[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee dat zeker niet maar sommige hier denken dat we degraderen kom op zeg.
Donderdag uit de EL, voor de titel zijn we al afschreven dus de druk is er af, alsj e dadelijk 2 potjes durft te winnen begint het opeens weer te lopen.
Donderdag uit de EL, voor de titel zijn we al afschreven dus de druk is er af, alsj e dadelijk 2 potjes durft te winnen begint het opeens weer te lopen.
Dan is het winterstop
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Ik werd hier twee maanden geleden nog weg gehoond toen ik zei dat we in geen enkele competitie een rol van betekenis zouden spelen dit seizoen. Bleek een vrij accurate voorspelling.
Degradatie moet je ook niet uitsluiten als je over een periode van 6 wedstrijden de slechtste ploeg uit de eredivisie bent. Als er niet flink wat echte versterkingen bijkomen is dat gewon reëel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik werd hier twee maanden geleden nog weg gehoond toen ik zei dat we in geen enkele competitie een rol van betekenis zouden spelen dit seizoen. Bleek een vrij accurate voorspelling.
Degradatie moet je ook niet uitsluiten als je over een periode van 6 wedstrijden de slechtste ploeg uit de eredivisie bent. Als er niet flink wat echte versterkingen bijkomen is dat gewon reëel.
nu is degradatie ook wel wat overdreven natuurlijk.
Niet zo dramatisch doen. Na 3 wedstrijden stonden wij met 0 punten onderaan en waren al uit Europa geflikkerd.
Dat we niet presteren in de EL? Dat we niet presteren in de competitie? Dat we niet presteren in de beker? Dat we de slechtste ploeg uit de Eredivisie zijn de afgelopen 6 speelrondes? Dat zijn gewoon feiten hoor...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dat we niet presteren in de EL? Dat we niet presteren in de competitie? Dat we niet presteren in de beker? Dat we de slechtste ploeg uit de Eredivisie zijn de afgelopen 6 speelrondes? Dat zijn gewoon feiten hoor...
Ik zou niet weten wie ze moeten halen.. en ik vraag me ook af of versterking enig positief effect zal hebben..
Brands en Philip ook niet waarschijnlijk, die weten niet zoveel .
Daarom, beter niks uitgeven en met deze jochies verder gaan dan weer veel te veel miljoenen uitgeven aan 3e rangs brazillianen die de taal niet spreken en er nog minder van kunnen.
Daarom, beter niks uitgeven en met deze jochies verder gaan dan weer veel te veel miljoenen uitgeven aan 3e rangs brazillianen die de taal niet spreken en er nog minder van kunnen.
Op basis van de prestaties is dat helemaal niet overdreven helaas. De resultaten worden steeds slechter ipv beter. Elke week zakken ze weer door wat een week geleden nog de ondergrens leek.
Er moet gewoon kwaliteit bij, en niet zo'n beetje ook niet. Als de resultaten nu grillig waren en er ook af en toe eens goed gewonnen werd zou het zo'n vaart niet lopen maar nu is het gewoon een reëel gevaar.
Ik had het dan ook over echte versterkingen, niet de pruts waar de scouting van PSV en Marcel al jaren lang mee aankomen....
Op basis van de prestaties is dat helemaal niet overdreven helaas. De resultaten worden steeds slechter ipv beter. Elke week zakken ze weer door wat een week geleden nog de ondergrens leek.
Er moet gewoon kwaliteit bij, en niet zo'n beetje ook niet. Als de resultaten nu grillig waren en er ook af en toe eens goed gewonnen werd zou het zo'n vaart niet lopen maar nu is het gewoon een reëel gevaar.
PSV kan echt wel beter dan de resultaten laten zien, dus vind ik het wel overdreven als je het over degraderen hebt, meedoen om de prijzen is wat anders.
PSV kan echt wel beter dan de resultaten laten zien, dus vind ik het wel overdreven als je het over degraderen hebt, meedoen om de prijzen is wat anders.
En wie gaat die aandragen en Brands en co overtuigen?
Niemand, dus komen er ook geen versterkingen van betekenis en prutsen we gewoon verder de rest van het seizoen met een reëel risico op degradatie. Het is niet een heel groot risico maar wel groot genoeg om reëel te zijn.
Niemand, dus komen er ook geen versterkingen van betekenis en prutsen we gewoon verder de rest van het seizoen met een reëel risico op degradatie. Het is niet een heel groot risico maar wel groot genoeg om reëel te zijn.
Vind eigenlijk dat 'we' het ook moeten afmaken met deze groep, je zet een nieuwe weg in dan moet je niet 6 maanden later al terug krabbelen als het tegen valt.
Als PSV Cocu ontslaat en versterkingen haalt verliezen ze al hun geloofwaardigheid.. wat daar dan al van over is
Lekker aan prutsen en het accepteren zoals het is. Misschien is het juist een goede les voor PSV om eens goed met de neus op de feiten gedrukt te worden waar het allemaal mis gaat. De afgelopen 5 jaar zagen ze het niet, nu kunnen ze het niet meer missen zou je zeggen.
nee, in degradatie geloof ik momenteel nog niet. Maar als we zelfs na de winterstop een paar weken niets winnen, dan geef ik GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR helemaal gelijk.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als PSV degradeert gok ik dat ze heel veel spelers moeten gaan verkopen omdat onder andere de gemeente Eindhoven erg ongemakkelijk gaat worden mbt de lening
Als PSV degradeert gok ik dat ze heel veel spelers moeten gaan verkopen omdat onder andere de gemeente Eindhoven erg ongemakkelijk gaat worden mbt de lening
Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Lemming22 het volgende: Nou, degraderen... ADO, NEC en RKC kan PSV nog wel onder zich houden dit seizoen. Plekje 15 dus aan het einde van het seizoen, prima
PSV gaat echt niet degraderen hoor, dachten sommigen in dat jaar onder Been ook bij Feyenoord, alsof dat gebeurt. Nee, hoe slecht het sportief dan ook mag gaan, in de Eredivisie zitten altijd nóg zwakkere teams om je daar zorgen om te hoeven maken. Zie PSV ook gewoon nog tussen plek 4 en 7 eindigen hoor dit seizoen. Wijnaldum gaat zorgen voor de ommekeer.
het is geen lening.
voor de 400 ste keer
quote:
Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef Lastpost het volgende: PSV gaat echt niet degraderen hoor, dachten sommigen in dat jaar onder Been ook bij Feyenoord, alsof dat gebeurt. Nee, hoe slecht het sportief dan ook mag gaan, in de Eredivisie zitten altijd nóg zwakkere teams om je daar zorgen om te hoeven maken. Zie PSV ook gewoon nog tussen plek 4 en 7 eindigen hoor dit seizoen. Wijnaldum gaat zorgen voor de ommekeer.
oh ja het "spelers die niet meedoen worden ineens een stuk beter" syndroom
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja en dat is dus een boekhoudige truc omdat een club geen lening bij een bank kan afsluiten.
kan wel, tegen woekertarieven. En de gemeente maakt per saldo winst. PSV levert ook werk voor de gemeente in ruil voor deze deal.
Ik snap eigenlijk niet dat het hier nog steeds over gaat PSV was de laatste club in Nederland die nog nooit geholpen was door de gemeente.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef GGMM het volgende: Verwonderlijk dat zelfs veel PSVers die fans van andere clubs terechtwijzen eigenlijk helemaal geen flauw idee hebben wat die deal nou precies inhoud.
heb je hem ook weer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Gelukkig zuigt iedereen nog, we zijn dus nog interessant.
kan wel, maar rente was een stuk lager. 4% tegenover 12% als PSV het doet. De gemeente houdt er een procent of iets aan over volgens mij.
als ik me niet vergis 300.000 euro + aantal sociale projecten die PSV doet voor de gemeente
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik snap eigenlijk niet dat het hier nog steeds over gaat
dit dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
kan wel, tegen woekertarieven. En de gemeente maakt per saldo winst. PSV levert ook werk voor de gemeente in ruil voor deze deal.
Ik snap eigenlijk niet dat het hier nog steeds over gaat PSV was de laatste club in Nederland die nog nooit geholpen was door de gemeente.
PHILIPS sport vereniging
een voetbalvereniging waarbij de successen kwamen met behulp gloeilampguldens van Philips. Vergelijkbaar met de successen van Man City/PSG met behulp van de oliedollars van de sjeiks.
Och tis weer zo ver. Is het niet het geneuzel over "supporters" beginnen we weer over de "gemeentedeal". En het mag allemaal weer. Heel het topic mag bevuild worden door gastjes die onzin uit kramen.
Waarom was dat geld van de gemeente nou nodig? Stond psv op omvallen of zo? Nu staan jullie er veel slechter voor en komt de gemeente toch ook niet aanzetten met een zak geld?
Op maandag 9 december 2013 08:04 schreef LogiteX het volgende: Waarom was dat geld van de gemeente nou nodig? Stond psv op omvallen of zo? Nu staan jullie er veel slechter voor en komt de gemeente toch ook niet aanzetten met een zak geld?
qua stand staan ze er slechter voor maar ze kunnen nu wel de rekeningen betalen, dus failliet zullen ze niet gaan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Bij PSV leeft de vrees dat Stijn Schaars voor langere periode is uitgeschakeld, zo meldt De Telegraaf. "Stijn werd de wedstrijd uit geschopt. Zijn blessure lijkt veel op de blessure van Park”, verwees Cocu naar de voetblessure van de Zuid-Koreaan, die afgelopen zaterdag na ruim twee maanden zijn rentree maakte.