abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:32:16 #226
30252 Soempie
Procreating
pi_134229216
Mooie oplossing. :D

Duplo O+ Maar dat vind ik ook heel iets anders dan al dat Vtech spul.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134229361
Little people vind ik bij vlagen ook leuk trouwens.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:27:52 #228
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_134231129
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Kyara het volgende:
Update: schoonmoeder gesproken. Ze vond het helemaal niet erg maar ze dacht wel dat het handiger is om mij voortaan geld te geven ipv zelf kleding te kopen.

*O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Nou dat is een feestje waard :+ Voor de komende 10 jaar heb je daar geen problemen meer mee *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_134231631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Skoap het volgende:
O+ de foto's O+

en Luc heeft die slaapzak ook :D
M ook :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:49:43 #230
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134231781
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

M ook :D
Draakje ook, alleen die past nie meer ;( .
pi_134232754
M heeft die slaapzak niet /partypooper
pi_134235195
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Kyara het volgende:
Update: schoonmoeder gesproken. Ze vond het helemaal niet erg maar ze dacht wel dat het handiger is om mij voortaan geld te geven ipv zelf kleding te kopen.

*O*
Super *O* ^O^ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134237967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Fijn is die slaapzak he! Toen ik m kocht wilde ik dat ze er ook een voor volwassenen zouden hebben O+
Jouwes ligt ook zo met zijn handjes gedraaid!
Ja heel fijn! Zo heerlijk warm O+. Maar het is best een grote maat nog (86-104) en daardoor nog wat slobberig. Voor mij wat onhandig met hem optillen :+.

Soemp, nu echt de laatste loodjes! Dalijk ben je mama van 2 O+!! En wat ontzettend schattig, M. tegen je buik!

Oh ja, wij wilden ook voornamelijk houten speelgoed. Maar op het kdv vindt I. de plastic herrie-meuk helemaal geweldig. Dus nu overwegen wij toch ook om wat aan te schaffen :'). Ouderschap maakt week...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134238498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'. En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'
Wat lief! O+ O+
pi_134239163
Kyara wat fijn!!

Ik ben ook houten speelgoedfan!
Maar plastic meuk heeft wel aantrekkingskracht op kinderen zeg :).
Toch wordt er op dit moment door peuter vooral gespeeld met de houten treinrails van Ikea.
En door N met deze (via mp op de kop getikt):
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:12:49 #236
348178 NotTheSame
pi_134240730
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja heel fijn! Zo heerlijk warm O+. Maar het is best een grote maat nog (86-104) en daardoor nog wat slobberig. Voor mij wat onhandig met hem optillen :+.

Soemp, nu echt de laatste loodjes! Dalijk ben je mama van 2 O+!! En wat ontzettend schattig, M. tegen je buik!

Oh ja, wij wilden ook voornamelijk houten speelgoed. Maar op het kdv vindt I. de plastic herrie-meuk helemaal geweldig. Dus nu overwegen wij toch ook om wat aan te schaffen :'). Ouderschap maakt week...
Die van mij is 68/80... Hebbuh? :+
pi_134241521
Mijne heeft die slaapzak ook :D

Kyara, wat fijn zeg!

Soempie, ik had het vanmiddag al gelezen, maar wat lief van M O+ O+
pi_134242400
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Die van mij is 68/80... Hebbuh? :+
Die maat heeft zijn zomerslaapzak en werd juist wat krap. Dus vandaar de grotere maat, maar dat is meteen zo huge! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:13:49 #239
348178 NotTheSame
pi_134244561
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die maat heeft zijn zomerslaapzak en werd juist wat krap. Dus vandaar de grotere maat, maar dat is meteen zo huge! :D
Snap ik ;). Het is ook een heel verschil tussen die 2 maten. Draakje sliep in eerste instantie ook met de mouwen omgeslagen in 86/104 maar 68/80 was gewoon echt te kort.
pi_134245463
Ik heb M eerst een 90 gegeven voordat hij in de 86/104 ging. Die zijn nu te klein en de 86/104 is nu niet meer zo huge. M heeft een tweedehands variant met autootjes O+
pi_134247233
Wat een verhalen hier haha!

hier een variatie aan speelgoed. Mij maakt t echt niet uit of F speelt met een houten ding, vtech ding of n lege kartonnen doos bij wijze van. Als zij maar geniet. Ze wil nu de hele tijd boekjes lezen en kleuren. Oh en stickers plakken is een hit!

Kleding met bekende opdrukken vind ik zelden mooi. Hier geen winnie of woezel oid. Wel vaak fellere kleuren, vrolijke opdruk of drukkere printjes. En tomboy achtig vind ik leuk. Noppies, h&m, hema vooral.

Ik merk nu dat de woordenschat zich snel uitbreidt en dat ze heel veel snapt. Zo leuk!

Nu lekker slapen. Net een late dienst gehad en morgen een vroege. Lekker vermoeiend. Weltruste allemaal!
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:27:11 #242
381212 Gulara
From the future
pi_134248499
Hallo jongensmoeders. Ik kom hier even zoeken. :)
pi_134251730
Die paddenstoel hebben wij ook. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134257781
L heeft die slaapzak ook :)

Kwisted, klinkt als een druk weekend!

Hier alles weer goed met L. Ze is weer dr eigen vrolijke zelf. Ze kletst nu echt heel veel en kan ineens meer woordjes.. En ze geeft dr popjes steeds kusjes O+ Hoe trots kun je zijn!
pi_134264088
Hier ook een variatie aan speelgoed: houten dingen vind ik erg leuk, maar Cars, Duplo en wat herriespeelgoed zijn ook aanwezig.

Kwa kleding met opdrukken vond ik dat soort dingen voor de hele kleine maatjes prima, nu wat minder. Maar ik weet, dat het straks weer komt, de grote wilde vanaf 3,5/ 4 jaar alleen maar Cars aan, af en toe moet hij ook wat anders hoor, we hebben ook uni t-shirts, gestreept oid in de kast liggen.

Kyara *G* voor de geweldige reactie van je schoonmoeder. Hier koopt schoonmoeder ook weleens wat maar ze heeft een goede smaak, dus ik vind het vaak ok.

Keshet welkom, gefeliciteerd met Henkie, wat een prachtiongen.

Zag ook supermooie foto's van Phaidra's I, silly van Spees en Kyara.

Minneola, leuke raket.

Nts fijn van het slapen.

Animal mooie paddenstoel.

Freubelot, fijn, dat ze weer haarzelf is.

Hier alles goed, vanochtend weer hele leuke complimenten gehad over mijn dreumes. Gisteren de 2 nieuwe collega's ontmoet, beide Duits met Nederlandse man en hebben kleine kinderen ( de een een meisje van 11weken, de ander 2 van 3 jaar en een baby/ dreumes) dus erg leuk, veel gemeen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134265118
quote:

[..]

Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken. :@ Ik vind het de laatste week zo naar voor M. Ik slaap slecht en overdag neemt Wiebel (man) dus eigenlijk alles over, zodat ik kan slapen/ rusten. En dan komt M.: 'nee, mama, niet slapen, spelen.' ;( 's Middags spelen we dan of ik lees voor. Hij komt nu ook elke keer bij me, armpjes om me heen: 'lieve mama'. O+ 's Avonds naar bed brengen doe ik wel nog trouw.

En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'. :D En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'

Dus, echt heel toffe momenten, maar tegelijk ook lastig.

Hoe is het bij jullie? Ik kijk even of ik nog meer posts van je zie.
Wat een lief manneke die M. van jullie O+.
Ik post niet zoveel. Billie vraagt veel leuke aandacht, en werk is heel druk. Op het moment is Billie al een week aan het kwakkelen enzo ;(. Veel keelpijn, weinig drinken. Huisarts zei dinsdag ontstoken amandelen, nog even aankijken en anders terugkomen. Dus ik denk dat we maandag terug kunnen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_134265610
quote:

[..]

Het duurt niet lang meer. Als ze niet uit zichzelf komt, dan volgende week hoogstwaarschijnlijk een inleiding. Zo opgelucht dat ik niet door hoef tot 41 of 42 weken. :@ Ik vind het de laatste week zo naar voor M. Ik slaap slecht en overdag neemt Wiebel (man) dus eigenlijk alles over, zodat ik kan slapen/ rusten. En dan komt M.: 'nee, mama, niet slapen, spelen.' ;( 's Middags spelen we dan of ik lees voor. Hij komt nu ook elke keer bij me, armpjes om me heen: 'lieve mama'. O+ 's Avonds naar bed brengen doe ik wel nog trouw.

En hij lijkt zoveel te begrijpen. Gister was hij tomaatjes aan het eten en toen kwam hij een tomaatje voeren aan m'n buik: 'ooh, nee, baby geen tomaat, baby melk drinken!'. :D En vanmorgen met z'n mondje tegen m'n buik: 'hallo baby! lekker slapen!'

Dus, echt heel toffe momenten, maar tegelijk ook lastig.

Hoe is het bij jullie? Ik kijk even of ik nog meer posts van je zie.
Fijn, dat je niet zoveel langer meer moet. Wat super lief van M. Ben erg benieuwd hoe hij het straks vind als zijn zusje er is.

Beterschap Kuukske!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134265709
Wat naar Kuukske ;(

Tinu, leuk zoveel raakvlakken!

M had vandaag weer een paar leuke uitspraken (tegen zijn vader helaas).
Buiten klinkt een hele harde motor. M vliegt naar het raam een roept a la de bol.com reclame "isse vuilnisauto vuilnisauto". Nee M, dat is geen vuilnisauto. M kijkt even bedenkelijk en gaat vervolgens alles opnoemen wat het ook kan zijn "isse raceauto? isse vrachtauto? isse duikboot?

En bij het boodschappen doen klonkt een bel:
M: telefoon!
Papa: ga maar opnemen dan
M: hallo, met M (met klemtoon op laatste stuk van zijn naam)
Papa: wie is er aan de telefoon
M: isse mama!
Papa: en wat zeg je tegen mama
M: mama, hou van jou!

O+ O+ O+
pi_134267038
Ahw te cute!! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')