Ooooowwww Kyaraquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:42 schreef Kyara het volgende:
Wat naar Kuukske
Tinu, leuk zoveel raakvlakken!
M had vandaag weer een paar leuke uitspraken (tegen zijn vader helaas).
Buiten klinkt een hele harde motor. M vliegt naar het raam een roept a la de bol.com reclame "isse vuilnisauto vuilnisauto". Nee M, dat is geen vuilnisauto. M kijkt even bedenkelijk en gaat vervolgens alles opnoemen wat het ook kan zijn "isse raceauto? isse vrachtauto? isse duikboot?
En bij het boodschappen doen klonkt een bel:
M: telefoon!
Papa: ga maar opnemen dan
M: hallo, met M (met klemtoon op laatste stuk van zijn naam)
Papa: wie is er aan de telefoon
M: isse mama!
Papa: en wat zeg je tegen mama
M: mama, hou van jou!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Zoë23 op 15-12-2013 08:36:52 ]
Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! Hopen dat je vandaag kunt uitslapenquote:Op zondag 15 december 2013 00:00 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost!!!
Zo. Zit af liggen en bibberen. We hebben de verjaardag overleefd! Alles is opgeruimd en gepoetst, alleen de shitload aan speelgoed en de slinger en ballonnen herinneren nog aan deze super dag.
Draakje lag pas rond 21.00uur in bed maar ze heeft echt een geweldige dag gehad! Ze heeft zoveel leuks gekregen en bij iedereen die binnen kwam was het:
Ikke jarig, ikke tee jaar, CAAAADEAUTJES!!!!
Van keukentje tot accuauto (met 3 rollen inpakpapier in moeten pakken maar het eerste wat zei was: Oooh crossauto! Draakje crossauto!), van Voice Kids Singalong tot kassa met irritante bliepjes, ze is tot op het bot verwend!
Ze kon op het laatst niet meer praten maar het is boven verwachting goed gegaan.
Nou nog 1 dagje legaal meeposten hier en dan moet ik jullie gaan verlaten...
Hier precies hetzelfde hoor. Misschien tegen de zomer wat actiever mee bezig gaan (tenzij hij er eerder aan toe is natuurlijk).quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef Soempie het volgende:
Dat zie ik M. hier echt nog niet doen. Hij weet wel waar het potje voor is en de wc ook, maar verder boeit het hem helemaal nog niet. We doen er verder ook nog niks mee. Best veel kindjes hier die al wel -af en toe- op het potje gaan, toch?
L is nu 14 maanden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Kan ik me voorstellen Freubelot. Wat is de reden dat ze nu (pas) gaat? Had je eerder andere opvang of was je zelf thuis?
Ik heb geloof ik eventjes gemist hoe oud L is. Al ken ik je natuurlijk wel vanuit z&g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |