heb je dat nog steeds niet gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:23 schreef Dekatria het volgende:
Morgen maar eens nieuwe laarzen gaan halen. Wordt maar eens tijd.
Geen tijdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je dat nog steeds niet gedaan?
zelfde als die je al had of iets anders op het oog?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen tijdoude laarzen zien er nu wel erg treurig uit.
1950 euro voor een motor waar je nog een jaar op kunt rijdenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)7866837.html?sr_ab=0
Tandje beter ja. Als je ziet hoe die Dane laarzen van me er nu uitzien, dat is gewoon treurigquote:Op donderdag 26 december 2013 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde als die je al had of iets anders op het oog?
Friese schrijfwijze. Alsof jij het recht heb andere belachelijk te maken op uitspraak.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
ewropean vind ik ook wel mooi gevonden!
er staat toch echt ewropeunquote:Op donderdag 26 december 2013 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
ewropean vind ik ook wel mooi gevonden!
Wil ze er toch vanaf halen maar zou je een nieuwe set kopen als hij over gespoten is?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Gewoon overheen spuiten, zie je niks van
kost net zo veel als een andere motor kopen..quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Wil ze er toch vanaf halen maar zou je een nieuwe set kopen als hij over gespoten is?
Zelf doen is niet zo duur.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kost net zo veel als een andere motor kopen..
ratlook; alle typische herkenningspunten die duiden op het merk\type eraf, spatborden eraf, lompe noppenbanden formaatje ballonband erop en zo veel mogelijk OEM-onderdelen vervangen door brak uitziende surrogaten.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Das een kwestie van smaak.
Ik wil mijn motor matzwart spuiten en dan komen er geen stickers op. Gezien de algehele staat van het hok is dat ook niet erg.
ik doel niet op spuiten, ik doel op originele stickersets. Die zijn meestal niet te betalen, en imi is vaak geen porum.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zelf doen is niet zo duur.
Maar vergis je er niet in, fatsoenlijk overspuiten van een motor (of auto, for that matter) is hondsmoeilijk.
Ik ken wel iemand die heeft de handel overgespoten in plastidip, over de stickers heen, en daarna op precies dezelfde plaats nieuwe geplakt. Dan zie je eet niks van, anders blijf je sowieso contouren zien. Plastidip heeft nog als voordeel dat het er weer af kan, bijbehorend nadeel is dat het op de plek waar je met je benen tegen de tank zit, op den duur loslaat.
Als ik alles kaal lever kost het 500quote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kost net zo veel als een andere motor kopen..
Ah op die fiets. Daar heb je gelijk in ja. Schofterig duur is datquote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik doel niet op spuiten, ik doel op originele stickersets. Die zijn meestal niet te betalen, en imi is vaak geen porum.
Begin ik alvast met alle OEM schroefjes, boutjes en moertjes te vv. Ohnee, wacht... die waren al brakquote:Op donderdag 26 december 2013 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ratlook; alle typische herkenningspunten die duiden op het merk\type eraf, spatborden eraf, lompe noppenbanden formaatje ballonband erop en zo veel mogelijk OEM-onderdelen vervangen door brak uitziende surrogaten.
Een complete set voor mijn motor is 60 euro. Maar dat zijn er dus maar vier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |