Nou er staat vaak genoeg dat ik waarschijnlijk voor PS4 ga.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wederom doe je je naam eer aan. Schijnbaar ligt het toch het niet aan mij, want pringles dacht het ook al.
Volgende keer beter kneusje
Kut PS4 en Xbox maakt alles kapot!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Jongens doe eens lief
Maar Nick ging jij ook nog een PS4 halen, of blijf je bij de Xbox nu?
Ik wil graag ons epische Battlefield/CoD clubje weer samen hebben
En en en en en... met wie moet ik anders alle potentiele co-opgames doorrammen?
Nja ik heb BF4 al op de xbox, en twijfel nog of premium haal. Dan denk ik niet dat ik het nog een keer ga kopen op de PS4.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Jongens doe eens lief
Als meerdere mensen het invullen, zegt dat wel genoeg he.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou er staat vaak genoeg dat ik waarschijnlijk voor PS4 ga.
En nergens dat ik een PS4 gekocht heb, dus ik kan het niet helpen hoe jij dit invult.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik heb BF4 al op de xbox, en twijfel nog of premium haal. Dan denk ik niet dat ik het nog een keer ga kopen op de PS4.
Weet uberhaupt nog niet of ik de PS4 ga halen, The Order lijkt mij heel tof en komt volgens mij alleen voor de PS4 uit dus misschien rond die tijd.![]()
[..]
Als meerdere mensen het invullen, zegt dat wel genoeg he.
Ik wacht sowieso met premium tot ze die bugs gefixed hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik heb BF4 al op de xbox, en twijfel nog of premium haal. Dan denk ik niet dat ik het nog een keer ga kopen op de PS4.
Weet uberhaupt nog niet of ik de PS4 ga halen, The Order lijkt mij heel tof en komt volgens mij alleen voor de PS4 uit dus misschien rond die tijd.![]()
[..]
Als meerdere mensen het invullen, zegt dat wel genoeg he.
Daar hebben we tegenwoordig iets anders voor dan consoles. Het heet kip en drank.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Jongens doe eens lief
Zekersquote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig iets anders voor dan consoles. Het heet kip en drank.
Ga nou maar een PS4 en BF4 halenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik krijg nooit kip en drank
WTF IS DITquote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga nou maar een PS4 en BF4 halenIk heb een tank/heli-buddy nodig
Superfruitig zuigt daar in
Als je BF4 eenmaal aan het spelen bent is het tof maar ze hebben volgens mij een hotfix toegepast ofzo op de One want het is de afgelopen 2 dagen amper te spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Benne gij een neger? Nee, dus gewoon lekker aan de bloemkool en bier zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik krijg nooit kip en drank
Balkons en toiletten, ye be warned!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ZekersOver twee weekjes ouwe
Maarja dat is niet met de hele groep natuurlijk
Je gaat niet weer barfen kerelquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Balkons en toiletten, ye be warned!
Komt goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat niet weer barfen kerel
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een crash gehad in de multiplayer en een bug waarbij een lift niet omhoog ging in de SP. Valt nog mee, als ik al de verhalen mag gelovenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je BF4 eenmaal aan het spelen bent is het tof maar ze hebben volgens mij een hotfix toegepast ofzo op de One want het is de afgelopen 2 dagen amper te spelen
Ik had het de eerste 2 weken ook amper... Daarom denk ik dat ze een hotfix ofzo hebben gedaan en die heeft het niet beter gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een crash gehad in de multiplayer en een bug waarbij een lift niet omhoog ging in de SP. Valt nog mee, als ik al de verhalen mag geloven
Zou goed kunnen, de PS4 kreeg gisteren weer een nieuwe patch maar ik heb nog niet gespeeld sindsdien.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het de eerste 2 weken ook amper... Daarom denk ik dat ze een hotfix ofzo hebben gedaan en die heeft het niet beter gemaakt
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Benne gij een neger? Nee, dus gewoon lekker aan de bloemkool en bier zitten.
Potverdomme, spruitjes!quote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
It's gonna be real, real colourful.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ZekersOver twee weekjes ouwe
Maarja dat is niet met de hele groep natuurlijk
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
It's gonna be real, real colourful.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |