abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2013 @ 18:28:05 #76
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134088153
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef BlackLining het volgende:
Doe je de kleppen niet zelf Deka?
Als het op dingen in het motorblok aankomt doe ik het liever niet zelf nee. Doodsbang dat ik het verkut en de boel in de soep trek.
  maandag 9 december 2013 @ 18:38:01 #77
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134088410
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 18:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als het op dingen in het motorblok aankomt doe ik het liever niet zelf nee. Doodsbang dat ik het verkut en de boel in de soep trek.
dat heb ik dus ook, ben best technisch, maar dat blijft eng
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134088711
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik niet, want dan mag je die gaan zoeken onderin het carter :+

Zal wel gewoon wat verschoven zijn. Mijn kleppen verstrellen zich in 6000 km makkelijk 0.25mm. Dan gaat het toch wel herrie maken.

Doe je de kleppen niet zelf Deka?
Is klote werken met een alp, geloof mij :+ Frame en radiator zitten zwaar in de weg.
Mss is idd het moertje verschoven en das niet raar gezien de minimale vrijheid die je krijgt daar met het stellen.
  maandag 9 december 2013 @ 19:35:08 #79
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134090651
Voor gummie, beetje van alles

of

pi_134094412
Pics van het slachtoffer

Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee ga doen. Sowieso dacht ik dat 'ie er veel erger aan toe was, maar total loss is ie sowieso wel (heb er 900 voor betaald).

- motor als schademotor verkopen (kost weinig tijd, levert weinig op)
- motor in onderdelen verkopen (kost veel tijd, levert veel op)
- andere TA zoeken die motorische of achterschade heeft en er 1 van bouwen
  maandag 9 december 2013 @ 20:48:46 #81
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134094489
DAMN!
Maar hoe ben je er zelf nu aan toe?

Ik wil je pro-duro wel nieuw baasje geven ;)
En de rest kan je wel aan deka en gummie slijten :P

En dan speel je kerstman voor jezelf!

[ Bericht 16% gewijzigd door KneusTeun op 09-12-2013 20:58:42 ]
pi_134095070
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
DAMN!
Maar hoe ben je er zelf nu aan toe?

Ik wil je pro-duro wel nieuw baasje geven ;)
En de rest kan je wel aan deka en gummie slijten :P
Ik heb op MF vandaag een post en een aantal reacties geplaatst:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/25679947#25679947

In het kort:

Na negen dagen ziekenhuis (met wat bloed-hb-complicaties) mocht ik naar huis. Daar langzaam aangesterkt en nu heb ik weer veel energie. Bloed is weer op normale waarden. Ik heb nog wel last van mijn rug als ik rechtop zit.

Twee keer per week moet ik naar de fysio, omdat mijn knie helemaal vastzat en ik natuurlijk nog niet direct kan lopen. Vandaag kon ik mijn knie meer dan 110 graden buigen (dus een eindje verder dan een haakse hoek), alweer een stuk meer dan de vorige keer. Lopen met krukken gaat prima.

Ik moet nu gewoon veel bewegen, oefenen en hometrainen, maar daarnaast ook juist mijn rust pakken. Niet te snel weer aan het werk willen gaan en veel op bed blijven. Daarom heb ik mezelf vandaag ook maar een PS3 met GTA V aangeschaft, nu nog even een tv met hdmi fiksen :+

De Laser is volgens mij nog goed. De uitlaat was wel een beetje lek omdat de Laser niet direct paste, ik weet niet of dat in de demper zit of in de uitlaatbochten van de motor.

Als ik de tijd neem om de motor helemaal uit elkaar te schroeven, kan ik er volgens mij echt nog veel voor krijgen. Al die kleine onderdelen als RAW's gaan alweer voor een paar tientjes op Marktplaats. Tweedehands startmotor voor dit model? 75 euro. Hatseflats. Ik heb er alleen zelf geen ruimte voor. Misschien is het wel mogelijk om de TA bij mijn oom (waar ie nu staat ligt) uit elkaar te schroeven en daarna alles thuis neer te gooien.
  maandag 9 december 2013 @ 21:29:09 #83
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134096462
Sterkte met je herstel Daantke! Dat gaat denk ik nog wel even duren voor je weer helemaal de oude bent.. GTA V is een prima afleiding. :+
  maandag 9 december 2013 @ 21:46:03 #84
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134097333
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef Daantke het volgende:
Pics van het slachtoffer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee ga doen. Sowieso dacht ik dat 'ie er veel erger aan toe was, maar total loss is ie sowieso wel (heb er 900 voor betaald).

:'(

Als je de tijd ervoor wil nemen zou ik 'm uit elkaar halen en per onderdeel verkopen. Die tank en achterpanelen lijken me sowieso al mooie handel (jammer voor mij alleen dattie van voor 94 is)

Zijpanelen voor zijn kapot?
pi_134097584
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:'(

Als je de tijd ervoor wil nemen zou ik 'm uit elkaar halen en per onderdeel verkopen. Die tank en achterpanelen lijken me sowieso al mooie handel (jammer voor mij alleen dattie van voor 94 is)

Zijpanelen voor zijn kapot?
Ja, ik heb niet echt goed naar de kuipen gekeken maar schade hebben ze sowieso. Als ze niet gescheurd zijn, hebben ze wel wat goeie schaafwonden.

Maar inderdaad, achterpanelen, tank, achterwiel, achterbrug, motorisch gedeelte, misschien frame, nog wat losse dingen... volgens mij moet er makkelijk geld uit te slepen zijn. Dat is het belangrijkste voor een arme student met maximaal eigen risico... ;(
  maandag 9 december 2013 @ 21:51:23 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134097660
Die blauwe afdekrubbers in de voorpoten wil ik overigens wel hebben.
pi_134097788
Hatseflats, de eerste deal is binnen. 8-)
  maandag 9 december 2013 @ 21:54:56 #88
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134097850
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef Daantke het volgende:
Hatseflats, de eerste deal is binnen. 8-)
Ik zei het toch ;) de voorpoten zelf lijken me schroot, gezien die de klap hebben opgevangen. Evenals het frame trouwens, met al dat geweld op het balhoofd.

Zadel ziet er overigens nog erg puik uit voor dat jaar, kan je wel wat voor krijgen (voor mij echter verkeerde model).
pi_134100290
Dat frame is total loss ja. Balhoofd ontwricht is einde oefening.

Maar in onderdelen verkopen levert doorgaans ook een leuke zaak met geld op hoor :) zelfs uit de poten kun je bijvoorbeeld nog de veren verkopen.

Over veren gesproken, begin volgend jaar gaat de Bandit onder het mes voor progressieve vering voor en achter :9
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134100725
Zadel is aan de andere kant een stuk slechter he.

Het balhoofd zit ik nog even over in, het stuur kon wel heen en weer bewegen. Maar ik heb het helaas niet uitvoerig getest, had weinig tijd. Voor zover ik kon zien heeft de voorvork de hele impact opgevangen.

Hij heeft trouwens ook nog over het bagagerekje over het asfalt gestuiterd. :D
  maandag 9 december 2013 @ 22:53:21 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134101061
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Daantke het volgende:
Van wat ik kan zien enkel een plekkie verkleurd, als dat het enige is :+
quote:
Het balhoofd zit ik nog even over in, het stuur kon wel heen en weer bewegen. Maar ik heb het helaas niet uitvoerig getest, had weinig tijd. Voor zover ik kon zien heeft de voorvork de hele impact opgevangen.
Dan sowieso niet doen, dat frame.
pi_134101221
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dan was dat vorige week donderdag :@
Ik bedoelde te zeggen dat het goed kan dat je hem donderdag zag, aangezien 'ie dus afgelopen weekend op reis is gegaan :P Vorige week donderdag kan ook :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_134101591
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Daantke het volgende:

Hij heeft trouwens ook nog over het bagagerekje over het asfalt gestuiterd. :D
Nee, dat frame moet je echt niet meer gebruiken. Levensgevaarlijk. Als er zoveel kracht op het balhoofd heeft gestaan dat de poten krom zijn is het sowieso ontwricht. Optisch misschien goed maar zeker weten gescheurd. Je moet het zo zien dat het gewicht van de motor er via een hefboomwerking (voorvork) tegenaan geklapt met die snelheid.

Mijn advies zou zijn: doormidden slijpen zodat het niet meer gebruikt kán worden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 9 december 2013 @ 23:06:30 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134101697
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Geweldig hoe iedereen hier wel een model heeft om te haten ;)
BMW moet het altijd ontgelden
Transalp is stereo type fokker :P
Yamaha is een omgekeerd bouwpakket
Hayabusa's zijn niks zonder achterbrug van 2 meter
enzovoorts

Edit: Ohja en triumphs zijn natte dromen voor Deka, tenzij het een tijger in bed is. Dan heeft sala dibs!
:D

Een CB uit de 70s mag ook O+
pi_134102102
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Is klote werken met een alp, geloof mij :+ Frame en radiator zitten zwaar in de weg.
Mss is idd het moertje verschoven en das niet raar gezien de minimale vrijheid die je krijgt daar met het stellen.
Het is bij elke motor klotewerk behalve bij BMW boxers :+ het grootste probleem blijft toch de bereikbaarheid van de kleppen. Stellen zelf is niet zo moeilijk. Maar ik kan er bij de Bandit ook lastig bij, laat staan dat ik mijn momentsleutel in die ruimte krijg :+ heb hem wel eens na 500km weer open gemaakt omdat ik hoorde dat het geheel los begon te trillen :N :')
  maandag 9 december 2013 @ 23:24:31 #96
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134102493
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]
Een CB uit de 70s mag ook O+
Zo eentje zou ik ooit nog wel willen hebben (al dan niet als klusproject :D :P)
The line is a dot to you!
pi_134117564
poosje terug klaagde ik over slecht detecterende stoplichten :P dat is inmiddels opgelost :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134117620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
poosje terug klaagde ik over slecht detecterende stoplichten :P dat is inmiddels opgelost :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me eraan denken dat ik nog even moet gaan klagen over een stoplicht bij Vught. Afgelopen week al 5 keer door rood moeten gaan daar :')
pi_134119877
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Doet me eraan denken dat ik nog even moet gaan klagen over een stoplicht bij Vught. Afgelopen week al 5 keer door rood moeten gaan daar :')
heb toentertijd het formuliertje van mag ingevuld. Doen zij de rest en je krijgt netjes terugkoppeling per mail. Ze belden me zelfs omdat ze het juiste kruispunt niet konden vinden :P
pi_134121570
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef Daantke het volgende:
Pics van het slachtoffer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zonde van de Alp. Is ook nog een amerikaanse uitvoering, gezien de kentekenplaat verlichting. er zullen nog wel wat onderdelen aan hangen die wat opbrengen maar dat frame zou ik niet meer vertrouwen. Overigens jammer van de voorvelg, volgens mij is die nog niet zo oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')