Je naam is wegquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie al 5 minuten
Niet wetenquote:
Ik weet alleen m'n eigen. Ik weet van niemand de naam op FOK!quote:
nu.nl?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ie al 5 minuten
GEPOST OP EEN NEXUS???quote:
WAT FIJNquote:
Ok, wie gaat er mee jagen op Dubbel D?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik krijg echt geen perm ban hoor.
Die kinderen met die asbak en dat balletjequote:
Ah tof.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
Okee dan, voor de liefhebbers: Arcee's FOK!lijstjes
Iedereen zegt dat ze er blij mee zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die kinderen met die asbak en dat balletje![]()
Ik besluit om je een vuurtje te geven, en dan ga je zo doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goh, als jullie besluiten te flamen.
Als er zo'n idioot bij mij stond pepernoten in mijn muil te strooien hé. Ik had niet kunnen lachen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ze er blij mee zijn
Zou je huilen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik besluit om je een vuurtje te geven, en dan ga je zo doen
[..]
Als er zo'n idioot bij mij stond pepernoten in mijn muil te strooien hé. Ik had niet kunnen lachen.
Wss wel. En dan had ik alle pepernootjes van de grond lopen kanen. Gewoon, comfort food dit dat alles.quote:
wat.quote:
via fokquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oh ja oh ja
ff kijken hoe dat moet.
Uiteraard. Anders heb ik allemaal anonieme hijgers.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meteen met die privacy instellingen lopen kloten![]()
nu moet ik omslachtig doen met andere browser enzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders heb ik allemaal anonieme hijgers.
Ik speel hard2get.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu moet ik omslachtig doen met andere browser enzo
Mensen die niet facebookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die niet fb.
Mensen die niet met fb fotoboek bedoelen ipv. facebook.
Mensen die zichzelf emogiffenquote:
Eng.quote:
Toevallig, ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ging vandaag de hond uitlaten
Have fun!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok.
Ik ga bier drinken, gourmetten en all that kinda fun.
Adieu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |