quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een nummer? Volgens mij staat dat ene nummer niet eens in de lijst dit jaar
Oh, dan snap ik niet hoe die site van ze werkt.quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij staat er in als the Smitsquote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hypocrisie ten topquote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef Jovatov het volgende:
Slayer gelijk weer uit de lijst gedonderd
Inderdaad wat een schijnvertoning , ze kunnen beter gewoon stoppen.quote:
Of strikt zijn: alleen nummers die als single in de Top40 of soortgelijke hitparade gestaan hebben. Geen Slayer, maar ook geen Stairway to Heavenquote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Inderdaad wat een schijnvertoning , ze kunnen beter gewoon stoppen.
dan kan vrijwel alles van Pink Floyd er ook uitquote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Mark het volgende:
Of strikt zijn: alleen nummers die als single in de Top40 of soortgelijke hitparade gestaan hebben. Geen Slayer, maar ook geen Avond of Stairway to Heaven
Harde consequentiesquote:Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef ranja het volgende:
[..]
dan kan vrijwel alles van Pink Floyd er ook uit
heb ik geen probleem meequote:
nadeel is dan wel dat Coldplay de top 10 weer binnenkomtquote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Mark het volgende:
Of strikt zijn: alleen nummers die als single in de Top40 of soortgelijke hitparade gestaan hebben.
dat dacht ik toen ik de notering van USA for Africa zag... echt nog mensen die daar op stemmen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef chansadres het volgende:
Ik snap niet wie dit jaar nog op Psy met Gangnam style stemt. Vorig jaar een one-hit-wonder. Maar dit is iedereen toch vergeten. Helemaal voor een Top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |