M'n kat en overleden kat he(et)ten zo, als grap idd. De echte Disney Micky Mouse is hier nergens te bekennen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik koop zelden kleertjes voor een ander kind hoor (geef meestal iets anders als kraamcadeau, juist vanwege smaakverschillen) maar ik koop wel altijd iets wat ik leuk vind en wat ik denk dat de ouders leuk zullen vinden. Daar gaat t idd om, als de ontvanger er blij mee is, ben ik ook blij (en als de ontvanger blij is met Disney, so be it...)
Mijn smaak hoeft toch niet meteen compleet het tegenovergestelde van die van de ouders te zijn? Ik vind het juist leuk om ook een beetje out-of-the-box te zijn met een cadeau. Niet het Hemapakje waar bijna elk kind al mee loopt. True, maar toen vriendin een 2e kreeg vroeg ze specifiek om een jurkje, en toen ben ik maar afgegaan op wat oudste zoal droeg, en daar in de buurt gebleven qua stijl (maar wel iets wat ik zelf ook tof vond)...
[..]
Je nick doet anders vermoeden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef Soempie het volgende:
Hier hetzelfde Kyara. En ook een Mickey Mouse broek en trui.Als het kon lag ik nu over de grond van het lachen.
En het mooiste: de Mickey Mouse trui wil M. niet aan: 'neeeee aaan, neee, nie mooi!'.
Grijze fleecetrui en een blauwe broek met op de kontzak Mickey?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zou het hetzelfde setje zijn?
En voor meisjes echt ook iets monsterlijks. Dat zou ik nog niet eens aan pyjama aantrekken.
Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Phaidra het volgende:
En sleeping SillieBekend slaappakje ook; deze is van gisterochtend:
[ afbeelding ]
SPOILER: dit soort dingen. Brrr.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wél mooi. Getuige het marktplaatsaanbod.
Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar.
En leuke foto Kyara!. Ik vind jouw M. zo'n gupke!
.
Soempie, hoe is het met je kleintje onderweg?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebben
Jouwes ligt ook zo met zijn handjes gedraaid!
Mij lijkt die mail goed Kyara, en zeker als je zo even voor de zekerheid belt. Want je bedoelt het toch ook oprecht niet verkeerd? Het is ook zonde als ze kleertjes koopt die uiteindelijk niet gedragen worden.
Wij krijgen gelukkig niet veel ongevraagd. Zou ook niet blij zijn met Mickey Mouse achtige dingen of van dat typisch C&A spul.Of blijkbaar juist niet.SPOILER: dit soort dingen. Brrr.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wél mooi. Getuige het marktplaatsaanbod.Tenminste, de ouders dan.
Zoiets als je voorbeelden heb ik hier ook gekregen. Ik weet dus echt niet wat ik daarmee moet. Zo lelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Luc 1 werd had ik als enige "cadeau eis" gezegd "liever geen speelgoed wat herrie maakt"quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
En ik begrijp het ook echt niet. Ze zien dan toch dat hij nooit zulke dingen draagt? Maarja, we krijgen ook nog steeds plastic herriespeelgoed en ik dacht dat het ook wel duidelijk was dat we daar niet zo van zijn (M. speelt er wel mee hoor, niet dat we het ongebruikt op zolder zetten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding eigenlijk hetzelfde. Ik hou ook niet van de dingen die Spees post, maar dat is persoonlijk. Je hoeft iig niet bang te zijn dat ik het schap met Cars voor je leegkoop zeg maar.
Schoonmoeder koopt soms wel eens iets voor kind bij een kinderspeciaalzaak, superlief maar niet altijd iets wat ik had uitgekozen, maar ik trek het gewoon aan. Net als die paar items die papa heeft uitgekozen.
Ik vind het veel te lief dat ze speciaal iets voor kind uitzoeken dat ik er geen moeite mee heb als hij er een of twee dagen per week niet geheel naar mijn smaak uit ziet. Soms is het verrassend leuk overigens. In een ruiten bloesje leek hij bv opeens net op opa, die vond het helemaal fantastisch
Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik koop 95% van zijn kleding zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |