Verleiding is grootquote:Op zondag 15 december 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog een fun bike?
http://www.speurders.nl/o(...)7474255.html?sr_ab=0
Best goede deal dacht ik zo
Ja ik zocht even naar iets pekel achtigs, dat is dit niet! Maar die prijs is wel erg laag!quote:
tsja, dat zou mijn reactie ook zijn gok kk zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je nooit daadwerkelijk spiegeltjes schopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
KAK, dat ik dit zelf niet voorzagquote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Ah, daar is het geel alduidelijke voortekenen. Over twee jaar heb je een volledig gele helm en over vier jaar rijd je BMW
quote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Ah, daar is het geel alduidelijke voortekenen. Over twee jaar heb je een volledig gele helm en over vier jaar rijd je BMW
De teloorgang is in gang gezetquote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, ik heb de gele helm overgeslagen en rij nu ook BMWquote:Op maandag 16 december 2013 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Het virus wordt dus agressieverquote:Op maandag 16 december 2013 21:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de gele helm overgeslagen en rij nu ook BMW
Ik zag hetquote:
Ja maar ook jij komt gewoon van Suzuki af. Alleen ben jij via Honda aan de BMW gegaan, da's minstens zo erg als via een gele helm.quote:Op maandag 16 december 2013 21:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de gele helm overgeslagen en rij nu ook BMW
Heb de Honda ook nog btwquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja maar ook jij komt gewoon van Suzuki af. Alleen ben jij via Honda aan de BMW gegaan, da's minstens zo erg als via een gele helm.
Wanneer komt de bmw?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
oh no yellow!
En voor gummie de ideale funbike!
http://www.speurders.nl/o(...)7668627.html?sr_ab=0
Ik zal maar geen pan plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |