Aaaaand its gone.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:57 schreef xTraFresh het volgende:
weggggg is mijn geld. FUCK. Had moeten verkopen toen ie eergisteren op 41 USD stond
Had op 30 ingekocht. Dacht ben nog goedkoop super dom om geen stop erin te bouwen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:57 schreef xTraFresh het volgende:
weggggg is mijn geld. FUCK. Had moeten verkopen toen ie eergisteren op 41 USD stond
Ik verkoop nu ook niet waarvoor ik ben ingestapt, desnoods is het niks meer waard morgenquote:
Ik op 25. Ik dacht ook dat die nooit lager zal gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Had op 30 ingekocht. Dacht ben nog goedkoop super dom om geen stop erin te bouwen.
Deze crash komen we komende 2 weken niet te boven.
You must be new here.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:06 schreef lf2 het volgende:
Ik ga niet eens meer kijken.
Denk serieus dat het voorbij is.
Netjes, goeie zet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:06 schreef Wijnbo het volgende:
nou, ik ben heel erg blij met mijn 1.3 btc --> 1200 $ trade gistermiddag
Weinig kans voorlopigquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:12 schreef lf2 het volgende:
Ik hoooop dat het bij ongeveer 30 aankomt stap er gelijk uit maar lijkt me zeer sterk
Nee idd mensen gaan nu handelen rond deze prijs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weinig kans voorlopig
Dat denkt op t moment iedereen.
na het weekend broquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weinig kans voorlopig
Dat denkt op t moment iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |