We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens uitzoeken wat ze wel leuk vind dan en daar eens over beginnen
Straks heeft ze watervreesquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzo
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonenquote:
Uur rijden naar de zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonen
Ik wilde net zeggen, jij woont toch helemaal niet aan zeequote:
Dan hebben we Amersfoort aan zee..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
je woont toch in zeeland?
dat is te dicht bij de zee
als de dijken breken....
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik woon aan de goede kant als het mis gaat en ik ben echt zo bang voor de zee dat ik echt niet graag aan de verkeerde kant zou wonen hoor
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorpquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zee
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorp
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel ergquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Ik woon juist aan het water, lekker rustigquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel erg
slechte combi
ik weet ook wel dat de kans klein is dat er een nieuwe watersnoodramp komt, maar ik woon gewoon liever aan de kant van nederland die niet onder water ligt
Valt tegen hoor, een groot deel zit meer dan 1 meter onder NAP, dus bij een serieuze doorbraak staat daar gewoon meer dan 1 meter water. Dan moet je een beste auto hebben wil je daar doorheen komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Welk feest?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
Ik wilde even doorgeven dat Fera en ik ook op de par-teh komen.
Gr gr.
Housewarming van pup?quote:
quote:
Patat! *nom*quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is patat geworden want de Italiaan is op vakantie![]()
Nu moest ik 55 stappen heen en 55 stappen terug lopen
Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik kom uit Brabant kut!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
je woont toch in zeeland?
dat is te dicht bij de zee
als de dijken breken....
Laat maar doorbreken die dijken, dan trek ik gewoon m'n droogpakkie aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorp
Haiquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
Ik wilde even doorgeven dat Fera en ik ook op de par-teh komen.
Gr gr.
niet zeelandquote:
Surinamerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, ik ga nog even uitrekenen enzo
Ik ga denk ik ook voor patat!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn pokke dingen om op te hangenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens word ik gek van mijn afzuigkap, kut dingAls die hangt dan ga ik ook mooi even niks meer doen
Ik mag jouw moeder welquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is grappig!!
Tal, ik kom rond 7 uur even langs bij je.
- Slecht plan wel
Waarom dat dan?
- Omdat ik vanaf kwart voor 7 voetbal zit te kijken
Maar je moet mij even helpen?
- Prima, dat kan tussen nu en kwart voor 7 en vanaf half 9![]()
Waarom ben je niet gewoon net als ik voor feyenoord!!
Ach kom op, het mensje dacht dat Van Basten de trainer van feyenoord was.quote:
Ach die heeft samen gespeeld met Koeman. Tellen we goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach kom op, het mensje dacht dat Van Basten de trainer van feyenoord was.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die heeft samen gespeeld met Koeman. Tellen we goed
Ja maar nog wel in Brabantquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet zeeland
je woont toch voorbij bergen op zoom?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:32 schreef Viro het volgende:
Oh ja unban, stomme mod die mijn ban wou verlengen:Waar kan ik die DM's vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alles voorbij breda telt voor mij al niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar nog wel in Brabant![]()
Had liever in Zeeland gewoon maarja...
Nee, want we hebben een autoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al definitief was, maar leuk![]()
Moest ik jullie nog ophalen op het station?
Wat is t geworden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een auto
Wacht, watquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een Hyundai i10Hebben we gewoon gekregen van haar ouders
Ah tofquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een auto
Alles voorbij Breda telde niet toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
een feestje en ik ven gewoon niet uitgenodigd?
auw
als brabantquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles voorbij Breda telde niet toch?![]()
Dat je dat durftquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als brabant
ik kom ook wel eens buiten brabant hoor
vanavond zelfs
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
auw
Het is geen algemene Fok meet ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
auw
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggenquote:
Yeah shake that fine ass !!quote:
mooi, dan kan ik gewoon komenquote:
Mooiquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggen
Doe ik ook niet hoor, ik zeg alleen dat ze niet de enige isquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggen
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Come on and shake it with me!!!![]()
Is volgend weekend toch? Dan doe ik hutspot eten bij de oma van GvsEquote:
Succes met de kerststallenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
[..]
Is volgend weekend toch? Dan doe ik hutspot eten bij de oma van GvsE![]()
![]()
Dat is sowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
Dat laat ik GvsE doen, ik ga mij ontfermen over de hutspotquote:
Het schijnt nogal veel te zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat laat ik GvsE doen, ik ga mij ontfermen over de hutspot
True storyquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie lok je met Zuurkool, hele bergen zuurkool
Had je trouwens nu een DM gestuurd? Heb niks gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie lok je met Zuurkool, hele bergen zuurkool
Jazeker, al vlak nadat ik die post gedaan had eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je trouwens nu een DM gestuurd? Heb niks gehad volgens mij.
Ik heb foto's gezien. Het is inderdaad heel erg veel!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het schijnt nogal veel te zijn
Meh, mij niet gezien. Ik hou niet van hutspot
Oh nu zie ik hemquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jazeker, al vlak nadat ik die post gedaan had eigenlijk..
Heel verhaaltje erin ook over iets terug doen voor iemand..
Wat zal GvsE dat leuk vindenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien. Het is inderdaad heel erg veel!!
En lief als ik ben heb ik er nog 1 gekocht voor oma
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit danquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hem
[..]
Wat zal GvsE dat leuk vinden
Hmm daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit dan
Ja maar veel langer dan een dag zpu ik het niet riskerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm 500gram aardappelschijfjes is een beetje veel voor 1 persoon. Als de houdbaarheidsdatum op vandaag staat, kun je het dan nog bewaren (schijfjes in koelkast)?
Hmm oke, dank je ;Pquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar veel langer dan een dag zpu ik het niet riskeren![]()
Maar ik ben echt een zeurmiep daar in
Ja joh, kan je prima morgen en misschien zelfs overmorgen nog bakken. Die data zijn altijd voorzichtig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm 500gram aardappelschijfjes is een beetje veel voor 1 persoon. Als de houdbaarheidsdatum op vandaag staat, kun je het dan nog bewaren (schijfjes in koelkast)?
Okequote:Op zaterdag 7 december 2013 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, kan je prima morgen en misschien zelfs overmorgen nog bakken. Die data zijn altijd voorzichtig.
Ik niet, jij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen vanavond?
Volgende keer gewoon aardappelen kopen dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ze was er niet blij meequote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hem
[..]
Wat zal GvsE dat leuk vinden
Mja zo vaak eet ik niet aardappelsquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon aardappelen kopen dus.Zakje krieltjes, hoef je alleen maar in stukken te snijden en je kunt ze zo bakken, hartstikke lekker.
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was er niet blij mee![]()
/care. Oma vast wel
Hmm ja same here.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bankhangen. Ben moe.
Morgen weer sporten. .. of zwemmen ik weet het nog niet
Daarvoor heb je dus van die zakjes van 500 gram.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja zo vaak eet ik niet aardappels
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja zo vaak eet ik niet aardappels
[..]
Dat denk ik ook wel
[..]
Hmm ja same here.
Oeh, zwemmenGoed idee wel.
Ik ga verder met huis schoonmaken
Visueel ingesteld zijn is soms wel heel leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Vinniiee the houseman
Met sexy schortje en plumeau
Ja die heb ik nu in schijfjesvormquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarvoor heb je dus van die zakjes van 500 gram.
OMG, die MIquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Vinniiee the houseman
Met sexy schortje en plumeau
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Visueel ingesteld zijn is soms wel heel leuk
Precies, maar die blijven geen weken goed. Dat is dan het verschil. En het is nog goedkoper ook. Mike, het is geweldig!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu in schijfjesvorm
[..]
Nu snap ik alleen niet wat je punt isquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, maar die blijven geen weken goed. Dat is dan het verschil. En het is nog goedkoper ook. Mike, het is geweldig!
Waarom drink jij cola op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:19 schreef Watertornado het volgende:
Wat kan een mens opknappen van een blikje Coca-Cola hè
Omdat ik al zes uur de energie heb van een uitgedroogde vaatdoek, mijn schoonheidsslaapje ten spijt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom drink jij cola op een zaterdagavond?
Speed schijnt beter te werken dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik al zes uur de energie heb van een uitgedroogde vaatdoek, mijn schoonheidsslaapje ten spijt.
Ziek aan het worden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik al zes uur de energie heb van een uitgedroogde vaatdoek, mijn schoonheidsslaapje ten spijt.
Heb je een testsample voor me? Op dit moment beschik ik niet over zulke narcotica.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speed schijnt beter te werken dan.
Nee hoor, ben gewoon erg moe van de week. Denk ik. Of ik heb acute Pfeiffer, maar die kans acht ik heel klein.quote:
Helaasquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een testsample voor me? Op dit moment beschik ik niet over zulke narcotica.
Geen onbekende vrouwen afgelikt afgelopen weken dus?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een testsample voor me? Op dit moment beschik ik niet over zulke narcotica.
[..]
Nee hoor, ben gewoon erg moe van de week. Denk ik. Of ik heb acute Pfeiffer, maar die kans acht ik heel klein.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen onbekende vrouwen afgelikt afgelopen weken dus?
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, af en toe haat ik mezelf.... Grr
Stupid weak flesh
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, af en toe haat ik mezelf.... Grr
Stupid weak flesh
Er is iets wat je niet op Etsy kan vinden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet jij nog andere sites zoals Etsy?
wt check je whatsapp!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ben gewoon erg moe van de week. Denk ik. Of ik heb acute Pfeiffer, maar die kans acht ik heel klein.
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wt check je whatsapp!
Iemand nog zin om naar SR2013 te gaan? Huppel? Myr? Twi? Lola? Jofu?
Nee hoor, ben gewoon benieuwd wat er nog meer is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is iets wat je niet op Etsy kan vinden?
Er stond al zo'n meet maar die is afgeblazen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wt check je whatsapp!
Iemand nog zin om naar SR2013 te gaan? Huppel? Myr? Twi? Lola? Jofu?
klopt omdat het de 21e is. Maar dan konden de meeste nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond al zo'n meet maar die is afgeblazen...
Ik heb er geen tijd voor johquote:
Nope.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet jij nog andere sites zoals Etsy?
Maar als je al klaar bent met heel Etsy, dan heb je echt geen levenquote:
Ik heb daar al wel iets gevonden hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je al klaar bent met heel Etsy, dan heb je echt geen leven
Je bent bezet he, dus helaasquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF!!
Het zou leuk zijn als ik een keer oneerbare voorstellen van leuke vrijgezelle mannen krijg en niet van "gelukkig" getrouwde kerels
Vast welquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar al wel iets gevonden hoor![]()
Maar vroeg me gewoon af of er soortelijke dingen zijn
Ik ben nog niet bezetquote:
Bullshit, dat jullie het niet zo noemen wil niet zeggen dat het niet zo isquote:
Ik moest goed naar de UI en nickname kijken, ik dacht dat je Smurf wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was ophangen met een ladder, ik doe het
Ik mis de seks zo keihardquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, dat jullie het niet zo noemen wil niet zeggen dat het niet zo is
For christs sake, je hebt zelfs geen seks meer voor hem
Dat vroeg ik mij ook afquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest goed naar de UI en nickname kijken, ik dacht dat je Smurf was
Etsy is een webshop voor mensen die zelf shit maken en willen verkopen, dan kunnen ze zo een winkeltje openen op etsyquote:
Donequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan spreek je af met die vent van je.
Een ontzettend leuke sitequote:
Thanks buuf !quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Etsy is een webshop voor mensen die zelf shit maken en willen verkopen, dan kunnen ze zo een winkeltje openen op etsy
Wat? Hoe, waarom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was ophangen met een ladder, ik doe het
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een ontzettend leuke siteVind het wel wat voor jou ook
![]()
Mensen verkopen daar spulletjes die ze zelf hebben gemaakt.
Etsy.com. Kijk maar gewoon eens rondTyp een random woord waar je wat mee hebt en je vind vanalles
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cool....
Ik zit nu alleen nog ff te funda-en
Ik vind het ook briljantquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een ontzettend leuke siteVind het wel wat voor jou ook
![]()
Mensen verkopen daar spulletjes die ze zelf hebben gemaakt.
Etsy.com. Kijk maar gewoon eens rondTyp een random woord waar je wat mee hebt en je vind vanalles
Je wilt verhuizen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cool....
Heb daar het idee voor mijn schilderijen in de woonkamer vandaan. Wilde ze eerst daar bestellen maar de afmetingen waren me te kleinquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook briljantKoop er graag dingen.
Gisteren had lola een aantal mooie via ebay ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb daar het idee voor mijn schilderijen in de woonkamer vandaan. Wilde ze eerst daar bestellen maar de afmetingen waren me te klein
* LovelyLady kijkt naar boobies...quote:
Alsjeblieftquote:
Haiquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Etsy is een webshop voor mensen die zelf shit maken en willen verkopen, dan kunnen ze zo een winkeltje openen op etsy
Boobiesquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar boobies...:Y
Funda?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cool....
Hoiquote:
Ik kijk naar dingen als laptopsleeves en tassen voor naar t werk. Maar er is echt van alles te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb daar het idee voor mijn schilderijen in de woonkamer vandaan. Wilde ze eerst daar bestellen maar de afmetingen waren me te klein
Wie doet dat nu dan ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de waslijn zowat tegen het plafond zit
Daar kun je huisjens kopen.quote:
Ow ze komen niet daar vandaan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom je waslijn zo hoog ophangen dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het ook op de grond leggen, maar dan droogt het niet echt
Mag ik ook kijken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar boobies...:Y
Laptopsleeves, da's een goeie. Daar ga ik ook even kijken voor een sleevequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk naar dingen als laptopsleeves en tassen voor naar t werk. Maar er is echt van alles te krijgen
Ik heb er wel eens gespiekt, en toen spiekte ik in m'n portemonnee, en toen ging ik weer iets anders doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ken het, en het is awesome.
Indirect heb ik ze dus wel daarvandaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ze komen niet daar vandaan?![]()
Ik dacht van wel
Wel erg mooi trouwens, stond goed in je kamer
Maar ik heb besloten de muren wat meer in te richten hier...
Geen vloerverwarming?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het ook op de grond leggen, maar dan droogt het niet echt
Haakjes in het kozijn gedraaid en aan de andere kant ook in het kozijn. Dat was het makkelijkst en nu hangt het mooi vrij van de grond.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom je waslijn zo hoog ophangen dan?
Gluur maar evenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik ook kijken?
[..]
Laptopsleeves, da's een goeie. Daar ga ik ook even kijken voor een sleeve
Ik kijk naar andere dingen denk ik, ik vind het namelijk allemaal niet zo duurquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gespiekt, en toen spiekte ik in m'n portemonnee, en toen ging ik weer iets anders doen
Jaha jonge.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Indirect heb ik ze dus wel daarvandaan![]()
Een vriend van me heeft ze geschilderd op het juiste formaat. En uiteindelijk tegen slechts materiaalkosten
Huisjes kijken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag wat ze daar doet
Kijken naar huisjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag wat ze daar doet
Potverdorie je was mij net voorquote:
Sommige dingetjes vallen heel erg mee jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kijk naar andere dingen denk ik, ik vind het namelijk allemaal niet zo duur.
[..]
Jaha jonge.
Dit dusquote:
Er is echt teveel keuzequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik ook kijken?
[..]
Laptopsleeves, da's een goeie. Daar ga ik ook even kijken voor een sleeve
* TheGirlNextDoor gluurt.quote:
Dacht ik van die van mij ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Nouja hetgene wat ik zie is niet zo makkelijk na te makenDat grapje gaat niet werken...
Ik heb er nog nooit iets besteld though..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sommige dingetjes vallen heel erg mee ja
Ik zou d'r stiekem in knijpen, mag vast wel hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor gluurt.
[..]
Dacht ik van die van mij ookKwestie van iemand vinden die goed kan namaken en verstand heeft ervan
Ik al wel. Meerdere keren al zelfsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iets besteld though..
Metalen schilderijen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor gluurt.
[..]
Dacht ik van die van mij ookKwestie van iemand vinden die goed kan namaken en verstand heeft ervan
Ik kijk meestal op funda als het december is omdat ik er elk jaar weer vanuit ga de jackpot te winnen.. en dan ga ik alvast kijken welk huis ik ga kopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat suggereert dat ze misschien wil verhuizen, en daar was ik verbaasd over
omg!quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op funda als het december is omdat ik er elk jaar weer vanuit ga de jackpot te winnen.. en dan ga ik alvast kijken welk huis ik ga kopen.
Ik heb een keer meegedaan en niet eens gewonnen, oplichtersquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op funda als het december is omdat ik er elk jaar weer vanuit ga de jackpot te winnen.. en dan ga ik alvast kijken welk huis ik ga kopen.
[..]
gekkie je schildert niet met metaal.quote:
Voor het formaat is het niet duur, kijk voor de gein eens bij een kunst gallerijquote:
[..]
Wat verwacht je dan van handgemaakte dingen?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel onwijs mooi. Vind de prijs nog wel meevallen eigenlijk.
Oh dat was me nog niet opgevallen. Dan valt het wel mee jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Op zich goede prijs voor iets van een studio.
Iedereen heeft het wel een keer gedaan tochquote:
Ik had de tekst nog niet gelezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van handgemaakte dingen?
Mjah, ook ik ben daar schuldig aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Iedereen heeft het wel een keer gedaan toch![]()
.
Ja hoor...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Waarom zou dat niet na te maken kunnen zijn?quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ook ik ben daar schuldig aan![]()
Al ga ik dan vooral kijken naar welke auto ik wil
Alles op Etsy is handgemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had de tekst nog niet gelezen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Ja ik bedenk me net dat je dat al gezegd hadquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles op Etsy is handgemaakt
Ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik bedenk me net dat je dat al gezegd had
Etsy is tof omdat uniekquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
Dunno, ben meer van de eigengemaakte fotos/fotos. Hoewel sommige schilderijen ook tof zijn.
Ik heb een schilderij gekregen van een scharrel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
Dunno, ben meer van de eigengemaakte fotos/fotos. Hoewel sommige schilderijen ook tof zijn.
Had deze wel aan de muur verwacht bij je:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Audi a5 cabrioquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ook ik ben daar schuldig aan![]()
Al ga ik dan vooral kijken naar welke auto ik wil
Dat ook iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor...echt de allerduurste woningen bekijken... en dan keihard lachen om het oubollige interieur
Ah joh soms is een beetje dromen wel okayquote:
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah joh soms is een beetje dromen wel okay.
Is voornamelijk metaal bewerken ipv schilderen. Geeft zo'n effect:quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet na te maken kunnen zijn?
Ik denk dat als ik die vriend van mij vraagt, hij dit wel na kan maken. Hij zou er slechts wat tijd voor nodig hebben uiteraard en het zou niet perfect zoals die worden natuurlijk.
Scharrels, altijd makkelijk om een huis mee te vullen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schilderij gekregen van een scharrel.
Abstracte kunst maakt hij. Ik vind het mooi
Ik durf te wedden dat er in NL wel iemand te vinden is die dat zo voor je namaakt. Maar of dat nou net zo duur is of goedkoper..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is voornamelijk metaal bewerken ipv schilderen. Geeft zo'n effect:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Had deze wel aan de muur verwacht bij je:Zag wel een leuke voor op het raam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouwen aan de muur ga ik dumpen![]()
Importkosten? Wut?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer dat je waarschijnlijk nog importkosten moet betalen
Probleem is vaak dat als ik iets in mn hoofd heb het er niet isquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een schilderij gekregen van een scharrel.
Abstracte kunst maakt hij. Ik vind het mooi
Schijnt een lastige techniek te zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er in NL wel iemand te vinden is die dat zo voor je namaakt. Maar of dat nou net zo duur is of goedkoper..
je moet aaaaltijd invoerkosten betalen toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt ja. Maar je zou ze kunnen vragen een laag prijsje op de verpakking te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
I.p.v. eigenwijs er tegenin blijven gaan kan je het ook gewoon opzoeken/uitzoekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt een lastige techniek te zijn...
Vrouwen aan de muurquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag wel een leuke voor op het raam:
[ afbeelding ]
Die vrouwen aan de muur ga ik dumpen
Alleen buiten de EU. +-30% van het bedrag als het daarbuiten is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
je moet aaaaltijd invoerkosten betalen toch?
Ligt aan de prijs. Onder 150,- betaal je geen invoerrechten. BTW moet altijd, maar je hebt het uit Europa wellicht?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Importkosten? Wut?
Toen ik daar had besteld, was het alleen het schilderij en de verzendkosten. Niets meer, niets minder.
Gele ramenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag wel een leuke voor op het raam:
[ afbeelding ]
Die vrouwen aan de muur ga ik dumpen
Importkosten komen er ook alleen maar als de douane besluit om net jouw pakje apart te houden en te onderzoekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Importkosten? Wut?
Toen ik daar had besteld, was het alleen het schilderij en de verzendkosten. Niets meer, niets minder.
Etsy = in Amerika. Althans, ik weet niet anders dan dat. En ik heb voor meer dan 150 daarvandaan gehaald. Niets dan shippingkosten moeten betalen, naast de prijs voor het schilderij. Het gaat gewoon vanuit het huis van die persoon naar jouw huis he. Niet via een bedrijf ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt aan de prijs. Onder 150,- betaal je geen invoerrechten. BTW moet altijd, maar je hebt het uit Europa wellicht?
Jij doet net zo eigenwijs, alsof dat soort artiesten volop te vinden zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I.p.v. eigenwijs er tegenin blijven gaan kan je het ook gewoon opzoeken/uitzoekenJeetje
Playing hard to getquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I.p.v. eigenwijs er tegenin blijven gaan kan je het ook gewoon opzoeken/uitzoekenJeetje
ligt eraan waar het vandaan komt en hoe het verzonden wordt. En dan kan je soms nog geluk hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Importkosten? Wut?
Dat zeg ik niet. Maar ik ga ervanuit dat er in Nederland vast wel zo iemand te vinden is. Ik denk ik oplossingen, jij in problemen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij doet net zo eigenwijs, alsof dat soort artiesten volop te vinden zijn
Gewoon ervoor zorgen dat je een scharrel bij de douane hebt werken zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Importkosten komen er ook alleen maar als de douane besluit om net jouw pakje apart te houden en te onderzoeken
Dan is het als gift verzondenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Etsy = in Amerika. Althans, ik weet niet anders dan dat. En ik heb voor meer dan 150 daarvandaan gehaald. Niets dan shippingkosten moeten betalen, naast de prijs voor het schilderij. Het gaat gewoon vanuit het huis van die persoon naar jouw huis he. Niet via een bedrijf ofzo.
Iedereen kan op etsy zijn spullen verkopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Etsy = in Amerika. Althans, ik weet niet anders dan dat. En ik heb voor meer dan 150 daarvandaan gehaald. Niets dan shippingkosten moeten betalen, naast de prijs voor het schilderij. Het gaat gewoon vanuit het huis van die persoon naar jouw huis he. Niet via een bedrijf ofzo.
Die houden alles aan tegenwoordig hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Importkosten komen er ook alleen maar als de douane besluit om net jouw pakje apart te houden en te onderzoeken
En anders maak je een foto met je tellie en stuur je dat :pquote:
Die button was er al, ze hebben alleen de kleur veranderd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
Wut ik ben er een paar weken niet en ineens zie ik een like button onderaan de pagina
[..]
Iedereen kan op etsy zijn spullen verkopen.
Oke. Dan heb ik dus nu al 4 dingen per toeval allemaal uit Amerika gehaaldquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
Wut ik ben er een paar weken niet en ineens zie ik een like button onderaan de pagina
[..]
Iedereen kan op etsy zijn spullen verkopen.
Wat is het probleem dan ook alweer? Jij begon daarover...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik ga ervanuit dat er in Nederland vast wel zo iemand te vinden is. Ik denk ik oplossingen, jij in problemen.
Ah, hij valt iig wel op nu dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die button was er al, ze hebben alleen de kleur veranderd.
Serieus?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die houden alles aan tegenwoordig hoor
Owja....moment...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
En anders maak je een foto met je tellie en stuur je dat :p
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan ook alweer? Jij begon daarover...
Een paar jaar terug was alles nog beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Paar jaar terug viel dat nog wel mee
Laatste tijd maken ze alles open lijkt wel, 4-5jaar terug was het minder inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Nee, dat gaat redelijk random, officieel moet je op alles boven de 30 euro wat van buiten de EU komt importkosten betalen, in de praktijk laten ze bijna alles onder de 250 euro doorgaan en daarboven is het een loterij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
je moet aaaaltijd invoerkosten betalen toch?
Ik bestel regelmatig iets van over de grens, en 5 jaar geleden ofzo had je nog wel eens geluk, maar tegenwoordig is het altijd raakquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Nee hoor, heel veel komt ook uit oost Europa, Azie, Afrika, etc.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een oplosing voor een probleem dat ik niet heb. Ik heb zoiets liever origineel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij wil zo'n schilderij. Ik bied je oplossingen om uit te gaan zoeken hoe je aan zo'n schilderij kan komen als je die niet via Etsy wil bestellen. Maargoed, laat ook maar
Oh lache dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat gaat redelijk random, officieel moet je op alles boven de 30 euro wat van buiten de EU komt importkosten betalen, in de praktijk laten ze bijna alles onder de 250 euro doorgaan en daarboven is het een loterij.
Ze vertrouwen die lui uit de grensstreek gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig iets van over de grens, en 5 jaar geleden ofzo had je nog wel eens geluk, maar tegenwoordig is het altijd raak
Lees nog eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, heel veel komt ook uit oost Europa, Azie, Afrika, etc.
Waarom begin je er dan over?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een oplosing voor een probleem dat ik niet heb. Ik heb zoiets liever origineel.
Wel nee, heb redelijk wat spullen uit de USA laten komen de laatste tijd, zonder iets te betalen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die houden alles aan tegenwoordig hoor
Zou me daar met het oog op het nieuw jaar toch maar eens in gaan verdiepen. Ze hebben hele mooie dure dingen in het buitenland.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh lache dat wist ik niet. Ik heb nog nooit wat besteld uit het buitenland
..
Wellicht gewoon geluk gehad of dat ze toch een distributie centrum binnen de EU hadden oid.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bestel regelmatig van over de grens en heb nooit van importkosten gehoord?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was alles nog beter.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste tijd maken ze alles open lijkt wel, 4-5jaar terug was het minder inderdaad.
Mijn ex haalde regelmatig kleding uit Amerika. We hebben 2x gehad dat de douane het vast hield tot we een x-bedrag hadden bijbetaald.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig iets van over de grens, en 5 jaar geleden ofzo had je nog wel eens geluk, maar tegenwoordig is het altijd raak
Boven de 1000 euro houden ze wel alles aan, maar daaronder niet in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van binnen of buiten Europa?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bestel regelmatig van over de grens en heb nooit van importkosten gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |