Jij ging schaatsen vandaag toch?quote:Op zondag 8 december 2013 09:59 schreef PeuRac het volgende:
Dat prettige valt bij sommigen over te discussieren
Ik heb m nog niet gehoordquote:Op zondag 8 december 2013 10:46 schreef xFriendx het volgende:
Last Christmas komt ook echt overal weer langs
Was het plan, maar het is niet zeker aangezien er een paar vrienden afgezegd hebben en in mn eentje vind ik ook zo saai.quote:Op zondag 8 december 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging schaatsen vandaag toch?
Ik had net in de auto ff zin in rustige muziek, dus ik denk zet SkyRadio even op, krijg je gewoon 4-5 kerstnummers achter elkaarquote:Op zondag 8 december 2013 10:46 schreef xFriendx het volgende:
Last Christmas komt ook echt overal weer langs
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadioquote:Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had net in de auto ff zin in rustige muziek, dus ik denk zet SkyRadio even op, krijg je gewoon 4-5 kerstnummers achter elkaar
Ik wissel meestal tussen Q-music (het foute uurquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadio
Daarom 3FM
3FMquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadio
Daarom 3FM
Soms switch ik naar Q-music als er even een saai nummer op 3FM is, en 's avonds na 12'en ook Q-music als ik in de auto zitquote:Op zondag 8 december 2013 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wissel meestal tussen Q-music (het foute uur) 538 en SlamFM. En als ik moe ben, soms Sky.
Preciesquote:
Rock?quote:Op zondag 8 december 2013 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Teveel rock muziek op 3fm naar mijn zin en ik kan sommige dj's niet uitstaan
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rock?Nauwelijks.
Alternatief, ja. Maar Rock, weinig..
Staat dat niet op het doosje?quote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik weet niet meer welke sterkte ik aan welk oog had
De sterkte wel, maar niet welke sterkte voor welk oogquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
[..]
Staat dat niet op het doosje?
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 8 december 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De sterkte wel, maar niet welke sterkte voor welk oog
Er zit een mooie sticker bij die je erop moet plakkenquote:Op zondag 8 december 2013 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dusbij mij staat er ook op of die links of rechts moet.
Jup...quote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Sinds ik 30 ben geworden heb ik het idee rustiger te rijden en heb ik radio 10 gold (top 4000) aan.....volwassenvirus lijkt het wel. Help?
Alhoewel ik nog vaak genoeg 'gewoon' SlamFM aan.
Sportschooltje geweest Lovely?
Thanksquote:Op zondag 8 december 2013 11:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent er mee bezig en dat verdient een pluim
quote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Sinds ik 30 ben geworden heb ik het idee rustiger te rijden en heb ik radio 10 gold (top 4000) aan.....volwassenvirus lijkt het wel. Help?
Herkenbaarquote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.quote:
Mensen versturen het zelf, dus ligt aan de shop waarbij je het koopt. Staan er geen commentaren bij? Soms kan je ook voor een snellere levering kiezen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.
Ik begreep dat niet alleen uit de USA maar iedereen over de hele wereld er dingen op zettenquote:Op zondag 8 december 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen versturen het zelf, dus ligt aan de shop waarbij je het koopt. Staan er geen commentaren bij? Soms kan je ook voor een snellere levering kiezen.
In mijn ervaring kost het altijd minimaal 3 dagen, maar kan ook tot 2 weken duren.
Hmm, ik zal even de commentaren bekijken. Al wel gevonden dat het met USPS Priority Mail verzonden wordt, dus dat lijkt aan de naam te zien snel te gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet alleen uit de USA maar iedereen over de hele wereld er dingen op zettenDus dat ligt dan natuurlijk ook maar net aan waar het vandaan moet komen. Dat van mij kwam allemaal uit de USA en had het binnen een week tot 2 weken binnen.
Kunst of echt?quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, iemand een idee waar ze kleine kerstbomen verkopen?
Echt, ik houd niet van kunstbomen. Echte bomen ruiken lekkerquote:
Die zijn te groot, had ik vorig jaar ook eentje van, maar nu staat daar een kastquote:
Volgens mij verkopen ze bij de bouwmarkt die dingen wel. En anders bij de Intratuin ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik houd niet van kunstbomen. Echte bomen ruiken lekker
Dan kort je hem in?quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn te groot, had ik vorig jaar ook eentje van, maar nu staat daar een kast
Dat vind ik zonde van t geld joh. Wil zo'n volle compacte boom.quote:
Tuincentrumquote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik zonde van t geld joh. Wil zo'n volle compacte boom.
Google is je vriend.quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, iemand een idee waar ze kleine kerstbomen verkopen?
Uhm. Hij wil een echte, geen nepperd...quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij wilt een kerstboom, geen kersboom.
Gezellig, was het druk?quote:
aaaaaquote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Overvecht en Intratuin zijn open en in de buurt, ga daar maar ff kijken. Bij gebrek aan betere dingen te doen. Niemand heeft tijd vandaag
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig, was het druk?
Zo ook maar es naar buiten, frisse lucht happen.
Uhuhquote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.
Mooi boompje gescoord voor 15 euro![]()
Ik heb ook geen kerstboomquote:Op zondag 8 december 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik geen kerstboom doe
we zijn toch nooit thuis
quote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Boom voor 15 euro scoren... ik weet heus wel wat je bedoelt
[ afbeelding ]
Net ook een boom gehaald. Klein, maar fijn.quote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.
Mooi boompje gescoord voor 15 euro![]()
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.quote:
Te slecht gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.quote:
Doet me denken aan de basisschool, toen ik voor de grap slingers gooide op een jongen uit de klas. De juf die het dan meteen lekker awkward maakt met een versiergrap.quote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.
Plus, feestdagentijd, ze is alleen, zoekt toch warmte en gezelligheid....quote:Op zondag 8 december 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.
Mja die kans bestaat wel natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus, feestdagentijd, ze is alleen, zoekt toch warmte en gezelligheid....
Dat komt erna!quote:
Mensen die alleen zijnquote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus, feestdagentijd, ze is alleen, zoekt toch warmte en gezelligheid....
Neh niks meer gehoord.quote:Op zondag 8 december 2013 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe was het met je date trouwens vin? Nog iets gehoord van dr?
Snel naar de Albert Heijn dus, daar zijn de kerstbomen deze week in de bonus. Voor 10 euro heb je een echte Nordmanntmquote:
Noormannen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel naar de Albert Heijn dus, daar zijn de kerstbomen deze week in de bonus. Voor 10 euro heb je een echte Nordmanntm
quote:
Her loss sowieso maar wel jammer toch. Vrouwenquote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh niks meer gehoord.
Boeiend, her loss
Ik vat hem even niet.quote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hi, have you met Vinnie?
Ik wil die cadeautjes altijd zelf houden.quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Myraela het volgende:
Zoveel cadeautjes bij de bodyshop gekocht.
Meer How I met your mother kijken, dan snap je 'm wel.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hi, have you met Vinnie?
Inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Her loss sowieso maar wel jammer toch. Vrouwen
Wel eens een aflevering gezien, maar het trekt me niet zo.quote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer How I met your mother kijken, dan snap je 'm wel.
Ik heb ook een cadeautje voor mezelf gekocht.quote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil die cadeautjes altijd zelf houden.
Een hersenspinsel.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een cadeautje voor mezelf gekocht.
Stomquote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens een aflevering gezien, maar het trekt me niet zo.
Vanille.quote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n setje, vanille geur.Alleen dan het zeepje in de vorm van een hartje.
[ afbeelding ]
Ik heb de verlichting al bijna een uur aanquote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Koen66 het volgende:
Gerber, het zijn echt al de donkere dagen
Kerstboom verlichting ook al?quote:Op zondag 8 december 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de verlichting al bijna een uur aan
Staat hier sinds vanmiddag in de schuur, van de week ff optuigenquote:
Succesquote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat hier sinds vanmiddag in de schuur, van de week ff optuigen
Jij moet gewoon niet sneu doenquote:Op zondag 8 december 2013 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Viro ziet weer dingen die er niet zijn hoor
Je zegt het zelfquote:
Hey ben geen junkie, rook alleen op vrijdag of zaterdag als ik niet hoef te werkenquote:
HIMYMquote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hi, have you met Vinnie?
het is groente, dat is al heel watquote:
Knoflooksaus nietquote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is groente, dat is al heel wat
Boerenkool met worstquote:
Welke? Oh in dm... gaaf wel...quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Die ene die ik gisteren gepost had
knoflook is goed voor het bloed. En vetten heb je ook nodig.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knoflooksaus niet![]()
Eet dan tenminste een stevige hap.
[..]
Boerenkool met worst
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
knoflook is goed voor het bloed. En vetten heb je ook nodig.
Als ik over een uurtje weer honger heb, bak ik wat piepertjes.. En als ik daarna nog steeds wil eten bak ik een visje.
ik kan me voorstellen dat als je met regelmaat je maaginhoud leegt je het een beetje opbouwtquote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ja zo kan het ook
Ik eet liever meteen goed anders heb ik na 10minuten weer honger![]()
ik deel het liever op, lijkt alsof mijn maag daar meer vrede mee heeft.quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ja zo kan het ook
Ik eet liever meteen goed anders heb ik na 10minuten weer honger![]()
Ik heb gelukkig nog niet gekotst, en nee gewoon volproppenquote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat als je met regelmaat je maaginhoud leegt je het een beetje opbouwt
Ja normaal wel maar het echt weinig gegeten de laatste paar dagen dus dat gaat niet meer op op het momentquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deel het liever op, lijkt alsof mijn maag daar meer vrede mee heeft.
nja, ik probeer de laatste tijd om vaker kleinere porties te eten dan in een keer een enorme hoeveelheid.. Moet zeggen dat het overgeven wel iets minder is geworden sindsdienquote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog niet gekotst, en nee gewoon volproppen
[..]
Ja normaal wel maar het echt weinig gegeten de laatste paar dagen dus dat gaat niet meer op op het moment
. Wat pleur je erin eigenlijk?quote:
Die van Etsy?quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Die ene die ik gisteren gepost had
Kip, paprikaquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Wat pleur je erin eigenlijk?
laat maar, ik hoef die van jou niet. Paprikaquote:Op zondag 8 december 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kip, paprika![]()
Geen maïs
Heb ze ook al eens met gehakt gemaaktNog andere ideeën
?
Ja maar hongerquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik probeer de laatste tijd om vaker kleinere porties te eten dan in een keer een enorme hoeveelheid.. Moet zeggen dat het overgeven wel iets minder is geworden sindsdien
Champignons en bruine bonen mot ik nietquote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat maar, ik hoef die van jou niet. Paprika
Ik doe meestal gehakt, bruine bonen, mais, champignons, uitje... En dan op de burrito salsa en sour cream en kaas. En als ik in een goede bui ben sla.
geen honger, zodra trek iets etenquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar honger
Heb ik hier ook altijd gedaan maar ben sowieso geen grote eter, en ik kan blijven eten dus schiet ook niet op.
Dat is alleen maar mooi dan
Die jaquote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van Etsy?
Toevallig wel want daar heb ik gisteren toch ook maar een schilderij gekocht
Geen grote eter en blijven eten geeft een error bij mijquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar honger
Heb ik hier ook altijd gedaan maar ben sowieso geen grote eter, en ik kan blijven eten dus schiet ook niet op.
Dat is alleen maar mooi dan
Ik kon trouwens die noodles nergens vindenquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen honger, zodra trek iets eten
Ik eet van dingen die ik lekker vind vaak teveel.. Ik hou van eten
appie heijn! Of bedoel je die noodlesoepjes van indomie?quote:Op zondag 8 december 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon trouwens die noodles nergens vinden
Ja datquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen honger, zodra trek iets eten
Ik eet van dingen die ik lekker vind vaak teveel.. Ik hou van eten
Grote eter als 2 borden vol, dat idee.quote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen grote eter en blijven eten geeft een error bij mij
vooral als ik geblowd hebquote:Op zondag 8 december 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat
Al is het 3uur 's nachts![]()
[..]
Grote eter als 2 borden vol, dat idee.
Ah tofquote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ja
Ik ga d'r nog wel meer kopen daar hoor, maar dat komt later wel.
Ik ga ook nog de huiskamerverlichting vervangen en verplaatsen. Nu is het zo'n plafonniere die eigenlijk te weinig licht geeft, maar ik wil een 4 of 5 spot. En dan ga ik ze naar het midden van de kamer verleggen.
Die indomie dingen inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
appie heijn! Of bedoel je die noodlesoepjes van indomie?
Sowieso heb je met blowen toch vaak last van vreetbuien?quote:
Ledstrips achter je tv plakkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah tofZo'n spot is ook wel mooi om op een schilderij te lichten ofzo
Ik heb ook een plafonniere maar die gebruik ik bijna niet. Heb een staande lamp en 2 tafellampjes aan. Wil alleen nog iets van verlichting bij de tv.
Daar zat ik aan te denken inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso heb je met blowen toch vaak last van vreetbuien?
[..]
Ledstrips achter je tv plakken
elke toko heeft diequote:
ja, maar dan heb ik ook vaak geen stop om te eten.. Als ik zou willen zou ik dan de hele supermarkt leeg kunnen vretenquote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Koop dan gewoon een ambilightquote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Spots zou wel het beste zijn vanwege het schilderij, en sommige gedeeltes (onder de pooltafel) hoeven niet perse verlicht te worden.quote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah tofZo'n spot is ook wel mooi om op een schilderij te lichten ofzo
Ik heb ook een plafonniere maar die gebruik ik bijna niet. Heb een staande lamp en 2 tafellampjes aan. Wil alleen nog iets van verlichting bij de tv.
quote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dan heb ik ook vaak geen stop om te eten.. Als ik zou willen zou ik dan de hele supermarkt leeg kunnen vreten
Ambilight is voor hipsters. Overpriced bende.quote:
Ik zie het vooral bij gezinnen hangen anders, mijn halve buurt hangt er vol meequote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Ambilight is voor hipsters. Overpriced bende.
Koop liever een tv met functies die ik daadwerkelijk gebruik dan een paar honderd meer voor die rommel.quote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het vooral bij gezinnen hangen anders, mijn halve buurt hangt er vol mee
Ik vind het ook niks, maar vrienden van me zweren er bij. Doe maar inderdaad ook liever een goede smart tv met goed beeld en een snelle processor.quote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koop liever een tv met functies die ik daadwerkelijk gebruik dan een paar honderd meer voor die rommel.
Ja waarschijnlijk omdat ze nog nooit anders hebben gehadquote:Op zondag 8 december 2013 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar vrienden van me zweren er bij. Doe maar inderdaad ook liever een goede smart tv met goed beeld en een snelle processor.
Xenos.quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik heb wel andere gehaald, maar daar staat geen indomie op
De Samsung van mn ouders vind ik geweldig, alleen die ondersteunt geen Netflixquote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat ze nog nooit anders hebben gehad
Alles behalve een LG dus
Wat een miskoop is dat zeg...
Als deze LG hier weggaat ook Samsung hier in woonkamer, slaapkamer al eentje maar qua functies niet aan te tippen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Samsung van mn ouders vind ik geweldig, alleen die ondersteunt geen Netflix
Hoezo, gewoon op die knop drukken?quote:Op zondag 8 december 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook een Samsung
Alleen het smart-tv gedeelte heb ik nog niet werkend
Joh, maar hij wil geen verbinding maken met internetquote:Op zondag 8 december 2013 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als deze LG hier weggaat ook Samsung hier in woonkamer, slaapkamer al eentje maar qua functies niet aan te tippen.
Zeker een ouder model dan.
[..]
Hoezo, gewoon op die knop drukken?
Lijkt een beetje op een snoepje
vaak hebben ze indomie ook in de supermarkt? Of gewoon aan je toko-mensen vragen of ze die niet kunnen bestellen voor je.quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik heb wel andere gehaald, maar daar staat geen indomie op
Nu een jaartje oud volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als deze LG hier weggaat ook Samsung hier in woonkamer, slaapkamer al eentje maar qua functies niet aan te tippen.
Zeker een ouder model dan.
[..]
Hoezo, gewoon op die knop drukken?
Lijkt een beetje op een snoepje
Zit de stekker erin?quote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar hij wil geen verbinding maken met internet
Even oud als die van mij, zou erop moeten zitten dan.quote:
Have funquote:
Hmm ik kon het nergens vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vaak hebben ze indomie ook in de supermarkt? Of gewoon aan je toko-mensen vragen of ze die niet kunnen bestellen voor je.
Ik heb zitten kijken tussen de apps, maar kon het niet vinden de laatste keer. Zal de volgende keer eens kijken of die niet gewoon geupdate moet worden.quote:Op zondag 8 december 2013 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit de stekker erin?
[..]
Even oud als die van mij, zou erop moeten zitten dan.
[..]
Have fun
Hier net even gekeken (40EH5300) En daar staat die gewoon ertussen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zitten kijken tussen de apps, maar kon het niet vinden de laatste keer. Zal de volgende keer eens kijken of die niet gewoon geupdate moet worden.
Geen idee welke zij hebbben.quote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier net even gekeken (40EH5300) En daar staat die gewoon ertussen.
quote:
Wij hebben er ook 1quote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het vooral bij gezinnen hangen anders, mijn halve buurt hangt er vol mee
Sinister, butterfly effect, mr. nobody, the purge..quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Is het pas 7u joh![]()
Wie weet er nog een goede film om te kijken?
Vriendje, te ver, te ver, geen tijd. Dus geen beschikbaar vanavondquote:
Dank jequote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinister, butterfly effect, mr. nobody, the purge..
Niks was te ver in Nederlandquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriendje, te ver, te ver, geen tijd. Dus geen beschikbaar vanavond
Ik wist dat dat die opmerking zou komenquote:
Mja handig is anders jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist dat dat die opmerking zou komenmaar voor een scharrel is 100km enkele reis echt veel te ver.
quote:
Ik heb een latte macchiatoquote:
Ik hebquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een latte macchiato![]()
En een pot thee
Kaarsjes aan, dekentje en de ambilight aan natuurlijk
Niks is niet veelquote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb... nog niks
Gheghe, lekker hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat hier een beetje stil eigenlijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik heb nog veel series in te halen
Pornoquote:Op zondag 8 december 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
hmm, nog geen film gevonden die ik wil kijken vanavond
Die maak ik lieverquote:
Fap ze danquote:
Ik moet nog kijken:quote:Op zondag 8 december 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het staat hier een beetje stil eigenlijk
quote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken:
- Bones (2 eps)
- Chicago Fire (1 ep)
- Elementary (1 ep)
- Homeland (2 eps)
- Person of Interest (4 eps)
- The Blacklist (5 eps)
Voorlopig genoeg te zien dus
24 uur in een dag, dus tijd genoegquote:
Ik kan iets gemeens gaan zeggen maar tijn het is goed met jequote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 uur in een dag, dus tijd genoeg
Ik heb geen tv aansluitingquote:
hmm, dan vraag ik liever om wat leuke foto's/filmpjesquote:
Knap, meestal heb je dat automatisch..quote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tv aansluiting
[..]
hmm, dan vraag ik liever om wat leuke foto's/filmpjes
Jep, en dan komen die van aankomende week er ook nog bijquote:
Ik moet ook nog werken en slapenquote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 uur in een dag, dus tijd genoeg
Oh ja dat vergeet ik somsquote:Op zondag 8 december 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, en dan komen die van aankomende week er ook nog bij
[..]
Ik moet ook nog werken en slapen
Ik ook. En nul tijd om die in te halen. Ga nu downloaden, maar moet zo ook weer naar bedquote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik heb nog veel series in te halen
Hoezo heb je dat automatisch? Moet je toch echt zelf aanvragen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knap, meestal heb je dat automatisch..
quote:
Ik denk dat ie bedoeld dat ie geen abo heeft, want anders vind ik het knap dat ie wel internet heeft..quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat automatisch? Moet je toch echt zelf aanvragen hoor
Meestal verplicht af te nemen. (Bij internet inderdaad)quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoeld dat ie geen abo heeft, want anders vind ik het knap dat ie wel internet heeft..
Vond het zonde van mijn geld, keek al 3jr geen tv, internet deel ik met de buurvrouw, waarom zou ik dan een aansluiting van het een of het ander moeten hebben.quote:
Dat heb ik dus ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie bedoeld dat ie geen abo heeft, want anders vind ik het knap dat ie wel internet heeft..
Doe maar stoer smurfquote:
quote:
Dat is vervelendquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. En nul tijd om die in te halen. Ga nu downloaden, maar moet zo ook weer naar bed
Al geld aangeboden?quote:Op zondag 8 december 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme die hoeren tv werkt niet mee
Nee nietquote:
Nou nou nou...quote:Op zondag 8 december 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme die hoeren tv werkt niet mee
Die willen eerst geld zien voor ze wat doen hequote:
Hmm probleem gevonden... nu stuit ik echter op het volgende probleem en dat is dat een deel van de site van Samsung in onderhoud isquote:
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die willen eerst geld zien voor ze wat doen he
Ik bevestigde je uitspraak gewoon!quote:
Driver update nodig?quote:Op zondag 8 december 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm probleem gevonden... nu stuit ik echter op het volgende probleem en dat is dat een deel van de site van Samsung in onderhoud is
Gewoon 'develop' gebruikenquote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat werkt dat aanmelden bagger zegDe tering
Aanmelden? Waarvoorquote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat werkt dat aanmelden bagger zegDe tering
Oke, het is wel de moeite waard om te doen trouwens, dan kan je nl op je telefoon selecteren wat je op je tv wilt zienquote:Op zondag 8 december 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nergens inloggen.
[..]
Om smart hub te activeren.
Geen "niet goed, geld terug" mogelijkheid ook zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die willen eerst geld zien voor ze wat doen he
Dat wilde ik dus gaan doen ja, maar dat werkt blijkbaar (nog) niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, het is wel de moeite waard om te doen trouwens, dan kan je nl op je telefoon selecteren wat je op je tv wilt zienof het nu online staat of ergens op je netwerk.
Hoop dat je het voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus gaan doen ja, maar dat werkt blijkbaar (nog) niet.
Ben nu een firmware update aan het doen
Zo te lezen nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen "niet goed, geld terug" mogelijkheid ook zeker?
Ik hoop het ook.'quote:Op zondag 8 december 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop dat je het voor elkaar krijgt.
Zat van de week in de kroeg ook de kloten met de TV schermen
quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUUUUUU
"Netwerkverbinding is instabiel." Flikker toch op man, je zit met een kabel rechtstreeks op de router
Misschien komt het omdat ik aan het downloaden ben.quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Je internetprovider of je snelheid zuigt
Stiekem is dit wel vermakelijkquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUUUUUU
"Netwerkverbinding is instabiel." Flikker toch op man, je zit met een kabel rechtstreeks op de router
Mijn dank is groot!!quote:
Have funquote:Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn dank is groot!!
Maar toch vind ik Garfield leuker dus ik ga de bank weer op
Dan je laptop/compuer maar direct aan de tv hangenquote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.'
Ondertussen toch allerlei series aan het downloaden dus als het niet lukt kan ik alsnog serie gaan kijken
Fijn he, apparatenquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUUUUUU
Poesjesquote:Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn dank is groot!!
Maar toch vind ik Garfield leuker dus ik ga de bank weer op
Externe schijf kan direct aan de tvquote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan je laptop/compuer maar direct aan de tv hangen
[..]
Fijn he, apparaten
Topic zit bijna volquote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja toch![]()
"Vinnie en de Smart-tv perikelen"
Dan openen we gewoon een nieuwe and so onquote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Externe schijf kan direct aan de tv
Ja prachtig, als het meewerkt
[..]
Topic zit bijna vol
Joh, maar TT enzoquote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan openen we gewoon een nieuwe and so on
Ooh, nog makkelijkerquote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Externe schijf kan direct aan de tv
Ja prachtig, als het meewerkt
[..]
Topic zit bijna vol
Download gewoon ff beperken op de halve snelheidquote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
WhooohoooDownload uitzetten lijkt te helpen
En ff via je laptop aanmaken? Of probeer je dat ook?quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Goddomme ik kan nog steeds geen samsung account aanmaken
Dat probeerde ik ook, maar toen gaf de website een error bij het willen registreren ervan.quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ff via je laptop aanmaken? Of probeer je dat ook?
Trouwens, jij hebt toch een Samsung telefoon, heb je dan niet al een samsung account?
Vaag en als je em dan toch via je telefoon aan maakt?quote:Op zondag 8 december 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook, maar toen gaf de website een error bij het willen registreren ervan.
Dat samsung-account gedoe op mijn telefoon heb ik geskipt.
Ik kan dat hele samsung-account-gebeuren niet eens selecteren
Heeft geen nut, want dan kan ik op tv nog niet inloggen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaag en als je em dan toch via je telefoon aan maakt?
Heel vaagquote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft geen nut, want dan kan ik op tv nog niet inloggen.
Morgen die lui maar eens bellen.
Ik neem wel m'n iPod mee in ieder geval.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker toch! Beetje cola drinken, geen last van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |