abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134034132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jammer dit
Snap niet hoe het aantrekkelijk is als je ergens bent en je gaat met iemand lopen vechten :') Vechtsport vind ik allemaal prima, mooi zelfs heb het zelf ook geprobeerd, maar op straat of weet ik het vind ik het echt drie keer niks.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_134034138
hoi, ik kan geen werk vinden. kan ik hier solliciteren?>\
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:28:32 #128
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134034169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Snap niet hoe het aantrekkelijk is als je ergens bent en je gaat met iemand lopen vechten :') Vechtsport vind ik allemaal prima, mooi zelfs heb het zelf ook geprobeerd, maar op straat of weet ik het vind ik het echt drie keer niks.
Niet vechten toch, gewoon een paar tikken uitdelen en verder gaan met je dagelijkse bezigheden
pi_134034171
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Technische verdedigingssport als aikido is veel nuttiger dan dat uiterlijke vertoon. Leuk voor op het strand maar dat is het.
Ahhh jij bent er zo een. Je leek me nog zo wijs.
Doe het voor de mensheid:$:$
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:29:26 #130
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134034201
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ja vechten vind ik ook niet echt aantrekkelijk (behalve in films, maar dat is anders), beetje asociaal over het algemeen. Jezelf (of een vriend) verdedigen moet op zich wel kunnen.
Steven Seagal ^O^

Dat laatste zeker eens, alleen liever nooit dan ooit zeg maar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jammer dit

[..]

Dat wel :D
Mwah, jij gaat gewoon bij mij over de knie hoor voor een pak voor de broek.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_134034216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Niet vechten toch, gewoon een paar tikken uitdelen en verder gaan met je dagelijkse bezigheden
Zo lekker casual zo
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:30:47 #132
179075 hugecooll
pi_134034258
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Steven Seagal ^O^
Gisteren zijn nieuwe film gezien :7 (Force of Execution)

quote:
Mwah, jij gaat gewoon bij mij over de knie hoor voor een pak voor de broek.
Daarom doe ik ook altijd lief tegen jou
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:31:08 #133
179075 hugecooll
pi_134034270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zo lekker casual zo
Dat bedoel ik. Niks ordinairs aan. Ja, ordinair als in 'alledaags'
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:32:57 #134
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134034345
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gisteren zijn nieuwe film gezien :7 (Force of Execution)

Oh, die moet ik nog kijken.
pi_134034352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Niks ordinairs aan. Ja, ordinair als in 'alledaags'
Ja nouja je hebt natuurlijk wel de verdiende stoot op de kaak die af en toe uitgedeeld moet worden, maar verder moet het niet gaan.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:34:26 #136
179075 hugecooll
pi_134034403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:33 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nouja je hebt natuurlijk wel de verdiende stoot op de kaak die af en toe uitgedeeld moet worden, maar verder moet het niet gaan.
De zogenaamde corrigerende tik, inderdaad
pi_134034459
Enige klap die ik ooit - buiten de trainign - heb uitgedeeld was een bitchslap :') Was ook een lekkere corrigerende tik.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:37:45 #138
179075 hugecooll
pi_134034521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:36 schreef Robophatt het volgende:
Enige klap die ik ooit - buiten de trainign - heb uitgedeeld was een bitchslap :') Was ook een lekkere corrigerende tik.
Ah, we hebben een kenner :7

quote:
Five across the eyes
This is a very basic maneuver and usually enough to cover most situations when your child is out of line. Simply put four fingers tightly together and either leave the thumb off to the side or fold it behind the other four fingers. Then smack your kid across the face with the back of your hand. Now this is the tricky part: make sure to snap your wrist just before contact otherwise you won't get a stinging effect. Very important because you don't want to risk letting your kid think you're a pussy.
werkt ook bij volwassenen
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:38:15 #139
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134034537
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

De zogenaamde corrigerende tik, inderdaad
Mwah. Beesten vallen elkaar aan, ik ben persoonlijk van mening dat ieder mens met verstand zich niet tot dat niveau moet verlagen. Dan maar een een stapje terug en je schouders ophalen en escalatie voorkomen.
Feit blijft dat niemand er ooit beter van wordt dus je kunt het beter gewoon niet doen, niets mis met een stapje terug doen als het escaleert.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:39:25 #140
179075 hugecooll
pi_134034584
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Mwah. Beesten vallen elkaar aan, ik ben persoonlijk van mening dat ieder mens met verstand zich niet tot dat niveau moet verlagen. Dan maar een een stapje terug en je schouders ophalen en escalatie voorkomen.
Feit blijft dat niemand er ooit beter van wordt dus je kunt het beter gewoon niet doen, niets mis met een stapje terug doen als het escaleert.
Neuh. Als je over intellect en spierkracht beschikt, dan weet je wanneer je welke moet gebruiken. Beschik je maar over één van de twee, dan zal je het gebruik van de ander doorgaans verafschuwen.
pi_134034597
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah, we hebben een kenner :7

[..]

werkt ook bij volwassenen
Gewoon met de vlakke hand en dan goed doorslaan geeft ook wel het gewenste effect hoor. Maar dat is vooral van toepassing op mannen met losse handen tijdens het uitgaan. Hoewel een glas drinken over ze leeggooien ook wel bevredigend werkt.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:40:19 #142
179075 hugecooll
pi_134034624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Gewoon met de vlakke hand en dan goed doorslaan geeft ook wel het gewenste effect hoor. Maar dat is vooral van toepassing op mannen met losse handen tijdens het uitgaan. Hoewel een glas drinken over ze leeggooien ook wel bevredigend werkt.
Zitten ze dan aan je krulletjes?
pi_134034662
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zitten ze dan aan je krulletjes?
Nee moet je toch al behoorlijk ver gaan wil je mij zo kwaad krijgen. Aan m'n haren zitten wordt niet echt gewaardeerd, maar krijg je nog geen petsen
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:43:24 #144
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134034735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Neuh. Als je over intellect en spierkracht beschikt, dan weet je wanneer je welke moet gebruiken. Beschik je maar over één van de twee, dan zal je het gebruik van de ander doorgaans verafschuwen.
Nee, de kunst is om iets niet te gebruiken, juist als je het kunt. Iets geweldloos oplossen gaat altijd boven imo, van geweld wordt niemand beter. Heeft niets met afschuwen of niet kunnen te maken, dat heeft er mee te maken dat je niet altijd het haantje hoeft te zijn en dat soms een stapje terug doen als de sfeer erg grimmig wordt verstandig is. Geen mens wordt ooit wijzer van geweld.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:44:59 #145
179075 hugecooll
pi_134034789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nee, de kunst is om iets niet te gebruiken, juist als je het kunt. Iets geweldloos oplossen gaat altijd boven imo, van geweld wordt niemand beter. Heeft niets met afschuwen of niet kunnen te maken, dat heeft er mee te maken dat je niet altijd het haantje hoeft te zijn en dat soms een stapje terug doen als de sfeer erg grimmig wordt verstandig is. Geen mens wordt ooit wijzer van geweld.
Nee, het heeft ermee te maken dat wanneer je oplossingsgericht te werk wilt gaan, je het beste 'wapen' kiest voor de situatie. Jij maakt er meteen van dat ik zeg dat je standaard geweld moet gebruiken wanneer de gelegenheid zich voordoet.
pi_134034801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Oh ben ik het heel erg mee eens... Maar als de ander het daar niet mee eens is moet je jezelf toch wel kunnen verdedigen dat is altijd het nadeel.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:46:22 #147
179075 hugecooll
pi_134034853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ben ik het heel erg mee eens... Maar als de ander het daar niet mee eens is moet je jezelf toch wel kunnen verdedigen dat is altijd het nadeel.
Gewoon hard achter Frank aan rennen toch _O-
pi_134034873
Je moet gewoon niet in zulke situaties terechtkomen. Ik heb serieus nog nooit ruzie gehad met uitgaan of waar dan ook. Gebeurt mij gewoon niet.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:47:23 #149
179075 hugecooll
pi_134034883
quote:

[..]

Jammer dat je het niet vaker eens bent met mij. Zo wordt het nooit wat tussen ons
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:47 schreef Robophatt het volgende:
Je moet gewoon niet in zulke situaties terechtkomen. Ik heb serieus nog nooit ruzie gehad met uitgaan of waar dan ook. Gebeurt mij gewoon niet.
Ik ook niet. Ik zie er blijkbaar ook niet uit als iemand waar je graag ruzie mee hebt 14.gif
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:48:18 #150
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134034910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, het heeft ermee te maken dat wanneer je oplossingsgericht te werk wilt gaan, je het beste 'wapen' kiest voor de situatie. Jij maakt er meteen van dat ik zeg dat je standaard geweld moet gebruiken wanneer de gelegenheid zich voordoet.
Neuh, dat zeg ik niet, zo kwam het op mij over, maar daar zat ik kennelijk verkeerd. Ik bedoelde niet dat jij een vechterbaas was hoor.

quote:

[..]

Dat zeer zeker. Wat mij alleen af en toe nog weleens irriteert, dat zie je weleens op het nieuws, is het doorschoppen en doorslaan in een groep als iemand op de grond ligt. Slaat volstrekt helemaal nergens op.
Daarom zeg ik altijd, nu meer dan ooit, probeer zon situatie te vermijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')