Nou nee, maar ben het wel eens met het feit dat klappen uitdelen over het algemeen niet de beste oplossing is. Alleen denk ik wel dat het af en toe onvermijdelijk is, zeker als je met een opgefokt type te maken hebt. Dan is het effectiever om je mannetje te staan. Moet je het wel kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon hard achter Frank aan rennen toch
Gaat een stuk makkelijker als er geen getuigen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Robophatt het volgende:
Nou nee, maar ben het wel eens met het feit dat klappen uitdelen over het algemeen niet de beste oplossing is. Alleen denk ik wel dat het af en toe onvermijdelijk is, zeker als je met een opgefokt type te maken hebt. Dan is het effectiever om je mannetje te staan. Moet je het wel kunnen natuurlijk.
We bespreken de struggles van de harde levenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik SC weer eens mee, maar wat een grimmig onderwerp trouwens op de zaterdag.
Kogels vegen voor de deur elke dag, harde leventje, ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We bespreken de struggles van de harde leven
Ik ook niet, iedereen is vet bang voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet vaker eens bent met mij. Zo wordt het nooit wat tussen ons
[..]
Ik ook niet. Ik zie er blijkbaar ook niet uit als iemand waar je graag ruzie mee hebt [ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook heel erg naar, je zult zo'n type tegenover je hebben dan is het inderdaad wel echt afgelopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik niet, zo kwam het op mij over, maar daar zat ik kennelijk verkeerd. Ik bedoelde niet dat jij een vechterbaas was hoor.
[..]
Dat zeer zeker. Wat mij alleen af en toe nog weleens irriteert, dat zie je weleens op het nieuws, is het doorschoppen en doorslaan in een groep als iemand op de grond ligt. Slaat volstrekt helemaal nergens op.
Daarom zeg ik altijd, nu meer dan ooit, probeer zon situatie te vermijden.
Mod is wel iets voor jouquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
hoi, ik kan geen werk vinden. kan ik hier solliciteren?>\
Afspraken maken met de gemeentelijke reinigingsdienstquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kogels vegen voor de deur elke dag, harde leventje, ik weet.
Wauw. Dan verlaat ik FOK! voor altijd.quote:
Niet mijn schuld, mijn onderwerp was allesbehalve grimmig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik SC weer eens mee, maar wat een grimmig onderwerp trouwens op de zaterdag.
Die komen al om de week ruimen, ze durven hier niet elke dag te komen, gevaarlijke wijk enzo. Harde struggles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Afspraken maken met de gemeentelijke reinigingsdienst
Ik ben ook niet het type dat ruzie maakt (zoekt). Als ik heb gedronken, wordt de stemming wel gauw minder, dus dat doe ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Robophatt het volgende:
Ben ook gewoon niet het type dat ruziemaakt. Zeker niet als ik gedronken heb, dan maakt het me allemaal niet zoveel uit. Beste tijd om iets uit te praten is als ik wat op heb
Oh ik heb echt een geweldige dronkquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben ook niet het type dat ruzie maakt (zoekt). Als ik heb gedronken, wordt de stemming wel gauw minder, dus dat doe ik niet
Mijn DM is een en al oorquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik heb echt een geweldige dronkMaar goed, dat is een ander verhaal.
mod van klb lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk. Misschien wel alleen van deze SC
Wist niet dat je zo'n hekel aan me hadquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk. Misschien wel alleen van deze SC
Collega van mij......quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mod van klb lijkt me wel wat.
Oh zo persoonlijk is het niet hoorquote:
Ahquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh zo persoonlijk is het niet hoorheb gewoon een goeie dronk. Als in, maakt me allemaal geen reet uit ik doe toch wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |