En spontaan niet koud meer, da's ook wel een voordeel vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging nog bijna op m'n plaat ook trouwens, vanuit de garage - rotonde iets te fanatiek, en het achterwiel ging rechtdoor. Ik wist 'm echter weer omhoog te worstelen, maar ik was wel meteen wakker
ohhh appeltje eitje dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Dekatria het volgende:
Nieuwe probleem bleek een bougiedop die er niet goed terug op was gezet door de garage. De Alp bromt eindelijk weer als vanouds
Leuk, volg die kerel ookquote:
P187 zakt beetje in, motortrippin is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:24 schreef Salatrel het volgende:
P187 RoyalJordanian en Mototrippin zijn ook tof
OrcaGT, en oli333 ook niet te vergeten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:24 schreef Salatrel het volgende:
P187 RoyalJordanian en Mototrippin zijn ook tof
Niet terwijl je stil voor het desbetreffende slachtoffer staat natuurlijk; dan ben je wel érg dom bezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je nooit daadwerkelijk spiegeltjes schopen
Buiten dat gebruiken veel mensen die spiegel toch nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet terwijl je stil voor het desbetreffende slachtoffer staat natuurlijk; dan ben je wel érg dom bezig![]()
Sowieso is het een kutaktie natuurlijk, maar ik kan me toch wel situatie's terug voor de geest halen dat ik ook de neiging had om een spiegel, spoiler of antenne van een auto te amputeren. Sommige losers brengen je gewoon moedwillig in gevaar, en dan is een spiegeltje eigenlijk maar een klein offer
Is een RD03quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik dacht vanmiddag trouwens even dat ik SD's ouwe motor hier in de stad op een draaimolen zag staan![]()
[ afbeelding ]
Ah, da's jammer. Anders had ik je even het adres van die uitbater doorgestuurd, had je hem terug kunnen gaan vorderen.quote:
FOK!MC op de zwarte lijst in den Boschquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Anders had ik je even het adres van die uitbater doorgestuurd, had je hem terug kunnen gaan vorderen.
Jah, dat was lueck geweestquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Anders had ik je even het adres van die uitbater doorgestuurd, had je hem terug kunnen gaan vorderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |