abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:42:52 #201
30252 Soempie
Procreating
pi_134219158
Spees, wat lief zo, die slaapfoto's. O+

En jullie maken monsterposts hier. Na m'n bad ga ik toch een bijleespoging doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:47:39 #202
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134219290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik koop zelden kleertjes voor een ander kind hoor (geef meestal iets anders als kraamcadeau, juist vanwege smaakverschillen) maar ik koop wel altijd iets wat ik leuk vind en wat ik denk dat de ouders leuk zullen vinden. Daar gaat t idd om, als de ontvanger er blij mee is, ben ik ook blij (en als de ontvanger blij is met Disney, so be it...)

Mijn smaak hoeft toch niet meteen compleet het tegenovergestelde van die van de ouders te zijn? Ik vind het juist leuk om ook een beetje out-of-the-box te zijn met een cadeau. Niet het Hemapakje waar bijna elk kind al mee loopt. True, maar toen vriendin een 2e kreeg vroeg ze specifiek om een jurkje, en toen ben ik maar afgegaan op wat oudste zoal droeg, en daar in de buurt gebleven qua stijl (maar wel iets wat ik zelf ook tof vond)...

[..]

Je nick doet anders vermoeden :o
M'n kat en overleden kat he(et)ten zo, als grap idd. De echte Disney Micky Mouse is hier nergens te bekennen...
pi_134219478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef Soempie het volgende:
_O-

Hier hetzelfde Kyara. En ook een Mickey Mouse broek en trui. _O- Als het kon lag ik nu over de grond van het lachen. :D

En het mooiste: de Mickey Mouse trui wil M. niet aan: 'neeeee aaan, neee, nie mooi!'. _O-
:D

Zou het hetzelfde setje zijn?

En voor meisjes echt ook iets monsterlijks. Dat zou ik nog niet eens aan pyjama aantrekken.
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:58:56 #204
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134219650
misschien staat het M wel gewoon leuk. Mickey Mouse hoeft niet persé erg te zijn. Ik vind de reacties op mickey mouse en collega's :P wel wat overdreven soms.

Het is toch harstikke lief dat je schoonmoeder kleding wil kopen voor je kinderen? Ik doe dat ook voor die van ons :)
pi_134219740
Het is ook heel lief, dat vooropgesteld. Maar ik vind datgene wat ze gekocht heeft gewoon heel lelijk plus dat hij al best veel van die dikte heeft wat ik wel leuk vind (daarom vroeg ik ook om iets specifieks). En ik vind het gewoon heel zonde van het geld als het dan in de kast blijft liggen. Ik weet dat mijn schoonzusje alles gewoon doorverkoopt op de kledingbeurs met labels en al er aan maar ik ben dan liever eerlijk denk ik. Ik weet alleen niet hoe dat gaat vallen.

En tja, over smaak valt niet te twisten maar ik vind Mickey Mouse gewoon heel lelijk. :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:10:02 #206
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134219964
Spul van C&A vind ik sowieso al vreselijk. Ik weet niet wat ik ermee zou doen eerlijk gezegd :@ . De mensen die kleren kopen voor haar kennen mijn smaak wel.

Mag ik trouwens ff jompelen? Ze slaapt nou al 1,5uur *O* !
Alleen durf ik niet te gaan liggen want dan ben ik ook vertrokken denk ik :O .
pi_134220351
Fijn dat ze even wat slaap kan inhalen NTS.
pi_134221273
Fijn NTS!

Kyara, nee! Echt vervelend. Ik weet ook niet wat ik zou doen. Mijn schoonmoeder heeft een prima smaak en ze vraagt ook altijd wat we nodig hebben en in welke maat. Ideaal :+.

Ik heb wel een keer een lelijk pakje als kraamcadeau gekregen. Ik heb het toch 2-3x aan getrokken, want de stof was wel lekker zacht :D. Daarna werd het zomer en is het ding nooit meer uit de kast gekomen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134221349
En sleeping Sillie O+ Bekend slaappakje ook; deze is van gisterochtend:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134221423
O+ de foto's O+

en Luc heeft die slaapzak ook :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134221432
Ik heb een mailtje gestuurd dat ik eerst even wil voelen hoe dik het is ivm reeds aanwezige kastvoorraad. En dat ik het echt heel lief vind, niet ondankbaar wil zijn maar het ook zonde vind als het ongedragen in de kast blijft liggen en dat ik hoop dat ze mijn eerlijkheid niet erg vinden.
pi_134221437
Lief Phaidra! O+
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:32:05 #213
30252 Soempie
Procreating
pi_134222705
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zou het hetzelfde setje zijn?

En voor meisjes echt ook iets monsterlijks. Dat zou ik nog niet eens aan pyjama aantrekken.
Grijze fleecetrui en een blauwe broek met op de kontzak Mickey?

De trui staat hier trouwens wel lief en is lekker warm. Maar ik zou het zelf nooit kopen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134222800
Nee, hier is het een geruite bloes met een blauwe trui met een grote Mickey erop en een bijpassende spijkerbroek. De combi blouse/trui vind ik dan wel weer leuk maar dan met een effen trui.

Ik hoop maar dat mijn mailtje niet verkeerd valt. Zal straks even bellen als de kinderen naar bed zijn.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:49:01 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_134223277
Phaidra O+

Hier laat ik het maar gaan. Soms komen ze met echt heel leuke dingen en de keer erop weer met iets wat helemaal niet m'n smaak is. Bij die Mickey trui dacht ik: nouja, als het maar lekker zit en M. het leuk vindt. Maar hij is modebewuster dan ik. :+ En tja, het is wel lief natuurlijk!
Maar als het iedere keer niet m'n smaak zou zijn, dan zou ik er denk ik wel voorzichtig iets van zeggen. Zonde toch als het ongebruikt in de kast ligt?

NTS, dat je na 1,5 uur denkt: was ik nou maar direct gaan liggen. Maarja als je dat doet zul je net zien dat ze niet slaapt. Wel fijn!
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:56:39 #216
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134223554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Phaidra het volgende:
En sleeping Sillie O+ Bekend slaappakje ook; deze is van gisterochtend:

[ afbeelding ]

Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebben O+
Jouwes ligt ook zo met zijn handjes gedraaid!

Mij lijkt die mail goed Kyara, en zeker als je zo even voor de zekerheid belt. Want je bedoelt het toch ook oprecht niet verkeerd? Het is ook zonde als ze kleertjes koopt die uiteindelijk niet gedragen worden.

Wij krijgen gelukkig niet veel ongevraagd. Zou ook niet blij zijn met Mickey Mouse achtige dingen of van dat typisch C&A spul.

SPOILER: dit soort dingen. Brrr.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wél mooi. Getuige het marktplaatsaanbod.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:59:15 #217
30252 Soempie
Procreating
pi_134223655
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 08:23 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Herkenbaar.
En leuke foto Kyara! O+. Ik vind jouw M. zo'n gupke! O+.

Soempie, hoe is het met je kleintje onderweg?
Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken. :@ Ik vind het de laatste week zo naar voor M. Ik slaap slecht en overdag neemt Wiebel (man) dus eigenlijk alles over, zodat ik kan slapen/ rusten. En dan komt M.: 'nee, mama, niet slapen, spelen.' ;( 's Middags spelen we dan of ik lees voor. Hij komt nu ook elke keer bij me, armpjes om me heen: 'lieve mama'. O+ 's Avonds naar bed brengen doe ik wel nog trouw.

En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'. :D En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'

Dus, echt heel toffe momenten, maar tegelijk ook lastig.

Hoe is het bij jullie? Ik kijk even of ik nog meer posts van je zie.
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:00:45 #218
30252 Soempie
Procreating
pi_134223711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebben O+
Jouwes ligt ook zo met zijn handjes gedraaid!

Mij lijkt die mail goed Kyara, en zeker als je zo even voor de zekerheid belt. Want je bedoelt het toch ook oprecht niet verkeerd? Het is ook zonde als ze kleertjes koopt die uiteindelijk niet gedragen worden.

Wij krijgen gelukkig niet veel ongevraagd. Zou ook niet blij zijn met Mickey Mouse achtige dingen of van dat typisch C&A spul.

SPOILER: dit soort dingen. Brrr.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wél mooi. Getuige het marktplaatsaanbod.
Of blijkbaar juist niet. :+ Tenminste, de ouders dan. :D

Zoiets als je voorbeelden heb ik hier ook gekregen. Ik weet dus echt niet wat ik daarmee moet. Zo lelijk. :{
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:02:55 #219
30252 Soempie
Procreating
pi_134223774
En ik begrijp het ook echt niet. Ze zien dan toch dat hij nooit zulke dingen draagt? Maarja, we krijgen ook nog steeds plastic herriespeelgoed en ik dacht dat het ook wel duidelijk was dat we daar niet zo van zijn (M. speelt er wel mee hoor, niet dat we het ongebruikt op zolder zetten).
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:23:33 #220
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134224486
Ja, ik houd ook meer van het houten speelgoed. Maar voor plastic herriespeelgoed valt nog te zeggen dat ze het zelf wel superfantastisch vinden (de reden waarom wij waarschijnlijk ook wel gaan zwichten voor een Cars/...pyjama over X jaar :P)

Maar waarom ook áltijd die cijfers op kinderkleding? Ik snap het echt niet :+

Ik heb laatst een shirtje voor Silvijn gekocht met zo'n onnodig getal erop (en nog een embleem ook :P) . Ik vond de rest van het shirt wel heel erg leuk dus ik kijk er in dit geval overheen maar het is zo random, zo'n '71' X-)

SPOILER
pi_134224578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
En ik begrijp het ook echt niet. Ze zien dan toch dat hij nooit zulke dingen draagt? Maarja, we krijgen ook nog steeds plastic herriespeelgoed en ik dacht dat het ook wel duidelijk was dat we daar niet zo van zijn (M. speelt er wel mee hoor, niet dat we het ongebruikt op zolder zetten).
Toen Luc 1 werd had ik als enige "cadeau eis" gezegd "liever geen speelgoed wat herrie maakt"

En hij kreeg van mijn schoonmoeder een piano achtig ding.
En van mijn schoonzus een of ander ding om cijfers, letters en dierengeluiden te leren :')

Fail!

Maar hier liggen ze ook gewoon bij zijn speelgoed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134225896
Kyara wat is M toch een mooi jongetje. Lijkt me ook echt een lieverd!
En die tweede foto O+
Goed gehandeld met je schoonmoeder en de kleertjes. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Hier ook een schoonmoeder die niet echt mijn kledingsmaak lijkt te kennen. De laatste keer heb ik maar een bon van kinderkleding-tekoop.nl gevraagd en zelf in de sale leuke dingen gekocht.

Spees slapende Sil is echt heel erg schattig zeg! O+

Beetje laat maar welkom Keshet! Nog gefeliciteerd met Henkie!
pi_134226134
Haha, dat houten speelgoed ja :D Fail... ik vind het zelf veel mooier en leuker, maar kind is groot fan van al het plastic. Tja. Ik kan het hem ook niet opdringen toch? Ik koop lekker wat ik mooi vind, dat zal minder snel iets van plastic zijn, maar ik verafschuw het ook niet hoor. Duplo is ook plastic.

SPOILER
Kleding eigenlijk hetzelfde. Ik hou ook niet van de dingen die Spees post, maar dat is persoonlijk. Je hoeft iig niet bang te zijn dat ik het schap met Cars voor je leegkoop zeg maar.

Schoonmoeder koopt soms wel eens iets voor kind bij een kinderspeciaalzaak, superlief maar niet altijd iets wat ik had uitgekozen, maar ik trek het gewoon aan. Net als die paar items die papa heeft uitgekozen.

Ik vind het veel te lief dat ze speciaal iets voor kind uitzoeken dat ik er geen moeite mee heb als hij er een of twee dagen per week niet geheel naar mijn smaak uit ziet. Soms is het verrassend leuk overigens. In een ruiten bloesje leek hij bv opeens net op opa, die vond het helemaal fantastisch _O-

Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik koop 95% van zijn kleding zelf :P
pi_134226375
M is helemaal weg van zijn 2 plastic herrie toettoet autootjes. En ik heb ze allebei nog zelf voor hem gekocht ook! Net als het houten speelgoed inderdaad. En ik ben duplofan.

Wij hebben dat Janod vliegtuig. Is inderdaad leuk :Y
pi_134229013
Update: schoonmoeder gesproken. Ze vond het helemaal niet erg maar ze dacht wel dat het handiger is om mij voortaan geld te geven ipv zelf kleding te kopen.

*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')