Ik heb nog eens goed nagedacht over alle series die ik heb gezien, en heb mijn lijst verlengd tot een top 25:quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef Rearviewmirror het volgende:
Leuk dat er een serie top 100 georganiseerd wordt, ik zal eens kijken of er nog series tussen zitten die ik nu kan gaan kijken.
1. Sherlock
2. Six feet under
3. Pushing Daisies
4. Doctor Who (2005)
5. Arrested development
6. Kulderzipken
7. Life on Mars (UK)
8. Desperate houswives
9. Buiten de Zone
10. Broadchurch
Heb er heel even over getwijfeldquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt nog niemand naast mij die Gilmore Girls ergens heeft genoemd volgens mij
Eindelijk nog iemand met deze briljante show in zijn lijstquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt nog niemand naast mij die Gilmore Girls ergens heeft genoemd volgens mij
David Mitchell. Had ik een top vijftien gemaakt, stond Peep Show er ook in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk nog iemand met deze briljante show in zijn lijst
Simpel concept, maar zo briljant. Zitten afleveringen bij waarop ik hardop heb zitten lachen. Ook vaak precies dezelfde gedachten gehad die Mark ook heeft ("I can't believe, I am actually having fun at my own party. This is amazing"), en Jez en Super Hansquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand met deze briljante show in zijn lijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet je ding?
Ik kan het altijd kijken, keer op keer.
Gokje: een oproep in het Breaking Bad topic?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi om te zien dat er zoveel nieuwe lijstjes bij zijn gekomen na mijn oproepen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |