die voerde een act opquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:07 schreef MissJ het volgende:
En die gozert die De Speeltuin zong ook?
O Fortuna?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh lijkt best veel. En op nog iets anders niet wat jij noemt.
Daar dachten de coaches van TVOH anders over, want daar heeft Nicolas ook aan mee gedaan, maar niemand draaide om.quote:Op zondag 8 december 2013 13:40 schreef ato het volgende:
Ach die donkere jongen had een pracht stem, maar dat hoort toch meer bij The voice of xfactor thuis?
Heb het net teruggekeken, maar inderdaad, ik zei het toch vorige week al. Programma best leuk en aardig, maar de acts die doorgaan zijn altijd om te huilen, wat een vreemde keuzes toch altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 01:02 schreef golfer het volgende:
Wat een baggerprogramma is het toch eigenlijk: een 81-jarige die net kan zingen door laten gaan vanwege z'n leeftijd en de beste zanger (die zwarte homo-kapper) niet meteen rechtstreeks laten winnen.
Er is al weinig aanbod... Triestquote:Op maandag 9 december 2013 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het net teruggekeken, maar inderdaad, ik zei het toch vorige week al. Programma best leuk en aardig, maar de acts die doorgaan zijn altijd om te huilen, wat een vreemde keuzes toch altijd.
Thxxxxxquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel kwijlen hè.![]()
Veel plezier!
Ik ben er wel!
Ik volg via Facebook al de voorbereidingen van het zanggroepje van hier. (die met die slechte kleding) Die hebben weinig kans vanavond.
180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Darten, HGT, Lotr... wat een keuzes ineens op de zaterdagavond....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |