JIJ zei dat dat te laag was gisteravond om 1 uurquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Nou mijn Buy order @ 760 dollar is iig gelukt
Beter zeg je iets goeds. Heb ze op 30 ltc gekocht ben aan het nadenken om te verkopen. Is gewoon gehalveerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:20 schreef robin007bond het volgende:
Wow.. lekker wakker worden dit.
Ach. Komt wel goed. Misschien niet op de korte termijn maar wel op de lange.
Ik denk dat het wel goed komt, maar niet op de korte termijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Beter zeg je iets goeds. Heb ze op 30 ltc gekocht ben aan het nadenken om te verkopen. Is gewoon gehalveerd!
Je moet China echt op een andere manier bekijken. De overheid geeft een bepaald signaal af daar maar dat zijn, in tegenstelling tot Nederland bijvoorbeeld, geen simpele 'verklaringen'. Het zijn eerder waarschuwingen voor welke kant ze opgaan in de toekomst. Baidu kiest eieren voor zijn geld en besluit om te anticiperen op wat er in de toekomst waarschijnlijk gaat komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ehm. Wat was de beargumentering waarom ze niet meer wilden accepteren?
Dat nieuwsbericht?
Beter holden, niet meer kijken en pas dinsdagavond je laptop weer open klappen zou ik zelf zeggen danquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Beter zeg je iets goeds. Heb ze op 30 ltc gekocht ben aan het nadenken om te verkopen. Is gewoon gehalveerd!
Samequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter holden, niet meer kijken en pas dinsdagavond je laptop weer open klappen zou ik zelf zeggen dan50% verlies heb je niet zomaar goedgemaakt.
Ben op 'maar' 25 ingestapt maar ga ze nu echt niet weg doen nog.
Greedyquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja ik was op 2.40 ingestapt, maar om nu nog te verkopen is een beetje mosterd na de maaltijd.
nee, maar als het nu de ondergrens is en hij ploft weer omhoog dan ben je de sjaak.quote:
Heb je niks ervan in dollars omgezet? Ik zou bij 40 ofzo toch wel zoiets hebben van mja, al zou je de helft omzetten, en hij gaat helemaal kapot dan heb je nog steeds winst.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee, maar als het nu de ondergrens is en hij ploft weer omhoog dan ben je de sjaak.
Gewoon 1 verkopen, heb je altijd winst. Kun je de rest zien als 'lol'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja ik was op 2.40 ingestapt, maar om nu nog te verkopen is een beetje mosterd na de maaltijd.
Snap niet echt wat ze doen. Moet wel heel pessimistisch volk zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:38 schreef robin007bond het volgende:
Wel heftig allemaal. Ik wil wel eens met die Chinezen praten.
Hoezo China ? Daar is de koers al heel de nacht rond de 4000. De rest doen "we" zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:38 schreef robin007bond het volgende:
Wel heftig allemaal. Ik wil wel eens met die Chinezen praten.
En MtGox dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:42 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoezo China ? Daar is de koers al heel de nacht rond de 4000. De rest doen "we" zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |