Pics van de milfquote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Fushia2 het volgende:
Iemand dus interesse in een milf. Ik breng jullie wel samen en zo ben ik ervan verlost
Heb je ook een foto van iets dichterbij, want het is nogal van een afstand genomen deze foto.quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk heb ik het over de rechtse persoon en niet dat ander wijf
quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is jouw leeftijd dan ?quote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef Fushia2 het volgende:
Ze is 43. Neukt wel redelijk lekker, maar heeft toch al wat rimpels
Tja.... dat is wel een erg groot leeftijdsverschil idd...quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
21
en ze is best te doen hoor, enkel wil ik natuurlijk geen relatie met zo'n vrouw![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 16:30 schreef john-hert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag hopen voor je dat je topics verzonnen zijn
ditquote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van iets dichterbij, want het is nogal van een afstand genomen deze foto.
Mijn vader zou op haar geilen....quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja.... dat is wel een erg groot leeftijdsverschil idd...
En hoe vaak heeft ze zin in seks in de week met jou dan ??quote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
21
en ze is best te doen hoor, enkel wil ik natuurlijk geen relatie met zo'n vrouw![]()
Ik zou niet begrijpen waarom je trots bent op die rechtse als een verovering.quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag mocht ik willenquote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft ze zin in seks in de week met jou dan ??
Ok... dus ze woont aardig in je buurt dus ook dan, neem ik aan ?quote:
Is best een geil wijf hoor, al heb ik opzettelijk een vage foto gezochtquote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen waarom je trots bent op die rechtse als een verovering.
Kwartiertje met de metroquote:Op zondag 8 december 2013 16:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... dus ze woont aardig in je buurt dus ook dan, neem ik aan ?
Lijkt niet eens op Stifler's mom, dus verzonnen topic.quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... dat is wel goed te doen voor je danquote:
Waarom opzettelijk een vage foto dan ?quote:Op zondag 8 december 2013 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is best een geil wijf hoor, al heb ik opzettelijk een vage foto gezocht
oke, je gebruikt haar dus alleen totdat je iets beters qua seks kan krijgenquote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
Maar ik vind een jong kutje natuurlijk wel veel leuker
quote:Op zondag 8 december 2013 16:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Lijkt niet eens op Stifler's mom, dus verzonnen topic.
Omdat hier denk ik wel bekenden langskomen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... dat is wel goed te doen voor je dan
[..]
Waarom opzettelijk een vage foto dan ?
[..]
oke, je gebruikt haar dus alleen totdat je iets beters qua seks kan krijgen
IK MOET HET GEWOON VAN ME AF KUNNEN SCHRIJVENquote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef hoink581 het volgende:
Maar hoe vaak ga je hier nog een topic over openen TS? Want echt hele boeiende klachten leveren jouw seksuele escapades met deze ouwe taart niet op:
KLB / Condoom scheurt tijdens heftige seks
KLB / Niet neuken vandaag
KLB / Zoon van ONS tegen het lijf lopen in de gang
Het is ook niet meer dan terecht dat 2 van deze topics al een slotje hebben gehad.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind je maar een naar ventje TS.
Tja voor iemand van jouw leeftijd is dat niet echt comfortabel te noemen om in die positie te zitten...quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat hier denk ik wel bekenden langskomen.
En ja, gebruiken is heel wat maar zo heb ik haar dus ook verteld. Nou wilt ze al heel de dag iets gaan drinken, maar what the fuck moet ik doen. Stel je voor dat matties me tegenkomen met haar![]()
En ik kan geen zonnebril en capuchon aanhouden wanneer ik met haar ben.....
Zij wilt denk ik een relatie......quote:Op zondag 8 december 2013 16:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja voor iemand van jouw leeftijd is dat niet echt comfortabel te noemen om in die positie te zitten...
Maar hoe ziet zij jullie samen zijn dan, wat zijn haar gedachten erbij dan ?
okquote:
Oplossingquote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
IK MOET HET GEWOON VAN ME AF KUNNEN SCHRIJVEN
Weet ik veel, boeit me ook maar matig :'quote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
okeen normale relatie bedoel je, of een lat/seks relatie ??
Maar je hebt nu wel zoiets dus van, ik wil van haar af.. het is leuk geweest ?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit me ook maar matig :'
Houdt je klep toch eens met je sneue reacties elke keer. Echt elke keer dat het over een vrouw gaat of er een vrouw is in het topic ben jij er om interessant te doen en dat gaat je behoorlijk slecht af.quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel zoiets dus van, ik wil van haar af.. het is leuk geweest ?
Koop een dagboek. Wie weet worden je memoires later nog geld waard als ze in boekvorm uitkomen, onder de titel "Beslommeringen van de zoveelste toyboy".quote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
IK MOET HET GEWOON VAN ME AF KUNNEN SCHRIJVEN
Weer zo'n jaloers gevalquote:Op maandag 9 december 2013 00:49 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Houdt je klep toch eens met je sneue reacties elke keer. Echt elke keer dat het over een vrouw gaat of er een vrouw is in het topic ben jij er om interessant te doen en dat gaat je behoorlijk slecht af.
Hoe kom je er toch bij dat iemand jaloers op jou zou zijn? Ik vind je oprecht een eng mannetje en die reactie heb je ook al gekregen van een aantal vrouwen hier. Je hebt niks om jaloers op te zijn. Je bent opdringerig, vervelend en al een hele poos relatieloos (rara hoe kan dat toch).quote:
Nee, dat was niet de reden... jij hoopt dat het de reden is loserquote:Op maandag 9 december 2013 08:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij bent toch geband, omdat je hier vrouwen stalkte per dm/pm?
Kneus
Denken dat je mij kentquote:Op maandag 9 december 2013 08:13 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat iemand jaloers op jou zou zijn? Ik vind je oprecht een eng mannetje en die reactie heb je ook al gekregen van een aantal vrouwen hier. Je hebt niks om jaloers op te zijn. Je bent opdringerig, vervelend en al een hele poos relatieloos (rara hoe kan dat toch).
Jij bent echt zo'n smerig kereltje die in de bus net wat te dicht tegen dat 16 jarige meisje aan zou gaan staan of zitten.
Ja.... Jaloers.Je doet het sociaal gezien ook geweldig.
Dat is dom gelul F1978, de enige types die NIETS van zichzelf laten zien, dat zijn de types die bewust een andere identiteit aannemen. In de meeste gevallen zijn veel mensen een stuk gematigder in het echte leven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:34 schreef F1978 het volgende:
Er is zoiets als FOK! en er is de realiteit, ik ben in de echte wereld een stuk anders hoor... maar die versie laat ik bewust niet zien vanwege bepaalde probleemgevallen hier zoals jij![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is dom gelul F1978, de enige types die NIETS van zichzelf laten zien, dat zijn de types die bewust een andere identiteit aannemen. In de meeste gevallen zijn veel mensen een stuk gematigder in het echte leven.
Dus ik ga er vanuit dat je in het echt niet zo'n awkward viespeuk bent als hier.
Hahahahaha..quote:Op zondag 8 december 2013 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil wel, pics in dmquote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef Robophatt het volgende:
Ik wil later ook een toyboy, voor erbij weet je.
Zo oud ben ik nog nietquote:
ik ook nietquote:
Was het maar zo, echt dat wijf stalkt me als gek. Ik word er echt gek vanquote:Op maandag 9 december 2013 08:26 schreef Zaktabak het volgende:
Dit topic is toch echt wel het hoogtepuntje, het absolute toppunt van verzonnen.
1 voordeel dan ben je wel in de smaak bij haar gevallen lichamelijk gezienquote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was het maar zo, echt dat wijf stalkt me als gek. Ik word er echt gek van
quote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind je maar een naar ventje TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |