Als het op dingen in het motorblok aankomt doe ik het liever niet zelf nee. Doodsbang dat ik het verkut en de boel in de soep trek.quote:
dat heb ik dus ook, ben best technisch, maar dat blijft engquote:Op maandag 9 december 2013 18:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het op dingen in het motorblok aankomt doe ik het liever niet zelf nee. Doodsbang dat ik het verkut en de boel in de soep trek.
Is klote werken met een alp, geloof mijquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik niet, want dan mag je die gaan zoeken onderin het carter
Zal wel gewoon wat verschoven zijn. Mijn kleppen verstrellen zich in 6000 km makkelijk 0.25mm. Dan gaat het toch wel herrie maken.
Doe je de kleppen niet zelf Deka?
Ik heb op MF vandaag een post en een aantal reacties geplaatst:quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
DAMN!
Maar hoe ben je er zelf nu aan toe?
Ik wil je pro-duro wel nieuw baasje geven
En de rest kan je wel aan deka en gummie slijten
quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef Daantke het volgende:
Pics van het slachtoffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee ga doen. Sowieso dacht ik dat 'ie er veel erger aan toe was, maar total loss is ie sowieso wel (heb er 900 voor betaald).
- motor als schademotor verkopen (kost weinig tijd, levert weinig op)
- motor in onderdelen verkopen (kost veel tijd, levert veel op)
- andere TA zoeken die motorische of achterschade heeft en er 1 van bouwen
Ja, ik heb niet echt goed naar de kuipen gekeken maar schade hebben ze sowieso. Als ze niet gescheurd zijn, hebben ze wel wat goeie schaafwonden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je de tijd ervoor wil nemen zou ik 'm uit elkaar halen en per onderdeel verkopen. Die tank en achterpanelen lijken me sowieso al mooie handel (jammer voor mij alleen dattie van voor 94 is)
Zijpanelen voor zijn kapot?
Ik zei het tochquote:
Van wat ik kan zien enkel een plekkie verkleurd, als dat het enige isquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Daantke het volgende:
Zadel is aan de andere kant een stuk slechter he.
Dan sowieso niet doen, dat frame.quote:Het balhoofd zit ik nog even over in, het stuur kon wel heen en weer bewegen. Maar ik heb het helaas niet uitvoerig getest, had weinig tijd. Voor zover ik kon zien heeft de voorvork de hele impact opgevangen.
Ik bedoelde te zeggen dat het goed kan dat je hem donderdag zag, aangezien 'ie dus afgelopen weekend op reis is gegaanquote:Op maandag 9 december 2013 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan was dat vorige week donderdag
Nee, dat frame moet je echt niet meer gebruiken. Levensgevaarlijk. Als er zoveel kracht op het balhoofd heeft gestaan dat de poten krom zijn is het sowieso ontwricht. Optisch misschien goed maar zeker weten gescheurd. Je moet het zo zien dat het gewicht van de motor er via een hefboomwerking (voorvork) tegenaan geklapt met die snelheid.quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Daantke het volgende:
Zadel is aan de andere kant een stuk slechter he.
Het balhoofd zit ik nog even over in, het stuur kon wel heen en weer bewegen. Maar ik heb het helaas niet uitvoerig getest, had weinig tijd. Voor zover ik kon zien heeft de voorvork de hele impact opgevangen.
Hij heeft trouwens ook nog over het bagagerekje over het asfalt gestuiterd.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Geweldig hoe iedereen hier wel een model heeft om te haten
BMW moet het altijd ontgelden
Transalp is stereo type fokker
Yamaha is een omgekeerd bouwpakket
Hayabusa's zijn niks zonder achterbrug van 2 meter
enzovoorts
Edit: Ohja en triumphs zijn natte dromen voor Deka, tenzij het een tijger in bed is. Dan heeft sala dibs!
Het is bij elke motor klotewerk behalve bij BMW boxersquote:Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is klote werken met een alp, geloof mijFrame en radiator zitten zwaar in de weg.
Mss is idd het moertje verschoven en das niet raar gezien de minimale vrijheid die je krijgt daar met het stellen.
Zo eentje zou ik ooit nog wel willen hebben (al dan niet als klusprojectquote:Op maandag 9 december 2013 23:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een CB uit de 70s mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
poosje terug klaagde ik over slecht detecterende stoplichtendat is inmiddels opgelost
Doet me eraan denken dat ik nog even moet gaan klagen over een stoplicht bij Vught. Afgelopen week al 5 keer door rood moeten gaan daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
heb toentertijd het formuliertje van mag ingevuld. Doen zij de rest en je krijgt netjes terugkoppeling per mail. Ze belden me zelfs omdat ze het juiste kruispunt niet konden vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik nog even moet gaan klagen over een stoplicht bij Vught. Afgelopen week al 5 keer door rood moeten gaan daar
Zonde van de Alp. Is ook nog een amerikaanse uitvoering, gezien de kentekenplaat verlichting. er zullen nog wel wat onderdelen aan hangen die wat opbrengen maar dat frame zou ik niet meer vertrouwen. Overigens jammer van de voorvelg, volgens mij is die nog niet zo oud.quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef Daantke het volgende:
Pics van het slachtoffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee ga doen. Sowieso dacht ik dat 'ie er veel erger aan toe was, maar total loss is ie sowieso wel (heb er 900 voor betaald).
- motor als schademotor verkopen (kost weinig tijd, levert weinig op)
- motor in onderdelen verkopen (kost veel tijd, levert veel op)
- andere TA zoeken die motorische of achterschade heeft en er 1 van bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |