Hebben we het dan over 2 t-shirtjes of een vrachtwagen vol?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:.
[..]
Mijn ex haalde regelmatig kleding uit Amerika. We hebben 2x gehad dat de douane het vast hield tot we een x-bedrag hadden bijbetaald.
Juist vooral omdat het daar veel goedkoper is werd er meteen voor een paar 100 euro besteld. Dan is het best lastig als de douane ook nog een paar 100 euro wilquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we het dan over 2 t-shirtjes of een vrachtwagen vol?
Yup, tegenwoordig doe ik gewoon binnen de EU. Vaak ook nog wel leuke deals te vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist vooral omdat het daar veel goedkoper is werd er meteen voor een paar 100 euro besteld. Dan is het best lastig als de douane ook nog een paar 100 euro wil
Wat een negatieve instelling zeg, wees blij dat je snel kunt typen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik typte dan ook achterlijk snel
Als ik nou snel kon typen zonder typo's, dan was ik er blij mee!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling zeg, wees blij dat je snel kunt typen!
Ach, het topic zal toch snel weer dicht zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik typte dan ook achterlijk snel
Hij wilde een bepaald merk wat in de EU niet te vinden wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, tegenwoordig doe ik gewoon binnen de EU. Vaak ook nog wel leuke deals te vinden.
Gaat sowieso nergens over die heffingen. Wel eens 30euro betaald terwijl het pakketje ook 30euro was
Ja, het is ook niet alsof het mij boeitquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, het topic zal toch snel weer dicht zijn
Australian en Cavello zijn gewoon in Nederland te koop hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde een bepaald merk wat in de EU niet te vinden was
Alles is binnen de EU ook te krijgen, soms alleen goed zoekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde een bepaald merk wat in de EU niet te vinden was
Ligt er maar net aan welk merk..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles is binnen de EU ook te krijgen, soms alleen goed zoeken
Schoenen bestel ik vaak in buitenland, zijn echt schijntje daar. 25euro ipv 80-100.
Dat zei ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles is binnen de EU ook te krijgen, soms alleen goed zoeken
Schoenen bestel ik vaak in buitenland, zijn echt schijntje daar. 25euro ipv 80-100.
1e of dat 2e?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk merk..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook![]()
Maar ja, hij wist het beter. Ik moet toegeven dat het wel aanzienlijk scheelde om het in de states te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |