Lonewolf2003 | zondag 8 december 2013 @ 14:04 |
Elk jaar houden we op Fok! de film top 100 en de album top 100, maar een serie top 100 is nog geen traditie. Terwijl iedereen het de laatste jaren over het gouden tijdperk van tv heeft. Series-topics maken dan ook een groot deel van dit forum uit. Kijk maar naar alle "weet iemand nog een goede serie"-topics die elke dag oprijzen. Zie dit topic ook maar als het ultieme topic om tips op te doen voor nieuwe series. Er zijn wel eerder serie tops geweest, in 2007, toen won The Simpsons, en in 2008 maar dat maal zonder uitslag. Ook zijn er serie tournooien geweest in 2002, 2006 en 2008, toen wonnen respectievelijk The Simpson, Friends en Twin Peaks. De laatste keer dat we zoiets hebben gedaan, is dus al weer 5 jaar geleden. Een tijd dat Bryan Cranston nog vooral bekend was als de vader van Malcolm, het internet vol stond met theorieën over wat het Lost eiland nou was, George R. R. Martin alleen beroemd was onder de fantasy-boeken lezers en sommige series nog alom geprezen werden voordat ze daalden in aanzien * kuch Dexter* kuch. Er is sindsdien veel veranderd. Hoogste tijd dus om een Serie top 100 te organiseren De manier van samenstellen is hetzelfde als bij de film top 100. Dit gebeurt aan de hand van toplijsten die jullie maken en in dit topic posten. Je hebt hier de keuze uit een viertal lengtes, namelijk 100, 50, 25 of 10 films, elk met hun eigen puntentelling, zoals hieronder duidelijk zal worden. Top 100 1. 100 ptn 2. 99 ptn etc. 99. 2 ptn 100. 1 ptn Top 50 1. 100 ptn 2. 98 ptn etc. 49. 4 ptn 50. 2 ptn Top 25 1. 100 ptn 2. 96 ptn etc. 24. 8 ptn 25. 4 ptn Top 10 1. 100 ptn 2. 90 ptn etc. 9. 20 ptn 10. 10 ptn De enige regel voor het nomineren is dat alleen fictieve series zijn toegestaan Wie is de Mol? Big Brother e.d., maar ook het Journaal of Studio Sport mogen dus niet. Er zijn tegenwoordig echter ook van die half scripted series zoals the Hills, die mogen wel Verder is elk soort serie toegestaan. Of dat nou Amerikaans, Nederlands, Deens, Japans of Tsjechisch is, of het nou nu nog steeds loopt of een gouden oude is uit de jaren '60. Anime en tekenfilmseries zijn ook toegestaan. En mini-series zijn ook series. Als er toch nog twijfel is, zal ik bij jullie hier te raden gaan. Maar het eindwoord is aan mij uiteindelijk. De meeste serie titels wijzen zich vanzelf, maar het kan geen kwaad om het jaartal of het land erbij te vermelden om eventuele verwarringen te voorkomen.. Van sommige series bestaan verschillende delen, zoals bij Star Trek, meldt dan duidelijk welke serie je bedoelt. Dus niet 'Star Trek', maar 'Star Trek: The Next Generation' of 'Star Trek: The Original Series, etc'. Niet Stargate, maar 'Stargate SG-1' of 'Stargate Atlantis'. Uitzondering hierop is Blackadder, die wel als één serie wordt beoordeeld. Bij onduidelijkheden zal ik dat in dit topic posten en een pm sturen naar de betreffende persoon. Het wijzigen van je toplijst kan tot aan de deadline van het inleveren. Wanneer je iets wil wijzigen meldt dit dan in een aparte post, want ik zal de lijsten waarschijnlijk meteen verwerken en edits zullen me dan niet opvallen. De deadline voor het inleveren van lijsten is (voorlopig) vrijdag 7 feb 2014 23.59u. Ik zou dan dat weekend erna de uitslag posten. Ik zeg voorlopig, omdat afhankelijk van de drukte en vraag ernaar het topic langer open blijft. Veel succes en plezier allemaal! [ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-12-2013 22:44:03 ] | |
Karina | zondag 8 december 2013 @ 14:09 |
Hier is al een tijdje terug een poging gewaagd, niet met puntentelling: TV / nog geen FOK? TV-serie Top 100 Mijn lijstje daar was als volgt: 1 La piovra (TV Mini-Series 1984) - IMDb 2 Spartacus: Blood and Sand (TV Series 2010–2013) - IMDb 3 Battlestar Galactica (TV Series 2004–2009) - IMDb 4 Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb 5 The Sopranos (TV Series 1999–2007) - IMDb 6 24 (TV Series 2001–2010) - IMDb 7 Oz (TV Series 1997–2003) - IMDb 8 The X Files (TV Series 1993–2002) - IMDb 9 Twin Peaks (TV Series 1990–1991) - IMDb 10 Lost (TV Series 2004–2010) - IMDb 11 Prison Break (TV Series 2005–2009) - IMDb 12 Californication (TV Series 2007– ) - IMDb 13 Stargate SG-1 (TV Series 1997–2007) - IMDb 14 Babylon 5 (TV Series 1994–1998) - IMDb 15 Millennium (TV Series 1996–1999) - IMDb 16 Highlander (TV Series 1992–1998) - IMDb 17 Caprica (TV Series 2009–2010) - IMDb 18 Heroes (TV Series 2006–2010) - IMDb 19 Sliders (TV Series 1995–2000) - IMDb 20 V (TV Series 1984–1985) - IMDb 21 Buffy the Vampire Slayer (TV Series 1997–2003) - IMDb 22 Shogun (TV Mini-Series 1980) - IMDb 23 Quantum Leap (TV Series 1989–1993) - IMDb 24 House M.D. (TV Series 2004–2012) - IMDb 25 Star Trek: The Next Generation (TV Series 1987–1998) - IMDb | |
Lonewolf2003 | zondag 8 december 2013 @ 14:11 |
Zag het ja. Maar daar was idd geen puntentelling, dus maar een nieuw topic gestart. Zal een linkje plaatsen in dat topic. | |
datismijnmening | zondag 8 december 2013 @ 14:11 |
1. Arrow 2. White Collar 3. Game of Thrones 4. Hannibal 5. Californication 6. Gossip Girl 7. The Big Bang Theory 8. Nikita 9. Two and a Half Men(die met Charlie Sheen) 10. Lost | |
JeffreyXL | zondag 8 december 2013 @ 14:21 |
1. Band of Brothers 2. Dexter 3. Game of thrones 4. Arrow 5. Sons of anarchy 6. True blood 7. The sopranos 8. Spartacus 9. Prison break 10. The originals | |
SaintOfKillers | zondag 8 december 2013 @ 14:27 |
1. Twin Peaks 2. The West Wing 3. The Office (UK) 4. Blackadder 5. Arrested Development 6. The Wire 7. Boston Legal 8. The Sopranos 9. Frasier 10. Battlestar Galactica (remake) 11. The Shield 12. Breaking Bad 13. The X-Files 14. Oz 15. The Office (US) 16. Extras 17. Community 18. Fawlty Towers 19. Scrubs 20. The Simpsons 21. Forbrydelsen (The Killing) 22. Freaks and Geeks 23. Carnivale 24. Damages 25. The Larry Sanders Show 26. Friday Night Lights 27. Firefly 28. Entourage 29. Soap 30. Louie 31. Curb Your Enthusiasm 32. Deadwood 33. Six Feet Under 34. Spin City 35. Rome 36. Californication 37. Big Love 38. Parks and Recreation 39. South Park 40. Sherlock 41. Coupling (UK) 42. Supernatural 43. Quantum Leap 44. Weeds 45. House 46. Family Ties 47. Orphan Black 48. Smallville 49. NYPD Blue 50. The IT Crowd 51. Cheers 52. Sons of Anarchy 53. Dexter 54. That 70's Show 55. Veronica Mars 56. Nurse Jackie 57. Chuck 58. Game of Thrones 59. 24 60. The Thin Blue Line 61. Star Trek 62. Homeland 63. Justified 64. Shameless (UK) 65. Spartacus 66. Dead Like Me 67. Bron/Broen 68. Fringe 69. Undeclared 70. Modern Family 71. Lost 72. Angel 73. Jericho 74. Friends 75. Orange is the New Black 76. Psych 77. Luther 78. American Horror Story 79. The Big Bang Theory 80. Studio 60 on the Sunset Strip 81. 30 Rock 82. Life on Mars (UK) 83. Sliders 84. Spaced 85. Eureka 86. Banshee 87. True Blood 88. Stargate SG-1 89. The Walking Dead 90. Raising Hope 91. Criminals Minds 92. Lead Balloon 93. 3rd Rock From the Sun 94. Sleeper Cell 95. The Fall 96. The 4400 97. Castle 98. Episodes 99. The Unit 100. Flight of the Conchords | |
JeffreyXL | zondag 8 december 2013 @ 14:28 |
@ saint heb je die allemaal gezien? | |
Karina | zondag 8 december 2013 @ 14:30 |
Nog een opmerking bij mijn lijstje, deze was gemaakt voordat ik Breaking Bad had gezien, anders had die er ook in gestaan, die mag er nog bij dus. Desnoods op 26 | |
SaintOfKillers | zondag 8 december 2013 @ 14:34 |
Ik heb niet 100 keer alle afleveringen gezien. Bij sommigen wel, bij anderen genoeg om er een oordeel over te hebben (voornamelijk sitcom of case-of-the-weeks, waar er dus geen doorlopend verhaal is). | |
JeffreyXL | zondag 8 december 2013 @ 14:35 |
Holy shit en ik dacht dat ik veel series keek | |
SaintOfKillers | zondag 8 december 2013 @ 14:43 |
Ik kijk dan ook alleen maar series (als we 't over TV hebben). Talkshows, talentenjachten, quizzen, reality onzin, celebgedoe,... kunnen me gestolen worden. | |
JeffreyXL | zondag 8 december 2013 @ 14:47 |
Same here serie of een film al het andere kijk ik niet. | |
Norrage | zondag 8 december 2013 @ 15:04 |
Leuk. Eens goed over nadenken 1 ding is zeker: Breaking Bad op #1 | |
ranja | zondag 8 december 2013 @ 15:06 |
Nog even reclame maken voor de top 100 in MUZ: MUZ / FOK! single top 100 allertijden 2013 #2 laatste dag om mee te doen En hier ga ik zeker ook een lijst voor maken. | |
BrandX | zondag 8 december 2013 @ 15:36 |
Mijn bijdrage. Nummers 1 tot en met 25 zijn geplaatst, en dan ook vooral gezien vanuit de tijdsgeest waarin ik de series de 1e keer heb gezien icm de indruk die het toen op mij maakte. Hoewel deze top 25 ook wekelijks kan wisselen is die redelijk vast zo. 26-100 zijn in willekeurige volgorde 1. OZ 2. The Pretender 3. Rome 4. Chuck 5. Sherlock 6. Stargate SG1 7. Dr. Who (2005) 8. Friday Night Lights 9. Merlin 10. Castle 11. NCIS 12. Person of Interest 13. Dexter 14. Koerier van de Tsaar 15. Life on Mars (UK) 16. The Big Bang Theory 17. M*A*S*H 18. Hill Street Blues 19. Firefly 20. Stargate Atlantis 21. Cheers 22. Quantum Leep 23. The Nanny 24. Blake's 7 25. The Greatest American Hero 26. Tour of Duty 27. V (1984) 28. Babylon 5 29. Band of Brothers 30. Battlestar Galactica (1978) 31. Breaking Bad 32. Charmed 33. Criminal Minds 34. De familie Knots 35. Friends 36. Fringe 37. House MD 38. Legend of the Seeker 39. Married with Children 40. Mork & Mindy 41. Star trek DS9 42. The A-team 43. The West wing 44. Will & Grace 45. X-Files 46. Allo Allo 47. Buffy the Vampire Slayer 48. Derrick 49. Homeland 50. JAG 51. Life 52. Millennium 53. Moonlightning 54. Spin City 55. Soap 56. 24 57. All-in the Family 58. 21 Jump street 59. Buck Rogers 60. De Grote Klok 61. De Zevensprong 62. Early Edition 63. Floris 64. Flying Doctors 65. Highlander 66. Hulk (1978) 67. Jericho 68. Justified 69. MacGyver 70. Magnum P.I. 71. Miami Vice 72. Mike Hammer 73. Misfits 74. Perfect strangers 75. Q en Q 76. Sex and the city 77. Shogun 78. Sliders 79. Some mothers do 'ave him 80. The Cosby Show 81. The dead zone 82. The Walking dead 83. Who's the boss 84. 3rd Rock from the sun 85. Alf 86. Alphas 87. ER 88. Eureka 89. Family Ties 90. Growing Pains 91. Happy Days 92. Knight Rider 93. Malcolm in the Middle 94. Renegade 95. Roseanne 96. The Golden Girls 97. Beverly Hills 90210 (1990) 98. Bonanza 99. Melrose Place 100. Modern Family [ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 10-12-2013 14:40:30 ] | |
Norrage | zondag 8 december 2013 @ 16:33 |
Zo de mijne (sommige keuzes, het zal duidelijk zijn welke, gebaseerd op nostalgie, en ik laat Anime ook meetellen ): 1. Breaking Bad 2. The West Wing 3. Battlestar Galactica 4. Rurouni Kenshin 5. Coupling 6. Airwolf 7. Firefly 8. Neon Genesis Evangelion 9. Dexter (t/m seizoen 5) 10. Married With Children 11. The Sopranos 12. Third Rock from the Sun 13. Trigun 14. That 70s Show 15. Friends 16. MacGyver 17. Dragonball Z (japans!!!! Niet de verschikkelijke UK/VS versie) 18. Dragonball 19. Escaflowne 20. Doctor Who (2005) 21. 24 (t/m seizoen 4) 22. Spin City 23. The Walking Dead 24. Charmed 25. Lois & Clark 26. Game of Thrones 27. Homeland 28. Ally McBeal 29. ER 30. Two and a Half Men Verder kom ik niet. Heb er nog wel een paar, maar top 30 lijkt me voldoende | |
ranja | zondag 8 december 2013 @ 17:05 |
Poosje geleden voor het andere topic al mee begonnen, zoiets dan maar... abc-tje 01 Ally McBeal 02 Buffy the Vampire Slayer 03 Charmed 04 Monty Python's Flying Circus 05 Once Upon a Time 06 Bewitched 07 Twilight Zone (80s) 08 Fawlty Towers 09 The Avengers 10 Black Adder 11 Fringe 12 Being Erica 13 French & Saunders 14 Friends 15 Revenge 16 Dead Like Me 17 Absolutely Fabulous 18 Veronica Mars 19 The Thin Blue Line 20 Twin Peaks 21 The Powers that Be 22 Cold Case 23 Primeval 24 The Vampire Diaries 25 Leverage 26 The Dead Zone 27 Tru Calling 28 PanAm 29 Allo' Allo' 30 Point Pleasant 31 Carnivale 32 Medium 33 Firefly 34 Doll House 35 Vrienden voor het leven 36 Heroes 37 Urban Gothic 38 Dark Angel 39 The Young Ones 40 Three of a Kind 41 House MD 42 Standoff 43 Dexter 44 Not the 9 O'Clock News 45 Family Ties 46 Blakes 7 47 According to Jim 48 The Walking Dead 49 Elementary 50 Spijkerhoek Staan een paar series in die nog bezig zijn, lastig om die al te boordelen. Ik heb een paar jaar geleden ook een lijst gemaakt, daar stonden toch een paar series in die ik nu echt niet meer ken Meer series op dvd graag... [ Bericht 4% gewijzigd door ranja op 09-12-2013 15:14:41 ] | |
Arcee | zondag 8 december 2013 @ 17:12 |
01. Fawlty Towers 02. The Wonder Years 03. The Twilight Zone (jaren 80) 04. 24 05. Dexter 06. Breaking Bad 07. All in the Family 08. Borgen 09. The Simpsons 10. South Park 11. Homeland 12. Alfred Hitchcock Presents 13. The Incredible Hulk 14. Family Ties 15. Continuum 16. The Cosby Show 17. Married... With Children 18. The Young Ones 19. Knight Rider 20. Alf 21. Who's the boss 22. Derrick 23. Growing Pains 24. Magnum P.I. 25. Full House | |
__Saviour__ | zondag 8 december 2013 @ 17:19 |
01) Stargate SG-1 02) Lost 03) Battlestar Galactica (new) 04) The Office US 05) Friends 06) The Simpsons 07) South Park 08) 24 09) Fringe 10) The Walking Dead Over 10 stuks moest ik al flink nadenken. Aan een lijstje van 25 zou ik niet eens kunnen komen denk ik. | |
Norrage | zondag 8 december 2013 @ 17:38 |
Oh ben series als South Park en Fawlty towers vergeten | |
Pannenkoek3000 | zondag 8 december 2013 @ 17:44 |
Ik ga denk ik voor een top 25, ff over nadenken | |
Pannenkoek3000 | zondag 8 december 2013 @ 17:58 |
#1 Breaking Bad #2 Battlestar Galactica (2004) #3 It's Always Sunny in Philadelphia #4 Arrested Development #5 South Park #6 Boardwalk Empire #7 Parks and Recreation #8 Stargate SG-1 #9 Community #10 Stargate Atlantis #11 Firefly #12 House of Cards (2013) #13 Seinfeld #14 Dexter #15 Game of Thrones #16 The Big Bang Theory #17 Stargate Universe #18 How I Met Your Mother #19 Futurama #20 Prison Break #21 Frasier #22 Lost #23 Homeland #24 Family Guy #25 Girls [ Bericht 0% gewijzigd door Pannenkoek3000 op 08-12-2013 18:08:39 ] | |
AlwaysHappy | zondag 8 december 2013 @ 18:34 |
Top 10 staat wel een beetje vast, maar de rest varieert nogal. Ligt er net aan in wat voor bui ik ben en in wat voor genre ik zin heb. Veel nostalgie dingen, maar veelal ook series met echt veel kwaliteit in mijn ogen. Veel series waar ik me net zo veel mee heb vermaakt staan er niet tussen, maar deze 25 series zijn toch de series die ik meerdere malen heb gezien / seizoen tot nu toe meerdere malen heb gezien. Net wat leuker dus. 1. Gilmore Girls 2. The Good Wife 3. Grey's Anatomy 4. Desperate Housewives 5. Brothers & Sisters 6. One Tree Hill 7. Charmed 8. Everwood 9. Bones 10. Damages 11. Medium 12. The Newsroom 13. The Big Bang Theory 14. Private Practice 15. Veronica Mars 16. Dawson's Creek 17. Parenthood 18. Fringe 19. The Closer 20. Homeland 21. Revenge 22. Criminal Minds 23. Once Upon a Time 24. The OC 25. Game of Thrones | |
truedestiny | zondag 8 december 2013 @ 18:42 |
#1 The Wire #2 Game of Thrones #3 Luther #4 Stargate SG-1 #5 Firefly #6 Community #7 Band of Brothers #8 The Walking Dead #9 Lost #10 Supernatural #11 Family Guy #12 Homeland #13 New Girl #14 Dexter #15 How I Met Your Mother #16 The Newsroom #17 Breaking Bad #18 Spartacus #19 South Park #20 Rome #21 Entourage #22 Jericho #23 Banshee #24 Sherlock #25 Almost Human(hele hoge verwachtingen van, vandaar dat deze serie al een plekje krijgt ) Ik ben vast nog wel een serie vergeten. | |
Forbry | zondag 8 december 2013 @ 18:46 |
Leuk initiatief/topic Wel altijd heel lastig om zulke lijstjes te maken, hier mijn "poging": 1. Twin Peaks 2. Breaking Bad 3. Spartacus 4. Carnivale (moet eigenlijk een accent grave op de tweede/laatste "a", maar lukt hier niet) 5. Hannibal 6. Bron/Broen (The Bridge) 7. The Big Bang Theory 8. Game of Thrones 9. Coupling (UK) 10. Heartbreak High 11. Sherlock 12. Grey’s Anatomy 13. Inspector Morse 14. Forbrydelsen (The Killing) 15. Being Human (UK) 16. Nip/Tuck 17. Scrubs 18. Friends 19. Ally McBeal 20. Sex And The City 21. How I Met Your Mother 22. True Blood 23. Cracker 24. The Twilight Zone (1985-1989) 25. Cold Case [ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 10-12-2013 15:11:51 ] | |
OutOfThisWorld | zondag 8 december 2013 @ 20:09 |
1. Breaking Bad 2. Firefly 3. Twin Peaks 4. Broen/Bron 5. House of Cards (2013) 6. Jericho 7. Forbrydelsen (The Killing) 8. Broadchurch 9. Suits 10. Prison Break 11. Fawlty Towers 12. Homeland 13. Alphas 14. The 4400 15. Lilyhammer 16. Den som dræber (Those Who Kill) 17. Invasion 18. Survivors (2008) 19. V (1984) 20. Hill Street Blues 21. Big Bang Theory 22. Haven 23. Soap 24. 'Allo 'Allo 25. Alf | |
Homdeck | zondag 8 december 2013 @ 21:06 |
1. 'Allo 'Allo! 2. The Royle Family 3. Fawlty Towers 4. Family Guy 5. The Sopranos 6. Parks and Recreation 7. Twin Peaks 8. Married...with children 9. Bottom 10. The Office (UK) 11. Friends 12. 3rd Rock from the sun 13. Frasier 14. South Park 15. Spin City 16. The Simpsons 17. Blackadder 18. American Dad 19. Modern Family 20. The Office (US) 21. The west Wing 22. Six Feet Under 23. Lost 24. The Young Ones 25. Crime Story | |
Forbry | zondag 8 december 2013 @ 21:28 |
Crime Story. Krijg nog steeds kippenvel bij/van de begintune. Staat niet in mijn top 25. Ik was hem sowieso vergeten (thanks voor de "reminder" ), maar heb "nostalgie" -op Heartbreak High en The Twilight Zone na- sowieso bewust buiten mijn lijstje gehouden. Ik vind het te moeilijk om die een plaats te geven, maar anders had deze serie er hoogstwaarschijnlijk wel tussen gestaan. | |
Homdeck | zondag 8 december 2013 @ 21:30 |
Voor mij is in dit geval nostalgie ook boven kwaliteit gegaan Vandaar plekje 25. | |
Forbry | zondag 8 december 2013 @ 21:31 |
Tweede seizoen van Bron/Broen al gezien? | |
Forbry | zondag 8 december 2013 @ 21:41 |
Nostalgie wil wat mij betreft niet per se zeggen, dat het daarnaast niet ook gewoon (nog steeds) écht goed kan zijn, maar bij de meeste series in die categorie weet ik toch niet echt wat ik er NU nog van zou vinden en vind ik het sówieso moeilijk om ze te plaatsen. Twin Peaks heb ik dan wel weer op één staan, maar die heb ik vrij recent nog een keer gekeken Heartbreak High staat er tussen omdat die serie mij nog heel goed bijstaat en het echt mijn meest favoriete jeugdserie was. The Twilight Zone heb ik op DVD. | |
Nelson90 | zondag 8 december 2013 @ 22:50 |
1. Shameless (US) 2. Sherlock 3. Breaking Bad 4. Chuck 5. House of Cards 6. The Walking Dead 7. Entourage 8. Dexter 9. Suits 10. Misfits 11. Sons of Anarchy 12. Castle 13. How I Met Your Mother 14. The Big Bang Theory 15. White Collar 16. Lost 17. Burn Notice 18. Prison Break 19. Franklin & Bash 20. Heroes 21. Friends 22. Da Vinci's Demons 23. Spartacus 24. Graceland 25. Californication | |
vuvuzela | zondag 8 december 2013 @ 23:20 |
1. Spooks 2. 24 3. Burn Notice 4. Lost 5. Dexter 6. Prison Break 7. Office(US) 8. Chuck 9. Homeland 10. Flashpoint 11. Sherlock 12. Sleeper Cell 13. Person of Interest 14. Fringe 15. Heroes 16. Top Gear 17. Alarm fur Cobra 11 18. Jericho 19. south park 20. The Pretender 21. Merlin 22. Game of Thrones 23. Covert affairs 24. Leverage 25. NCIS Los Angeles | |
noodgang | zondag 8 december 2013 @ 23:22 |
1. Breaking Bad 2. Carnivale (2003-2005) 3. Game of Thrones 4. Lost 5. Fringe 6. Sherlock 7. South Park 8. Dexter 9. 24 10. White Collar 11 Heroes 12. Borgen 13. Homeland 14. Prison Break 15. Van vlees en bloed (2009 - belgie) 16. Chuck 17. Suits 18. Friends 19 How I met your mother 20 Family Guy 21. Jericho 22. Alphas 23. FlashForward 24. Shameless (US) 25. Dollhouse | |
SamuelofSEK | maandag 9 december 2013 @ 02:38 |
01. Twin Peaks 02. The Twilight Zone (1959) 03. Battlestar Galactica (2004) 04. The X-Files 05. Sherlock 06. Life on Mars (2006) 07. Luther 08. Breaking Bad 09. Forbrydelsen (The Killing) 10. Burn Notice 11. Hustle 12. Bron/Broen (The Bridge) 13. Tour of Duty 14. The Simpsons 15. Quantum Leap 16. Stargate SG-1 17. The Outer Limits (1963) 18. Miami Vice 19. The Newsroom 20. Game of Thrones 21. Crime Story 22. Jericho 23. Sliders 24. New Girl 25. Columbo Dat ging een stuk makkelijker dan die film en muziek lijstjes | |
Nober | maandag 9 december 2013 @ 03:08 |
1 Fawlty Towers 2 The Sopranos 3 Little Britain 4 Flodder 5 Matroesjka's 6 Bonkers 7 Jiskefet 8 Camping Pernis 9 NewsRadio 10 Van God Los (de serie) | |
Lonewolf2003 | maandag 9 december 2013 @ 10:30 |
Een top 30 hoort niet tot de opties. Dus zullen de laatste 5 afvallen. | |
Norrage | maandag 9 december 2013 @ 10:45 |
Prima | |
Lonewolf2003 | maandag 9 december 2013 @ 13:58 |
Welke Spartacus bedoel je? Spartacus: Blood and Sand of Spartacus: Gods of the Arena | |
Forbry | maandag 9 december 2013 @ 14:15 |
Spartacus staat steeds in de rijtjes (ook bij mij) zonder verdere verwijzing. Ik neem aan dat diegenen (net als ik) de hele mikmak gewoon als één geheel zien en die hele mikmak bestaat dan uit: 1) Gods of the Arena 2) Blood and Sand 3) Vengeance en 4) War of the Damned. Het zijn eigenlijk gewoon 4 seizoenen namelijk (waarbij GOTA dan wel een wat bijzondere "positie" heeft). | |
PBateman1978 | maandag 9 december 2013 @ 14:17 |
1. Breaking Bad 2. The Sopranos 3. The Wire 4. The Office UK 5. The Shield 6. Six Feet Under 7. American Dad 8. Futurama 9. The Simpsons 10. Family Guy 11. Band of Brothers 12. Sherlock 13. Seinfeld 14. Game of Thrones 15. Archer 16. The X-Files 17. Twin Peaks 18. Mad Men 19. Bob’s Burgers 20. Boardwalk Empire 21. Louie 22. Entourage 23. Prison Break 24. Dexter 25. Californication | |
Lonewolf2003 | maandag 9 december 2013 @ 14:37 |
Een paar vraagjes: • Neem aan dat je met House, House M.D. bedoelt? • Welke Star Trek bedoel je? De originel serie? [*]Welke Spartacus bedoel je? Spartacus: Blood and Sand of Spartacus: Gods of the Arena Wat algemener en voor iedereen: Ik kijk het zelf niet, maar ik begrijp dat bij American Horror Story elk seizoen kan worden opgevat als een losstaande mini-serie. Zullen we heel de serie als één serie te tellen onder American Horror Story of elk seizoen apart? Eerste lijkt mij het handigst. | |
Lonewolf2003 | maandag 9 december 2013 @ 14:39 |
Oké.Bedankt. Nu begrijp ik het. Ik kijk ook niet alles en weet dus niet van alle series alles af Tel ik dat allemaal idd als één serie. [ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 09-12-2013 14:45:00 ] | |
Godtje | maandag 9 december 2013 @ 14:41 |
Geen Borgen? Aangezien WW zo hoog staat? [ Bericht 68% gewijzigd door Godtje op 09-12-2013 15:21:51 ] | |
Forbry | maandag 9 december 2013 @ 15:20 |
* [ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 09-12-2013 15:23:30 ] | |
Forbry | maandag 9 december 2013 @ 15:23 |
Sorry, vorige opmerking sloeg nergens op (keek zelf fout ). | |
SaintOfKillers | maandag 9 december 2013 @ 16:03 |
Ja en ja. Blackadder heeft ook seizoenen die je als aparte series kan beschouwen, maar ik bedoel het geheel. Daar heb ik maar 1 seizoen van gezien, dat vond ik bij zo'n serie te weinig om te oordelen. | |
ChickenMan | maandag 9 december 2013 @ 16:05 |
#1 Six Feet Under #2 The Sopranos #3 The Wire #4 Battlestar Galactica (2004) #5 Deadwood #6 Generation Kill #7 Game of Thrones #8 Luther #9 Band of Brothers #10 Breaking Bad #11 Louie #12 Sleeper Cell #13 Big Love #14 Party Down #15 Episodes #20 The League #21 Rome #22 Orphan Black #23 Freaks and Geeks #24 Treme #25 How to Make It in America Ik kan nog wel even doorgaan maar dan wordt het gewoon random series neerknallen. | |
JeffreyXL | maandag 9 december 2013 @ 16:59 |
Sluit me hierbij volledig aan | |
Godtje | maandag 9 december 2013 @ 18:13 |
Maar dus ook niet het gevoel dat je er mee door moet? | |
Nightquest777 | dinsdag 10 december 2013 @ 09:39 |
1. Burn Notice 2. White Collar 3. Prison Break 4. Suits 5. Breaking Bad 6. The Pacific 7. Band of Brothers 8. Game of Thrones 9. The Blacklist 10. Homeland 11. 24 12. The Following 13. Bones 14. Covert Affairs 15. My Name Is Earl 16. Lie To Me 17. Numb3rs 18. CSI: New York 19. CSI: Miami 20. NCIS: Naval Criminal Investigative Service 21. Person Of Interest 22. Criminal Minds 23. House 24. CSI: Crime Scene Investigation 25. Flashpoint | |
Jor_Dii | dinsdag 10 december 2013 @ 10:12 |
1. The Sopranos 2. The Wire 3. Band of Brothers 4. Breaking Bad 5. Boardwalk Empire 6. Game of Thrones 7. 24 8. Keeping Up Appearances 9. The Simpsons 10. South Park | |
Karina | dinsdag 10 december 2013 @ 10:26 |
Oh die was ik helemaal vergeten, bazenserie was dat. | |
Preston_Marlowe | dinsdag 10 december 2013 @ 11:12 |
1. The Sopranos 2. Breaking Bad 3. The Wire 4. Dexter 5. The Shield 6. Game of Thrones 7. Community 8. Sherlock 9. The Big Bang Theory 10. House of Cards | |
Dizer | dinsdag 10 december 2013 @ 11:49 |
1. Battlestar Galactica (2004) 2. The X-Files 3. Will & Grace 4. The Simpsons 5. Band of Brothers 6. Oz 7. True Bloos 8. Angel 9. Buffy the Vampire Slayer 10. Friends 11. Farscape 12. Modern Family 13. American Horror Story 14. Two Guys a Girl and a Pizzaplace 15. Game of Thrones 16. The 4400 17. FireFly 18. Under the Dome 19. X-Men: The Animated Series (1992) 20. Dragonball Z 21. Charmed 22. How I Met Your Mother 23. The Big Bang Theory 24. Ally McBeal 25. Baywatch (moeilijk zonder categorien.. ) [ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 10-12-2013 12:38:03 ] | |
truedestiny | dinsdag 10 december 2013 @ 12:15 |
Je moet een top 25 maken of nummers 11 tot en met 16 vallen af. [ Bericht 0% gewijzigd door truedestiny op 10-12-2013 12:25:15 ] | |
Dizer | dinsdag 10 december 2013 @ 12:24 |
Oh oeps, overheen gelezen. Ga ik even updaten Thanks! | |
Spaulding | dinsdag 10 december 2013 @ 12:30 |
1. The Wire 2. The Sopranos 3. Breaking Bad 4. Band of Brothers 5. The Office (US) 6. Oz 7. Six Feet Under 8. Deadwood 9. Forbrydelsen 10. Entourage | |
essnhills | dinsdag 10 december 2013 @ 13:49 |
1. Fringe 2. Smallville 3. The Killing (Forbrydelsen) 4. Charmed 5. Downton Abbey 6. Numb3rs 7. Bones 8. NCIS: Naval Criminal Investigative Service 9. Lost 10. The Pretender 11. Castle 12. Criminal Minds 13. Sherlock 14. House MD 15. Everwood 16. Borgen 17. Cold Case 18. Frost 19. Medium 20. Midsomer Murders 21. Lois & Clark 22. Spoed 23. How I met Your Mother 24. Lewis 25. The Big Bang Theory | |
Jor_Dii | dinsdag 10 december 2013 @ 14:09 |
Even een aanpassing gedaan. | |
Lonewolf2003 | dinsdag 10 december 2013 @ 14:34 |
Neem aan dat je de remake van Battlestar Galactica bedoelt? En de Engelse Coupling? | |
Lonewolf2003 | dinsdag 10 december 2013 @ 14:39 |
Bedoel je met Life on Mars de UK of US versie? Bedoel je met Hulk die oude tv-serie of één van de tekenfilmseries? | |
Forbry | dinsdag 10 december 2013 @ 14:39 |
Is er ook een andere versie van Coupling dan? Had ik echt geen idee van. In míjn lijstje doel ik dan op de UK-versie, Lonewolf2003... | |
BrandX | dinsdag 10 december 2013 @ 14:39 |
Life on mars UK en de oude hulk heb mijn post gefixed (wist trouwens niet eens dat er ook een US versie was van life on mars) | |
Norrage | dinsdag 10 december 2013 @ 14:41 |
Een andere coupling? Maar... Ja. | |
Lonewolf2003 | dinsdag 10 december 2013 @ 14:45 |
Er is ook een zwaar inferieure Amerikaanse remake van Coupling, ja. Ging er al vanuit dat mensen niet die bedoelden, maar je weet maar nooit [ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 10-12-2013 14:50:32 ] | |
Gruisman | dinsdag 10 december 2013 @ 17:23 |
1. Band of Brothers 2. Dexter 3. Freaks and Geeks 4. Spartacus (blood and sand) 5. How I met your mother 6. The Office (US) 7. Breaking Bad 8. Rome 9. Hell on Wheels 10. Walking Dead Unsere Mütter, unsere Väter [ Bericht 6% gewijzigd door Gruisman op 10-12-2013 18:03:53 ] | |
EddyAlbena | dinsdag 10 december 2013 @ 18:26 |
Lastig hoor. Ik had te weinig om er een top 50 van te maken en eigenlijk te veel voor een top 25. Dit is 'm geworden, dit zijn allemaal series die ik goed vond (dus de laatste 5 heb ik mij bijvoorbeeld prima mee vermaakt). 1. Breaking Bad 2. Sopranos 3. X-Files 4. 24 5. Orphan Black 6. House of Cards 7. Homeland 8. Sleeper Cell 9. Family Guy 10. Sherlock 11. Parks and Recreation 12. Archer 13. South Park 14. Jericho 15. Hannibal 16. Lost 17. Luther 18. Broadchurch 19. Fringe 20. NCIS 21. White Collar 22. The League 23. Prison Break 24. Dexter 25. Suits | |
Nickske1912 | dinsdag 10 december 2013 @ 18:51 |
1. Lost 2. 24 3. Entourage 4. Game of Thrones 5. Breaking Bad 6. The Walking Dead 7. Person of Interest 8. Jericho 9. Fringe 10. Treme 11. The Big Bang Theory 12. Homeland 13. Californication 14. Prison Break 15. Heroes 16. The Pacific 17. The Killing US 18. Dexter 19. Suits 20. Modern Family 21. Chicago Fire 22. Arrow 23. Longmire 24. House of Cards 25. The Americans Series met pas 1 seizoen achter de rug heb ik laag staan, maar hebben de potentie om de komende jaren te stijgen. Verder heb ik series zoals The Wire, Band of Brothers en Deadwood nog op mijn lijstje staan om te bekijken. | |
Ciscus | dinsdag 10 december 2013 @ 19:12 |
1. Game of thrones 2. Walking Dead 3. Dexter 4. Spartacus 5. Sons of Anarchy 6. The Wire 7. Roseanne 8. Deadwood 9. Modern Family 10. Oz | |
takkfyrir | woensdag 11 december 2013 @ 19:23 |
01. The Wire 02. Life 03. Sherlock 04. Forbrydelsen 05. Luther 06. Borgen 07. Bron/Broen 08. The Newsroom 09. Rejseholdet 10. NCIS 11. House Of Cards (VS) 12. Pressa 13. Doctor Who (2005) 14. Castle 15. The Mentalist 16. Ørnen 17. The Simpsons 18. Svartir Englar 19. Criminal Minds 20. The Demon Headmaster 21. The Secret World Of Alex Mack 22. My Parents Are Aliens 23. Bones 24. Scott & Bailey 25. Den Som Dræber | |
durrrr | donderdag 12 december 2013 @ 03:15 |
1 Breaking Bad 2 How I met your mother 3 Community 4 South Park 5 The Big bang theory 6 Lost 7 The Ghost whisperer 8 The Simpsons 9 Married With Children 10 Family guy 11 Fresh Prince of bell air 12 Unhappily even after 13 Dexter 14 Malcolm in the middle 15 Sons of Anarchy 16 Spartacus 17 American Dad 18 Home Improvement 19 Full house 20 The Wire 21 The Nanny 22 The king of queens 23 Californication 24 Boardwalk Empire 25 X files | |
yamiown | donderdag 12 december 2013 @ 06:28 |
1. The Walking Dead 2. Scrubs 3. Family Guy 4. South Park 5. Psych 6. That 70's Show 7. The Cleveland Show 8. Under The Dome 9. Game of Thrones 10. The Office (UK) 11. American Dad 12. The big bang Theory 13. Futurama 14. Community 15. Spin City 16 Chuck 17. Frasier 18. Seinfeld 19. 8 Simple Rules 20. Malcolm in the Middle 21. Always Sunny 22. Seinfeld 23. Simpsons 24. Weeds 25. Days of our lives | |
Geitje82 | donderdag 12 december 2013 @ 09:37 |
1. Scandal 2. Suits 3. Dark Angel 4. Almost Human 5. Arrow 6. White Collar 7. Rookie Blue 8. Le Femme Nikita 9. Dexter 10. Heroes 11. Buffy the Vampire Slayer 12. Dollhouse 13. Greys Anatomy 14. Orange is the new black 15. Prison Break 16. Nikita 17. Castle 18. The big bang Theory 19. The Following 20. Missing 21. Homeland 22. The OC 23. Charmed 24. Early Edition 25. Rizzoli & Isles 25. Lois&Clark | |
Flugel83 | donderdag 12 december 2013 @ 14:54 |
1. Breaking Bad 2. Friends 3. Lost 4. Band Of Brothers 5. Twin Peaks 6. OZ 7. Firefly 7. Game Of Thrones 8. Miami Vice 9. Six Feet Under 10. 24 11. Rome 11. Entourage 12. Mad Men 13. Californication 14. Sherlock 15. Deadwood 16. Dexter 17. Life 18. The Big Bang Theory 19. Allo Allo 20. Married With Children 21. True Blood 22. Homeland 23. South Park 24. Two And A Half men 25. The A-Team | |
Mirel | donderdag 12 december 2013 @ 15:35 |
01 - Battlestar Galactica 02 - Lost 03 - Scrubs 04 - Arrested Development 05 - The Sopranos 06 - Breaking Bad 07 - Stargate SG-1 08 - Boardwalk Empire 09 - Stargate: Universe 10 - Coupling (UK) 11 - IT Crowd 12 - Community 13 - Firefly 14 - Outcasts 15 - The Walking Dead 16 - Caprica 17 - 24 18 - Jericho 19 - The 4400 20 - Generation Kill 21 - The Pacific 22 - Continuum 23 - Dexter 24 - Heroes 25 - Stargate: Atlantis [ Bericht 26% gewijzigd door Mirel op 12-12-2013 18:28:24 ] | |
wolkje26 | donderdag 12 december 2013 @ 20:09 |
1. Game Of Thrones 2. Breaking Bad 3. Friends 4. The Walking Dead 5. True Blood 6. Dr. Who 7. Charmed 8. Full House 9. Arrow 10. That 70s Show | |
FrankRicard | donderdag 12 december 2013 @ 22:22 |
1. The Wire 2. Deadwood 3. The Sopranos 4. Coupling (UK) 5. Band of Brothers 6. Firefly 7. Generation Kill 8. Breaking Bad 9. Monty Python's Flying Circus 10. Geen Probleem 11. Het Eiland 12. Community 13. Police Squad! 14. Boardwalk Empire 15. Undeclared 16. Freaks & Geeks 17. Scrubs 18. Game of Thrones 19. How I Met Your Mother 20. Rome 21. Unsere Mutter, Unsere Vater 22. South Park 23. The IT Crowd 24. Fawlty Towers 25. Jiskefet 26. The Big Bang Theory 27. Friends 28. The Office (US) 29. Arrested Development 30. Penoza 31. The Office (UK) 33. The Simpsons 35. Modern Family 36. Come Fly with Me 37. The Pacific 38. Mad Love 39. Downton Abbey 40. Fort Alpha 41. Homeland 42. The A-Team 43. Feuten 44. The Fresh Prince of Bell Air 45. Heroes 46. Off Centre 47. Episodes 48. Burn Notice 49. Married with Children 50. Blue Mountain State | |
Tropicalx | zaterdag 14 december 2013 @ 15:43 |
ben meer van de films dus ik heb maar een top 4 1. Band Of Brothers 2. Lost 3. The Walking Dead 4. Prison Break 5. The X Files 6. the pacific 7. Stargate SG-1 8. 24 9. Breaking Bad 10. Dexter [ Bericht 9% gewijzigd door Tropicalx op 14-12-2013 18:35:39 ] | |
warp995 | zaterdag 14 december 2013 @ 17:11 |
1. Breaking bad 2. Band of brothers 3. The walking dead 4. Boardwalk empire 5. Dexter 6. The pacific 7. Persons of interest 8. Homeland 9. Sons of anarchy 10. Spartacus (gods of the arena) | |
Lonewolf2003 | zaterdag 14 december 2013 @ 18:24 |
Sorry, maar met een top 4 kan ik niks. Minimum is een top 10. | |
Tropicalx | zaterdag 14 december 2013 @ 18:36 |
top 10 is ready. | |
donroyco | zaterdag 14 december 2013 @ 19:32 |
Voor de header in de OP: Link: http://i.fokzine.net/upload/13/12/131214_134533_serietop100.jpg | |
Yankee | zaterdag 14 december 2013 @ 20:39 |
1. The Sopranos 2. Boardwalk Empire 3. Mad Men 4. Breaking Bad 5. Band of Brothers 6. Borgen 7. House of Cards 8. Entourage 9. The Pacific 10. Hell on Wheels | |
Lonewolf2003 | zaterdag 14 december 2013 @ 21:10 |
Dank je. Wilde hem in de OP plaatsen, maar kan dat niet meer. Zou het aan een mod vragen. | |
Lonewolf2003 | maandag 16 december 2013 @ 13:23 |
Top Gear is geen fictieve serie. En haal ik daarom uit je lijst. (Tenminste dat vind ik, tenzij er een meerderheid is die me kan overtuigen dat het wel in deze lijst hoort) [ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 16-12-2013 13:29:12 ] | |
Lonewolf2003 | maandag 16 december 2013 @ 15:33 |
Je mist nummers 16 t/m 19 | |
ChickenMan | maandag 16 december 2013 @ 15:45 |
Wowow scherp. Heb 'm even aangepast. #1 Six Feet Under #2 The Sopranos #3 The Wire #4 Battlestar Galactica (2004) #5 Deadwood #6 Generation Kill #7 Game of Thrones #8 Luther #9 Mad Men #10 Breaking Bad #11 Louie #12 Sleeper Cell #13 Boardwalk Empire #14 Party Down #15 Episodes #16 Band of Brothers #17 How to Make It in America #18 Treme #19 House of Cards (USA) #20 The League #21 Rome #22 Orphan Black #23 Freaks and Geeks #24 Big Love #25 Weeds | |
Buster91 | maandag 16 december 2013 @ 15:56 |
1. Breaking Bad 2. The Wire 3. Band of Brothers 4. Prison Break 5. The Sopranos 6. Californication 7. Homeland 8. Game of Thrones 9. House of Cards 10. Entourage 11. Sherlock 12. Boardwalk Empire 13. Shameless US 14. Suits 15. Arrested Development 16. The Walking Dead 17. Veep 18. Boss (2011) 19. Borgen 20. Sons of Anarchy 21. Banshee 22. New Girl 23. The Pacific 24. House of Lies 25. The Americans (2013) | |
Arn0 | maandag 16 december 2013 @ 16:20 |
1. The Wire 2. The West Wing 3. Curb Your Enthusiasm 4. The Office (UK) 5. The Prisoner (UK) 6. The Thick Of It 7. Freaks And Geeks 8. Peep Show 9. Breaking Bad 10. Louie 11. House M.D. 12. Sherlock 13. Castle 14. Bored to Death 15. Modern Family 16. The Simpsons 17. Lost 18. Friends 19. Family Guy 20. How To Make It In America 21. Gilligan’s Island 22. Extras 23. Person Of Interest 24. Southpark 25. The Office (US) 26. A Touch Of Frost 27. 24 28. ‘Allo ‘Allo! 29. Homeland 30. Suits 31. Hawaii-Five O (2010) 32. Prison Break 33. That 70s Show 34. House of Cards (US) 35. Orange Is The New Black 36. Boardwalk Empire 37. Derek 38. Community 39. Awkward 40. The Americans 41. Hello Ladies 42. Girls 43. Touch 44. Fawtly Towers 45. Pushing Daisies 46. According to Jim 47. Midsomer Murders 48. The Inbetweeners 49. Married With Children 50. The Newsroom | |
Gruisman | maandag 16 december 2013 @ 17:19 |
Eindelijk nog iemand | |
raptorix | maandag 16 december 2013 @ 17:23 |
1. Breaking Bad 2. The Wire 3. OZ 4. 24 4. Prison Break 5. Sleeper Cell 6. Jericho 7. Spooks 8. Bureau Kruislaan 9. Unit 13 10. Sons of anarchy 11. Band of Brothers 12. ‘Allo ‘Allo! 13. Banshee 14. Suits 15. Keeping up Appearances 16. Bellicher 17. Penoza 18. Feuten 19. Jiskefet 20. De Fabriek 21. Flikken Maastricht 22. Ernstige Delicten 23. Friends 24. Absolutely Fabulous 25. Queer as Folk Edit: Ik vul deze later nog aan, en nog even wat met volgordes tweaken vermoed ik. | |
raptorix | maandag 16 december 2013 @ 17:24 |
Gek dat niemand Unit 13 verder noemt, 1 van de beste Nederlandse series die zelfs heden ten dagen nog vlot zou over komen. | |
vuvuzela | maandag 16 december 2013 @ 18:47 |
Heb je wel gelijk in. Hoewel de laatste jaren vrijwel alles gescript is Ik vervang hem voor Band of Brothers. Al een aantal keer voorbij zien komen maar zelf helemaal vergeten. 1. Spooks 2. 24 3. Burn Notice 4. Lost 5. Dexter 6. Prison Break 7. Office(US) 8. Chuck 9. Homeland 10. Flashpoint 11. Sherlock 12. Sleeper Cell 13. Person of Interest 14. Fringe 15. Heroes 16. Band of Brothers 17. Alarm fur Cobra 11 18. Jericho 19. South park 20. The Pretender 21. Merlin 22. Game of Thrones 23. Covert affairs 24. Leverage 25. NCIS Los Angeles | |
Karina | maandag 16 december 2013 @ 18:50 |
Oh wat stom ik zie Cobra staan hierboven, er waren wel meer goede Duitse series. Commissaris Rex en zo. | |
vuvuzela | maandag 16 december 2013 @ 18:51 |
Waren? Semir ist immer noch da. | |
Karina | maandag 16 december 2013 @ 18:54 |
Die nieuwe vond ik niet leuk | |
Lonewolf2003 | vrijdag 20 december 2013 @ 15:19 |
Je bedoelt It's Always Sunny in Philadelphia? En je hebt Seinfeld er twee keer instaan. [ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 20-12-2013 15:28:30 ] | |
Lonewolf2003 | vrijdag 20 december 2013 @ 15:21 |
Je hebt twee nummers 25. [ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 20-12-2013 15:28:34 ] | |
Lonewolf2003 | vrijdag 20 december 2013 @ 15:28 |
En jij maakt het nog bonter met twee nummers 7 en twee nummers 11 | |
Lonewolf2003 | vrijdag 20 december 2013 @ 15:38 |
De remake neem ik aan. | |
yamiown | vrijdag 20 december 2013 @ 17:23 |
Ja en faal, zal ff veranderen, bedankt. | |
yamiown | vrijdag 20 december 2013 @ 17:27 |
| |
TheMagnificent | vrijdag 20 december 2013 @ 18:25 |
01. The Wire 02. Band of Brothers 03. The Pacific 04. The Fresh Prince of Bel-Air 05. Unsere Mütter, unsere Väter [ Bericht 17% gewijzigd door TheMagnificent op 21-12-2013 13:11:51 ] | |
Mirel | vrijdag 20 december 2013 @ 20:14 |
YEP | |
HenryHill | vrijdag 20 december 2013 @ 23:47 |
1. Band of Brothers 2. Taken 3. Coupling (UK) 4. Spooks 5. Heroes 6. Suits 7. Sons of Anarchy 8. House of Cards (2013) 9. Miami Vice 10. Silk 11. 24 12. Rome 13. Under the Dome 14. The Wire 15. Prison Break 16. Terra Nova 17. The Fall 18. Dexter 19. Game of Thrones 20. Falling Skies 21. Dirty Sexy Money 22. Breaking Bad 23. Spartacus 24. Continuum 25. Sleeper Cell | |
Mirel | zaterdag 21 december 2013 @ 04:59 |
Wat moet Falling Skies daar? Ik vind het een hardstikke leuke serie maar kwalitatief is het echt heel slecht | |
Knipoogje | zaterdag 21 december 2013 @ 12:26 |
1. Game of Thrones 2. South Park 3. Futurama 4. Heroes 5. Band of Brothers 6. Firefly 7. Suits 8. Stargate Atlantis 9. Big bang Theory 10. Smallville | |
Filatelistfetisjist | zaterdag 21 december 2013 @ 12:30 |
Oh leuk! Even een geheugensteuntje voor mijzelf hier plaatsen Volgens mij moet een top 100 wel lukken. | |
Zwansen | zaterdag 21 december 2013 @ 13:03 |
1. Seinfeld 2. The Sopranos 3. The Office (US) 4. The Wonder Years (nostalgie ) 5. How I met your mother 6. Homeland 7. Family Guy 8. Prison Break 9. ER 10. Spin City (met Sheen) | |
HenryHill | zaterdag 21 december 2013 @ 13:09 |
Hoe bedoel je kwalitatief? Ik heb er met veel plezier naar gekeken hoor, met meer plezier als het laatste seizoen van Dexter of Game of Thrones iig.. | |
Pro_Shifty | zaterdag 21 december 2013 @ 15:16 |
1. Band of Brothers 2. Game of Thrones 3. The Wire 4. The Walkind Dead 5. Generation Kill 6. Friday Night Lights 7. Suits 8. Spartacus (hele serie) 9. Dexter 10. Strike Back 11. Penoza 12. Blue Bloods 13. Flashpoint 14. Rookie Blue 15. Breaking Bad 16. Sons of Anarchy 17. Greek 18. The Unit 19. Homeland 20. The Pacific 21. van God Los (serie) 22. Arrow 23. The Following 24. Flashforward 25. Revolution 26. Prison Break 27. Boardwalk Empire 28. Breakout Kings 29. Human Target 30. The Ultimate Fighter 31. Hard Knocks 32. Merlin 33. Rome 34. Terra Nova 35. The Blacklist 36. Alcatraz 37. Person of Interest 38. The Golden Boy 39. Blue Mountain State 40. 24 41. Hostages 42. Vikings 43. Sherlock 44. Mob City 45. The Killing 46. Under the Dome 47. Flikken Maastricht 48. Feuten 49. Hawai Five-o 50. Last Resort | |
Zwansen | zaterdag 21 december 2013 @ 15:29 |
Geen Seinfeld of Sopranos? | |
Abed | zaterdag 21 december 2013 @ 15:34 |
The Walking dead een goede serie noemen Verder Falling skies en Terra Nova noemen | |
chroestjov | zaterdag 21 december 2013 @ 16:07 |
1. Battlestar Galactica (2004) 2. Breaking Bad 3. Lost 4. Deadwood 5. The Wire 6. Firefly 7. Seinfeld 8. The Sopranos 9. Twin Peaks 10. Stargate: Atlantis 11. La piovra 12. Coupling (UK) 13. Fawlty Towers 14. The Office (UK) 15. Band of Brothers 16. NewsRadio 17. Caprica 18. The Walking Dead 19. The 4400 20. Jericho 21. Stargate SG-1 22. Messiah 23. The Adventures of Tintin 24. The X Files 25. The Office (US) | |
Forbry | zaterdag 21 december 2013 @ 16:28 |
Ik wil graag een WIJZIGING van mijn lijst doorgeven. Crime Story ipv Cold Case op plek 25. | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 16:29 |
1. Matroesjka's (BE) 2. Overspel (NL) 3. Vermist (BE) 4. Vuurzee (NL) 5. Aspe (BE) 6. Deadline (NL) 7. Broadchurch (UK) 8. van God los (NL) 9. Coverstory (NL) 10. Kats & Co (NL) | |
Forbry | zaterdag 21 december 2013 @ 16:30 |
Meest opvallende lijst tot nu toe | |
Abed | zaterdag 21 december 2013 @ 16:35 |
Mooi lijstje. | |
Karina | zaterdag 21 december 2013 @ 16:37 |
Goede keuze. Had wel iets hoger gemogen, maar soit. | |
TargaFlorio | zaterdag 21 december 2013 @ 17:06 |
Hier mijn top 10: 1. The Sopranos 2. Band of Brothers 3. Boardwalk Empire 4. Unit 13 5. Game of Thrones (seizoen 1, rest nog niet gezien) 6. Salamander 7. Penoza 8. Matroesjka's 9. Fawlty Towers 10. Romanzo Criminale | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 17:10 |
Ik heb echt bijzonder weinig met Amerikaanse series. Sommige Britse wel. Ik vergeet ook echt nog wel wat series, maar op dit moment is dit wel zo'n beetje waar ik voor ga of ging zitten Ik snap dan bijvoorbeeld niet waarom Twin Peaks zo hoog staat. Seizoen 1 helemaal gezien: uiteindelijk weet je nog niks. Seizoen 2 schijn je het te weten te komen, maar na 2 afleveringen had ik het wel gehad. Meer van hetzelfde. Big Bang Theorie wel eens bij iemand aan zien staan, ik kan daar dus ook ècht niet om lachen. Ik vind het gewoon strontvervelend. Heb mezelf wel eens verplicht om er 10 minuten naar te kijken, ik hield het niet vol Zulke series zijn gewoon niet voor mij gemaakt. | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 17:10 |
Salamander, die had in mijn lijst gemoeten! | |
TargaFlorio | zaterdag 21 december 2013 @ 17:54 |
Is hier in Nederland een onderschatte serie. | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 18:34 |
Ik kwam er even niet op bij mijn lijst, ik vond dat een schitterende serie! Zo mooi gemaakt ook, week in week uit voor klaar gezeten | |
N.I.M.B.Y. | zaterdag 21 december 2013 @ 19:07 |
1 Knight Rider 2 The A-Team 3 Bay Watch 4 The Big Bang Theory 5 Alo Alo 6 The fresh prince of bell air 7 MC Guyver 8 Starky and Hutch 9 The Dukes of Hazzard 10 Sesamstraat 11 The muppet Show 12 De smaakpolitie 13 Hoe schoon is jouw huis 14 De berenboot 15 Chappi cahpie chapo ---> kleipopen serie jaren 70 16 Married witgh Children 17 Top Gear 18 Fifht Gear 19 The car is the star 20 De heilige koe 21 The pin up club 22 Tutti Frutti ---> goed verhaal altijd 23 Parks and Recreation 24 Cheers 25 Breaking Bad Misschien vul ik aan tot 50 en verander ik de volgorde [ Bericht 2% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 21-12-2013 19:20:49 ] | |
BrainOverfloW | zaterdag 21 december 2013 @ 19:37 |
Zijn allemaal geen fictieve series. Volgens mij passen die niet in de lijst hier. | |
N.I.M.B.Y. | zaterdag 21 december 2013 @ 19:48 |
aha klopt van de week eens de lijst aanpassen | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 20:04 |
Ik zou 25 op 10 zetten en de rest weggooien | |
N.I.M.B.Y. | zaterdag 21 december 2013 @ 20:28 |
Bemoei je met je eigen smaak | |
Karina | zaterdag 21 december 2013 @ 20:34 |
Wel jammer want Smaakpolitie is natuurlijk wel | |
BrainOverfloW | zaterdag 21 december 2013 @ 20:36 |
Je kan altijd een reality top 100 topic beginnen | |
Karina | zaterdag 21 december 2013 @ 20:37 |
Poeh ik zou er zelf amper 25 op kunnen noemen denk ik. | |
Arn0 | zaterdag 21 december 2013 @ 20:42 |
Ik snap het wel want non-fictie reeksen zijn van een heel andere categorie dan fictie (al kan je dat ook zeggen van comedy en drama) maar vind het wel jammer, mijn lijst had er ook wel anders uitgezien moest dat toegestaan zijn. | |
BrainOverfloW | zaterdag 21 december 2013 @ 21:01 |
Nog best een opgave om bij 100 series te komen die goed genoeg zijn voor zo'n lijst. Misschien toch maar bij 50 houden. | |
Gorro | zaterdag 21 december 2013 @ 21:18 |
1. Twin Peaks 2. Battlestar Galactica (remake) 3. Berlin Alexanderplatz 4. Game of Thrones 5. The Wire 6. I, Claudius 7. Freaks & Geeks 8. Firefly 9. Breaking Bad 10. Homeland 11. Arrested Development 12. House of Cards 13. Rome 14. Black-Adder 15. 24 16. The Simpsons 17. Entourage 18. Stargate SG-1 19. The X-Files 20. Scrubs 21. Family Guy 22. The Big Bang Theory 23. Sherlock 24. Band of Brothers 25. Futurama 26. Chuck 27. Friends 28. The Office (US) 29. Spaced 30. Stargate Atlantis 31. South Park 32. SGU Stargate Universe 33. The Office (UK) 34. Terminator: The Sarah Connor Chronicles 35. The Walking Dead 36. Star Trek The Original Series 37. Farscape 38. Flight of the Conchords 39. Orange Is the New Black 40. Extras 41. Spartacus 42. Oz 43. Caprica 44. Heroes 45. Alias 46. 30 Rock 47. Alfred J. Kwak 48. Parks and Recreation 49. Bates Motel 50. Prey [ Bericht 5% gewijzigd door Gorro op 21-12-2013 21:26:55 ] | |
djkoelkast | zaterdag 21 december 2013 @ 22:02 |
De rest zijn geen series | |
Berkery | zaterdag 21 december 2013 @ 22:09 |
01. The Young Ones 02. Monty Python's Flying Circus 03. Blackadder 04. Hill street blues 05. Little Britain 06. Absolutely Fabulous 07. Not the nine o'clock news 08. Harry & Paul 09. The Fast Show 10. Alexei Sayle's Stuff 11. The Shield 12. French and Saunders 13. Bottom 14. House of Cards (1990) 15. The Walking dead 16. A Bit of Fry & Laurie 17. Fawlty Towers 18. The Twilight Zone (1985-1989) 19. De familie Knots 20. The X-Files 21. Newman and Baddiel in Pieces 22. Cheers 23. Spitting Image 24. 30 minuten 25. M*A*S*H Een lichte (ahum) voorkeur voor sketch comedy. [ Bericht 2% gewijzigd door Berkery op 21-12-2013 22:56:18 ] | |
chroestjov | zondag 22 december 2013 @ 01:30 |
Ik vind dat er bij La piovra nogal grote verschillen zijn in kwaliteit tussen de seizoenen/hoofdstukken, mede veroorzaakt door de afwisselende hoofdpersonages. Op basis van de eerste paar seizoenen waarin Placido de hoofdrol speelt zou ik de serie hoger ranken, echter vind ik de latere seizoenen over het algemeen van wat mindere kwaliteit dus deze ranking vormt een gulden middenweg. | |
Kleffe_Dop | zondag 22 december 2013 @ 06:30 |
1. Band of Brothers (2001) 2. Battlestar Galactica (2003-2009 Remake) 3. The West Wing (1999-2006) 4. Game of Thrones (2011- ) 5. Lost (2004-2010) 6. House of Cards (2013 - ) 7. Shameless US (2011 - ) 8. Star Trek: Deep Space Nine (1993-1999) 9. E.R. (1994-2009) 10. Homeland (2011 - ) 11. Hannibal (2013 - ) 12. Weeds (2005-2012) 13. Skins UK (2007 - ) 14. The Newsroom (2012 - ) 15. 24 (2001-2010) 16. Family Guy (1999 - ) 17. Married with Children (1987-1997) 18. Friends (1994-2004) 19. House M.D. (2004-2012) 20. Stargate SG-1 (1997 - 2007) 21. South Park (1997 - ) 22. The O.C. (2003-2007) 23. Suits (2011 - ) 24. Downton Abbey (2010 - ) 25. The Pacific (2010) | |
Mirel | zondag 22 december 2013 @ 12:23 |
Ik heb Twin Peaks nooit afgekeken maar de momenten waar Cooper bepaalde wijsheden vertelde of met die vage kleine man in die rode kamer met zwart-wit vloerbedekking zijn dan dingen die ik erg tof vond. De zoektocht naar de moordenaar was niet het enige wat ik interessant vond. | |
djkoelkast | zondag 22 december 2013 @ 12:36 |
Ik vond het vooral allemaal heel erg vaag. De muziek is wel fantastisch, maar het verhaal vind ik maar mager. | |
Forbry | zondag 22 december 2013 @ 14:25 |
De eerste keer dat ik Twin Peaks keek was ik nog erg jong en vond ik het al fantastisch, maar wél vaag. De tweede keer, een paar jaar terug, vond ik het nóg beter en dat kwam voor een groot deel doordat ik het toen ook een heel stuk minder vaag vond. Ik vond (vind) álles geweldig aan die serie. De zoektocht naar de moordenaar vond ik uiterst spannend (ik vond het bij tijd en wijle zelfs eng, iets wat ik eigenlijk zelden heb... ook niet als de hoofdmoot van een serie/film "horror" is). De muziek. De plaatjes. De setting. De karakters. De dialogen. De humor (die me vooral tijdens de tweede keer kijken erg opviel), maar boven alles de sfeer, de sfeer en nog eens de sfeer (die juist ook door de andere genoemde elementen werd bepaald natuurlijk)! Fenomenaal intrigerend zou ik het willen omschrijven en op dat vlak laat het echt alle series ver achter zich in mijn ogen. De sfeer was heel duister, gewelddadig en seksueel/verleidelijk, maar tegelijk ook heel grappig, romantisch en níet ordinair. Heel subtiel, maar tegelijkertijd ook helemaal niet. Diepzinnig, maar ook "soapig". En dat alles ging naadloos in elkaar over. Zoiets... Moeilijk (goed) te omschrijven gewoon Nou ja, niet voor niets mijn nummer één! Het lijkt ook echt in de verste verte niet op een andere serie (die ik gezien heb) vind ik. Misschien komt Carnivale wat dat aangaat nog het meest in de buurt? | |
Lonewolf2003 | zondag 22 december 2013 @ 15:10 |
Mijn probleem met Twin Peaks is dat een groot deel van seizoen 2 ontzettend matig is. Aangezien Lynch zich op dat moment ook stukken minder mee ging bemoeien. | |
ranja | zondag 22 december 2013 @ 15:16 |
De eerste keer dat ik Twin Peaks keek vond ik 'm ook geweldig, maar na herkijken op dvd is-ie juist wat gezakt bij mij. Vond 't op een bepaald moment nergens meer over gaan en de vaagheid eerder irritant dan intrigerend. Carnivale ook gezien, op zich wel een goede serie maar zaten ook teveel momenten in dat ik me ergerde aan de traagheid en de onwil van de hoofdpersoon. Als hij al niks wil wat moet je als kijker dan... | |
ranja | zondag 22 december 2013 @ 15:17 |
Dan mag Three of a Kind er ook wel in. Über-80s maar dat geldt ook voor Not the 9 o'clock news natuurlijk | |
ranja | zondag 22 december 2013 @ 15:19 |
Ik zie trouwens regelmatig Black Adder voorbijkomen maar The Thin Blue Line niet. Te onbekend? Heb van't zomer de dvd gekocht en echt hardop zitten lachen bij het kijken | |
Forbry | zondag 22 december 2013 @ 15:23 |
Die verwachting had ik wel (was ik zelfs bang voor), maar tot mijn grote verbazing pakte dat bij mij dus toch anders uit... Bij Carnivale mij nergens aan geërgerd, behalve aan het feit dat ze er na 2 seizoenen mee gestopt zijn, terwijl het verhaal nog niet af was. Had ZO graag de rest/het einde willen zien, baal er NU nog van En Lonewolf2003, ben het met je eens dat Twin Peaks op het laatst minder werd (al vind ik "ontzettend mager" dan weer te ver gaan), maar als geheel vond ik het toch een "ongeëvenaarde ervaring" [ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 22-12-2013 15:29:08 ] | |
Forbry | zondag 22 december 2013 @ 15:25 |
Best wat afleveringen van gezien (met Rowan Atkinson, toch?) en vond ik wel grappig (maar niet genoeg van gezien en niet grappig genoeg voor in mijn lijst maar je opmerking zal ook vooral aan een paar anderen hier gericht zijn ). | |
Berkery | zondag 22 december 2013 @ 22:52 |
Die serie mist een beetje het venijn van Black Adder, de enige reden dat ik keek was Rowan Atkinson. Ben Elton gaf zelf toe dat hij de serie voor een groot publiek had geschreven. | |
Lonewolf2003 | maandag 23 december 2013 @ 12:01 |
Je mist een nr. 32 en 34. | |
FrankRicard | maandag 23 december 2013 @ 12:57 |
Ik heb er onderaan 2 toegevoegd. 1. The Wire 2. Deadwood 3. The Sopranos 4. Coupling (UK) 5. Band of Brothers 6. Firefly 7. Generation Kill 8. Breaking Bad 9. Monty Python's Flying Circus 10. Geen Probleem 11. Het Eiland 12. Community 13. Police Squad! 14. Boardwalk Empire 15. Undeclared 16. Freaks & Geeks 17. Scrubs 18. Game of Thrones 19. How I Met Your Mother 20. Rome 21. Unsere Mutter, Unsere Vater 22. South Park 23. The IT Crowd 24. Fawlty Towers 25. Jiskefet 26. The Big Bang Theory 27. Friends 28. The Office (US) 29. Arrested Development 30. Penoza 31. The Office (UK) 32. The Simpsons 33. Modern Family 34. Come Fly with Me 35. The Pacific 36. Mad Love 37. Downton Abbey 38. Fort Alpha 39. Homeland 40. The A-Team 41. Feuten 42. The Fresh Prince of Bell Air 43. Heroes 44. Off Centre 45. Episodes 46. Burn Notice 47. Married with Children 48. Blue Mountain State 49. Alfred Jodokus Kwak 50. Allo Allo | |
jogy | maandag 23 december 2013 @ 13:53 |
1. Battlestar Galactica (2004) 2. Breaking Bad 3. Star trek TNG 4. Red dwarf 5. The Americans 6. The sopranos 7. Scrubs 8. Burn Notice 9. Stargate Universe 10. Jericho 11. Doctor Who (2004) 12. Vikings 13. Game of thrones 14. Outcasts 15. Star trek DS9 16. Weeds 17. House M.D. 18. StarGate SG1 19. Star Trek Enterprise 20. Hannibal 21. Dead like me 22. Band of Brothers 23. Grey’s Anatomy 24. Star trek Voyager 25. Shameless (US) 26. Sherlock 27. the storyteller (1988) 28. Sons of Anarchy 29. Spartacus (allemaal) 30. Homeland 31. Dexter 32. Californication 33. Bottom 34. The Walking Dead 35. Gossip Girl 36. Orange is the new Black 37. Revolution 38. Stargate Atlantis 39. Entourage 40. Elementary 41. Almost Human 42. terminator the sarah connor chronicles 43. Boardwalk Empire 44. Cougar Town 45. Eureka 46. Torchwood 47. Go On 48. House of cards 49. Kings 50. Naruto Shippuuden 51. Ray Donovan 52. Revenge 53. Suits 54. The crazy ones 55. Utopia (GB) 56. Flashpoint 57. Continuum 58. Defying Gravity 59. Flashpoint 60. Lie to Me 61. Reaper 62. Rookie Blue 63. Supernatural 64. Survivors (2008) 65. The X files 66. Black Adder 67. Bellicher 68. Covert Affairs 69. Merlin 70. Orphan Black 71. Alf 72. Farscape 73. The Blacklist 74. Luther 75. Haven
[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 31-12-2013 12:19:23 ] | |
BrainOverfloW | maandag 23 december 2013 @ 14:31 |
| |
jogy | maandag 23 december 2013 @ 14:33 |
En ik heb er helaas 75, kon er niet echt 25 bij verzinnen . Alsof ik 25 kindjes dood moet maken maar het is gelukt. [ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 23-12-2013 15:03:19 ] | |
Lonewolf2003 | maandag 23 december 2013 @ 15:13 |
Als je het gaat aanpassen, haal dan meteen die dubbele nr.4 eruit | |
Lonewolf2003 | maandag 23 december 2013 @ 16:57 |
SG-1? | |
Lonewolf2003 | maandag 23 december 2013 @ 17:30 |
The Ultimate Fighter en Hard Knocks zijn reality series en mogen daarom dus niet meedoen. Die mag je dus vervangen. Je bedoelt de Amerikaanse Killing neem ik aan. Of toch de Deense? | |
Karina | maandag 23 december 2013 @ 17:31 |
Atlantis was een aparte Stargateserie. Stargate: Atlantis (TV Series 2004–2009) - IMDb | |
Lonewolf2003 | maandag 23 december 2013 @ 17:34 |
En je hebt ook nog Universe blijkbaar. Daarom vroeg ik het Waarschijnlijk bedoelt die SG-1 (heb de punten daar ook nu bij geteld) maar voor de zekerheid. | |
Karina | maandag 23 december 2013 @ 17:35 |
Klopt dat was ook een aparte serie De laatste. | |
Knipoogje | maandag 23 december 2013 @ 22:08 |
Ik vond de eerste nooit zo goed. Vond Atlantis en Universe leuker Kijk maar waar je ze bij telt. | |
Mirel | maandag 23 december 2013 @ 23:33 |
Atlantis was eigenlijk gewoon heel suf, wel leuk maar suf Spacevampieren, zingende Teyla, exploderende tumoren SG-1 vond ik nou leuk om die groei door te maken van Aarde, en dat verkenaspect, iedere keer een andere interessante planeet SG-1 was dat, Universe gooide het over een andere boeg en begon dat in het 2e seizoen goed te doen totdat het jammer genoeg stopte. Maar Atlantis was voor mij gewoon lomp vermaak, zoals Falling Skies dat nu ook is | |
Aikara | dinsdag 24 december 2013 @ 11:31 |
Mijn lijstje: 1. The Sopranos 2. Spooks 3. Oz 4. 24 5. Breaking Bad 6. Lost 7. Band Of Brothers 8. The Borgias 9. Fawlty Towers 10. Deadwood 11. Dexter 12. Highlander 13. Strike Back 14. Miami Vice 15. Ultimate Force 16. Boardwalk Empire 17. Rome 18. Homeland 19. JAG 20. ALF 21. The Young Riders 22. The Tudors 23. Into The West 24. Happy Days 25. Sons Of Anarchy 26. Profiler 27. All In The Family 28. Friends 29. Spartacus 30. Hell On Wheels 31. Robin Of Sherwood 32. Mad Men 33. Suits 34. Top Gear 35. Vikings 36. Prison Break 37. Tour Of Duty 38. Over There 39. The Pacific 40. Dawson's Creek 41. The Unit 42. La Femme Nikita 43. Las Vegas 44. The Newsroom 45. Person Of Interest 46. Eastbound & Down 47. Married With Children 48. Felicity 49. Renegade 50. Everwood | |
Lonewolf2003 | dinsdag 24 december 2013 @ 11:42 |
Zoals al gezegd staat er allemaal non-fictie in. Ik wacht op je aangepaste lijst voordat ik hem invoer. | |
Lonewolf2003 | dinsdag 24 december 2013 @ 12:49 |
Oké. Kop=Atlantis, Munt = Universe ..... Munt. | |
Lyrebird | dinsdag 24 december 2013 @ 12:54 |
1. Seinfeld 2. Band of Brothers 3. The Wire 4. Deadwood 5. Fawlty Towers 6. Dexter 7. The trip 8. Game on (UK) 9. Rome 10. Sherlock 11. The young ones 12. Twin Peaks 13. The Sopranos 14. The Office (US) 15. Cheers 16. Curb Your Enthusiasm 17. Langs de kade (Belgie) 18. Agatha Christie's Miss Marple (serie van TV films, BBC) 19. Flikken Maastricht 20. House 21. Extras 22. Bottom 23. Downton Abbey 24. Hello ladies 25. Flight of the Conchords Ingekort tot 25 [ Bericht 18% gewijzigd door Lyrebird op 24-12-2013 15:24:18 ] | |
Mirel | dinsdag 24 december 2013 @ 12:55 |
Je hebt ook non-fictieve series, die dingen van James May en Deadliest Catch enzo | |
Lyrebird | dinsdag 24 december 2013 @ 12:57 |
Ik zag idd net dat dat niet was toegestaan - heb ze doorgestreept. Moet ik de nummers nog aanpassen? | |
Re | dinsdag 24 december 2013 @ 13:02 |
1. Breaking Bad 2. Game of Thrones 3. Sherlock (BBC 2010) 4. Sopranos 5. Homeland 6. Spartacus 7. Person of Interest 8. Fringe 9. Sons of Anarchy 10. Spooks 11. Battlestar Galactica (2004) 12. Suits 13. The X-Files 14. 24 15. Twin Peaks 16. House, MD 17. Orange is the New Black 18. Lost 19. Dexter 20. Forbrydelsen 21. Hannibal 22. American Horror Story 23. Bron/Broen 24. Big Bang Theory 25. Star Trek: Next Generation 26. Coupling 27. The Good Wife 28. True Blood 29. The Americans 30. HIMYM 31. The Following 32. Prison Break 33. Life on Mars (BBC) 34. Buffy the Vampire Slayer 35. Northern Exposure 36. The Young Ones 37. Quantum Leap 38. Bates Motel 39. MacGyver 40. Grey's Anatomy 41. Revolution 42. Hill Street Blues 43. NYPD Blue 44. Star Trek: Voyager 45. Hunted (2012) 46. Battlestar Galactica (1978) 47. Glee 48. V (1984) 49. Borgen 50. Lois & Clark (1993) [ Bericht 98% gewijzigd door Re op 24-12-2013 20:51:43 ] | |
Lonewolf2003 | dinsdag 24 december 2013 @ 13:05 |
Vind ik wel zo handig. En zo kom je (volgens mij niet tot 25 of 50 titels.) | |
Gruisman | dinsdag 24 december 2013 @ 14:59 |
Dat sommige mensen ook echt gewoon een top 100 kunnen maken Hoeveel series hebben jullie wel niet gezien. Ik kwam echt met moeite tot een top 10 | |
Nightquest777 | dinsdag 24 december 2013 @ 15:24 |
Ja, dat is inderdaad wel knap. Kan mij dan ook niet voorstellen dat alle mensen hier alle afleveringen hebben gezien van de series die ze opnoemen. Ik zeg ook niet dat dat nodig is , maar je moet toch minstens de helft gezien hebben wil je er een oordeel over vellen, imho. | |
Pro_Shifty | dinsdag 24 december 2013 @ 19:41 |
Ah klopt, tjuuu, uhm.... Ik bedoelde de Amerikaanse variant. En voor de 2 series die ik moet vervangen. - Graceland - The Bridge | |
Pannenkoek3000 | dinsdag 24 december 2013 @ 20:31 |
Ligt natuurlijk ook aan het soort serie, bij drama's moet je over het algemeen meer afleveringen zien om een oordeel te vellen. Bij comedies ligt dat toch anders. | |
Arn0 | dinsdag 24 december 2013 @ 21:57 |
Ik ben verbaasd dat niemand The Prisoner (het origineel) in zijn lijstje heeft. Weliswaar al enkele decennia oud, maar toch een echte cultserie en een inspiratiebron voor Lost bijvoorbeeld. | |
BrandX | dinsdag 24 december 2013 @ 22:07 |
ach 42 levensjaren en de nodige vrije tijd doet een hoop mogelijk maken | |
Fok-it | dinsdag 24 december 2013 @ 23:25 |
1: Breaking Bad 2: Skins (UK) 3: Prison Break 4: Homeland 5: The Big Bang Theory 6: 24 7: Orphan Black 8: Orange is the new black 9: The Event 10: American Horror Story Vast nog heel veel series vergeten, maar die zijn dan niet noemenswaardig genoeg. | |
Mirel | woensdag 25 december 2013 @ 14:39 |
Ik las er wel eens over en ik ben iemand van 24. Denk dat de meeste Fokkers die vast ook jong zijn er nooit van gehoord hebben | |
Arn0 | woensdag 25 december 2013 @ 14:45 |
Haha nu ja, ik ben zelf ook jong maar zag het toevallig eens voorbij komen ergens en toen maar gecheckt, toch maar één seizoen en was meteen fan. En heel af en toe komt het wel eens in lijstjes van "beste tv-series ooit" voorbij, dus was verbaasd dat gezien het aantal lijstjes hier, niemand het vermeldde. Dat gezegd zijnde, zijn de meeste series die hier vermeld worden (ook in mijn lijst) wel uit deze eeuw ja | |
djkoelkast | woensdag 25 december 2013 @ 15:19 |
Verbaast mij dat 99% van de stemmen bestaat uit Amerikaanse zooi terwijl er zo veel betere series in de buurt zijn gemaakt. | |
Arn0 | woensdag 25 december 2013 @ 15:21 |
Ikzelf heb bewust enkel maar Engelse en Amerikaanse series genoemd, omdat ik veronderstelde dat Belgische en Nederlandse series noemen toch geen verschil zou maken. Misschien had ik het beter wel gedaan. | |
djkoelkast | woensdag 25 december 2013 @ 15:25 |
Als iedereen zo denkt dan blijft dat wel in stand ja Ik kan echt niet genieten van Amerikaanse series, nou vooruit, laatst een gezien die was Amerikaans/Engels met die vrouw uit the X-Files, die was wel goed. | |
AlwaysHappy | woensdag 25 december 2013 @ 18:12 |
Persoonlijk vind ik vooral Nederlandse series echt niet van dezelfde kwaliteit als Amerikaanse of Engelse series..ieder zo zijn ding [ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysHappy op 25-12-2013 22:26:08 ] | |
djkoelkast | woensdag 25 december 2013 @ 20:48 |
Gelukkig maar. | |
Omega | donderdag 26 december 2013 @ 13:29 |
Ik ga nog zelf maar beginnen met Breaking Bad, Almost Human, The Bridge (US) en Engrages. Want die verwacht ik wel in mijn top 25 of 50 Ik wil nog wel even een lans breken voor Braquo (franse serie). Geweldig eerste seizoen. Helaas was het tweede een stuk minder. Maar zeker de moeite waard. | |
MrBanaan1 | donderdag 26 december 2013 @ 13:45 |
Ik moet echt goed nadenken haha, maar ik zal een shortlist maken. Spreekt voor zich dus ik hoef er denk ik geen uitleg bij te plaatsen. 1) Scrubs 2) Prison Break 3) Malcolm in the Middle 4) Community 5) The Simpsons 6) That 70's Show 7) South Park 8) Futurama 9) My Name is Earl 10) Workaholics | |
Vierkantblokje | donderdag 26 december 2013 @ 16:14 |
1. The Wire 2. Breaking Bad 3. The Sopranos 4. Friday Night Lights 5. Mad Men 6. Sons of Anarchy 7. Game of Thrones 8. American Horror Story 9. Supernatural 10. True Blood | |
Gillingham | zondag 29 december 2013 @ 14:45 |
1. The Wire 2. Band of Brothers 3. Jiskefet 4. Riget (The Kingdom) 5. Treme 6. The Office (UK) 7. The Simpsons 8. The League of Gentlemen 9. Twin Peaks 10. Tour of Duty 11. South Park 12. Blackadder 13. Mad Men 14. The Office (US) 15. Twenty Twelve 16. Arrested Development 17. X-Files 18. Rome 19. 30 Rock 20. The Young Ones | |
Nestul | zondag 29 december 2013 @ 15:07 |
Ik weet het, ik moet The Wire gaan kijken 1. Six Feet Under 2. Band of Brothers 3. The Sopranos 4. Arrested Development 5. Breaking Bad 6. Mad Men 7. Twin Peaks 8. Boardwalk Empire 9. Community 10. Friends 11. House of Cards 12. Game of Thrones 13. Family Guy 14. Lost 15. Entourage 16. Homeland 17. Dexter 18. Californication 19. South Park 20. Suits 21. The Walking Dead 22. How I Met Your Mother 23. Scrubs 24. The Simpsons 25. Two and a Half Men [ Bericht 14% gewijzigd door Nestul op 30-12-2013 14:02:46 ] | |
iAvani | zondag 29 december 2013 @ 15:52 |
1. Game of Thrones 2. Breaking Bad 3. South Park 4. Spartacus 5. Prison Break 6. House 7. Band of Brothers 8. The Big Bang Theory 9. The Walking Dead 10. Castle | |
Abed | zondag 29 december 2013 @ 15:55 |
Nou vergeet Almost Human maar vast. | |
BrainOverfloW | zondag 29 december 2013 @ 17:26 |
Letten jullie er even op dat je 25 series moet hebben om ze allemaal punten te laten krijgen. Zo krijgt alleen de top 10 punten. | |
Price | zondag 29 december 2013 @ 18:27 |
1. Tadellöser und Wolff 2. Bottom 3. M*A*S*H 4. Centennial 5. Monty Python's Flying Circus 6. Ein Kapitel für sich 7. The Young Ones 8. The Twilight Zone (1985) 9. Fawlty Towers 10. Berlin Alexanderplatz 11. Band of Brothers 12. Catweazle 13. Widows (1983) 14. Tales from the Crypt 15. Twin Peaks 16. FlashForward 17. Family Ties 18. The Wonder Years 19. Lost 20. Monaco Franze: Der ewige Stenz 21. The Walking Dead 22. Tour of Duty 23. North and South 24. Blakes 7 25. Quantum Leap | |
Omega | zondag 29 december 2013 @ 19:00 |
valt die zo tegen dan? Bedankt, dan begin ik aan die andere. | |
chansadres | zondag 29 december 2013 @ 19:30 |
1. The Muppet Show 2. Lost 3. Twin Peaks 4. Criminals Minds 5. How I Met Your Mother 6. Monty Python's Flying Circus 7. Freaks and Geeks 8. House M.D 9. Dexter 10. That 70's Show 11. Alias 12. Scrubs 13. Baantjer 14. Hustle 15. Band of Brothers 16. Friends 17. Fringe 18. Prison Break 19. Bassie en Adriaan (En de reis door Europa) 20. My Name Is Earl 21. The Office (US) 22. CSI 23. The Storyteller 24. Alf 25. Mr. Bean | |
Gillingham | zondag 29 december 2013 @ 22:07 |
Is dat een punt Lonewolf? 100 is ook prima deelbaar door 20. Of zit je met bepaalde formats? | |
Lonewolf2003 | maandag 30 december 2013 @ 11:59 |
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb al bedacht dat er vaste formats zijn en om de regels nu halverwege te gaan veranderen vind ik ook zo wat. Dus je zal er idd 15 af moeten halen of 5 bij stoppen. | |
Gorro | maandag 30 december 2013 @ 14:01 |
Bij de Film Top 100 vul ik top-20-s altijd in als top 25 met de laatste 5 leeg. | |
Lonewolf2003 | maandag 30 december 2013 @ 14:41 |
Dat kan ook. Maar dan kan je net zo goed elk format toelaten en de laatste x-aantal niet meetellen. Bij een volgende editie ga ik de puntentelling anders doen. Ook omdat er veel meer top 25s zijn dan 100s of 50s. | |
Gorro | maandag 30 december 2013 @ 14:46 |
Mjah, Het is in 10 jaar tijd ook maar een paar keer voorgekomen ofzo | |
ranja | maandag 30 december 2013 @ 14:54 |
Bij MUZ verdeel ik de punten gewoon ongeacht het aantal stemmen (max 100) dus ook een top 15 of 63 is prima Lekker makkelijk bij gelijkspel ook, kijk ik naar de onafgeronde totalen | |
Lonewolf2003 | maandag 30 december 2013 @ 15:15 |
Hoe doe je dat dan? Bijv (100/15=)6,6 punt aftrekken bij elk volgend nummer? Of gewoon 1 punt mindering per nummer en dan stoppen, bij nummer 15 (of 63)? | |
Lonewolf2003 | maandag 30 december 2013 @ 15:15 |
Voor de goede orde, ik ben ook niet zo streng dat ik top 20s niet meereken, daarbij zal ik idd de laatste paar niet meetellen, maar maak mensen er toch attent op dat ze het kunnen aanvullen.Want het moet ook weer niet te bont worden, dat iedereen maar wat doet. | |
ranja | maandag 30 december 2013 @ 15:24 |
Dat eerste Op dezelfde manier dat je 100 verdeelt voor een top 25 kun je'm ook verdelen voor 15 of 63... maar dat laat ik m'n spreadsheet doen, geen handwerk. | |
Gillingham | maandag 30 december 2013 @ 16:40 |
Ah, mooi. Heb een top 20 eigenlijk altijd 'logischer' gevonden dan een top 25. | |
Anoonumos | maandag 30 december 2013 @ 21:13 |
1. Person of Interest 2. Deadwood 3. Doctor Who (2005) 4. Justified 5. Arrested Development 6. Archer 7. Buffy the Vampire Slayer 8. Frasier 9. Futurama 10. Sherlock | |
Lonewolf2003 | dinsdag 31 december 2013 @ 12:01 |
Top Gear valt jammer genoeg onder non-fictie. Zou je die willen vervangen. | |
jogy | dinsdag 31 december 2013 @ 12:18 |
Oh, ik haal mijn top 75 weer van stal dan | |
Lonewolf2003 | dinsdag 31 december 2013 @ 12:49 |
Kan je doen. Maar ik tel nog steeds alleen de eerste 50 mee. | |
Aikara | dinsdag 31 december 2013 @ 13:07 |
@ Lonewolf: oeps, sorry. Bij deze aangepast: Top Gear is komen te vervallen, alles is een plaatsje opgeschoven en Arrow is in de top 50 gekomen: 1. The Sopranos 2. Spooks 3. Oz 4. 24 5. Breaking Bad 6. Lost 7. Band Of Brothers 8. The Borgias 9. Fawlty Towers 10. Deadwood 11. Dexter 12. Highlander 13. Strike Back 14. Miami Vice 15. Ultimate Force 16. Boardwalk Empire 17. Rome 18. Homeland 19. JAG 20. ALF 21. The Young Riders 22. The Tudors 23. Into The West 24. Happy Days 25. Sons Of Anarchy 26. Profiler 27. All In The Family 28. Friends 29. Spartacus 30. Hell On Wheels 31. Robin Of Sherwood 32. Mad Men 33. Suits 34. Vikings 35. Prison Break 36. Tour Of Duty 37. Over There 38. The Pacific 39. Dawson's Creek 40. The Unit 41. La Femme Nikita 42. Las Vegas 43. The Newsroom 44. Person Of Interest 45. Eastbound & Down 46. Married With Children 47. Felicity 48. Renegade 49. Everwood 50. Arrow | |
jogy | dinsdag 31 december 2013 @ 13:11 |
Oh, klap dan maar spoiler open dan . | |
Lonewolf2003 | dinsdag 31 december 2013 @ 14:41 |
Ok. Dank Je. Die voeg ik dan onderaan toe, en dan schuift alles verder op. Ok? | |
Lonewolf2003 | vrijdag 3 januari 2014 @ 15:11 |
Eigenlijk is een top 10 het minimun aantaal, maar ik zal je top 5 nog wel meetellen. | |
Rearviewmirror | woensdag 8 januari 2014 @ 00:09 |
Leuk dat er een serie top 100 georganiseerd wordt, ik zal eens kijken of er nog series tussen zitten die ik nu kan gaan kijken. 1. Sherlock 2. Six feet under 3. Pushing Daisies 4. Doctor Who (2005) 5. Arrested development 6. Kulderzipken 7. Life on Mars (UK) 8. Desperate houswives 9. Buiten de Zone 10. Broadchurch | |
Schnitzels | woensdag 8 januari 2014 @ 14:57 |
Ik heb nog niet veel series gezien, ben pas 5 maanden echt actief series aan het kijken. 1 Hawaii Five O 2 Nikita 3 The Fresh Prince of Bel Air 4 Las Vegas 5 That 70s Show 6 Kenan & Kell 7 Two and a half men 8 Degrassi 9 Sam Sam 10 Flikken Maastricht | |
Vatta | woensdag 8 januari 2014 @ 15:15 |
1. Breaking Bad | |
Freaky-FOK | woensdag 8 januari 2014 @ 23:48 |
Hier zijn mijn 'top 100 best series' die ik de afgelopen 25 jaar heb gezien. Het zijn vooral US series. Ben benieuwd naar de eind lijst. Zou het ook leuk vinden als er nog een top 10 drama en comedy & miniseries komt vond het zelf lastig om alles op goede rangplaats in te schatten. 01. The Wire (2002) 02. The Sopranos (1999) 03. Horatio Hornblower (1998) 04. Deadwood (2004) 05. Breaking Bad (2008) 06. Twin Peaks (1990) 07. Six Feet Under (2001) 08. Damages (2007) 09. The Shield (2002) 10. Seinfeld (1989) 11. Lost (2004) 12. Dexter (2006) 13. South Park (1997) 14. Weeds (2005) 15. Southland (2009) 16. Game of Thrones (2011) 17. Homeland (2011) 18. The Good Wife (2009) 19. Firefly (2002) 20. Prison Break (2005) 21. Justified (2010) 22. Oz (1997) 23. Nurse Jackie (2009) 24. The Killing (2011) 25. House M.D. (2004) 26. Absolutely Fabulous (1992) 27. Boardwalk Empire (2010) 28. United States of Tara (2009) 29. Desperate Housewives (2004) 30. The IT Crowd (2006) 31. Smallville (2001) 32. Orange Is the New Black (2013) 33. Band of Brothers (2001) 34. Hell on Wheels (2011) 35. Las Vegas (2003) 36. Once Upon a Time (2011) 37. The Borgias (2011) 38. Veep (2012) 39. Vikings (2013) 40. Community (2009) 41. The Newsroom (2012) 42. The Office (2005) 43. House of Cards (2013) 44. Strike Back (2010) 45. The Big Bang Theory (2007) 46. Luther (2010) 47. The Mentalist (2008) 48. Big Love (2006) 49. Into the West (2005) 50. How I Met Your Mother (2005) 51. In Treatment (2008) 52. Sleeper Cell (2005) 53. Chuck (2007) 54. Californication (2007) 55. Criminal Minds (2005) 56. Hustle (2004) 57. Sons of Anarchy (2008) 58. Modern Family (2009) 59. The Americans (2013) 60. 2 Broke Girls (2011) 61. Person of Interest (2011) 62. Glee (2009) 63. Spartacus (2010) 64. Parks and Recreation (2009) 65. Entourage (2004) 66. Underbelly (2008) 67. Girls (2012) 68. NCIS (2003) 69. Low Winter Sun (2013) 70. Life (2007) 71. Longmire (2012) 72. Louie (2010) 73. Flashpoint (2008) 74. Mike & Molly (2010) 75. Blue Bloods (2010) 76. 30 Rock (2006) 77. White Collar (2009) 78. Suits (2011) 79. Lilyhammer (2012) 80. Skins (2007) 81. Eureka (2006) 82. New Girl (2011) 83. Revenge (2011) 84. The Blacklist (2013) 85. Suburgatory (2011) 86. House of Lies (2012) 87. The Big C (2010) 88. The Bridge (2013) 89. Wilfred (2011) 90. Smallville (2001) 91. Hung (2009) 92. The Pacific (2010) 93. Eastbound & Down (2009) 94. Come Fly with Me (2010) 95. Crusoe (2008) 96. Men in Trees (2006) 97. Standoff (2006) 98. Brotherhood (2006) 99. Human Target (2010) 100. Better Off Ted (2009) | |
Flugel83 | zondag 12 januari 2014 @ 18:25 |
Gecorrigeerde lijst! 1. Breaking Bad 2. Friends 3. Lost 4. Band Of Brothers 5. Twin Peaks 6. OZ 7. Firefly 8. Game Of Thrones 9. Miami Vice 10. Six Feet Under 11. 24 12. Rome 13. Entourage 14. Mad Men 15. Californication 16. Sherlock 17. Deadwood 18. Dexter 19. Life 20. The Big Bang Theory 21. Allo Allo 22. Married With Children 23. True Blood 24. Homeland 25. South Park | |
Tim86 | zondag 12 januari 2014 @ 22:35 |
Hier is mijn lijst...verrassend makkelijk om op iets meer dan 50 namen te komen al ben ik er vast nog wel 1 of 2 vergeten. Het bepalen van de volgorde was een stuk moeilijker. De top 10 Lukte nog wel, maar het deel daaronder is een stuk lastiger en als je het me morgen zou vragen zou hij er wellicht weer flink anders uit zien qua volgorde . Ik heb als bepalend criterium eigenlijk gewoon genomen welke serie me het meest heeft vermaakt. Niet puur lettend op kwaliteit ofzo. Ik heb er overigens voor gekozen om mini-series en series die maar 1 seizoen hadden (of pas 1 seizoen hebben op dit moment) te negeren. Aan de ene kant om het mezelf wat makkelijker te maken, aan de andere kant omdat ik 1 seizoen nog niet genoeg vind om een serie echt genoeg te beoordelen voor deze lijst. Zo hebben Heroes en Prison Break het ondanks een heel sterk eerste seizoen niet gehaald bij mij door de bagger die erna kwam en zo gaat het toch bij veel series. Ik zou graag nog eens iets zien met de mini-serie top 25 o.i.d. als aparte lijst in de toekomst. Is voor mij toch weer echt iets anders dan een "normale" serie 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. Game of Thrones 4. Battlestar Galactica (remake) 5. The Shield 6. Supernatural 7. Entourage 8. Shameless US 9. Sons of Anarchy 10. Sopranos 11. Family Guy 12. Luther 13. Californication 14. Community 15. Arrested Development 16. The Walking Dead 17. Spartacus 18. Parks & Recreation 19. Oz 20. 24 21. Lost 22. Scrubs 23. South Park 24. The Office US 25. Skins UK 26. The OC 27. Friday Night Lights 28. Seinfeld 29. Primeval (originele serie) 30. X-Files 31. Stargate SG-1 32. Chuck 33. Friday Night Lights 34. Coupling UK 35. Friends 36. Southland 37. Eastbound & Down 38. Dexter 39. Hustle 40. One Tree Hill 41. 30 Rock 42. My Name Is Earl 43. That 70's Show 44. Reaper 45. Frasier 46. Raising Hope 47. Jericho 48. How I Met Your MOther 49. True Blood 50. Louie | |
kawa4 | zondag 12 januari 2014 @ 23:19 |
hierbij mijn top 10 1 OZ 2 Game of Thrones 3 Orphan Black 4 Married With Children 5 Scrubs 6 How i met your mother 7 X- Files 8 Orange is the new Black 9 Lost 10 My name is Earl | |
Drankster | dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57 |
1. Breaking Bad 2. Game of Thrones 3. Boardwalk Empire 4. Mad Men 5. It's Always Sunny in Philadelphia 6. Homeland 7. The Walking Dead 8. Sons of Anarchy 9. Community 10. Shingeki No Kyojin (Engels: Attack on Titan) (11. Fullmetal Alchemist: brotherhood ) [ Bericht 6% gewijzigd door Drankster op 14-01-2014 23:07:26 ] | |
Copycat | dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06 |
1) The Wire 2) Breaking Bad 3) Sopranos 4) Curb your Enthusiasm 5) Deadwood 6) Mad Men 7) Seinfeld 8) House of Cards 9) I Claudius 10) Roots | |
Afhaalchinees | dinsdag 14 januari 2014 @ 23:12 |
1: Breaking Bad 2: Sons of Anarchy 3: Prison Break 4: The walking dead 5: How I met your mother 6: scrubs 7: Community 8: Family Guy 9: The office (US) 10: Blue Mountain State | |
em-dee-em-aa | dinsdag 14 januari 2014 @ 23:45 |
1 The Wire 2 Breaking Bad 3 LOST 4 South Park 5 Unsere Mütter, unsere Väter 6 Suits 7 Sopranos 8 Jiskefet 9 House of cards (2013) 10 Mad men | |
Rearviewmirror | woensdag 15 januari 2014 @ 01:11 |
Ik heb nog eens goed nagedacht over alle series die ik heb gezien, en heb mijn lijst verlengd tot een top 25: 1. Sherlock 2. Six feet under 3. Pushing Daisies 4. Doctor Who (2005) 5. Arrested development 6. Kulderzipken 7. Life on Mars (UK) 8. Desperate houswives 9. Buiten de Zone 10. Broadchurch 11. Jeckyll 12. The IT crowd 13. How I met your mother 14. Friends 15. Merlin 16. Het Goddelijke monster 17. Bored to death 18. The storyteller 19. The office (US) 20. Breaking Bad 21. Freaks and Geeks 22. Dexter 23. The big bang theory 24. Torchwood 25. Coupling (UK) | |
BrainOverfloW | woensdag 15 januari 2014 @ 01:30 |
01. The west wing 02. Friends 03 .The unit 04. The pretender 05. Band of Brothers 06. Entourage 07. The wire 08. John Adams 09. Shameless US 10. Will & Grace 11. Nikita 12. The good wife 13. The newsroom 14. House of cards US 15. Burn notice 16. NCIS: Naval Criminal Investigative Service 17. NCIS: Los Angeles 18. The big bang theory 19. Sherlock 20. Glee 21. Orange is the new black 22. Chicago fire 23. Strike back 24. Homeland 25. Flashpoint 26. Rookie blue 27. Justified 28. House M.D. 29. Studio 60 on the Sunset Strip 30. Sports night 31. Person of Interest 32. Modern family 33. Covert affairs 34. Rizzoli & Isles 35. Taken 36. Suits 37. Criminal Minds 38. Bones 39. The mentalist 40. How I met your mother 41. Two and a half men 42. Luther 43. Penoza 44. White collar 45. Blue bloods 46. Queer as Folk 47. Hawaii Five-0 48. In plain sight 49. Cougar Town 50. Baantjer | |
Donna | woensdag 15 januari 2014 @ 09:26 |
1. Bones 2. Law and Order SVU 3. Orange is the new Black 4. Pretty Little Liars 5. Army Wives 6. Revenge 7. Switched at Birth 8. Weeds 9. McLeod's Daughters 10. Cold Case 11. Twin Peaks 12. Las Vegas 13. The O.C. 14. Sex and the City 15. Everwood En verder kom ik niet. | |
VinceMega | woensdag 15 januari 2014 @ 10:56 |
1. Breaking Bad 2. Game of Thrones 3. The Office US 4. It’s Always Sunny in Philadelphia 5. Arrested Development 6. Peep Show 7. Parks and Recreation 8. South Park 9. Family Guy 10. Band of Brothers 11. Community 12. Eastbound and Down 13. Lost (t/m seizoen 4 ofzo, daarna was echt een drama) 14. Miranda 15. Suits 16. Frasier 17. The Simpsons 18. The Big Bang Theory 19. The IT Crowd 20. Modern Family 21. Reno 911 22. That ‘70s show 23. Borgen 24. Trailer Park Boys 25. Flash Forward (helaas maar één seizoen van gemaakt) (The Sopranos, Mad Men en The Wire staan nog op m'n lijst van te bekijken series, kan ik dus nog niet beoordelen) [ Bericht 0% gewijzigd door VinceMega op 15-01-2014 13:22:12 (typefout ;)) ] | |
Deemty | woensdag 15 januari 2014 @ 12:11 |
Beoordeeld op hoe verslaafd ik was/ben aan de serie en mijn indruk. Het ranken was wel moeilijk, vooral vanaf #11, en ik denk dat ik het over een paar uur alweer anders in zou delen. 1. Breaking bad 2. Band of brothers 3. Game of thrones 4. 24 5. The sopranos 6. Spartacus: blood & sand 7. The wire 8. Boardwalk empire 9. Southpark 10. The office 11. Oz 12. The shield 13. Californication 14. The pacific 15. Suits 16. Family guy 17. American horror story 18. Hell on wheels 19. The walking dead 20. Mad men 21. How I met your mother 22. Dexter 23. Shameless (2011) 24. True blood 25. Arrow 26. The unit 27. House M.D. 28. Sherlock 29. The mentalist 30. Supernatural 31. Generation kill 32. Rome 33. Unsere mutter, unsere vater 34. Taken 35. The big bang theory 36. Pillars of the earth 37. Dragonball Z 38. The simpsons 39. Married with children 40. Life 41. Flashpoint 42. Castle 43. Friends 44. NCIS: Naval criminal investigate service 45. Prison break 46. Heroes 47. Lost 48. Homeland 49. Fringe 50. Smallville | |
DuvelDuvel | woensdag 15 januari 2014 @ 12:19 |
1. Game of Thrones 2. Californication 3. How I Met Your Mother 4. Suits 5. Homeland 6. Modern Family 7. Boardwalk Empire 8. OZ 9. Community 10. Breaking Bad | |
vinnypassy | woensdag 15 januari 2014 @ 12:25 |
Nice, ik had dit topic nog helemaal niet gezien. Ik kom binnenkort ook met een lijstje. | |
Happel | woensdag 15 januari 2014 @ 12:55 |
Top 50 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. Band of Brothers 4. The Shield 5. Game of Thrones 6. OZ 7. Rome 8. Dead like me 9. Southland 10. Bored to Death 11. Sons of Anarchy 12. Community 13. Sherlock 13. Luther 14. Weeds 15. Fringe 16. Lost 17. Scrubs 19. American Horror Story 20. Six Feet Under 21. Boardwalk Empire 22. Person of Interest 23. The Big Bang Theory 24. Suits 25. Californication 26. How I Met Your Mother 27. Dexter 29. Rectify 30. White Collar 31. The Walking Dead 32. Entourage 33. 24 34. Strike Back 35. Modern Family 36. Orange is the New Black 37. Vikings 38. Malcolm in the Middle 39. Covert Affairs 40. Shameless (US) 41. Elementary 42. Chuck 43. Grimm 44. The Increasingly Poor Decisions of Todd Margeret 45. Banshee 47. Life 46. House of Lies 48. Heroes 49. The IT Crowd 50. Hawaii Five-O | |
AlwaysHappy | woensdag 15 januari 2014 @ 14:31 |
Echt nog niemand naast mij die Gilmore Girls ergens heeft genoemd volgens mij | |
DuvelDuvel | woensdag 15 januari 2014 @ 14:42 |
Heb er heel even over getwijfeld | |
Thunder0x | woensdag 15 januari 2014 @ 14:47 |
1. Breaking Bad 2. Sherlock 3. The Wire 4. 24 5. Homeland 6. Game of Thrones 7. The Sopranos 8. Stargate SG1 9. Star Trek Voyager 10. Dexter 11. The Walking Dead 12. Revolution 13. House 14. Married with Children 15. Falling Skies | |
Arn0 | woensdag 15 januari 2014 @ 15:24 |
Eindelijk nog iemand met deze briljante show in zijn lijst | |
Lonewolf2003 | woensdag 15 januari 2014 @ 15:34 |
Dat klopt. | |
Lonewolf2003 | woensdag 15 januari 2014 @ 15:35 |
Mooi om te zien dat er zoveel nieuwe lijstjes bij zijn gekomen na mijn oproepen. | |
Copycat | woensdag 15 januari 2014 @ 15:36 |
David Mitchell. Had ik een top vijftien gemaakt, stond Peep Show er ook in. | |
VinceMega | woensdag 15 januari 2014 @ 16:36 |
Simpel concept, maar zo briljant. Zitten afleveringen bij waarop ik hardop heb zitten lachen. Ook vaak precies dezelfde gedachten gehad die Mark ook heeft ("I can't believe, I am actually having fun at my own party. This is amazing"), en Jez en Super Hans | |
glannie | woensdag 15 januari 2014 @ 18:29 |
01. Seinfeld 02. 24 03. Breaking Bad 04. Arrested Development 05. Sherlock 06. Stargate SG-1 07. Taken 08. Friends 09. Fringe 10. Game Of Thrones 11. Lost 12. Dexter 13. Band Of Brothers 14. Family Guy 15. The Simpsons 16. Entourage 17. Curb Your Enthusiasm 18. Firefly 19. Person Of Interest 20. Battlestar Galactica 21. Homeland 22. House Of Cards 23. Prison Break 24. Modern Family 25. The Office 26. John Doe 27. The OC 28. Stargate Atlantis 29. The X-Files 30. American Dad 31. Californication 32. Fort Alpha 33. MacGyver 34. Scrubs 35. South Park 36. The Big Bang Theory 37. Suits 38. The A-Team 39. Chappelle's Show 40. Jiskefet | |
koei | woensdag 15 januari 2014 @ 20:47 |
01 Homeland 02 Band of Brothers 03 The Bridge 04 American Horror Story 05 Spartacus 06 Mad Men 07 Rome 08 Seinfeld 09 The Muppet Show 10 Breaking Bad 11 Friends 12 The Walking Dead 13 Misfits 14 Sherlock 15 The Following 16 Taken 17 Buffy the vampire slayer 18 Lost 19 Dexter 20 Modern Family 21 Sliders 22 Person of Interest 23 Elementary 24 Stargate SG1 25 Chuck 26 Arrow 27 Grey's Anatomy 28 X-Files 29 How I Met Your Mother 30 Once Upon a Time 31 Quantum Leap 32 The 4400 33 Better Off Ted 34 Haven 35 Community 36 Alcatraz 37 DaVinci's Demons 38 Veronica Mars 39 Eureka 40 ER 41 Angel 42 Supernatural 43 Southpark 44 It's Always Sunny in Philadelphia 45 Dharma & Greg 46 Ripper Street 47 Alias 48 The Big Bang Theory 49 Two and a half men 50 Merlin | |
Drankster | woensdag 15 januari 2014 @ 21:24 |
| |
De_Nater | woensdag 15 januari 2014 @ 21:40 |
1. Star Trek: TNG 2. Mad Men 3. Oz 4. Sherlock 5. The Wire 6. Star Trek: DS9 7. 24 8. House of Cards 9. Dexter 10. Game of Thrones | |
glannie | woensdag 15 januari 2014 @ 23:25 |
niet je ding? Ik kan het altijd kijken, keer op keer. | |
Arn0 | woensdag 15 januari 2014 @ 23:38 |
Twee lijstjes na elkaar met zowel Friends als Seinfeld er in. Als dit de jaren '90 waren, was er een rel uitgebroken. | |
Gillingham | woensdag 15 januari 2014 @ 23:42 |
Gokje: een oproep in het Breaking Bad topic? | |
blikzem | woensdag 15 januari 2014 @ 23:53 |
ik kom niet tot de 100 net op de helft ervan: 1. Dexter (de serie niet die tekenfilm) 2 medicopter 117 3. mc cleod's daughters 4. criminal minds 5. the A team 6. nikita (de jaren 90 serie met peta wilson als nikita) 7. games of thrones 8. marvel's agent of S.h.i.e.l.d. 9. little house on the praire 10. Grimm 11 commissaris rex 12 knight rider 13. the flying docters 14. baywatch 15. Vikings 16. flikken maastricht 17 rush (australische serie 2008) 18. rescue special ops 19 sea patrol 20 .baantjer 21 gilmore girls' 22 spoed 23 flikken (belgische serie 24 the originals 25 true blood 26 vampire diaries 27 full house 28 mac gyver 29 C.S.I. (las vegas) 30 buffy the vampire slayer 31 Sleepy hollow 32 maried whit children 33 under the dome' 34 The big bang theory 35. charmed 36 X files 37 Monk 38 two and a halve man 39 arrow 40 alf 41 JAG 42 wolf (duitse crimi) 43 der clown 44. cobra 11 45 die rettungsvlieger 46 the dukes of hazzard 47 tita tovenaar 48 dracula (2013) 49 Flash point 50 leverage [ Bericht 0% gewijzigd door blikzem op 16-01-2014 00:03:01 (spelfouten eruit gehaald) ] | |
Messina | donderdag 16 januari 2014 @ 00:11 |
1. E.R. 2. Game of Thrones 3. Big Love 4. House 5. Breaking Bad 6. Malcolm in the Middle 7. Lost 8. OZ 9. My name is Earl 10. Friends | |
DeKstro | donderdag 16 januari 2014 @ 00:30 |
1. Breaking Bad 2. Californication 3. The IT Crowd 4. Jiskefet 5. South Park 6. Family Guy 7. Baantjer 8. All Stars 9. The Office (US) 10. Naruto Ach, heus niet per sé de beste series, maar sommigen worden echt te weinig genoemd. En deels sentiment | |
BuddyHollyNL | donderdag 16 januari 2014 @ 01:59 |
1. Breaking Bad 2. The Sopranos 3. Californication 4. Community 5. Homeland 6. Band Of Brothers 7. Monty Python's Flying Circus 8. The Walking Dead 9. Black Books 10. Game Of Thrones 11. The Simpsons 12. Boardwalk Empire 13. Malcolm In The Middle 14. The Office (us) 15. Entourage 16. House Of Cards 17. Dead Like Me 18. Hustle 19. Dexter (seizoen 1 t/m 4) 20. South Park 21. The Killing 22. Dark Place 23. Family Guy 24. Teachers 25. Bob's Burgers | |
DuvelDuvel | donderdag 16 januari 2014 @ 09:55 |
Netflixtopic Ik merk trouwens wel dat ik echt The Wire moet gaan kijken. | |
Lonewolf2003 | donderdag 16 januari 2014 @ 12:03 |
En wat andere serie-topics. | |
dimmak | donderdag 16 januari 2014 @ 12:07 |
1. Game of Thrones 2. The Walking Dead 3. Boardwalk Empire 4. Penoza 5. Suits 6. Shameless US 7. Family Guy 8. Homeland 9. Sons of Anarchy 10. Fringe 11. Breaking Bad 12. South Park 13. Under The Dome 14. Franklin & Bash 15. Vikings 16. The OC 17. Lost 18. Falling Skies 19. How I Met Your Mother 20. Terra Nova Zo ongeveer denk ik. Ik zal er ongetwijfeld wat missen maar ik vind het wel best. [ Bericht 16% gewijzigd door dimmak op 16-01-2014 12:19:18 ] | |
Lonewolf2003 | donderdag 16 januari 2014 @ 12:10 |
US of UK? | |
dimmak | donderdag 16 januari 2014 @ 12:16 |
Updated | |
vinnypassy | vrijdag 17 januari 2014 @ 17:23 |
1. The Wire 2. The Sopranos 3. The Shield 4. Mad Men 5. Carnivàle 6. Entourage 7. Lost 8. Sons of Anarchy 9. Friends 10. Game of Thrones 11. Californication 12. Parks and Recreation 13. Band of Brothers 14. Planet Earth 15. Twin Peaks 16. Rome 17. The Story of Film: An Odyssey 18. Breaking Bad 19. The Office (UK) 20. The Big Bang Theory 21. Extras 22. Arrested Development 23. 24 24. The Office (US) 25. Dexter Zonder de twee laatste seizoenen van Dexter, was de serie een flink stuk hoger geëindigd. | |
SherlockHolmes | vrijdag 17 januari 2014 @ 17:32 |
1. Sherlock 2. Breaking Bad 3. Dexter 4. Likvidatsiya (Russisch) 5. veel meer. | |
Mirel | vrijdag 17 januari 2014 @ 18:42 |
Ik zie dat je scifi wel leuk vindt maar ik zie geen Battlestar Galactica staan. Nooit gekeken of? Dikke aanrader. | |
Paul99 | vrijdag 17 januari 2014 @ 19:08 |
1. Breaking Bad 2. Lost 3. Band of Brothers 4. Dexter 5. Fringe 6. House 7. Alias 8. Supernatural 9. 24 10. Oz 11. True Blood 12. Suits 13. The Walking dead 14. Homeland 15. Heroes Ben er vast nog wel een paar vergeten ... | |
dimmak | vrijdag 17 januari 2014 @ 19:36 |
Nog nooit gekeken inderdaad. Moet ik binnenkort maar eens doen. | |
Mirel | zaterdag 18 januari 2014 @ 02:55 |
| |
drakin | dinsdag 21 januari 2014 @ 22:57 |
Mijn top 100 is ook klaar: 1 Game of Thrones (2011– ) 2 Robin of Sherwood (1984–1986) 3 Vikings (2013– ) 4 Banshee (2013– ) 5 Monty Python's Flying Circus (1969–1974) 6 Roar (1997– ) 7 Maid Marian and Her Merry Men (1989–1994) 8 Arrow (2012– ) 9 The Hitch Hikers Guide to the Galaxy (1981– ) 10 Carnivàle (2003–2005) 11 Pushing Daisies (2007–2009) 12 The Young Ones (1982–1984) 13 Jim Henson's The Storyteller (1988) 14 The Walking Dead (2010– ) 15 Merlin (2008– ) 16 Smallville (2001–2011) 17 Heroes (2006–2010) 18 The Big Bang Theory (2007– ) 19 True Blood (2008– ) 20 The 10th Kingdom (2000) 21 Sleepy Hollow (2013 TV Series) 22 Lost (2004–2010) 23 Lois & Clark: The New Adventures of Superman (1993–1997) 24 Supernatural (2005– ) 25 Under the Dome (2013– ) 26 The Pillars of the Earth (2010) 27 North and South (1985) 28 The Black Adder (1983– ) 29 Black-Adder II (1986– ) 30 Black Adder the Third (TV Series 1987) 31 Blackadder Goes Forth (TV Series 1989) 32 Angel (1999–2004) 33 Comanche Moon (2008) 34 Silas (1981) 35 South Park (1997– ) 36 21 Jump Street (1987–1991) 37 Fawlty Towers (1975–1979) 38 Hercules: The Legendary Journeys (1995–1999) 39 The Crow: Stairway to Heaven (1998– ) 40 Into the West (2005) 41 Camelot (2011) 42 Charmed (1998–2006) 43 Gormenghast (2000) 44 The Odyssey (1997– ) 45 Legend of the Seeker (2008–2010) 46 My Name Is Earl (2005–2009) 47 Smack the Pony (1999–2003) 48 V (2009–2011) 49 Xena: Warrior Princess (1995–2001) 50 Happy Days (1974–1984) 51 Ti-Ta Tovenaar (1972–1974) 52 V (1984–1985) 53 3rd Rock from the Sun (1996–2001) 54 The Vampire Diaries (2009– ) 55 Revolution (2012– ) 56 Nip/Tuck (2003–2010) 57 MacGyver (1985–1992) 58 Alias Smith and Jones (1971–1973) 59 Jayce and the Wheeled Warriors (1985– ) 60 Masters of Horror (2005– ) 61 Buffy the Vampire Slayer (1997–2003) 62 Being Human (UK, 2008– ) 63 Terra Nova (2011– ) 64 Doctor Who (2005) 65 XIII: The Series (2011– ) 66 Battlestar Galactica (1978–1979) 67 The Fugitive (2000–2001) 68 Hung (2009–2011) 69 Glee (2009– ) 70 Farscape (1999–2003) 71 Lucky 7 (2013– ) 72 Bottom (1991–1995) 73 Archer (2009– ) 74 First Wave (1998–2001) 75 Fawlty Towers (1975–1979) 76 Happy Days (1974–1984) 77 Mr. Bean (1990–1995) 78 Robin Hood (2006– ) 79 The Originals (2013– ) 80 'Allo 'Allo! (1982–1992) 81 The Neighbors (2012– ) 82 Reaper (2007–2009) 83 The Dead Zone (2002–2007) 84 Early Edition (1996–2000) 85 Pippi Långstrump (1969– ) 86 The Twilight Zone (1959–1964) 87 Sliders (1995–2000) 88 Dinotopia (2002) 89 The Adventures of Sinbad (1996–1998) 90 The Incredible Hulk (1978–1982) 91 The A-Team (1983–1987) 92 Dinosaurs (1991–1994) 93 ALF (1986–1990) 94 Batman (1966–1968) 95 Do Not Adjust Your Set (1967–1969) 96 Friends (1994–2004) 97 Moonlighting (1985–1989) 98 De zevensprong (1982– ) 99 Highlander (1992–1998) 100 Married with Children (1987–1997) [ Bericht 5% gewijzigd door drakin op 22-01-2014 12:49:42 ] | |
Mirel | dinsdag 21 januari 2014 @ 23:34 |
edit [ Bericht 99% gewijzigd door Mirel op 22-01-2014 12:52:44 ] | |
vinnypassy | dinsdag 21 januari 2014 @ 23:45 |
Excel kan dat ook heel goed hoor | |
Karina | woensdag 22 januari 2014 @ 00:00 |
Ik heb het idd ook gewoon in Excel gedaan. | |
glannie | woensdag 22 januari 2014 @ 00:01 |
Ik vind het toch opvallend hoe vaak Arrow terugkomt in de lijstjes en hoe hoog ook. Ik kijk het zelf ook, maar zou het met geen mogelijkheid in een top 10 kunnen proppen. Dit topic heeft imo nog wel een hele zooi extra lijstjes nodig voor een goede afspiegeling. | |
drakin | woensdag 22 januari 2014 @ 12:50 |
Ge-edit, dankjewel voor het tooltje | |
drakin | woensdag 22 januari 2014 @ 12:53 |
Ik vind het dan ook echt een hele mooie serie. Eindelijk iemand die goed heeft leren boogschieten en niet zoals de meeste acteurs zijn arm belachelijk spastisch houdt. En daarnaast vind ik comicverfilmingen en verseried ook erg leuk. Zoals je ziet staan er nog een paar comicseries tussen. | |
SlevinX | woensdag 29 januari 2014 @ 11:51 |
Met pijn en moeite een top 50 gemaakt incl Anime: 1. Breaking Bad 2. Soprano’s 3. Game of Thrones 4. Friends 5. Battlestar Galactica (remake) 6. Naruto (incl Shippuuden) 7. Deathnote 8. Sherlock 9. Prison Break 10. Band of Brothers 11. Spartacus 12. Lost 13. The X-Files 14. Scrubs 15. OZ 16. The Simpsons 17. That 70s Show 18. Two and a Half man 19. The Walking Dead 20. The Big Bang Theory 21. Attack on Titan 22. Orphan Black 23. Entourage 24. Dexter 25. Modern Family 26. The Office (US) 27. South Park 28. How I Met Your Mother 29. Gundam Wings (1995) 30. Full Metal Alchemist 31. Generation Kill 32. Boardwalk Empire 33. Fringe 34. Forbrydelsen (The Killing) 35. Homeland 36. My name is Earl 37. Malcolm in the Middle 38. Sons of Anarchy 39. Steins; Gate 40. Arrow 41. Heroes 42. The Americans 43. Banshee 44. Code Geass: Lelouch of the Rebellion 45. Orange is the new Black 46. Luther 47. Psych 48. Hannibal 49. Misfits 50. Dead Like Me Nu al wijzigingen nodig pff lastig: Chuck eruit voor Generation Kill [ Bericht 6% gewijzigd door SlevinX op 29-01-2014 12:03:50 ] | |
Lucky_Strike | woensdag 29 januari 2014 @ 12:41 |
Moeilijk, moelijk... Ik ben pas bij de H in mijn serielijst en ik heb al 33 goede series. | |
theKiD | donderdag 30 januari 2014 @ 02:21 |
1: How I met your mother 2: Community 3: Suits 4: The Big Bang Theorie 5: Breaking Bad 6: Callifornication 7: Shit my dad says 8: Married with Childeren 9: Dexter 10:the Wire 11: the shield 12: Friends 13: 2 Broke Girls 14: Modern Family 15: Scrubs 16: that 70's Show 17: 2 and a half men (Charley Sheen) 18: Modern Family 19: 3rd Rock from the Sun 20: A-team 21: My name is Earl 22: Weeds 23: Family Guy 24: Alphas 25: Seinfeld | |
tofastTG | donderdag 30 januari 2014 @ 02:35 |
1. 24 2. Suits 3. Breaking Bad 4. Homeland 5. Sherlock 6. Strike Back 7. Spartacus 8. Banshee 9. Person of Interest 10.Scandal 11.House of Cards 12.Nikita 13.The Borgias 14.The Blacklist 15.The Newsroom | |
Lucky_Strike | donderdag 30 januari 2014 @ 11:06 |
1 Doctor Who (2005) 2 Wire, The 3 West Wing, The 4 Lost 5 Sherlock 6 Friday Night Lights 7 Boss 8 Big Love 9 Damages 10 L Word, The 11 Band of Brothers 12 Game of Thrones 13 Dexter 14 Rome 15 Studio 60 on the Sunset Strip 16 Political Animals 17 Fringe 18 Angels in America 19 Generation Kill 20 Corner, The 21 Into the West 22 Traffic 23 Gilmore Girls 24 One Tree Hill 25 Good Wife, The 26 Parenthood 27 La Femme Nikita 28 League, The 29 Vicar of Dibley, The 30 Greenwing, The 31 Veronica Mars 32 Weeds 33 Tudors, The 34 Nurse Jackie 35 Pacific, The 36 Parks and Recreation 37 Fawlty Towers 38 United States of Tara 39 Torchwood 40 Californication 41 Blackadder 42 Absolutely Fabulous 43 Allo Allo 44 Community 45 Bored to Death 46 Coupling 47 Freaks & Geeks 48 It's Always Sunny in Philadelphia 49 John Adams 50 Modern Family 51 Frasier 52 Big Bang Theory 53 Big C, The 54 Borgias, The 55 Brothers and Sisters 56 Kids in the Hall, The: Death Comes to Town 57 Spaced 58 Mad About You 59 M*A*S*H 60 Ally McBeal 61 Casanova 62 24 63 Spooks 64 Hornblower 65 3rd Rock from the Sun 66 Red Dwarf 67 Twin Peaks 68 Chef! 69 Arrested Development 70 Hustle 71 IT Crowd 72 Father Ted 73 Extra's 74 30 Rock 75 How I met your Mother 76 Schaep met de Vijf Pooten, 't 77 Malcolm in the Middle 78 Mildred Pierce 79 My name is Earl 80 North and South 81 2 Pints of lager and a Packet of Crisps 82 That 70's Show 83 Entourage 84 Upstairs Downstairs 85 Seinfeld 86 Sex and the City 87 Pushing Daisies 88 Alias 89 Desperate Housewives 90 Rookie Blue 91 Episodes 92 Gavin & Stacey 93 Grey's Anatomy 94 Black Books 95 Chelmsford 123 96 Spartacus 97 True Blood 98 Scrubs 99 Sleeper Cell 100 Jericho Ik vind het wel jammer dat ik nog niet alle parels van series heb gekeken zoals Breaking Bad, Sopranos, Mad Men, Boardwalk Empire, etc. Volgend jaar rond deze tijd is mijn lijst waarschijnlijk heel anders | |
Ryan3 | zaterdag 1 februari 2014 @ 21:01 |
1. Six feet under (USA 2001-2005) 2. The Sopranos (USA 1999-2007) 3. Breaking bad (USA 2008-2013) 4. The Wire (USA 2002- 2008) 5. Dexter (USA 2006-2013) 6. The shield (USA 2002-2008) 7. Downton Abbey (UK 2010 -) 8. Maigret (FR 1991-2005) 9. The office (UK) (UK 2001-2003) 10. The office (USA) (USA 2005-2013) 11. ER (USA 1994-2009) 12 Silent witness (UK 1996-) 13. Law & order: SVU (USA 1999-) 14. CSI: Las Vegas (USA 2000-) 15. The walking dead (USA 2010-) 16. Seinfeld (USA 1989-1998) 17. Bottom (UK 1991-1995) 18. Morse (UK 1987-2000) 19. Parks and recreation (USA 2009 -) 20. Fawlty Towers (UK1975 en 1979) 21 Hill street blues (USA 1981-1987) 22. CSI: New York (USA 2004-2013) 23. House M.D. (USA 2004-2012) 24. Blackadder (UK 1983-1989) 25. Taken (USA 2002) [ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 02-02-2014 09:39:50 ] | |
Adelante | zaterdag 1 februari 2014 @ 21:59 |
1. Breaking Bad 2. West Wing 3. Fawlty Towers 4. La femme nikita 5. Friends 6. Dexter 7. True blood 8. Frasier 9. Twin Peaks 10. Suits 11. Sherlock 12. Nurse Jackie 13. Homeland 14. Will & grace 15. Bron/broen 16. Fringe 17. Modern family 18. Merlin 19. Nanny 20. House MD 21. Jericho 22. Following 23. House of cards 24. Hannibal 25. Mentalist | |
Funzel | maandag 3 februari 2014 @ 21:03 |
1. Band of Brothers 2. Game of Thrones 3. Entourage 4. Boardwalk Empire 5. Gossip Girl 6. Criminal Minds 7. NCIS 8. Vikings 9. The Pacific 10. Workaholics Moet nog een hele hoop zien zoals The Wire, OZ, The Shield en een hop modern spul. | |
sasquatsch | maandag 3 februari 2014 @ 22:21 |
Mijn top 50 dan maar. 1. X-Files 2. Fringe 3. Game of Thrones 4. Star Trek: The Next Generation 5. Taken 6. Dune 7. Rome 8. Vikings 9. Babylon 5 10. V (1984) 11. Battlestar Galactica (remake) 12. Band of Brothers 13. The Pacific 14. Spartacus 15. Sons of anarchy 16. Star Trek: Voyager 17. The Walking Dead 18. Stargate SG-1 19. Blake's 7 20. 24 21. Heroes 22. Firefly 23. Millennium 24. Sherlock 25. Star Trek The Original Series 26. Battlestar Galactica (1978) 27. Star Trek: Enterprise 28. Stargate Atlantis 29. Camelot 30. Quantum Leap 31. Criminals Minds 32. Dr. Who (2005) 33. Smallville 34. Terra Nova 35. Hawaii-Five O (2010) 36. The Stand 37. Star Trek: Deep Space Nine 38. Into The West 39. MacGyver 40. Nikita 41. Under the Dome 42. The 4400 43. Spooks 44. The dead zone 45. The Blacklist 46. Merlin 47. Moonlightning 48. The Langoliers 49. Covert affairs 50. The Sarah Connor Chronicles [ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 03-02-2014 22:34:37 ] | |
Adelante | maandag 3 februari 2014 @ 22:31 |
20+29=24 | |
sasquatsch | maandag 3 februari 2014 @ 22:34 |
Aangepast. | |
Spaulding | dinsdag 4 februari 2014 @ 09:35 |
Ik wil graag mijn lijst wijzigen: 1. The Wire 2. Band of Brothers 3. The Sopranos 4. Breaking Bad 5. The Shield 6. Oz 7. Twin Peaks 8. The Office (US) 9. Six Feet Under 10. Deadwood Dit is m'n definitieve . | |
M.rak | dinsdag 4 februari 2014 @ 23:14 |
1. The Wire 2. Breaking Bad 3. Game of Thrones 4. Band of Brothers 5. Suits 6. Rome 7. Community 8. Friends 9. House M.D. 10. Spartacus | |
SlevinX | woensdag 5 februari 2014 @ 08:57 |
Ben erg benieuwd hoe de top 100 er uit komt te zien. Veel verassingen. | |
JMachi | woensdag 5 februari 2014 @ 10:47 |
1. The Wire 2. Band of Brothers 3. Rome 4. The West Wing 5. Game of Thrones 6. Breaking Bad 7. Friends 8. Community 9. House of Cards 10. The Newsroom | |
Lonewolf2003 | vrijdag 7 februari 2014 @ 18:31 |
Smallville staat er twee keer in . Zou je lijst nog willen aanpassen? | |
Lonewolf2003 | vrijdag 7 februari 2014 @ 18:54 |
Deze staat er twee keer in. Zou je je lijst nog willen aanpassen? | |
Tim86 | vrijdag 7 februari 2014 @ 18:57 |
Oops Bij deze: 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. Game of Thrones 4. Battlestar Galactica (remake) 5. The Shield 6. Supernatural 7. Entourage 8. Shameless US 9. Sons of Anarchy 10. Sopranos 11. Family Guy 12. Luther 13. Californication 14. Community 15. Arrested Development 16. The Walking Dead 17. Spartacus 18. Parks & Recreation 19. Oz 20. 24 21. Lost 22. Scrubs 23. South Park 24. The Office US 25. Skins UK 26. The OC 27. Friday Night Lights 28. Seinfeld 29. Primeval (originele serie) 30. X-Files 31. Stargate SG-1 32. Chuck 33. Coupling UK 34. Friends 35. Southland 36. Eastbound & Down 37. Dexter 38. Hustle 39. One Tree Hill 40. 30 Rock 41. My Name Is Earl 42. That 70's Show 43. Reaper 44. Frasier 45. Raising Hope 46. Jericho 47. How I Met Your MOther 48. True Blood 49. Louie 50. Prison Break (Prison Break toegevoegd op 50 en verder alles vanaf die 33 met eentje opgehoogd) | |
Lonewolf2003 | vrijdag 7 februari 2014 @ 19:01 |
Dank je. (dat is snel ) | |
Tim86 | vrijdag 7 februari 2014 @ 19:02 |
Quote-alerts FTW | |
mahein | vrijdag 7 februari 2014 @ 19:44 |
1. Buffy the vampire slayer 2. Desperate housewives 3. Game of thrones 4. Charmed 5. Supernatural 6. Friends 7. The walking dead 8. The vampire diaries 9. The big bang theory 10. Gossip girl 11. Modern family 12. The tomorrow people (US) 13. Greys anatomy 14. Revenge 15. Pretty little liars 16. Being human (US) 17. Spartacus blood & sand (hele serie) 18. One tree hill 19. The good wife 20. Revolution 21. Cold case 22. Bones 23. Mike and Molly 24. The king of queens 25. Arrow 26. Nikita 27. Once upon a time 28. Prison break 29. Suburgatory 30. Dollhouse 31. Lost girl 32. Breaking bad 33. House 34. Under the dome 35. Glee 36. 90210 37. How I met your mother 38. The lying game 39. Cougar town 40. The nanny Heb er zo niet meer xD [ Bericht 1% gewijzigd door mahein op 07-02-2014 19:50:47 ] | |
Lonewolf2003 | vrijdag 7 februari 2014 @ 21:15 |
Ik heb iig morgen nog nodig om verder te tellen. Hij blijft dus iig nog tot morgenavond open. En dan volgt hopelijk zondag de uitslag. | |
Lucky_Strike | vrijdag 7 februari 2014 @ 21:41 |
FNL is wel twee vermeldingen waard | |
jekomterwelhinter | vrijdag 7 februari 2014 @ 21:50 |
01 House MD 02 The A-Team 03 Bionic Woman 04 Cagney Lacey 05 Fame 06 Knight Rider 07 Medium 08 The new adventures of Lois and Clark (Superman) 09 The incredible Hulk 10 Alias Smith and Jones 11 Unforgettable 12 The Fall 13 Luther 14 Macgyver 15 Starsky and Hutch 16 Early Edition 17 Due South 18 21 Jump Street 19 Charlie's Angels 20 Jonathan Creek 21 The Crow 22 Charmed 23 Fantasy Island 24 Kung Fu 25 Tales of the unexpected Zomaar wat series. Ik heb geen comedy's of mini-series of nederlandse series of tekenfilms genoemd. Als je zou categoriseren dan werd het wel interessanter. | |
Byzantynixschii | vrijdag 7 februari 2014 @ 22:47 |
01. The Walking Dead (2010) USA 02. Breaking Bad (2008 - 2013) USA 03. House M.D. (2004 - 2012) USA 04. North and South (1985 - 1995) USA 05. Game of Thrones (2011) USA 06. Oz (1997 - 2003) USA 07. Twin Peaks (1990 - 1991) USA 08. The Big Bang Theory (2007) USA 09. Tour of Duty (1987 - 1990) USA 10. Desperate Housewives (2004 - 2012) USA 11. Dexter (2006 - 2013) USA 12. Shameless (2011) USA 13. Lost (2004 - 2010) USA 14. Weeds (2005 - 2012) USA 15. Alias (2001 - 2006) USA 16. Modern Family (2009) USA 17. Forbrydelsen (2007 - 2012) Denmark 18. Fort Alpha (1996 - 1997) Netherlands 19. Battlestar Galactica (2004 - 2009) USA 20. Prison Break (2005 - 2009) USA 21. Falling Skies (2011) USA 22. The Blacklist (2013) USA 23. Orphan Black (2013) Canada 24. Fringe (2008 - 2013) USA 25. The Following (2013) USA 26. M*A*S*H (1972 - 1983) USA 27. Friends (1994 - 2004) USA 28. The Young Ones (1982 - 1984) UK 29. 24 (2001 - 2010) USA 30. Hell on Wheels (2011) Canada 31. Banshee (2013) USA 32. Masters of Sex (2013) USA 33. Roseanne (1988 - 1997) USA 34. The Fresh Prince of Bel-Air (1990 - 1996) USA 35. Will & Grace (1998 - 2006) USA 36. Men at Work (2012) USA 37. Carnivàle (2003 - 2005) USA 38. The Wonder Years (1988 - 1993) USA 39. The 4400 (2004 - 2007) USA 40. Wilfred (2011) USA 41. Hannibal (2013) USA 42. Under the Dome (2013) USA 43. Defiance (2013) USA 44. Parenthood (2010) USA 45. Bottom (1991 - 1995) UK 46. Farscape (1999 - 2003) Australia 47. Fawlty Towers (1975 - 1979) UK 48. De Zevensprong (1982 - 1982) Netherlands 49. Dharma & Greg (1997 - 2002) USA 50. Married with Children (1987 - 1997) USA | |
Freaky-FOK | zaterdag 8 februari 2014 @ 11:39 |
Aangepaste lijst 01. The Wire (2002) 02. The Sopranos (1999) 03. Horatio Hornblower (1998) 04. Deadwood (2004) 05. Breaking Bad (2008) 06. Twin Peaks (1990) 07. Six Feet Under (2001) 08. Damages (2007) 09. The Shield (2002) 10. Seinfeld (1989) 11. Lost (2004) 12. Dexter (2006) 13. South Park (1997) 14. Weeds (2005) 15. Southland (2009) 16. Game of Thrones (2011) 17. Homeland (2011) 18. The Good Wife (2009) 19. Firefly (2002) 20. Prison Break (2005) 21. Justified (2010) 22. Oz (1997) 23. Nurse Jackie (2009) 24. The Killing (2011) 25. House M.D. (2004) 26. Absolutely Fabulous (1992) 27. Boardwalk Empire (2010) 28. United States of Tara (2009) 29. Desperate Housewives (2004) 30. The IT Crowd (2006) 31. Smallville (2001) 32. Orange Is the New Black (2013) 33. Band of Brothers (2001) 34. Hell on Wheels (2011) 35. Las Vegas (2003) 36. Once Upon a Time (2011) 37. The Borgias (2011) 38. Veep (2012) 39. Vikings (2013) 40. Community (2009) 41. The Newsroom (2012) 42. The Office (2005) 43. House of Cards (2013) 44. Strike Back (2010) 45. The Big Bang Theory (2007) 46. Luther (2010) 47. The Mentalist (2008) 48. Big Love (2006) 49. Into the West (2005) 50. How I Met Your Mother (2005) 51. In Treatment (2008) 52. Sleeper Cell (2005) 53. Chuck (2007) 54. Californication (2007) 55. Criminal Minds (2005) 56. Hustle (2004) 57. Sons of Anarchy (2008) 58. Modern Family (2009) 59. The Americans (2013) 60. 2 Broke Girls (2011) 61. Person of Interest (2011) 62. Glee (2009) 63. Spartacus (2010) 64. Parks and Recreation (2009) 65. Entourage (2004) 66. Underbelly (2008) 67. Girls (2012) 68. NCIS (2003) 69. Low Winter Sun (2013) 70. Life (2007) 71. Longmire (2012) 72. Louie (2010) 73. Flashpoint (2008) 74. Mike & Molly (2010) 75. Blue Bloods (2010) 76. 30 Rock (2006) 77. White Collar (2009) 78. Suits (2011) 79. Lilyhammer (2012) 80. Skins (2007) 81. Eureka (2006) 82. New Girl (2011) 83. Revenge (2011) 84. The Blacklist (2013) 85. Suburgatory (2011) 86. House of Lies (2012) 87. The Big C (2010) 88. The Bridge (2013) 89. Wilfred (2011) 90. Ray Donovan (2013) 91. Hung (2009) 92. The Pacific (2010) 93. Eastbound & Down (2009) 94. Come Fly with Me (2010) 95. Crusoe (2008) 96. Men in Trees (2006) 97. Standoff (2006) 98. Brotherhood (2006) 99. Human Target (2010) 100. Better Off Ted (2009) | |
Lonewolf2003 | zondag 9 februari 2014 @ 00:01 |
Er kwam iets tussen vandaag. Dus morgen zijn de stembussen ook nog steeds open. Hopelijk eind van de dag de uitslag dan wel. | |
Lonewolf2003 | zondag 9 februari 2014 @ 14:57 |
Mijn eigen lijst natuurlijk niet vergeten. (dit is dus nog niet de uitslag) 1 The Wire 2 Band of Brothers 3 Mad Men 4 Breaking Bad 5 Seinfeld 6 The West Wing 7 Game of Thrones 8 Community 9 Arrested Development 10 The Sopranos 11 Densha otoko 12 Death Note 13 Battlestar Galactica (2004) 14 Deadwood 15 Firefly 16 Beck: Mongolian Chop Squad 17 South Park 18 The Office (UK) 19 Justified 20 Archer 21 Fullmetal Alchemist: Brotherhood 22 Sherlock 23 Welcome to the NHK! 24 Twin Peaks 25 The X-Files 26 Parks and Recreation 27 Flight of the Conchords 28 Treme 29 Freaks and Geeks 30 Lost 31 Naruto (Shippûden) 32 Damages 33 Veronica Mars 34 Coupling 35 Fringe 36 Generation Kill 37 The Life & Times of Tim 38 Louie 39 Buffy the Vampire Slayer 40 Gungrave 41 30 Rock 42 Dragon Ball Z 43 Skins (UK) 44 Chuck 45 Off Centre 46 Cowboy Bebop 47 The Simpsons 48 Blackadder 49 Frisky Dingo 50 Heartbreak High | |
Forbry | zondag 9 februari 2014 @ 15:24 |
Ik heb er nog even over nagedacht en wil mijn lijst wijzigen én flink inkorten! M.b.t. oude lijst:
Ik had het liefste een top 15 gemaakt, maar dat is in dit geval geen optie, dus... Alles na plaats 15 is eigenlijk “too random” en bevat ook best veel series die ik nog niet hélemaal heb gezien. Al met al lijkt het me daarom "eerlijker" deze gewoon weg te laten. Definitieve lijst. Nu slechts een top 10 dus: 1. Twin Peaks 2. Breaking Bad 3. Spartacus 4. Sherlock 5. Bron/Broen 6. Carnivale 7. Hannibal 8. Game of Thrones 9. The Big Bang Theory 10. Coupling (UK) Hoop dat je dit nog (op tijd) kan aanpassen en excuses voor het extra werk! | |
Forbry | zondag 9 februari 2014 @ 15:28 |
Coupling UK? Heartbreak High in je lijst (ook al is het op de laatste plek) | |
Lonewolf2003 | zondag 9 februari 2014 @ 15:48 |
Lol UK ja |