ball on the ground, scoop it up and run with it...quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef emokid het volgende:
Zijn NFLers echt zo dom als ze lijken? Die return is niet eens mogelijk voor de Eagles..
lijkt erop dat ze nu geen bal meer kunnen vangenquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
Detroid scoort en dan een onside kick, dat zou leuk zijn
Haha geniaal :-)quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een turn of events in Baltimore
U sure ? :-)quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef The_Playmaker het volgende:
Cleveland wint gewoon in New England!
vertel?quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Downtime het volgende:
[..]
Prachtige bold prediction van Mooch vandaag voor die game.
Harbaugh en Carol zouden elkaar minsten 2 sec de handen schudden en 2 pats on the back geven.quote:
Daarom had ik er ook geen moeite mee met hoe ze wedstrijd verloren tegen de Panthers. Maar dan moeten we een hele week in de media aanhoren hoe ze "bestolen" zijn. Zielig.quote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een zieke wedstrijden vandaag, jammer dat de refs zo'n grote invloed hebben. Die PI van de Browns was echt niks
twitter:MikeGarafolo twitterde op zondag 08-12-2013 om 22:50:05Source says Rob Gronkowski suffered what's believed to be a torn ACL. MRI tomorrow to confirm. Not surprising but another bad break for him. reageer retweet
Zelfde valt te zeggen hoe ze de game tegen de Saints wonnen. Jammer genoeg worden games door te grote blunders van de refs beslist.quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook geen moeite mee met hoe ze wedstrijd verloren tegen de Panthers. Maar dan moeten we een hele week in de media aanhoren hoe ze "bestolen" zijn. Zielig.
Gvd, Pats kunnen enige kans in de PO dus wel vergeten met alle blessures.quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Het seizoen is voor Gronk dus voorbij:twitter:MikeGarafolo twitterde op zondag 08-12-2013 om 22:50:05Source says Rob Gronkowski suffered what's believed to be a torn ACL. MRI tomorrow to confirm. Not surprising but another bad break for him. reageer retweet
Wel verrassend dat hij weer geblesseerd is. Goede beslissing ook om hem een dik contract te geven (al zit er wel een escape in voor de Patriots)quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Het seizoen is voor Gronk dus voorbij:twitter:MikeGarafolo twitterde op zondag 08-12-2013 om 22:50:05Source says Rob Gronkowski suffered what's believed to be a torn ACL. MRI tomorrow to confirm. Not surprising but another bad break for him. reageer retweet
Gronk is fenomenaal als hij fit is, hij is dat contract toch meer dan waard?quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel verrassend dat hij weer geblesseerd is. Goede beslissing ook om hem een dik contract te geven (al zit er wel een escape in voor de Patriots)
Ach, als Brady middelmatige receivers goed maakt dan zal hij Gronk ook wel wat beter makenquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Gronk is fenomenaal als hij fit is, hij is dat contract toch meer dan waard?
Goedzo, ik heb punten nodig in mijn fantasy matchup.quote:
quote:
Resultaat van de nieuwe richtlijnen van de NFL. Volgend jaar zal zo'n tackle ook wel illegal zijn en krijgt de receiver na een catch vrij baan richting endzone.quote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
Het was dan ook een ongelukkige tackle op Gronk.
Ja, als je zo laag invliegt van voren. Zullen vast wel wat benen gebroken worden.quote:Op maandag 9 december 2013 06:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Resultaat van de nieuwe richtlijnen van de NFL. Volgend jaar zal zo'n tackle ook wel illegal zijn en krijgt de receiver na een catch vrij baan richting endzone.
Was gewoon een bullshit "tackle" doelbewust mikken onder de knie en niet eens ZIEN wat je hit, dat is het eerste wat mij geleerd werd, zien wat je hit en zon NFL gast vertikt het gewoonquote:Op maandag 9 december 2013 07:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, als je zo laag invliegt van voren. Zullen vast wel wat benen gebroken worden.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 09-12-2013 om 15:59:46MRI on Rob Gronkowski confirmed torn ACL, torn MCL. Season done. reageer retweet
Wiki pagina checken van american football. Gewoon eerst de spelregels doornemen en tijdens de wedstrijd even pauzeren als je het niet begrijpt en lezen. Later kun je je nog richten op de posities en spelers, maar als beginner is dat behoorlijk overdonderend.quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef TheFastOne het volgende:
Ben vooral een NBA-man, maar na gister te hebben ingeschakeld bij Lions @ Eagles ben ik om.
Wat zijn goede manieren om alles een beetje uit te vogelen? Spelers, tactieken en regels zijn me totaal vreemd.
Madden gaan spelen is ook een goede manier. Dan leer je de regels en basics van het spel kennen. Am. Football moet je leren kijken. Je kijkt het heel anders dan voetbal of basketball.quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef TheFastOne het volgende:
Ben vooral een NBA-man, maar na gister te hebben ingeschakeld bij Lions @ Eagles ben ik om.
Wat zijn goede manieren om alles een beetje uit te vogelen? Spelers, tactieken en regels zijn me totaal vreemd.
Gewoon gaan kijken, dan snap je na een paar keer de basics wel en steeds als er iets voorbij komt wat je niet helemaal begrijpt google gebruiken :-)quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Madden gaan spelen is ook een goede manier. Dan leer je de regels en basics van het spel kennen. Am. Football moet je leren kijken. Je kijkt het heel anders dan voetbal of basketball.
2e stuk kan ik bevestigen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Madden gaan spelen is ook een goede manier. Dan leer je de regels en basics van het spel kennen. Am. Football moet je leren kijken. Je kijkt het heel anders dan voetbal of basketball.
twitter:GregAmbrosius twitterde op maandag 09-12-2013 om 22:55:40According to ESPN, 40 NFL players are on DL now with knee injuries compared to 25 at this time two years ago. Amazing stat and scary. reageer retweet
Player safety!quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:GregAmbrosius twitterde op maandag 09-12-2013 om 22:55:40According to ESPN, 40 NFL players are on DL now with knee injuries compared to 25 at this time two years ago. Amazing stat and scary. reageer retweet
Zolang Vick bij de Eagles op het roster staat gun ik ze niets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Littlecreep het volgende:
Stiekem best tevreden dat de Cowboys verliezen. Liever Foles en McCoy in de playoffs dan Romo en Bryant.
True. Alhoewel het al een stap is geweest om Foles gewoon te starten de afgelopen weken. Overigens wel een aardige conspiracy theory over de Eagles:quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:27 schreef rgras het volgende:
[..]
Zolang Vick bij de Eagles op het roster staat gun ik ze niets.
Uhu ja nee dat zou een Oline ook echt doen, alles word gefilmd en tot op het bot toe geanalyseerd, daar kom je ten eerste niet mee weg en ten tweede tast dat de trots van een oline aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
True. Alhoewel het al een stap is geweest om Foles gewoon te starten de afgelopen weken. Overigens wel een aardige conspiracy theory over de Eagles:
"If the Eagles keep winning, the offensive line will let Nick Foles get injured at the end of the second-to-last game so Michael Vick can start the last game of the season and win the division, so he can look like a hero because they like Michael Vick more than Nick Foles."
http://en.wikipedia.org/w(...)ghting_investigationquote:
Moet hij wel op het veld staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:58 schreef rgras het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ghting_investigation
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=988
Laat die kerel maar een keer flink geraakt worden en daardoor een dwarslaesie oplopen.
Walgelijk verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:58 schreef rgras het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ghting_investigation
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=988
Laat die kerel maar een keer flink geraakt worden en daardoor een dwarslaesie oplopen.
twitter:greggrosenthal twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 19:01:45NFL takes Patriots-Ravens out of Week 16 SNF for Bears-Eagles. reageer retweet
Seahawks - Denver is het meest logische aangezien ze allebei thuisvoordeel hebben in de playoffs. Maar op de een of andere manier moet ik het met Russel Wilson Peyton Manning nog maar zien in de playoffs. Darkhorse voor mij blijft Detroit.quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef maerk het volgende:
Alles in de replay gezien, wat een heerlijk weekend! heroïsche wedstrijden in de sneeuw, met een geweldige LeSean McCoy, de beste all-purpose back in de league. En Chip Kelly en de Eagles zijn gewoon 8-5...![]()
Ben wel erg benieuwd naar de playoffs, heb nog steeds geen 'clear-cut' favourite. Denver, San Fran, New Orleans, Seattle, KC, New England, Carolina...
Ik verwacht wel erg leuke playoffs waarin alle teams van elkaar kunnen winnen.
Verder hulde voor Matt Prater.
Het is dan ook niet een serieus statement, maar een conspiracy theory van een fan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Uhu ja nee dat zou een Oline ook echt doen, alles word gefilmd en tot op het bot toe geanalyseerd, daar kom je ten eerste niet mee weg en ten tweede tast dat de trots van een oline aan
Nasty jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:26 schreef ssebass het volgende:
Dit is ook echt smerig in meerdere opzichten:
http://www.nfl.com/news/s(...)wallace-for-low-blow
Op het eerste kwart na, had Denver niets in te brengen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 05:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Verdiende overwinning voor de Chargers. Ze hadden een hele goede gameplan en voerden het bijna perfect uit. De Denver offense was nauwelijks op het veld. Ryan Matthews was erg goed!
San Diego speelde het heel slim. Ze lieten het niet een shootout worden. Ze bleven de bal rennen en controleerden de klok en de wedstrijd. Ze lieten vandaag wederom zien hoe je Denver het beste kunt bestrijden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 05:49 schreef Downtime het volgende:
[..]
Op het eerste kwart na, had Denver niets in te brengen.
Je zag een paar vlagen van wat de Denver Offense kan doen, maar daar bleef het bij.
Maar die neutral zone infraction penalty was een hele grote en domme, als ik het goed heb haalden de chargers daarna 7 min van de klok af ipv een short field voor Denver.
Meer dan verdiende overwinning voor de chargers. Jammer dat de patriots nr.1 seed kunnen pakken.
Deden ze in San Diego ook, maar toen was de Denver Offense effectief. Uit mijn hoofd had Denver de eerste helft toen iets van 9 min balbezit, maar stond wel 21-10 ofzo voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 05:57 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
San Diego speelde het heel slim. Ze lieten het niet een shootout worden. Ze bleven de bal rennen en controleerden de klok en de wedstrijd. Ze lieten vandaag wederom zien hoe je Denver het beste kunt bestrijden.
Ja waren toen twee domme plays met slechte coverage. Gister wel goed degelijk gespeeld. Zeer verdiende overwinning. Nu hopen dat de Ravens en Dolphins verliezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:30 schreef Downtime het volgende:
[..]
Deden ze in San Diego ook, maar toen was de Denver Offense effectief. Uit mijn hoofd had Denver de eerste helft toen iets van 9 min balbezit, maar stond wel 21-10 ofzo voor.
Vandaag stond er ook een Chargers defense die geweldig speelde.
Defense wins championships. Het is leuk zo'n videogameoffense maar zodra het echt belangrijk wordt zie je de teams met een fatsoenlijke defense opstaan en vaak winnen die ook nog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:30 schreef Downtime het volgende:
[..]
Deden ze in San Diego ook, maar toen was de Denver Offense effectief. Uit mijn hoofd had Denver de eerste helft toen iets van 9 min balbezit, maar stond wel 21-10 ofzo voor.
Vandaag stond er ook een Chargers defense die geweldig speelde.
Toch verwacht ik (met mijn beperkte kennis) dat de super bowl nog tussen de Broncos en Seattle zal gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:33 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Defense wins championships. Het is leuk zo'n videogameoffense maar zodra het echt belangrijk wordt zie je de teams met een fatsoenlijke defense opstaan en vaak winnen die ook nog.
Ze hebben meer zonder hem dan met hem gespeeld, zolang Brady gezond is moet je ze NOOIT afschrijvenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef Downtime het volgende:
[..]
Toch verwacht ik (met mijn beperkte kennis) dat de super bowl nog tussen de Broncos en Seattle zal gaan.
Bengals kunnen nog wel eens verassen.
Patriots zonder Gronk verwacht/hoop ik niet veel van te zien.
Ben er wel achter gekomen dat ik een bandwagon figuur ben dit seizoen.
Zal wel komen doordat ik de Broncos offense fijn vindt om naar te kijken en dit het eerste seizoen is dat ik het echt volg.
Bij die wedstrijden hadden ze een defense die de wedstrijd voor ze kon winnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ze hebben meer zonder hem dan met hem gespeeld, zolang Brady gezond is moet je ze NOOIT afschrijven
Topsporters moet je altijd tegen zichzelf in bedwang nemen. Die staan het liefst altijd op het veld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef BobW het volgende:
Aaron Rodgers out voor zondag. Beslissing van de dokter/coach want Rodgers zou zelf wel willen.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Downtime het volgende:
De Manning broertjes gaan voor records!
De ene kan meeste TD's in een seizoen bijna niet meer missen
De andere probeert dat aantal in interception te evenaren
Ach, bij de Giants vraag ik me elke week af of er wel een O-line staat.quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Downtime het volgende:
De Manning broertjes gaan voor records!
De ene kan meeste TD's in een seizoen bijna niet meer missen
De andere probeert dat aantal in interception te evenaren
10-0 Patsquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, bij de Giants vraag ik me elke week af of er wel een O-line staat.
1e INT kan je ook deels op Cruz afschuiven, 2e was een goede read van Sherman.
Maar 10-0 Seattle![]()
Ik ben benieuwd waar hij volgend jaar te vinden is en voor welke prijs.quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Kirk Cousins staat toch wel stukken beter te spelen dan RGIII.
Hier staan ze er gewoon hoor. Misschien even refreshen?quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat balkje bovenin waar ze normaal staan is leeg
TD eagles gevolgt door een int waar een TD op volgdequote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Littlecreep het volgende:
Loop even naar de supermarkt en opeens zijn de Eagles terug op 27-22. What happened?
Hoop eerlijk gezegd op winst Dolphins vandaag, ondanks dat ze vorige week playoff dromen van Steelers hebben vernietigd. Maar beter de Dolphins in de playoffs dan de Ravens, en dan vooral Flacco![]()
Gaan die lamzakken nog de no.1 seed pakken ookquote:Op zondag 15 december 2013 21:35 schreef Downtime het volgende:
[..]
TD eagles gevolgt door een int waar een TD op volgde
Jammer genoeg staat NE voor
Met jou en Littlecreep kan ik pratenquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gaan die lamzakken nog de no.1 seed pakken ook
Twee vrienden van me zijn Pats fans. Ik gun ze de playoffs hoor, maar de Pats verdienen die No. 1 seed niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef Downtime het volgende:
[..]
Met jou en Littlecreep kan ik praten
quote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef Littlecreep het volgende:
Voorspelling: FG TD Miami, Brady pakt de winst weer op de laatste drive.
Die pass interferencequote:Op zondag 15 december 2013 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
kopie van de Carolina game dit, 24-20 en de Pats richting de endzone in de laatste seconden
Zou het feest compleet makenquote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu kunnen de Bengals de no.2 seed pakken
Ja Godver -3 vandaag, zo win ik dus nooit mijn match-up. Het erge is dat ik hem nog wou benchen omdat hij on-the-road niks kan maarja de Rams spelen ook in een dome dus ik dacht dat meneer de dome-only-statwhore minder slecht zou spelenquote:
Jets hebben thuis tegen de Pats een goeie verdedigende pot gespeeld, dat is 1 win die enigsinds te verklaren valt.quote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe de Jets dit seizoen 6 wedstrijden hebben gewonnen? De defense is niet meer wat het geweest is, een QB die wekelijks faalt en de rest van de offense....die hebben ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |