Djw, das wel balen, maar oke, we zoeken verderquote:Op zondag 15 december 2013 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Die dingen worden in de deur/het ladefront geleverd.
Jammer dat die stoelen niet lekker zitten. Vind die kleurtjes juist zo leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zulke stoelen zitten niet lekker door die rand vooraan. Bij de Frosta-krukjes heb je helemaal geen last van de rand.
Hé, die outdoor. Ik vroeg een keer of zulke kinderkrukjes op balkon konden (blijven staan) en ze waren nog net niet geschokt door zoveel bruutheid.
Heb dezelfde nu ruim een jaar en de mijne heeft dit niet in ieder geval.quote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Leontje het volgende:
Ja klopt. Hiervan is de achterkant naar beneden gezakt waardoor je op een houten balk zit of ligt, vraag me af of dit normaal is in 1,5 maand
Ik zou de stoelen zelf gewoon proberen hoor. Grote kans dat je daar zelf geen last van hebtquote:Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Jammer dat die stoelen niet lekker zitten. Vind die kleurtjes juist zo leuk
Ik weet het niet zeker, maar er vanuit gaande dat het energieverbruik van de verschillende producten niet gelijk is lijkt me dat niet.quote:Op maandag 16 december 2013 02:20 schreef conobram het volgende:
Weet iemand of je de INREDA spots aan kan sluiten op de transformator van DIODER? Ik heb er niet zo veel verstand van. Wil de vier Dioder strips aan elkaar sluiten en hou dan drie ingangen over, kan ik hier dan bijvoorbeeld twee Inreda spots aan aansluiten?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60116540/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40171405/
Voor IKEA Family leden.quote:
Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:quote:Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef 79mauz het volgende:
Helaas is de plundra! pagina van Haarlem (nog) niet te zien ....:(
Nog even geduld hebben en anders is het een goede reden om in de winkel zelf te kijken. Vaak zitten er veel aanbiedingen tussen die in andere winkels ook geldig zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/offers
De aanbiedingen die er nu staan, zijn iig PLUNDRA! aanbiedingen. De vraag is of de site beter/meer geüpdate wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef 79mauz het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben en anders is het een goede reden om in de winkel zelf te kijken. Vaak zitten er veel aanbiedingen tussen die in andere winkels ook geldig zijn.
hebben ze overal andere aanbiedingen dan?quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/offers
Bedankt voor je tip!quote:Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De aanbiedingen die er nu staan, zijn iig PLUNDRA! aanbiedingen. De vraag is of de site beter/meer geüpdate wordt.
Vaak is het wel zo dat de artikelen die bij andere winkels in de aanbieding zijn ook bij je "eigen" IKEA in de aanbieding zijn inderdaad, alleen de afprijzing kan/zal verschillen. Lokale IKEA Family aanbiedingen zijn ook vaak een goede leidraad
Ik kijk om die reden wel eens op de pagina's van andere winkels
godver, die zoek ik ook nog.quote:Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zie dat de Pax broekhanger (was die maanden geleden niet moeilijk leverbaar?) 100 cm breed bij Ikea Delft van ¤ 22 voor ¤ 15 in de Plundra gaat.
Haha ja!quote:Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben ze overal andere aanbiedingen dan?
ik wil dat expedit bureau! dat kan je toch ook wel gewoon tegen de muur bevestigen?
dat lijkt me het meest ideale bureau dat ik tot nu toe gevonden heb
en nu nog die ideale prijs
Ja, er zullen wel wat aanbiedingen overeenkomen, maar het zijn verschillende aanbiedingen, ook hetzelfde artikel kan voor verschillende prijzen in de aanbieding zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben ze overal andere aanbiedingen dan?
ik wil dat expedit bureau! dat kan je toch ook wel gewoon tegen de muur bevestigen?
dat lijkt me het meest ideale bureau dat ik tot nu toe gevonden heb
en nu nog die ideale prijs
Nee normaal niet.quote:Op maandag 16 december 2013 20:02 schreef 79mauz het volgende:
Klopt het dat Amsterdam geen Plundra heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |