quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Kyara het volgende:
Update: schoonmoeder gesproken. Ze vond het helemaal niet erg maar ze dacht wel dat het handiger is om mij voortaan geld te geven ipv zelf kleding te kopen.
M ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Skoap het volgende:
de foto's
en Luc heeft die slaapzak ook
Superquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Kyara het volgende:
Update: schoonmoeder gesproken. Ze vond het helemaal niet erg maar ze dacht wel dat het handiger is om mij voortaan geld te geven ipv zelf kleding te kopen.
Ja heel fijn! Zo heerlijk warmquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebben
Jouwes ligt ook zo met zijn handjes gedraaid!
Wat lief!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'. En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'
Die van mij is 68/80... Hebbuh?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja heel fijn! Zo heerlijk warm. Maar het is best een grote maat nog (86-104) en daardoor nog wat slobberig. Voor mij wat onhandig met hem optillen
.
Soemp, nu echt de laatste loodjes! Dalijk ben je mama van 2!! En wat ontzettend schattig, M. tegen je buik!
Oh ja, wij wilden ook voornamelijk houten speelgoed. Maar op het kdv vindt I. de plastic herrie-meuk helemaal geweldig. Dus nu overwegen wij toch ook om wat aan te schaffen. Ouderschap maakt week...
Die maat heeft zijn zomerslaapzak en werd juist wat krap. Dus vandaar de grotere maat, maar dat is meteen zo huge!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Die van mij is 68/80... Hebbuh?
Snap ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die maat heeft zijn zomerslaapzak en werd juist wat krap. Dus vandaar de grotere maat, maar dat is meteen zo huge!
Wat een lief manneke die M. van julliequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken.Ik vind het de laatste week zo naar voor M. Ik slaap slecht en overdag neemt Wiebel (man) dus eigenlijk alles over, zodat ik kan slapen/ rusten. En dan komt M.: 'nee, mama, niet slapen, spelen.'
's Middags spelen we dan of ik lees voor. Hij komt nu ook elke keer bij me, armpjes om me heen: 'lieve mama'.
's Avonds naar bed brengen doe ik wel nog trouw.
En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'.En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'
Dus, echt heel toffe momenten, maar tegelijk ook lastig.
Hoe is het bij jullie? Ik kijk even of ik nog meer posts van je zie.
Fijn, dat je niet zoveel langer meer moet. Wat super lief van M. Ben erg benieuwd hoe hij het straks vind als zijn zusje er is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken.Ik vind het de laatste week zo naar voor M. Ik slaap slecht en overdag neemt Wiebel (man) dus eigenlijk alles over, zodat ik kan slapen/ rusten. En dan komt M.: 'nee, mama, niet slapen, spelen.'
's Middags spelen we dan of ik lees voor. Hij komt nu ook elke keer bij me, armpjes om me heen: 'lieve mama'.
's Avonds naar bed brengen doe ik wel nog trouw.
En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'.En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'
Dus, echt heel toffe momenten, maar tegelijk ook lastig.
Hoe is het bij jullie? Ik kijk even of ik nog meer posts van je zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |