abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134122309
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

heb toentertijd het formuliertje van mag ingevuld. Doen zij de rest en je krijgt netjes terugkoppeling per mail. Ze belden me zelfs omdat ze het juiste kruispunt niet konden vinden :P
I know :) heb er al meerdere doorgegeven in Den Bosch, zijn allemaal stukken beter nu.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134140918
Ik word knettergek van dat parkeerlicht op mijn motor :') zit op het contact natuurlijk recht naast het stuurslot dus zo nu en dan gaat ie per ongeluk aan. Gisterenavond dus ook schijnbaar. Sinds kort gaat met de verlichting ook nog eens de handvatverwarming aan. Vanmorgen dus weer een lege accu en een blok zo rond de 0 graden aanrennen ga ik niet eens proberen :')

Vierde keer alweer dat deze accu leeg geweest is, toch maar meteen even een nieuwe besteld..

Nu dus met de bus naar het werk :r

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 11-12-2013 09:12:27 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 11 december 2013 @ 09:14:46 #103
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_134141093
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BlackLining het volgende:
Ik word knettergek van dat parkeerlicht op mijn motor :') zit op het contact natuurlijk recht naast het stuurslot dus zo nu en dan gaat ie per ongeluk aan. Gisterenavond dus ook schijnbaar. Sinds kort gaat met de verlichting ook nog eens de handvatverwarming aan. Vanmorgen dus weer een lege accu en een blok zo rond de 0 graden aanrennen ga ik niet eens proberen :')

Vierde keer alweer dat deze accu leeg geweest is, toch maar meteen even een nieuwe besteld..

heb je ook koffers?
leg je daar een grote accu in
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_134141140
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

heb je ook koffers?
leg je daar een grote accu in
Koffers op een Bandit :') nee, die heb ik niet..

Mijn buurman heeft zijn motor op stal staan. Even gevraagd, ik mag hem nu bij hem onder het raam parkeren. Voer ik ff een druppellader door het raam heen en dan gaat ie daar maar aan.
pi_134141237
quote:

Je moet ook zorgen dat het contact gestuurd is je handvatverwarming
pi_134141269
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef klawie het volgende:

[..]

Je moet ook zorgen dat het contact gestuurd is je handvatverwarming
Dat is het.

Le-zen :')
pi_134141329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is het.

Le-zen :')
Dan zou ik eens goed nameten of je geen lekstroom hebt
pi_134141363
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zou ik eens goed nameten of je geen lekstroom hebt
Nog beter lezen :')
pi_134141490
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog beter lezen :')
Sorry tis vroeg maar nu snap ik er geen kloot meer van al staat je licht op het contact en die doe je er perongeluk op als je hem op stuurslot zet dan maakt dat toch geen flikker uit want dat staat toch uit hoe kom je dan steeds aan je lege accu ???
pi_134141561
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef klawie het volgende:

[..]

Sorry tis vroeg maar nu snap ik er geen kloot meer van al staat je licht op het contact en die doe je er perongeluk op als je hem op stuurslot zet dan maakt dat toch geen flikker uit want dat staat toch uit hoe kom je dan steeds aan je lege accu ???
Contact te ver doordraaien gaat ie op parkeerlicht. En dan gaat dus het hele lichtcircuit weer lopen. Daarop zit ook de handvatverwarming.

Dus, op stuurslot niks aan de hand, 2 a 3 mA lekstroom (alarm) maar gaat het parkeerlicht aan gaat het harder. Zeker als met die verlichting ook de verwarming meegaat. Dan zit je totaal al tegen 1.5A 'lek'stroom en dan is het zo afgelopen natuurlijk.
pi_134142492
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Contact te ver doordraaien gaat ie op parkeerlicht. En dan gaat dus het hele lichtcircuit weer lopen. Daarop zit ook de handvatverwarming.

Dus, op stuurslot niks aan de hand, 2 a 3 mA lekstroom (alarm) maar gaat het parkeerlicht aan gaat het harder. Zeker als met die verlichting ook de verwarming meegaat. Dan zit je totaal al tegen 1.5A 'lek'stroom en dan is het zo afgelopen natuurlijk.
Oke nu snap ik hem!!
pi_134142600
quote:

pi_134150899

:+
pi_134150938
is de accu van de C1 wel groot genoeg?
pi_134152407
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Maegrim het volgende:

Hoe gaat het ondertussen met de VFR?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_134153122
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb die wel eens leeggestart met de Bandit ja :D maar dat was toen er iets mis ging in de carbs en het motorblok vol benzine stond. Toen was ie zodanig ongesteld dat ie een dik kwartier heeft moeten starten.
pi_134157016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:43 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Hoe gaat het ondertussen met de VFR?
Die staat in de garage, laatst nog uitgelaten :P
  woensdag 11 december 2013 @ 21:48:26 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134167426
Motor is weer gemaakt *O* Hij heeft een kleine beurt gehad (incl nieuwe remblokken voor) en ze hebben niks groots kunnen vinden. Dan weet ik iig dat er niet iets 'ernstig' aan de hand is, dus ik kan weer even vooruit.

In het voorjaar weer tijd voor een beurt, maar dat hoop ik dan zelf te gaan doen met hulp van een vriend :)

Als het goed is zaterdag weer ophalen en gelijk maar weer rondje rijden (als het weer het toelaat :P)
The line is a dot to you!
pi_134180759
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Die staat in de garage, laatst nog uitgelaten :P
Netjes gepoetst en pekelvrij weggezet? :P

Ik kijk ondertussen toch maar weer wat rond voor een oud hok. Iets erbij waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn :P
pi_134182421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik kijk ondertussen toch maar weer wat rond voor een oud hok. Iets erbij waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn :P
Misschien kun je de Alp van Deka overnemen?

:P
pi_134183609
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Misschien kun je de Alp van Deka overnemen?

:P
Die maakt alleen wel funky geluidjes toch? :P
pi_134184717
Ik vond die mist van gisternacht maar niks. Ik reed op de A4 van Amsterdam naar leiden, je zag amper de hsl
pi_134185677
De hele dag niet meer dan 200m zicht gehad :{
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Netjes gepoetst en pekelvrij weggezet? :P

Pekelvrij omdat dat net was voor het strooien begon, gepoetst echt niet :P
pi_134185704
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef Maegrim het volgende:
De hele dag niet meer dan 200m zicht gehad :{
meer zicht heb jij toch ook niet nodig :P
pi_134189446
quote:
15s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Yreal het volgende:
Ik vond die mist van gisternacht maar niks. Ik reed op de A4 van Amsterdam naar leiden, je zag amper de hsl
Mm gisteren waren zo mogelijk de slechtst mogelijke omstandigheden om motor in te rijden.

Wegdek bevroren dus her en der spekglad. Met de motor niet geslipt maar met de auto wel al was dat expres :9 maar de lucht net één graad boven nul, dus stervenskoud helemaal met die mist. Vochtige lucht en temperatuur tussen 0 en 6 betekend ook meteen carb freezing dus een bokkende motor, zeker leuk op gladde wegen. Vizier beslagen en automobilisten óf zonder licht óf met de complete mistlichtenkermis :{

Leuk was anders inderdaad :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')