Wanneer dat ze ook een hoge premium vragen, om dit risico op te vangen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef WebBeestje het volgende:
Bitstamp net al $550. Zitten die jongens van Bitonic met onverkoopbare Bitcoins omdat de prijs veel te hoog is, die zien met de 200 op voorraad met elke $100 daling dus een verlies toenemen van $20.000 dan te bedenken dat BTC de laatste dagen al ongeveer $500 is gedaald.
Nope, ik hou nog steeds mijn BTC vast. Heb ik tijden de vorige crash gedaan en doe ik nu ook. Het enige wat veranderd is dat ik meer bij ga kopen dan gepland.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het aan je posts op alle willekeurige tijden jaNetjes hoor.
Je zat in fiat toch?
Oh, sterk hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, ik hou nog steeds mijn BTC vast. Heb ik tijden de vorige crash gedaan en doe ik nu ook. Het enige wat veranderd is dat ik meer bij ga kopen dan gepland.
Ach ja, het is een beetje surreal om mee te maken, maar ik maak me geen zorgen. Het is niet de eerste keer en waarschijnlijk ook niet de laatste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh, sterk hoor![]()
Toch moet het niet leuk kijken zijn. Ik vind het in ieder geval niet echt grappig meer nu
Bij 250 kopen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:43 schreef pimpel1985 het volgende:
dan het moment.. wanneer bijkopen?
nu 1 btc op 500 euro?
of nog verder laten zakken? (of stijgen)
quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:49 schreef lf2 het volgende:
Nooooooooo wtf
Wat is dit voor mega daling
Sorry, ik ben mijn 8600 BTC en 400.000LTC aan het verkopen tegen elke prijs.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry, ik ben mijn 8600 BTC en 400.000LTC aan het verkopen tegen elke prijs.
Geen idee, misschien dat geklets uit China + Europa dat op de zaterdagochtend wakker wordt en zich de tyfus schrikt + kettingreactieeffect. Zo. Weet ik veel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |