Jij ging schaatsen vandaag toch?quote:Op zondag 8 december 2013 09:59 schreef PeuRac het volgende:
Dat prettige valt bij sommigen over te discussieren
Ik heb m nog niet gehoordquote:Op zondag 8 december 2013 10:46 schreef xFriendx het volgende:
Last Christmas komt ook echt overal weer langs
Was het plan, maar het is niet zeker aangezien er een paar vrienden afgezegd hebben en in mn eentje vind ik ook zo saai.quote:Op zondag 8 december 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging schaatsen vandaag toch?
Ik had net in de auto ff zin in rustige muziek, dus ik denk zet SkyRadio even op, krijg je gewoon 4-5 kerstnummers achter elkaarquote:Op zondag 8 december 2013 10:46 schreef xFriendx het volgende:
Last Christmas komt ook echt overal weer langs
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadioquote:Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had net in de auto ff zin in rustige muziek, dus ik denk zet SkyRadio even op, krijg je gewoon 4-5 kerstnummers achter elkaar
Ik wissel meestal tussen Q-music (het foute uurquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadio
Daarom 3FM
3FMquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je natuurlijk kunnen verwachten bij SkyRadio
Daarom 3FM
Soms switch ik naar Q-music als er even een saai nummer op 3FM is, en 's avonds na 12'en ook Q-music als ik in de auto zitquote:Op zondag 8 december 2013 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wissel meestal tussen Q-music (het foute uur) 538 en SlamFM. En als ik moe ben, soms Sky.
Preciesquote:
Rock?quote:Op zondag 8 december 2013 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Teveel rock muziek op 3fm naar mijn zin en ik kan sommige dj's niet uitstaan
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rock?Nauwelijks.
Alternatief, ja. Maar Rock, weinig..
Staat dat niet op het doosje?quote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik weet niet meer welke sterkte ik aan welk oog had
De sterkte wel, maar niet welke sterkte voor welk oogquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
[..]
Staat dat niet op het doosje?
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 8 december 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De sterkte wel, maar niet welke sterkte voor welk oog
Er zit een mooie sticker bij die je erop moet plakkenquote:Op zondag 8 december 2013 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dusbij mij staat er ook op of die links of rechts moet.
Jup...quote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Sinds ik 30 ben geworden heb ik het idee rustiger te rijden en heb ik radio 10 gold (top 4000) aan.....volwassenvirus lijkt het wel. Help?
Alhoewel ik nog vaak genoeg 'gewoon' SlamFM aan.
Sportschooltje geweest Lovely?
Thanksquote:Op zondag 8 december 2013 11:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent er mee bezig en dat verdient een pluim
quote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Sinds ik 30 ben geworden heb ik het idee rustiger te rijden en heb ik radio 10 gold (top 4000) aan.....volwassenvirus lijkt het wel. Help?
Herkenbaarquote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.quote:
Mensen versturen het zelf, dus ligt aan de shop waarbij je het koopt. Staan er geen commentaren bij? Soms kan je ook voor een snellere levering kiezen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.
Ik begreep dat niet alleen uit de USA maar iedereen over de hele wereld er dingen op zettenquote:Op zondag 8 december 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het verzenden eigenlijk bij Etsy? Kon daar niet echt een richtlijn over vinden. Hangt natuurlijk ook af van waar uit de USA.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen versturen het zelf, dus ligt aan de shop waarbij je het koopt. Staan er geen commentaren bij? Soms kan je ook voor een snellere levering kiezen.
In mijn ervaring kost het altijd minimaal 3 dagen, maar kan ook tot 2 weken duren.
Hmm, ik zal even de commentaren bekijken. Al wel gevonden dat het met USPS Priority Mail verzonden wordt, dus dat lijkt aan de naam te zien snel te gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet alleen uit de USA maar iedereen over de hele wereld er dingen op zettenDus dat ligt dan natuurlijk ook maar net aan waar het vandaan moet komen. Dat van mij kwam allemaal uit de USA en had het binnen een week tot 2 weken binnen.
Kunst of echt?quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, iemand een idee waar ze kleine kerstbomen verkopen?
Echt, ik houd niet van kunstbomen. Echte bomen ruiken lekkerquote:
Die zijn te groot, had ik vorig jaar ook eentje van, maar nu staat daar een kastquote:
Volgens mij verkopen ze bij de bouwmarkt die dingen wel. En anders bij de Intratuin ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik houd niet van kunstbomen. Echte bomen ruiken lekker
Dan kort je hem in?quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn te groot, had ik vorig jaar ook eentje van, maar nu staat daar een kast
Dat vind ik zonde van t geld joh. Wil zo'n volle compacte boom.quote:
Tuincentrumquote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik zonde van t geld joh. Wil zo'n volle compacte boom.
Google is je vriend.quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, iemand een idee waar ze kleine kerstbomen verkopen?
Uhm. Hij wil een echte, geen nepperd...quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij wilt een kerstboom, geen kersboom.
Gezellig, was het druk?quote:
aaaaaquote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Overvecht en Intratuin zijn open en in de buurt, ga daar maar ff kijken. Bij gebrek aan betere dingen te doen. Niemand heeft tijd vandaag
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig, was het druk?
Zo ook maar es naar buiten, frisse lucht happen.
Uhuhquote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.
Mooi boompje gescoord voor 15 euro![]()
Ik heb ook geen kerstboomquote:Op zondag 8 december 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik geen kerstboom doe
we zijn toch nooit thuis
quote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Boom voor 15 euro scoren... ik weet heus wel wat je bedoelt
[ afbeelding ]
Net ook een boom gehaald. Klein, maar fijn.quote:Op zondag 8 december 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Op het parkeerterrein leek het druk. Maar viel me reuze mee.
Mooi boompje gescoord voor 15 euro![]()
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.quote:
Te slecht gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.quote:
Doet me denken aan de basisschool, toen ik voor de grap slingers gooide op een jongen uit de klas. De juf die het dan meteen lekker awkward maakt met een versiergrap.quote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen joh. Bel je vervolgens een chickie op en zeg je: versier jij de boom, dan versier ik jou.
Plus, feestdagentijd, ze is alleen, zoekt toch warmte en gezelligheid....quote:Op zondag 8 december 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.
Mja die kans bestaat wel natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, alleen daarom weet je al dat het gaat werken.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus, feestdagentijd, ze is alleen, zoekt toch warmte en gezelligheid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |