hoe laat was dat? om 21:15 was het wel mistig maar niet glad oid... beslagen vizier ook geen last van gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm gisteren waren zo mogelijk de slechtst mogelijke omstandigheden om motor in te rijden.
Wegdek bevroren dus her en der spekglad. Met de motor niet geslipt maar met de auto wel al was dat expresmaar de lucht net één graad boven nul, dus stervenskoud helemaal met die mist. Vochtige lucht en temperatuur tussen 0 en 6 betekend ook meteen carb freezing dus een bokkende motor, zeker leuk op gladde wegen. Vizier beslagen en automobilisten óf zonder licht óf met de complete mistlichtenkermis
Leuk was anders inderdaad
Gisteren om een uurtje of 3quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe laat was dat? om 21:15 was het wel mistig maar niet glad oid... beslagen vizier ook geen last van gehad
Moet zeggen dat het hier gelukkig boven nul bleef, dus glad was het niet echt, maar dat hele tiefuseind met mijn vizier open. Mijn ogen doen nog zeerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm gisteren waren zo mogelijk de slechtst mogelijke omstandigheden om motor in te rijden.
Wegdek bevroren dus her en der spekglad. Met de motor niet geslipt maar met de auto wel al was dat expresmaar de lucht net één graad boven nul, dus stervenskoud helemaal met die mist. Vochtige lucht en temperatuur tussen 0 en 6 betekend ook meteen carb freezing dus een bokkende motor, zeker leuk op gladde wegen. Vizier beslagen en automobilisten óf zonder licht óf met de complete mistlichtenkermis
Leuk was anders inderdaad
en? hoe is het met de patient?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef Dekatria het volgende:
Morgen even langs de monteur, eindelijk eens kijken wat eraan scheelt.
Monteur vond het een raar geluid, wist niet echt wat het was. Ze gaan er vandaag naar kijken, dus morgen weten we dus hopelijk meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer ophalen![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Het probleem is daar! Het was niets met de kleppen, as it turned out.Had je dan niks in de gaten met rijden? Lijkt mij aannemelijk dat er compressieverlies ontstaat door eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Scheelt dat dit dus m'n eigen schuld wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef BlackLining het volgende:
Een losgetrilde bougie? Ik wist niet dat Yamaha ook TransAlps maakte
Natuurlijk. Ik kachel net de oprit op. Het is nu prima te doen nog.quote:
hoe wat waar wanneer perenijsje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Nou, blok klinkt weer prima, maar de motor rijdt voor geen kut ineens. Koppeling lijkt opeens bijna niet te bestaan, hij houdt in, en alles onder de 3000 toeren vindt'ie maar niks. Alles wat dus geen probleem was vanmorgen, is nu dus een issue.
Morgen dus weer terug.
daarna ijsje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze fiksen het maar eerst, graties enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |