Ik zeg dan een Pan. Zit er al een tijdje aan te denken als opvolger.quote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraag: stel dat ik binnen nu en een jaar of 2-3 wil overstappen van 600cc naar een zwaardere. Wat zou een goede stap zijn als ik een tour motor zou willen?
Ik rijd nu een Honda CBF 600 ABS, maar van een Pan heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zeg dan een Pan. Zit er al een tijdje aan te denken als opvolger.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pan_Europeanquote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd nu een Honda CBF 600 ABS, maar van een Pan heb ik nog nooit gehoord
Krijg je daar sandalen met geitenwollen sokken bij?quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zeg dan een Pan. Zit er al een tijdje aan te denken als opvolger.
Mooie fiets. Al vind ik de Yamaha FJR 1300 ook wel een mooi ding.quote:Op maandag 9 december 2013 16:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pan_European
Je hebt ze ook in de 1100 versie.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Krijg je daar sandalen met geitenwollen sokken bij?
Godsamme wat een slagschepenquote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie fiets. Al vind ik de Yamaha FJR 1300 ook wel een mooi ding.
[ afbeelding ]
Ja die is ook mooi!quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie fiets. Al vind ik de Yamaha FJR 1300 ook wel een mooi ding.
[ afbeelding ]
Mijn instructeur had er zo 1. En ik dacht precies hetzelfde. Tot ie de koffers eraf haaldequote:
Op alle motoren rijden oude lullen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Alsof er geen ouwe lullen op een ten rondrijden!
Ooit wil ik een Hayabusa, maar mijn gezond verstand begint er steeds meer op tegen te zijnquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja die is ook mooi!![]()
Ach..ik wil zoveel. Die CB van SD bijvoorbeeldMaar qua tourfiets graag een Pan, danku.
Das waar. Idem met een GSquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Op alle motoren rijden oude lullen.
Maar als ik aan de pan denk zie ik:
[ afbeelding ]
voor me.
Doet mij denken aan stinkie tijdens een toerrit. Hoger dan de 3e versnelling is hij niet gekomen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ooit wil ik een Hayabusa, maar mijn gezond verstand begint er steeds meer op tegen te zijn![]()
Dan zou het ook geen toerrit meer zijn geweest denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan stinkie tijdens een toerrit. Hoger dan de 3e versnelling is hij niet gekomen denk ik
quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Geweldig hoe iedereen hier wel een model heeft om te haten
BMW moet het altijd ontgelden
Transalp is stereo type fokker
Yamaha is een omgekeerd bouwpakket
Hayabusa's zijn niks zonder achterbrug van 2 meter
enzovoorts
quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Geweldig hoe iedereen hier wel een model heeft om te haten
BMW moet het altijd ontgelden
Transalp is stereo type fokker
Yamaha is een omgekeerd bouwpakket
Hayabusa's zijn niks zonder achterbrug van 2 meter
enzovoorts
Fokker zijn zit in het bloed, dus eigenlijk klopte het meteen alquote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had mijn Alp al voordat ik FOK!ker werdt
Ik weet nu niet echt of dit positief isquote:Op maandag 9 december 2013 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Fokker zijn zit in het bloed, dus eigenlijk klopte het meteen al
Geef maar gewoon toe dat je ook handvatverwarming wiltquote:
Ik heb handkappen ja!quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je ook handvatverwarming wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |