Nou eigenlijk kun je het niet echt vergelijken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geintje toch?(zeker over deze man)
Nee, maar die spieren zitten er wel standaard. Als je vel over been bent, zie je dus gewoon die spieren (ook als het geen grote/sterke spieren zijn)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar die blokjes zitten er niet van zichzelf toch, hoe weinig vet je ook op je buik hebt zitten.
Naja, zitten er in principe wel gewoon hequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar die blokjes zitten er niet van zichzelf toch, hoe weinig vet je ook op je buik hebt zitten.
Da's verdomme Alistair Overeem manquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kun je het niet echt vergelijken.
Joh, ik volg het helemaal nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's verdomme Alistair Overeem manmet je rare strandvergelijkingen
Of gewoon rustig een biertje drinken en het voor de rest wel best allemaal vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als puntje bij paaltje komt is gewoon een fitte man het beste voor iedereen.
Kijk dan filmpje danquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, ik volg het helemaal niet.
Om heel eerlijk te zijn interesseert me dat niet zo heel veel hoor.quote:
Ja precies, maar ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Naja, zitten er in principe wel gewoon heBuikspieren kun je wel groter krijgen ja, maar gaat wel ten koste van je taille
Linkje?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef Robophatt het volgende:
Dat TVD topicAl die mensen die altijd lopen te klagen over Nina Dobrev, zijn gewoon hard jaloers.
Dat is ook een mooi ding zeg
[ afbeelding ]
Ga naar bed danquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn interesseert me dat niet zo heel veel hoor.
Mwoah vind een sportieve man wel aantrekkelijk, maar het moet allemaal niet zover gaan dat je elke dag om 10 uur op bed ligt en alleen maar met die sport bezig bent. Kun je er net zo goed 3 affaires op nahouden want dat heeft hij dan toch niet in de gaten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, ik volg het helemaal niet.
[..]
Of gewoon rustig een biertje drinken en het voor de rest wel best allemaal vinden.
Nadeel is wel dat zowel je hart als je lichaam gebroken wordt als hij het erachter komtquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef Robophatt het volgende:
Dat TVD topicAl die mensen die altijd lopen te klagen over Nina Dobrev, zijn gewoon hard jaloers.
[ afbeelding ]
[..]
Mwoah vind een sportieve man wel aantrekkelijk, maar het moet allemaal niet zover gaan dat je elke dag om 10 uur op bed ligt en alleen maar met die sport bezig bent. Kun je er net zo goed 3 affaires op nahouden want dat heeft hij dan toch niet in de gaten.
Zo meteen, anders kan ik morgen meteen weer die klerezooi van je opruimenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo meteen, anders kan ik morgen meteen weer die klerezooi van je opruimen
Te perfect.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik niet hoor, ik had het meer om die mannetjes die op een vechtsport zitten en niet de beheersing hebben om het binnen de ring te houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah vind een sportieve man wel aantrekkelijk, maar het moet allemaal niet zover gaan dat je elke dag om 10 uur op bed ligt en alleen maar met die sport bezig bent. Kun je er net zo goed 3 affaires op nahouden want dat heeft hij dan toch niet in de gaten.
Ja die bovenste zijn heel die spieren weggevretenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, maar dit
[ afbeelding ]
is toch wel echt even iets anders dan dit
[ afbeelding ]
Ohh ja dat klopt zeker wel. Ik vatte het op als ''geen training nodig voor blokjes''. Maar je bedoelt gewoon andere oefeningen. Dat klopt zeker wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die bovenste zijn heel die spieren weggevretenHet is ook zeker wel een verschil hoor, maar voor blokjes hoef je geen buikspieroefeningen te doen op zich. Je core pak je ook met andere oefeningen mee.
Zal niet zeggen dat het niet helptMaar uiteindelijk komen ze uit de keuken.
Oh ja vechten vind ik ook niet echt aantrekkelijk (behalve in films, maar dat is anders), beetje asociaal over het algemeen. Jezelf (of een vriend) verdedigen moet op zich wel kunnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet hoor, ik had het meer om die mannetjes die op een vechtsport zitten en niet de beheersing hebben om het binnen de ring te houden.
Je kunt ook gewoon je schouders ophalen, denken 'wat maakt het uit' en een lekker biertje drinken. Ik vind het altijd een beetje kinderachtig, vechten.
Ja dat is een klein nadeel, maar goed houdt de spanning er wel inquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat zowel je hart als je lichaam gebroken wordt als hij het erachter komt
Jammer ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja vechten vind ik ook niet echt aantrekkelijk (behalve in films, maar dat is anders), beetje asociaal over het algemeen. Jezelf (of een vriend) verdedigen moet op zich wel kunnen.
Dat welquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is een klein nadeel, maar goed houdt de spanning er wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |