Mango hihi ja zeker!
Nee, ik vroeg het even aan de arts en het was prima zei ze. Ze voelt zich ook alweer beter, klein beetje snotteren nog maar dus heb het erop gewaagd

We gaan het zien.
Ohh wat een schattige kerststal!!

Whehe circustent, wat gaaf joh!
Ja wij doen hier alleen een klein boompje op de speaker (waar ze niet bij kan), ik durf dat nog niet aan hoor, een echte boom op de grond (en trouwens, qua ruimte zou ik ook even niet weten waar ie moet staan nu..)
Kyara wat vervelend

Sinterklaas resetten whaha

Troeta achgos wat vervelend zeg.. en dan ook nog eczeem enzo erbij

Ja, begreep idd ook dat het een heftige prik is. Maar ben toch blij dat ze 'm binnen heeft nu zeg maar..
Idd 7-14 dgn later kunnen ze last hebben ervan. Ook vlekjes enzo zei de arts.
Kz wat een monsterpost

Hoe ist met jullie?

Spees wat fijn van dat slapen! Ahw, lief is dat he, als ze zo bij je slapen even

Ik zeg hier altijd ferm 'eh!' als ze iets niet mag, met een streng gezicht. Dat werkt vaak wel goed en nu schudt ze dan ook zelf nee als ze bijv richting tv gaat

Zo van; ik weet dat het niet mag (maar doe het soms stiekem toch

)
En idd, bij de poes zeggen we ook altijd, niet slaan, doe maar aaien (en dan voordoen met haar handje).
Twink wat naar zeg

Geen tanden/sprong? Is het aandacht of iets anders denk je?
NTS achgos wat vervelend zeg!

Beterschap!
Nou prikjes gingen aardig goed verder. Het wegen op de weegschaal en het meten in de bak was nog meer drama schreeuwen en huilen dan de prikjes

Mevrouw de arts was ook vrij eng, vooral met dr stethoscoop ding

dus ook weer brullen. Verder liet ze wel heel goed zien dat ze eigenlijk gewoon al los kan staan en ook wat stapjes kan lopen

Nu ligt ze al bijna een uurtje heerlijk te tukken!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥