Nou, na die schuiver van mij leek het daar wel opquote:
Zo'n triple lijkt mij wel wat..dat soundquote:Op maandag 9 december 2013 17:38 schreef Sloggi het volgende:
Triumph Tiger 800XC over een paar jaartjes?
Dat herken ik welquote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Het grote probleem is gewoon dat een Alp zo veelzijdig is, die kan alles. Probeer dan maar eens een opvolger te vinden.
Morgen afspraak maken, vrijdag hoop ik meer te weten.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Jij kan het weten idd![]()
Al wat meer info trouwens over dat geklapper van de kleppen?
Ik ben benieuwd! Ik gok op een losgetrilde borgmoer bij de klepquote:Op maandag 9 december 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Morgen afspraak maken, vrijdag hoop ik meer te weten.
Mijn Alp is aan het einde van zijn latijn, daarom zoek ik iets anders wat veelzijdig is. Ik heb helaas geen geld en ruimte voor iets erbij wat lichter is. Ik wil iets allround met wat meer vermogen dan een Alp maar wel iets met fun.quote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Dan zou ik voor een DR of XT of XR of DT of husq of ktm gaan.
Enduro blokje, dus niet 100% mx voor de km's en onderhouds interval.
Want:
Alpje is niet 100% offroad en prima voor op de weg.
Tiger, XTZ en AT etc is gewoon weg zelfde als alp alleen met meer power.
Dus koop je leuke enduro om lekker te raggen, en gebruik je je alp als je lange afstand fiets.
(Zelf wil ik dit namelijk ook, alleen twijfel ik nog over 2takt omdat dat ook wel heeeeeel erg nice is!)
Edit: geeft niet gummie, ik vind de XTZ dan weer mooier en ruiger dan TA en AT, gelukkig heeft iedereen andere smaak. Maar helaas wil iedereen alles! dus als geld geen optie was had ik ze allemaal!!!
Het scheelt 20 kg, daarvoor krijg je 10 pk meer (model '93 van beide)quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Dekatria het volgende:
Voor mij zit 'm echt in het gewicht. Meer power zou ik wellicht wel willen, maar als ik dan naar een AT kijk is het echt obsceen hoeveel zwaarder dat ding is voor wat ik ervoor terugkrijg.
Dan besteed ik liever dat geld aan bijvoorbeeld een blokrevisie.
Dat staat dan ook nog in de planning jaquote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik alp had gehad zou ik het geld (AT is belachelijk duur) gebruiken om de alp helemaal te upgraden! lekker alle vering perfectioneren en koffers de hele mikmak.
dan zou ik KTM 6XX gaan kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mijn Alp is aan het einde van zijn latijn, daarom zoek ik iets anders wat veelzijdig is. Ik heb helaas geen geld en ruimte voor iets erbij wat lichter is. Ik wil iets allround met wat meer vermogen dan een Alp maar wel iets met fun.
Meh.. ik wil zwaarder.quote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
Voor gummie:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=17539.0
Voor deka:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=16459.0
AT blok in je Alp lepelenquote:Op maandag 9 december 2013 18:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meh.. ik wil zwaarder.Ik wil die schop onder m'n kont voelen. Die Nm's wil ik voelen
Zullen vast voorbeelden van te vinden zijn op het net.quote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben dr idd bang voor dat het een eigenbouw wordt zo.
Vet!quote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
Voor deka:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=16459.0
Maar dan heb je nog geen lekkere funbike, ik ben van mening dat je dan gewoon een enduro moet hebben.quote:
Ik niet, want dan mag je die gaan zoeken onderin het carterquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik gok op een losgetrilde borgmoer bij de klep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |