SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef n00b13 het volgende:
jaaaaaahaaaaaa. Eindelijk weer 'ns 3 punten.
Hoppa, 5 euroquote:
Eindelijk. Echt enorme onzin.quote:Op zondag 8 december 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dit weekend.
Mja, 't zal wel. Ik ga bier drinken in de kroeg.quote:
Op een zondag ja?quote:Op zondag 8 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, 't zal wel. Ik ga bier drinken in de kroeg.
Whehe.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef pablo1989 het volgende:
NEK wat doe je, volgend jaar geen derby meer
Ja, dat was echt superstom.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een domme keuze van Brood met Fludderus zeg.
Nu nog een kol van Nemeth en ik ben dik tevreden.quote:
Nemethquote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu nog een kol van Nemeth en ik ben dik tevreden.
Ik zit op 137 punten nu.quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu nog een kol van Nemeth en ik ben dik tevreden.
Saai einde van het weekend inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is toch ook weer een wedstrijd van niets.
Net als de EL een saai einde van een Europese week is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saai einde van het weekend inderdaad.
quote:
Voetbal is een contactsport!quote:Op zondag 8 december 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen bij Leuven - Standard Luik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''ja dat mag ik''quote:Op zondag 8 december 2013 18:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vanaf 1:16
"Wat een debiel! Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen"
Sowieso. Maar dan nog.quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terechte klap. Smerige overtreding.
Hij hield er ook een gebroken enkel aan over.quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terechte klap. Smerige overtreding.
Vooral bij Keepers vind ik het gek inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Korte mouwen en handschoenen.. waarom..?
Schrijf daar nog een doelpuntje bij.quote:
Die verslaggever haat Marcela echtquote:
uitklassementquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Lambiek denkt dat Roda gaat winnen, die zullen dus toch niet winnen.
Ik zei het jullie toch. Uit winnen we heel veel.quote:Op zondag 8 december 2013 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
Op dit moment wist ik al dat Roda ging verliezen:
[..]
Nu thuis tegen AZ & Vitesse.quote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei het jullie toch. Uit winnen we heel veel.
Zullen toch wel op 1 doelpunt voorsprong 17e worden, vervolgens in de nacompetitie bij het eerste tweeluik op uitdoelpunten doorgaan met een schwalbe>penalty>goal, handsbalgoal en buitenspelgoal, en in de finale beide wedstrijden onterecht met 0-0 gelijk spelen met onterecht afgekeurde goals tegen en na penalties winnen.quote:
Waarom is AZ oranje?quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Tchock het volgende:
Klassement over zes wedstrijden:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik voel je woede. Zat tegen mijn laptop te schreeuwen in die wedstrijd, arme Spartanenquote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zullen toch wel op 1 doelpunt voorsprong 17e worden, vervolgens in de nacompetitie bij het eerste tweeluik op uitdoelpunten doorgaan met een schwalbe>penalty>goal, handsbalgoal en buitenspelgoal, en in de finale beide wedstrijden onterecht met 0-0 gelijk spelen met onterecht afgekeurde goals tegen en na penalties winnen.
Het zit nog diep..
Ah. Gaaf.quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik daar toevallig mijn muis op had op dat moment
Vorig jaar ja, 2009 met Cambuur ook..quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voel je woede. Zat tegen mijn laptop te schreeuwen in die wedstrijd, arme Spartanen
Onpartijdig commentaar leveren is onmogelijk bij Fox.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk nu naar de samenvatting van Ajax - NAC op Fox Sports.
Wat geeft die Theo Reitsma toch een hakkelend kutcommentaar. Opvallend pro-Ajax ook.
Ondertussen speelde hij ook de bal 24 meter te ver voor zich uit, hij kon er helemaal niks meer mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
Godsamme zegHij ging zelf op Boer staan, valt en krijgt een penalty mee
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dikke zaadwedstrijden vanavond
Je bent er maar druk mee hequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Morgen Utrecht winnen van PSV.
[ afbeelding ]
quote:
Het is altijd leuk om Nek te zien verliezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat er blije Vitessefans zijn.
Hij steekt toch wat schril af in mijn managerteam met Finnbogasson en Pellè naast zich. Als bonkige spits tegen jonge juffrouwen als De Vrij had ik wel verwacht dat hij er meer in zou schoppen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit laat Higdon niet op zich zitten.
Vorige week verloren ze nog thuis met 1-3 van Heracles. Thuis hebben ze ook verloren van GAE met 1-4.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef Shreyas het volgende:
Ajax gaat het nog zwaar krijgen tegen Roda volgende week
Naast Finn en Pelle heb ik Luc Castaignos, technicus pur sang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij steekt toch wat schril af in mijn managerteam met Finnbogasson en Pellè naast zich. Als bonkige spits tegen jonge juffrouwen als De Vrij had ik wel verwacht dat hij er meer in zou schoppen.
Ik heb Kostic, het valt me eerlijk gezegd tegen van je dat jij die niet gekozen hebt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast Finn en Pelle heb ik Luc Castaignos, technicus pur sang.
Wij van Groningen hebben de beste teamspelers, maar dat FOK! Manager spel is volledig corrupt dus krijg je daar geen punten voor en dus zijn de Groningenspelers (onterecht) weinig rendabel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Kostic, het valt me eerlijk gezegd tegen van je dat jij die niet gekozen hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij van Groningen hebben de beste teamspelers, maar dat FOK! Manager spel is volledig corrupt dus krijg je daar geen punten voor en dus zijn de Groningenspelers (onterecht) weinig rendabel.
*geredquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Daar heb je je mooi uit geredt.
Echt niet.quote:
Gerets? Die speelt toch niet meer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe anders gewoon geret joh, zal de Rotterdamse ov-maatschappij beamen.
Hij is wel moslim geworden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gerets? Die speelt toch niet meer?
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 11:37:05Vanavond 20:00 Barca - Villarreal. Commentaar van Sierd de Vos reageer retweet
Marcel Boekhoorn ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans Timmermans is ook aan het genieten van deze pot.
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd twittert af en toe ook weer.
[ afbeelding ]
Owwww bra bra powquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd twittert af en toe ook weer.
[ afbeelding ]
Ik kan er smakelijk om lachen ja.quote:
Alsof zoiets ooit gaat of ging gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij liep ook al te snotteren omdat PSV gelinkt wordt aan Ruiz.
koekoekquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat zal ik wel fout geschreven hebben
Maar ze hebben Lucocki en Ritzmaijerquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur naar P18 na 17 wedstrijden ben ik bang.
Of staat NEC op 12?
NEC komt op 15. En SCC gaat gewoon winnen morgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur naar P18 na 17 wedstrijden ben ik bang.
Of staat NEC op 12?
Gelukkig.quote:
JR-Style-93quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef TLC het volgende:
Ik bel Hassani om ze alvast succes te wensen tegen AZ morgen, maar hij neemt niet op
Echter staat RKC ook voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig.
Morgen gewoon Ajax verslaan
Dat kan nog steeds, want twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas bij 0-2: ''Ajax gaat het nog lastig krijgen tegen Roda''.
Ja, daarom riep ik het ook.quote:
O. Sorry Mexicano.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom riep ik het ook.
Uitwedstrijd om 12:30 uur, dan hou ik met alles rekening.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas bij 0-2: ''Ajax gaat het nog lastig krijgen tegen Roda''.
Soms word ik verkeerd begrepen.quote:
Jouw pessimisme is zaaddodend, weet je dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitwedstrijd om 12:30 uur, dan hou ik met alles rekening.
Ik ga niet zoals de meeste Ajacieden hier mee in de euforie, 2 wedstrijden: "Jaaaaaaaah we worden kampioen", ik blijf gewoon realistisch. Roda JC uit om 12:30 is voor Ajax geen makkelijke wedstrijd.
of om 12.30 uit in Friesland tegen Cambuur te spelen, maar dat zullen ze wel makkelijk winnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitwedstrijd om 12:30 uur, dan hou ik met alles rekening.
Ik ga niet zoals de meeste Ajacieden hier mee in de euforie, 2 wedstrijden: "Jaaaaaaaah we worden kampioen", ik blijf gewoon realistisch. Roda JC uit om 12:30 is voor Ajax geen makkelijke wedstrijd.
Shreyas en GwaiLow als twee tegenpolen van elkaar komen opvallend vaak in het PSV-topic.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw pessimisme is zaaddodend, weet je dat?
Ze zijn in ieder geval wel standvastig, jij waait met alle winden mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas en GwaiLow als twee tegenpolen van elkaar komen opvallend vaak in het PSV-topic.
Iemand moet het exorbitante optimisme van andere Ajacieden hier toch enigszins compenseren? Sommige gasten hier (davyleiden) denken dat wij binnenkort de CL gaan winnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw pessimisme is zaaddodend, weet je dat?
En jij in het Feyenoordtopic.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas en GwaiLow als twee tegenpolen van elkaar komen opvallend vaak in het PSV-topic.
Clubtopics zijn te grappig om over te slaan. Heb je davyleiden ooit zien posten in het Ajax topic? Briljant. Echt briljant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tip van Johannes: sla de clubtopics over.
Damn, zijn we het voor het eerst met elkaar ergens over eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Clubtopics zijn te grappig om over te slaan. Heb je davyleiden ooit zien posten in het Ajax topic? Briljant. Echt briljant.
Davyleidenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Clubtopics zijn te grappig om over te slaan. Heb je davyleiden ooit zien posten in het Ajax topic? Briljant. Echt briljant.
Het is ook moeilijk om het met jou eens te zijn als je dingen roept als: ''Park moet het van zijn snelheid hebben''.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Damn, zijn we het voor het eerst met elkaar ergens over eens
Schijnt van Ajax Netwerk te komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee nooit gezien en toch ben ik gelukkig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Higdon haalt ook echt elke wedstrijd geelGeen idee waarom ik hem al van week in in mijn team heb.
Ook hierom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij steekt toch wat schril af in mijn managerteam met Finnbogasson en Pellè naast zich. Als bonkige spits tegen jonge juffrouwen als De Vrij had ik wel verwacht dat hij er meer in zou schoppen.
Het is niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Maar hij mist zelfs continue strafschoppen
Nou ja, de rest van zijn kwaliteiten zijn inmiddels tot het absolute nulpunt gedaald, dus snelheid is het enige wat er van hem overblijft. Schande dat hij überhaupt nog speeltijd krijgt bij PSV, maar ja het zal wel wanhoopsdaad nummer zoveel zijn van een al maar falende en dolende Cocu. Ben benieuwd wie die dwaas uit zijn lijden verlost.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om het met jou eens te zijn als je dingen roept als: ''Park moet het van zijn snelheid hebben''.
Bedankt. Ik beloof dat ik er verantwoord mee om zal gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu, ik geef de controle nu aan GGMM.
Vorig jaar had ik het de toen financieel onafhankelijke Henk Ten Cate echt gegund, die promotie met sparta.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk degradeert Roda dit jaar dan éindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |