abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 19:35:54 #251
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134267293
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:42 schreef Kyara het volgende:
Wat naar Kuukske ;(

Tinu, leuk zoveel raakvlakken!

M had vandaag weer een paar leuke uitspraken (tegen zijn vader helaas).
Buiten klinkt een hele harde motor. M vliegt naar het raam een roept a la de bol.com reclame "isse vuilnisauto vuilnisauto". Nee M, dat is geen vuilnisauto. M kijkt even bedenkelijk en gaat vervolgens alles opnoemen wat het ook kan zijn "isse raceauto? isse vrachtauto? isse duikboot?

En bij het boodschappen doen klonkt een bel:
M: telefoon!
Papa: ga maar opnemen dan
M: hallo, met M (met klemtoon op laatste stuk van zijn naam)
Papa: wie is er aan de telefoon
M: isse mama!
Papa: en wat zeg je tegen mama
M: mama, hou van jou!

O+ O+ O+
Ooooowwww Kyara O+
pi_134269029
Ik zag lieve slaapfotos O+

Soempie en Kyara wat een lieverds hebben jullie

S eet weer meer gelukkig & kletst superveel. Vind al die ontwikkelingen erg leuk

Fotos. S 19mnd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 45% gewijzigd door Zoë23 op 15-12-2013 08:36:52 ]
pi_134269722
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Zoë, vooral die 2e is prachtig!!! O+ O+ O+ O+ O+
pi_134270230
Mooie foto's Zoe! O+
pi_134270835
Zoë, ik vind het altijd zo'n gek idee dat S maar een maand ouder is dan I. Ze ziet er zo groot uit al!! :D Schattig die poppenfoto O+.

Kyara, wat vreselijk lief O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134274435
nog even terugkomend op lawaai speelgoed: M kwam zelf vragen of zijn toettoet auto uit mocht.

(nou ja vragen, ik kreeg de auto in mijn handen gedrukt met het bevel "uit maken")
pi_134274542
Woow Zoe tis al een hele dame! Kan me dat hier echt nog niet voorstellen :o
pi_134276316
Knappe dame, Zoë. Vooral op de 2e foto ziet ze er ouder uit.

Gulara wat zocht je dan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134276538
Wat wijs al kyara!

Lief altijd poppenmoedertjes O+

En die van Soempie ook al zo wijs en lief voor de baby!
  zondag 15 december 2013 @ 00:00:28 #260
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134277968
Egopost!!!

Zo. Zit af liggen en bibberen. We hebben de verjaardag overleefd! Alles is opgeruimd en gepoetst, alleen de shitload aan speelgoed en de slinger en ballonnen herinneren nog aan deze super dag.

Draakje lag pas rond 21.00uur in bed maar ze heeft echt een geweldige dag gehad! Ze heeft zoveel leuks gekregen en bij iedereen die binnen kwam was het:
Ikke jarig, ikke tee jaar, CAAAADEAUTJES!!!!
Van keukentje tot accuauto (met 3 rollen inpakpapier in moeten pakken maar het eerste wat zei was: Oooh crossauto! Draakje crossauto!), van Voice Kids Singalong tot kassa met irritante bliepjes, ze is tot op het bot verwend!
Ze kon op het laatst niet meer praten maar het is boven verwachting goed gegaan.

Nou nog 1 dagje legaal meeposten hier en dan moet ik jullie gaan verlaten ;( ...
pi_134282234
Kyara handig zo een kind, die het herriespeelgoed zelf uit wil hebben.

Nts alvast gefeliciteerd met draakje! *O*. Klinkt naar een hele goede verjaardag.

Mag ik even jompelen *G*? L heeft gisteren voor het in bad gaan op het potje geplast. Al was het echt een toevalstreffer denk ik en hij plaste alsnog ook in het bad ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134282267
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:00 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost!!!

Zo. Zit af liggen en bibberen. We hebben de verjaardag overleefd! Alles is opgeruimd en gepoetst, alleen de shitload aan speelgoed en de slinger en ballonnen herinneren nog aan deze super dag.

Draakje lag pas rond 21.00uur in bed maar ze heeft echt een geweldige dag gehad! Ze heeft zoveel leuks gekregen en bij iedereen die binnen kwam was het:
Ikke jarig, ikke tee jaar, CAAAADEAUTJES!!!!
Van keukentje tot accuauto (met 3 rollen inpakpapier in moeten pakken maar het eerste wat zei was: Oooh crossauto! Draakje crossauto!), van Voice Kids Singalong tot kassa met irritante bliepjes, ze is tot op het bot verwend!
Ze kon op het laatst niet meer praten maar het is boven verwachting goed gegaan.

Nou nog 1 dagje legaal meeposten hier en dan moet ik jullie gaan verlaten ;( ...
Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! Hopen dat je vandaag kunt uitslapen :) En gezellig nog even meeposten. Krijgen we foto's te zien?

*O* voor L van Tinu, een plasje in het potje *O*

Hier gisteren een fijne avond gehad. F had alles lekker ondergeknoeid met het avondeten. Daarna in bad, haar favoriete bezigheid tegenwoordig. En na het badje lekker soezig in bed. O+

Vanmorgen om 6.30u hoorde ik een blije dreumes. 6.30u lijkt de standaard te worden na 3 maanden 5.15u, dus ik ben blij :D
Nu is ze super vrolijk aan het spelen en aan het lachen. Zucht ik ben zo super verliefd op mijn eigen kind O+ O+ O+ O+
  zondag 15 december 2013 @ 09:27:25 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134282594
Klinkt als een superdag NTS! *O*

Kwisted O+
  zondag 15 december 2013 @ 09:51:24 #264
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134282746
We zijn net pas wakker O-) ! Heerlijk uitgeslapen!
Foto's blijven helaas offline ivm ongewenste meelezers.

Kwisted je klinkt ook echt verliefd O+!

Whooaaaa Tinu, knappe L.!!!
*O*

Kyara, handige M.! Ik trek op zo'n momenten vaak de batterijen eruit :') .

Zoë, wat heb je toch een fotomodelletje gebakken O+ ! Ik vind ook dat ze al echt een kinderlijke blik heeft, zo wijs, ze lijkt veel ouder dan 18 maanden (positief bedoeld hè! :* )

Soemp, jouw M. id ook al zo'n lekker mondig wijsneusje O+ ! En zo lief voor de baby!
Ik ben trouwens zooo benieuwd naar de naam van je meisje straks!

Kuuks, beterschap voor Billy!!!!
pi_134294806
Lief van jullie!

*G* Tinu!

Kwisted O+

NTS fijn dat jullie konden uitslapen!
Dankje :) ja t is al een echt dametje
  zondag 15 december 2013 @ 17:40:17 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_134297102
Och, Kuuks, wat sneu. Beterschap. :*

Kyara O+ *smelt* O+
En de duikboot suggestie. :D

Hier heb ik het meeste lawaaispeelgoed boven opgeboren in een la op z'n kamer. De la ging veel te zwaar voor M. eerder, maar sinds kort kan hij hem zelf open krijgen. Lig je nog lekker te slapen staat er opeens een dreumes met een Vtech trompet naast je in je oor te toeteren. :') ;(

Kwisted, fijn dat ze op een wat later tijdstip wakker wordt. :z

L. een plasje op het potje! *O* Dat zie ik M. hier echt nog niet doen. Hij weet wel waar het potje voor is en de wc ook, maar verder boeit het hem helemaal nog niet. We doen er verder ook nog niks mee. Best veel kindjes hier die al wel -af en toe- op het potje gaan, toch?

NTS wat ontzettend leuk. Lekker verwend! *O* Vandaag met alle nieuwe speeltjes gespeeld?

Naam voor ons meisje is helemaal niet bijzonder verder. Niet zoals bij M. in elk geval. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 december 2013 @ 17:41:51 #267
30252 Soempie
Procreating
pi_134297177
Foto's van S. gemist.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 december 2013 @ 18:59:21 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134299965
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef Soempie het volgende:
Dat zie ik M. hier echt nog niet doen. Hij weet wel waar het potje voor is en de wc ook, maar verder boeit het hem helemaal nog niet. We doen er verder ook nog niks mee. Best veel kindjes hier die al wel -af en toe- op het potje gaan, toch?

Hier precies hetzelfde hoor. Misschien tegen de zomer wat actiever mee bezig gaan (tenzij hij er eerder aan toe is natuurlijk).

Wel knap dat M zelf zijn kamer uit kan. Hier nog gewoon een ledikantje maar ook de deur krijgt hij nog niet zelf open (gelukkig :@ ).
  zondag 15 december 2013 @ 19:09:21 #269
30252 Soempie
Procreating
pi_134300277
Ik had ook bedacht om tegen de zomer te kijken of hij dan wil. :Y Kan hij eventueel in z'n blote billen rondlopen.
pi_134304921
Oww Kyara O+ wat lief. Leuk dat M al zo praat!

Foto’s van Zoë helaas gemist..

NTS fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad. Heeft ze nog veel last van de keelontsteking?

Potjes… Dat lijkt hier nog ver weg. Alhoewel, had net mijn schoonvader en z’n vriendin op bezoek en hij vroeg of we al bezig waren met potjestraining, want met 2 jaar zijn de meeste kindjes wel zindelijk :? Ik zie L toch echt niet op korte termijn interesse tonen voor het potje …

Morgen gaat L voor het eerst een hele dag naar het kinderdagverblijf. Ze is 2 keer een paar uur gaan wennen. De eerste keer ging goed en de tweede keer niet. Toen heeft ze heel veel gehuild, maar toen zat ze ook echt in dr “mama laat me niet alleen”-fase en die lijkt nu weer voorbij.
Dus ze gaat het vast heel leuk hebben, maar ik vind het toch een beetje spannend :@
  zondag 15 december 2013 @ 20:48:28 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134305149
Kan ik me voorstellen Freubelot. Wat is de reden dat ze nu (pas) gaat? Had je eerder andere opvang of was je zelf thuis?

Ik heb geloof ik eventjes gemist hoe oud L is. Al ken ik je natuurlijk wel vanuit z&g.
pi_134305773
Freubel, lijkt me lastig om op latere leeftijd te wennen op het KDV. Succes morgen!

NTS, heerlijk verjaardagsfeestje zo te lezen! *O*

Potjes zijn hier ook nog niet aan de orde. Hij merkt nog nauwelijks of hij poep in z'n luier heeft :D. Jongens schijnen sowieso later te zijn toch? Met 2 jaar zindelijk komt voor, maar gebruikelijk is het volgens mij niet. Mijn nichtje was pas overdag zindelijk vlak voor ze naar school ging, 's nachts duurde nog wat langer. Ik hoop toch dat het ons eerder lukt :P.

Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet en I. vond het heel mooi! Echt een smeltmomentje: er hangen ook pluchen rendiertjes in de boom en I. pakte ze één voor één vast om ze een kusje te geven O+ O+.

Vanochtend schrokken we om 8.45 wakker! Hij was wel om 5.15 al even wakker, maar daarna dus weer heerlijk verder getukt.. Zzzzzz :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134306778
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Kan ik me voorstellen Freubelot. Wat is de reden dat ze nu (pas) gaat? Had je eerder andere opvang of was je zelf thuis?

Ik heb geloof ik eventjes gemist hoe oud L is. Al ken ik je natuurlijk wel vanuit z&g.
L is nu 14 maanden.
In eerste instantie hebben we voor een gastouder gekozen, omdat wij allebei onregelmatig werkten. Maar we waren niet tevreden over de gastouder en mijn baan veranderde waardoor ik minder onregelmatig werk. En nu hebben we een leuk kinderdagverblijf gevonden waar in bepaalde mate toch flexibele opvang mogelijk is...
Ach, ik weet dat het over een maand of over twee maanden waarschijnlijk helemaal gewoon is, hier moeten we even doorheen.

Phaidra, heerlijk uitgeslapen, fijn!
  zondag 15 december 2013 @ 21:14:24 #274
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134306946
Wij zetten dit jaar geen kerstboom neer. Jammer, maar we hebben er geen zin in dit jaar...

@Phaidra, hoezo zou het lastig zijn om een kind rond 1,5/2 jaar te laten wennen op het kdv? Zelfde idee als een psz lijkt me? alleen dat is dan wat later van toepassing....Idee blijft hetzelfde...

Cristel is trouwens dwars, ontzettend :X
  zondag 15 december 2013 @ 21:21:44 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134307487
Oh vandaag, bedankt voor je toelichting Freubelot.

Ik kan me voorstellen dat de kerstdagen voor jullie nu even wat minder gezellig zijn PE :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')