I knowquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb toentertijd het formuliertje van mag ingevuld. Doen zij de rest en je krijgt netjes terugkoppeling per mail. Ze belden me zelfs omdat ze het juiste kruispunt niet konden vinden
heb je ook koffers?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik word knettergek van dat parkeerlicht op mijn motorzit op het contact natuurlijk recht naast het stuurslot dus zo nu en dan gaat ie per ongeluk aan. Gisterenavond dus ook schijnbaar. Sinds kort gaat met de verlichting ook nog eens de handvatverwarming aan. Vanmorgen dus weer een lege accu en een blok zo rond de 0 graden aanrennen ga ik niet eens proberen
Vierde keer alweer dat deze accu leeg geweest is, toch maar meteen even een nieuwe besteld..
Nu dus met de bus naar het werk
Koffers op een Banditquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je ook koffers?
leg je daar een grote accu in
Je moet ook zorgen dat het contact gestuurd is je handvatverwarmingquote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik word knettergek van dat parkeerlicht op mijn motorzit op het contact natuurlijk recht naast het stuurslot dus zo nu en dan gaat ie per ongeluk aan. Gisterenavond dus ook schijnbaar. Sinds kort gaat met de verlichting ook nog eens de handvatverwarming aan. Vanmorgen dus weer een lege accu en een blok zo rond de 0 graden aanrennen ga ik niet eens proberen
Vierde keer alweer dat deze accu leeg geweest is, toch maar meteen even een nieuwe besteld..
Nu dus met de bus naar het werk
Dat is het.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat het contact gestuurd is je handvatverwarming
Nog beter lezenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zou ik eens goed nameten of je geen lekstroom hebt
Sorry tis vroeg maar nu snap ik er geen kloot meer van al staat je licht op het contact en die doe je er perongeluk op als je hem op stuurslot zet dan maakt dat toch geen flikker uit want dat staat toch uit hoe kom je dan steeds aan je lege accu ???quote:
Contact te ver doordraaien gaat ie op parkeerlicht. En dan gaat dus het hele lichtcircuit weer lopen. Daarop zit ook de handvatverwarming.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Sorry tis vroeg maar nu snap ik er geen kloot meer van al staat je licht op het contact en die doe je er perongeluk op als je hem op stuurslot zet dan maakt dat toch geen flikker uit want dat staat toch uit hoe kom je dan steeds aan je lege accu ???
Oke nu snap ik hem!!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Contact te ver doordraaien gaat ie op parkeerlicht. En dan gaat dus het hele lichtcircuit weer lopen. Daarop zit ook de handvatverwarming.
Dus, op stuurslot niks aan de hand, 2 a 3 mA lekstroom (alarm) maar gaat het parkeerlicht aan gaat het harder. Zeker als met die verlichting ook de verwarming meegaat. Dan zit je totaal al tegen 1.5A 'lek'stroom en dan is het zo afgelopen natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Maegrim het volgende:
is de accu van de C1 wel groot genoeg?
Ik heb die wel eens leeggestart met de Bandit jaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Maegrim het volgende:
is de accu van de C1 wel groot genoeg?
Die staat in de garage, laatst nog uitgelatenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het ondertussen met de VFR?
Netjes gepoetst en pekelvrij weggezet?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Die staat in de garage, laatst nog uitgelaten
Misschien kun je de Alp van Deka overnemen?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen toch maar weer wat rond voor een oud hok. Iets erbij waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn
Die maakt alleen wel funky geluidjes toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Misschien kun je de Alp van Deka overnemen?
Pekelvrij omdat dat net was voor het strooien begon, gepoetst echt nietquote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Netjes gepoetst en pekelvrij weggezet?
Ik kijk ondertussen toch maar weer wat rond voor een oud hok. Iets erbij waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn
meer zicht heb jij toch ook niet nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Maegrim het volgende:
De hele dag niet meer dan 200m zicht gehad
Mm gisteren waren zo mogelijk de slechtst mogelijke omstandigheden om motor in te rijden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Yreal het volgende:
Ik vond die mist van gisternacht maar niks. Ik reed op de A4 van Amsterdam naar leiden, je zag amper de hsl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |