We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens uitzoeken wat ze wel leuk vind dan en daar eens over beginnen
Straks heeft ze watervreesquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzo
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonenquote:
Uur rijden naar de zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonen
Ik wilde net zeggen, jij woont toch helemaal niet aan zeequote:
Dan hebben we Amersfoort aan zee..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
je woont toch in zeeland?
dat is te dicht bij de zee
als de dijken breken....
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik woon aan de goede kant als het mis gaat en ik ben echt zo bang voor de zee dat ik echt niet graag aan de verkeerde kant zou wonen hoor
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorpquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zee
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorp
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel ergquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Ik woon juist aan het water, lekker rustigquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel erg
slechte combi
ik weet ook wel dat de kans klein is dat er een nieuwe watersnoodramp komt, maar ik woon gewoon liever aan de kant van nederland die niet onder water ligt
Valt tegen hoor, een groot deel zit meer dan 1 meter onder NAP, dus bij een serieuze doorbraak staat daar gewoon meer dan 1 meter water. Dan moet je een beste auto hebben wil je daar doorheen komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Welk feest?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
Ik wilde even doorgeven dat Fera en ik ook op de par-teh komen.
Gr gr.
Housewarming van pup?quote:
quote:
Patat! *nom*quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is patat geworden want de Italiaan is op vakantie![]()
Nu moest ik 55 stappen heen en 55 stappen terug lopen
Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik kom uit Brabant kut!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
je woont toch in zeeland?
dat is te dicht bij de zee
als de dijken breken....
Laat maar doorbreken die dijken, dan trek ik gewoon m'n droogpakkie aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorp
Haiquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
Ik wilde even doorgeven dat Fera en ik ook op de par-teh komen.
Gr gr.
niet zeelandquote:
Surinamerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, ik ga nog even uitrekenen enzo
Ik ga denk ik ook voor patat!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn pokke dingen om op te hangenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens word ik gek van mijn afzuigkap, kut dingAls die hangt dan ga ik ook mooi even niks meer doen
Ik mag jouw moeder welquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is grappig!!
Tal, ik kom rond 7 uur even langs bij je.
- Slecht plan wel
Waarom dat dan?
- Omdat ik vanaf kwart voor 7 voetbal zit te kijken
Maar je moet mij even helpen?
- Prima, dat kan tussen nu en kwart voor 7 en vanaf half 9![]()
Waarom ben je niet gewoon net als ik voor feyenoord!!
Ach kom op, het mensje dacht dat Van Basten de trainer van feyenoord was.quote:
Ach die heeft samen gespeeld met Koeman. Tellen we goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach kom op, het mensje dacht dat Van Basten de trainer van feyenoord was.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die heeft samen gespeeld met Koeman. Tellen we goed
Ja maar nog wel in Brabantquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet zeeland
je woont toch voorbij bergen op zoom?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:32 schreef Viro het volgende:
Oh ja unban, stomme mod die mijn ban wou verlengen:Waar kan ik die DM's vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alles voorbij breda telt voor mij al niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar nog wel in Brabant![]()
Had liever in Zeeland gewoon maarja...
Nee, want we hebben een autoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al definitief was, maar leuk![]()
Moest ik jullie nog ophalen op het station?
Wat is t geworden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een auto
Wacht, watquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een Hyundai i10Hebben we gewoon gekregen van haar ouders
Ah tofquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een auto
Alles voorbij Breda telde niet toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
een feestje en ik ven gewoon niet uitgenodigd?
auw
als brabantquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles voorbij Breda telde niet toch?![]()
Dat je dat durftquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als brabant
ik kom ook wel eens buiten brabant hoor
vanavond zelfs
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
auw
Het is geen algemene Fok meet ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
auw
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggenquote:
Yeah shake that fine ass !!quote:
mooi, dan kan ik gewoon komenquote:
Mooiquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggen
Doe ik ook niet hoor, ik zeg alleen dat ze niet de enige isquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan daar echt niet wakker van liggen
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Come on and shake it with me!!!![]()
Is volgend weekend toch? Dan doe ik hutspot eten bij de oma van GvsEquote:
Succes met de kerststallenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
[..]
Is volgend weekend toch? Dan doe ik hutspot eten bij de oma van GvsE![]()
![]()
Dat is sowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
Dat laat ik GvsE doen, ik ga mij ontfermen over de hutspotquote:
Het schijnt nogal veel te zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat laat ik GvsE doen, ik ga mij ontfermen over de hutspot
True storyquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie lok je met Zuurkool, hele bergen zuurkool
Had je trouwens nu een DM gestuurd? Heb niks gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie lok je met Zuurkool, hele bergen zuurkool
Jazeker, al vlak nadat ik die post gedaan had eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je trouwens nu een DM gestuurd? Heb niks gehad volgens mij.
Ik heb foto's gezien. Het is inderdaad heel erg veel!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het schijnt nogal veel te zijn
Meh, mij niet gezien. Ik hou niet van hutspot
Oh nu zie ik hemquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jazeker, al vlak nadat ik die post gedaan had eigenlijk..
Heel verhaaltje erin ook over iets terug doen voor iemand..
Wat zal GvsE dat leuk vindenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien. Het is inderdaad heel erg veel!!
En lief als ik ben heb ik er nog 1 gekocht voor oma
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit danquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hem
[..]
Wat zal GvsE dat leuk vinden
Hmm daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje meer of minder maakt ook niet meer uit dan
Ja maar veel langer dan een dag zpu ik het niet riskerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm 500gram aardappelschijfjes is een beetje veel voor 1 persoon. Als de houdbaarheidsdatum op vandaag staat, kun je het dan nog bewaren (schijfjes in koelkast)?
Hmm oke, dank je ;Pquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar veel langer dan een dag zpu ik het niet riskeren![]()
Maar ik ben echt een zeurmiep daar in
Ja joh, kan je prima morgen en misschien zelfs overmorgen nog bakken. Die data zijn altijd voorzichtig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm 500gram aardappelschijfjes is een beetje veel voor 1 persoon. Als de houdbaarheidsdatum op vandaag staat, kun je het dan nog bewaren (schijfjes in koelkast)?
Okequote:Op zaterdag 7 december 2013 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, kan je prima morgen en misschien zelfs overmorgen nog bakken. Die data zijn altijd voorzichtig.
Ik niet, jij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen vanavond?
Volgende keer gewoon aardappelen kopen dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |