SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
@ verbosity: bedankt ga ik doen!
@ beach: ik heb een goed voedingsschema.Nagekeken door Dreamerbulk en Stereo.
![]()
@TT You need drugs to perform?
[ Bericht 54% gewijzigd door Klokov op 07-12-2013 17:23:50 (INB4 Straatsoldaat) ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Niks mis met Rippletits.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
You're Not Doing The Program
[ afbeelding ]Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...Confidence through competence![]()
Maaltijden anders timen? Anderhakf uur.voor je workout flink wat carbs voor de energie? IF een idee misschien?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef ssebass het volgende:
Wil iets droger worden en eet nu op onderhoud, maar val echt bij elke training bijna flauw. Niet te doen...Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De definitie van op onderhoud eten is: geen vet eraf en geen vet erbij."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ben aan het afbouwen. Zit nu op onderhoud en ga er straks onder. Bouw af omdat ik anders meteen omval. Gooien jullie het wel meteen om?Confidence through competence![]()
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Je moet ff voor jezelf kijken wat je het fijnst vindt en niet aan methodes of dogma's houden. Er zijn heel veel wegen naar Rome.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.Confidence through competence![]()
Had zelf goed resultaat met IF alleen de eerste 2 weken echt ziekelijke koppijn dat welquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te kijken naar IF. Las hier veel goede ervaringen. Al vind ik persoonlijk mijn cals verdeeld over de dag fijner, maar misschien werkt IF wel beter bij mij. Ga eens over denken om dat als experiment te doen.![]()
Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen.If not now, then when.![]()
Je hoeft idd niet fat as fuck te zijn als je goede cycles doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook mooi om te zien hoe fucking lean Dan blijft. Toch een voorbeeld voor vele (elites) dat je niet fat as fuck hoeft te zijn om records te smashen..
Dan Green is wel een baas though. Altijd mooi om hem te zien lifts , vooral die sumo deadlifts. En lang haar is ook gewoon alpha. En nog een goed uitziende vrouw ook.![]()
Ik drink alleen water tijdens het trainen, en tijdens karate lessen drink ik helemaal niks want van ongemak wordt je sterkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Eet voor mijn training wel altijd wat. Alleen avond ervoor weinig carbs gehad en dat merk ik. Heb tijdens trainen alleen water. Zie veel anderen met mix dingen. Wat drinken jullie tijdens het trainen? Iets met dextrose? Voel dat er soms nog wat spierkracht in zit maar niet alles meer kan geven.![]()
![]()
Hoe zit dat dan met het eten na de training?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is afbouwen idd wel een goed idee. Henk heeft een goeie tip: probeer je eten te concentreren rondom je training. Als je het extreem wil doen, dan zit je aan Leangains / IF-stijl van eten. Eet genoeg glucose (lees: zetmeel, dus brood/pasta/rijst/aardappels etc.) om je glycogeenniveau adequaat te houden voor een zware training.![]()
Dit is trouwens ook een leuk channel: https://www.youtube.com/user/jimmcd1234/videos Prima commentaar vaak.If not now, then when.![]()
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Alleen water drinken is toch normaal?quote:Op zondag 8 december 2013 05:16 schreef fathank het volgende:
Als ik al wat drink tijdens een workout is het water. Ben behoorlijk gewend aan inspanning zonder te drinken of eten dus denk niet dat ik heel representatief ben. Aan de andere kant is het ook een mentaal spelletje. Je kunt lichamelijk zoveel meer dan dat je zelf denkt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
100KG zou nog wel eens kunnen lukken fathank, alleen het lijkt zo raar want soms zie je van die beesten en die doen dan max 90KG squat en dan ik als 16 jarige die er net 3 maandjes trained die ff 100 squat, like wtf![]()
![]()
In de periode van 32-48 uur na je training eet je idealiter genoeg eiwitten en boven onderhoud om spiergroei te stimuleren.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met het eten na de training?
Eet je onder onderhoud en/of niet genoeg eiwitten, heb je geen optimale anabole repons, en kan zelfs catabool zijn.
Daarom ook Leangains protocol: het bulk van je voedsel wordt niet gegeten in de periode dat je lichaam in rust is, maar in de periode na de training, zodat je in die specifieke periode 'boven onderhoud' eet terwijl je *gemiddeld netto genomen* onder onderhoud eet en dus vet verliest. <- geen geheim dit hoe Berkhan het heeft uitgelegd, maar veel mensen snappen niet dat dit de crux is van het Leangains verhaal.
Overigens is nooit bewezen dat dit Leangains-stijl eten ook daadwerkelijk tot meer kracht / meer hypertrofie leidt (zegt Berkhan ook), maar de theorie klopt zover bekend. Of er ook daadwerkelijk invloed is, is een tweede.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 08-12-2013 13:22:03 ]Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: